Dat is, om op gewicht te blijven, voor afvallen ga je er 500 onder zitten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:15 schreef Thrilled het volgende:
oh op die site staat in koeienletters: MAN: 2500 KCAL PER DAG!!!
Het zou goed kunnen. Je zou bijv. voedingssupplementen kunnen nemen, ijzer en vitamine B complex. Ik zou wel een van een goede kwaliteit nemen. Kruidvat voedingssupplementen werken bij mij vaak niet bijvoorbeeld en ik heb dat vaker gehoord. Ik ben zelf erg tevreden over de Bio-serie van Pharma Nord (kun je tenminste met 1 tablet per dag af, ipv standaard de drie van Kruidvat oid - alsof je niets beters te doen hebt dan pillen slikken). De ijzervariant daarvan heet Bioferron volgens mij.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:09 schreef Quinazoline het volgende:
Zijn er meer mensen die last hebben gekregen van flauwvallen sinds het afvallen? Ik had echt wel genoeg gegeten en gedronken, maar net als vorige keer was het gewoon een klein beetje warm en dat was al genoeg om flauw te vallen. Iemand zei dat het met mijn Hb waarde te maken kon hebben, dat ik een (tijdelijk) ijzertekort heb. Zou dat kunnen kloppen? En wat kan ik dan eten om het weer aan te vullen?
ok dan heb ik 1500 kcal voor mn avondeten om het zo te zeggen.. is dat haalbaar? algemeen genomen danquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is, om op gewicht te blijven, voor afvallen ga je er 500 onder zitten.
Dat is bijna onmogelijk, tenzij je een vette pizza eet of friet of liters jus paktquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:19 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ok dan heb ik 1500 kcal voor mn avondeten om het zo te zeggen.. is dat haalbaar? algemeen genomen dan
makkelijkquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:19 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ok dan heb ik 1500 kcal voor mn avondeten om het zo te zeggen.. is dat haalbaar? algemeen genomen dan
Ja, dat moet absoluut haalbaar zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:19 schreef Thrilled het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:21 schreef Quinazoline het volgende:
We zijn het wel met elkaar eens vandaag zeg.
nu niet meer dusquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:21 schreef Quinazoline het volgende:
We zijn het wel met elkaar eens zandaag zeg.
Ontbijten moet je leren.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:26 schreef Thrilled het volgende:
* thrilled net een halve komkommer op eet
maar sowieso heb ik sochtends als ik wakker wordt bijna geen trek, en mocht ik dat wel hebben dan vind ik niks lekker, hooguit een gebakken ei (lijkt me niet zo gezond)... smiddags eet ik dan gewoon 4 boterhammen (wit) met kaas, komkommer en een beetje mosterd... smiddags heb ik af en toe eens trek, maar probeer ik te negeren (gister toegegeven aan een magnummaar die lag me zo lekker aan te kijken
) en savonds eet ik gewoon goed... na het eten lekker fitnessen en als ik thuis kom heb ik geen honger en ben ik moe en ga ik lekker slapen...
Pak dan gewoon een bakkie yoghurt en wat sapquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:31 schreef Thrilled het volgende:
ok ik zal switchen naar bruinbrood.. maar ik heb een tijdje terug soort van drinkontbijt geprobeerd, maar zaten allemaal "stukjes" in.. ik wil het wel gewoon vloeibaar hebben...niet dat ik allemaal dingetjes langs mn keel voel glijden
yoghurt is zo zuur zonder suikerquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pak dan gewoon een bakkie yoghurt en wat sap
Dan neem je vanilleyoghurt. Da's niet zo zuurquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:39 schreef Thrilled het volgende:
[..]
yoghurt is zo zuur zonder suiker
en welke sap bedoel je?
Maar vind je twee maaltijden op een dag niet wat weinig dan?quote:
Sinaasappelsap, dubbeldrank, coolbest, weet ik veel, wat je lekker vindtquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:39 schreef Thrilled het volgende:
[..]
yoghurt is zo zuur zonder suiker
en welke sap bedoel je?
klinkt weinig, maar mijn lichaam neemt er genoegen mee, en het afvallen gaat ook snel(ler dan bij anderen)quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:40 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Maar vind je twee maaltijden op een dag niet wat weinig dan?
Overdag 500 en 's avonds 1500? Om af te vallen kun je het beter andersom doen... alles wat je 's avonds eet, verbrand je niet meer 's nachts. Je vetverbranding doet ook een tukjequote:Op vrijdag 15 september 2006 12:19 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Niet? Waarom niet? Ik ben ook student en poets me toch heel wat af. Of hoeven wij niet in een schoon huis te wonen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:55 schreef Guppyfriend het volgende:
tja, als student besteed je ook neit zoveel tijd aan schoonmaken, misschien scheelt dat ook
De mix in Nieuwegeinquote:Op donderdag 14 september 2006 22:49 schreef Thrilled het volgende:
[..]
welke sportschool en waar?mijn sportschool is ook 50 euro onbeperkt...
Ik ben ook een student, maar ik maak echt wel veel schoon hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:55 schreef Guppyfriend het volgende:
tja, als student besteed je ook neit zoveel tijd aan schoonmaken, misschien scheelt dat ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
komt wel bij dat ik ná mijn avondeten ga fitnessen he, dus dan verbrand ik weer een hoop neem ik aan..quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:07 schreef Nugget het volgende:
[..]
Overdag 500 en 's avonds 1500? Om af te vallen kun je het beter andersom doen... alles wat je 's avonds eet, verbrand je niet meer 's nachts. Je vetverbranding doet ook een tukjeOverdag heb je juist energie (=kcal) nodig om te kunnen verbranden! Stel je voor dat je met de auto met een bijna lege tank zou gaan rijden, en pas als je bijna bij je bestemming was er benzine bij zou gooien
Ik ben overigens pro spreiden, dus gewoon kleine maaltijden gedurende de dag. Beter dan je lichaam twee keer per dag een knal te geven.
[..]
Niet? Waarom niet? Ik ben ook student en poets me toch heel wat af. Of hoeven wij niet in een schoon huis te wonen?![]()
natuurlijk is t hier wel schoon (niet zo ranzig als de meeste studentenhuizen) maar ik heb toch niet echt het idee dat ik er héél veel aan doe. theoretisch gezien zou t meer kunnen, zeg maarquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:07 schreef Nugget het volgende:
Niet? Waarom niet? Ik ben ook student en poets me toch heel wat af. Of hoeven wij niet in een schoon huis te wonen?![]()
quanta costa?quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:54 schreef Sylvana het volgende:
vandaag lekker dagje naar de sauna geweest, stel baantjes gezwommen in het zwembad, alleen wel ongezond gegeten ( varkenshaasmedaillons in champignon-roomsaus en patat) ben benieuwd morgenochtend met wegen. Heb een weegschaal geocht bij de kijkshop die op 100 gram nauwkeurig weegt
Iets van 30 euroquote:
Als ik op 53,6 zit, is er niks meer van me overquote:Op zondag 17 september 2006 10:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Iets van 30 euro
Ik heb me net gewogen, en hij kwam na wat heen en weer geschommel uit op 53,6![]()
![]()
Dus weer 1,4 kg kwijt
Vandaag alleen wel verjaardag van me stiefpa, dus me beejte proberen in te houden, anders dan zit ik volgende week weer op 55
Mijn ouders hebben een vetpercentageweegschaal. Dat is natuurlijk niet helemaal betrouwbaar maar dat lijkt ook aardig constant te zijn. Wat centimeters betreft: ik heb in het begin alleen mijn tailleomvang gemeten en die is toen wel wat afgenomen, maar de laatste tijd ook niet meer. Kleding past allemaal ook beter, maar ook alweer langere tijd. Vooral mijn buik moet gewoon echt minder, maar dat wordt ie maar niet.quote:Op maandag 18 september 2006 10:17 schreef Maeghan het volgende:
Ik ken het gevoel, ik sta al bijna een jaar stil (en eigenlijk al meer dan een jaar want dat beetje wat er afgegaan is waren kerstkilo's). Sinds ik sport gaat er al helemaal geen gram meer af. Het is heel frustrerend, maar ja. Minder eten en meer sporten is voor mij ook geen optie. Ik ben niet goed in streng lijnen en wil dat ook helemaal niet, en ik sport vier tot zes uur per week, gemiddeld.
Ben je in centimeters/kledingmaten ook niets kwijt? Heb je niet meer spieren? Misschien kun je je vetpercentage laten meten?
Ik bouw duidelijk ook spieren op, en wil dus ook graag m'n vetpercentage laten meten. Ik weet alleen niet waar dat kan.
Welkom terugquote:Op maandag 18 september 2006 10:26 schreef Aventura het volgende:
Ik heb mezelf er ook maar weer tussengezet!
Ik woog 66 begin dit jaar, mijn doel is 60. Rond mei zat ik op 62, maar nu weer op 64. De verkeerde kant op dus!
Dat ik zo afviel kwam doordat ik 3 keer per week sportte. Daarmee ben ik in juli gestopt o.a. vanwege de temperaturen, maar nu heb ik geen enkel excuus meer
Je zou even de BMI moeten uitreken, dan kun je het zien. Voor mij (162 cm) zou zo'n gewicht denk ik ook al aan de lage kant zijn, maar dat ligt natuurlijk ook heel erg aan je bouw en die is bij mij nogal stevig. Ligt er ook nog aan waar ze vandaan komen denk ik. Ik kom van de 76 kg en zou echt super tevreden zijn als ik 60 kg zou wegen, terwijl zij misschien wel op 60 kg begonnen zijn.quote:Op maandag 18 september 2006 10:36 schreef Aventura het volgende:
Oh, ik zie trouwens in de tabel dat andere meiden van mijn lengte (168 cm) heel lage streefgewichten hebben. 55,56,57...Is dat niet te laag?
Hoe hoog issie dan? Sowieso ben je hier vanaf een BMI van 27 welkom, maar toen ik net daar boven zat ben ik ook gewoon hier begonnen omdat ik vond dat ik de mensen in het andere topic niet moest gaan lastig vallen met mijn relatief kleine overgewicht. Maar het is net wat je wil natuurlijk..quote:Op maandag 18 september 2006 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
Verdimme!
Dit weekend weegschaalbatterijen gekocht en weer op dat ding gaan staan.
Ik ben door het stoppen met roken in 3 weken tijd 6 kilo aangekomen!
Volgens mij mag ik nu officieel niet in het lijstje met mijn BMI
Dat is wel vervelend dan. Misschien buikspieroefeningen? Voor ik ging sporten deed ik die iedere ochtend en avond, gewoon twintig keer maar, dat was toen mijn maximum (bedroevend he?) en er ging zes centimeter van m'n taille toen.quote:Op maandag 18 september 2006 10:33 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een vetpercentageweegschaal. Dat is natuurlijk niet helemaal betrouwbaar maar dat lijkt ook aardig constant te zijn. Wat centimeters betreft: ik heb in het begin alleen mijn tailleomvang gemeten en die is toen wel wat afgenomen, maar de laatste tijd ook niet meer. Kleding past allemaal ook beter, maar ook alweer langere tijd. Vooral mijn buik moet gewoon echt minder, maar dat wordt ie maar niet.
Dat ben ik nu sinds een week ook aan het doen. Niet heel veel oefeningen, maar ik doe ze wel. Hopelijk gaat dat werken dan...quote:Op maandag 18 september 2006 10:39 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend dan. Misschien buikspieroefeningen? Voor ik ging sporten deed ik die iedere ochtend en avond, gewoon twintig keer maar, dat was toen mijn maximum (bedroevend he?) en er ging zes centimeter van m'n taille toen.
Ik heb gewoon een BMI van 28 nuquote:Op maandag 18 september 2006 10:38 schreef Quinazoline het volgende:
Hoe hoog issie dan? Sowieso ben je hier vanaf een BMI van 27 welkom, maar toen ik net daar boven zat ben ik ook gewoon hier begonnen omdat ik vond dat ik de mensen in het andere topic niet moest gaan lastig vallen met mijn relatief kleine overgewicht. Maar het is net wat je wil natuurlijk..
Geen idee, een paar tientjes volgens mij, maar hij is dan ook niet supernauwkeurig. Je gewicht hangt behoorlijk af van de plaats waar de weegschaal staat (maar als je hem altijd laat staan is dat geen probleem natuurlijk). Ik heb daar een vetpercentage van ongeveer 25% als ik het me goed herinner, terwijl ik ergens las dat voor vrouwen 25% ongetraint normaal is en 14% echt het minimum is. Dan vind ik dat ik het al aardig netjes doe.quote:Op maandag 18 september 2006 10:42 schreef Maeghan het volgende:
Is zo'n vetpercentageweegschaal (drie keer woordwaarde) duur trouwens?
Ik vind het heel erg knap van je dat je gestopt bent met roken, en deze kilo's gaan er zeker wel weer af (en waarschijnlijk nog relatief makkelijk ook, omdat ze er in zo'n korte tijd bijgekomen zijn)! Dus dat helemaal goed komen hoor!quote:Op maandag 18 september 2006 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een BMI van 28 nu
Terwijl ik 4 weken terug nog op 25,3 zat![]()
Stoppen met roken![]()
Wellicht een overtrokken reactie, maar ik kan hier erg depressief van worden![]()
Ik deed gewoon crunches. Sinds ik ermee gestopt ben is m'n taille weer uitgezakt, dus het moet daaraan gelegen hebben. Zit nu weer op 86 of zo. Het was voor ik begon 89 en toen ik stopte 83. Nou ja, ach. Centimetertje meer of minder maakt bij mij ook niet uit =Pquote:Op maandag 18 september 2006 10:44 schreef CherryLips het volgende:
o ja, ik doe sinds juni zo'n 100 tot 200 buikspieroefeningen per avond, simpele, van Pilates, dus geen echte sit-up. maar er is niks af in m'n taille.
Ik heb de mijne in de Aldi gehaald voor 24.99 euro. Heb nu een percentage van 23.4, 10kg terug was dat 28.1.quote:Op maandag 18 september 2006 10:42 schreef Maeghan het volgende:
Is zo'n vetpercentageweegschaal (drie keer woordwaarde) duur trouwens?
* Quinazoline zet de laptop uit en gaat er direct vandoor.quote:Op maandag 18 september 2006 11:28 schreef Maeghan het volgende:
Toen ik een uur per dag ging wandelen viel ik 8 kilo in twee maanden af, en ik val niet bepaald makkelijk af. En ik kon daarnaast nog eens alles opeten wat ik wou ook.
Wandelen schijnt heel goed te zijn voor je vetverbranding.
Mwoa, zo bizar is het niet, het is gewoon onbetrouwbaar. Die metingen meten hoe goed je stroom geleidt. Als je natte voeten hebt komt je vetpercentage veel lager uit. Ik heb zo'n weegschaal die dat ook meet; als ik me na 't douchen meet kom ik 10% lager uitquote:Op woensdag 13 september 2006 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
Die vetpercentagemetingen zijn ook erg onbetrouwbaar. Op de sportschool hebben we die ook en het schommelt te bizar. van 32% de ene week naar 24% de andere week en weer terug.
Ik doe ook maar drie van die plakjes op 2 boterhammen, dus ik vond dat dat wel mocht.quote:Op maandag 18 september 2006 17:13 schreef Thrilled het volgende:
grillworst is wel vettig volgens mij, maar gezien wat je de rest van de dag op hebt is dit verwaarloosbaar natuurlijk
net een schaaltje cruesli geprobeerd, ik was wel misselijk op het einde, denk niet dat ik dat als ontbijt kan gaan nemen
De dieethelquote:Op maandag 18 september 2006 21:56 schreef CherryLips het volgende:
ik heb chocola opik ga naar de dieethel later
.
Display van wat?quote:Op maandag 18 september 2006 21:23 schreef Thrilled het volgende:
net terug van fitness.. damn wat voel ik me toch altijd super daarna
op mn display stond dat ik deze sessie een kleine 600 caloriëen had verbrand met mijn programma, maar de buikspierles (20 minuten lang) stond hier niet bij dus ik ben flink bezig geweestmorgen weer, zelfde idee...
i love fitness![]()
bij ons werken ze met een TGS sleutel, dan kan je in bijna elk apparaat wat daar staat die sleutel induwen. op die sleutel staat dan jou programma. dat apparaat leest dat en stelt het apparaat in naar jou omstandigheden.. aan het einde van de rit ga je met die sleutel naar een computer ergens in de zaal en dan leest die computer op die sleutel welke oefeningen je allemaal gedaan hebt en op welke intensiviteit.. zo berekent hij dan hoeveel calorieen je verbrand hebtquote:
Wauw, dat is gaaf! Ik tel meestal de telling van de apparaten zelf bij elkaar op, kom ik ook ongeveer goed uit. Maar dat is lang niet zo cool natuurlijk!quote:Op maandag 18 september 2006 23:45 schreef Thrilled het volgende:
[..]
bij ons werken ze met een TGS sleutel, dan kan je in bijna elk apparaat wat daar staat die sleutel induwen. op die sleutel staat dan jou programma. dat apparaat leest dat en stelt het apparaat in naar jou omstandigheden.. aan het einde van de rit ga je met die sleutel naar een computer ergens in de zaal en dan leest die computer op die sleutel welke oefeningen je allemaal gedaan hebt en op welke intensiviteit.. zo berekent hij dan hoeveel calorieen je verbrand hebten nog meer dingetjes maar dat is het belangrijkste voor mij
dat ding rekent ook uit wanneer je zoveel kg afgevallen zou moeten zijn enzo, werkt wel super
Hm, dat ben jij toch zelf..quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:51 schreef Thrilled het volgende:
is die gozer van de OP nog steeds op vakantie? van die stats gebeuren.. ik wil er ook bij
Volgens mij is troel een meisjequote:Op dinsdag 19 september 2006 09:51 schreef Thrilled het volgende:
is die gozer van de OP nog steeds op vakantie? van die stats gebeuren.. ik wil er ook bij
ja ik bedoel niet van de OP zelf, maar van het statistieken gebeuren (dat meisjequote:
Troelquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:54 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ja ik bedoel niet van de OP zelf, maar van het statistieken gebeuren (dat meisje) met je BMI , gewicht, lengte enzo
excuus![]()
dealquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:45 schreef wkraaij het volgende:
Of slank de feestdagen in .
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:45 schreef CherryLips het volgende:
chips zijn stom...
quote:Op woensdag 20 september 2006 11:57 schreef Elda het volgende:
jippie! vanochtend op de weegschaal:80.4
hoe hou je dat vol zegquote:Op woensdag 20 september 2006 12:00 schreef CherryLips het volgende:
zo, ben weer lekker aan het steppen. even pauze houden, zat nu op de 3444 stappen, nog 1000 te gaan dus
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |