abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 september 2006 @ 10:44:01 #201
149959 SQ
snelle trees
pi_41914105
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:38 schreef Quinazoline het volgende:

Hoe hoog issie dan? Sowieso ben je hier vanaf een BMI van 27 welkom, maar toen ik net daar boven zat ben ik ook gewoon hier begonnen omdat ik vond dat ik de mensen in het andere topic niet moest gaan lastig vallen met mijn relatief kleine overgewicht. Maar het is net wat je wil natuurlijk..
Ik heb gewoon een BMI van 28 nu
Terwijl ik 4 weken terug nog op 25,3 zat

Stoppen met roken

Wellicht een overtrokken reactie, maar ik kan hier erg depressief van worden
disclaimer
pi_41914118
o ja, ik doe sinds juni zo'n 100 tot 200 buikspieroefeningen per avond, simpele, van Pilates, dus geen echte sit-up . maar er is niks af in m'n taille.
Tap tap tap
pi_41914160
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:42 schreef Maeghan het volgende:
Is zo'n vetpercentageweegschaal (drie keer woordwaarde) duur trouwens?
Geen idee, een paar tientjes volgens mij, maar hij is dan ook niet supernauwkeurig. Je gewicht hangt behoorlijk af van de plaats waar de weegschaal staat (maar als je hem altijd laat staan is dat geen probleem natuurlijk). Ik heb daar een vetpercentage van ongeveer 25% als ik het me goed herinner, terwijl ik ergens las dat voor vrouwen 25% ongetraint normaal is en 14% echt het minimum is. Dan vind ik dat ik het al aardig netjes doe.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_41914193
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik heb gewoon een BMI van 28 nu
Terwijl ik 4 weken terug nog op 25,3 zat

Stoppen met roken

Wellicht een overtrokken reactie, maar ik kan hier erg depressief van worden
Ik vind het heel erg knap van je dat je gestopt bent met roken, en deze kilo's gaan er zeker wel weer af (en waarschijnlijk nog relatief makkelijk ook, omdat ze er in zo'n korte tijd bijgekomen zijn)! Dus dat helemaal goed komen hoor!
pi_41914430
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:44 schreef CherryLips het volgende:
o ja, ik doe sinds juni zo'n 100 tot 200 buikspieroefeningen per avond, simpele, van Pilates, dus geen echte sit-up . maar er is niks af in m'n taille.
Ik deed gewoon crunches. Sinds ik ermee gestopt ben is m'n taille weer uitgezakt, dus het moet daaraan gelegen hebben. Zit nu weer op 86 of zo. Het was voor ik begon 89 en toen ik stopte 83. Nou ja, ach. Centimetertje meer of minder maakt bij mij ook niet uit =P
Sanity is (not) statistical
pi_41914829
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:42 schreef Maeghan het volgende:
Is zo'n vetpercentageweegschaal (drie keer woordwaarde) duur trouwens?
Ik heb de mijne in de Aldi gehaald voor 24.99 euro. Heb nu een percentage van 23.4, 10kg terug was dat 28.1.
Ik beschouw het gewoon als een indicatie voor het zakken van de verhoudingen, aangezien ik 5j terug bij de dietiste ook zo'n meting heb gehad, maar dan aan de handen, en toen kwam ik uit op iets van 30-31% bij 68kg (1kg minder dan nu dus).
pi_41914957
Ik ga zo maar te voet naar de uni denk ik. Het is een uur lopen, en dan kijk ik vanmiddag wel of ik de bus pak of ook terug wandel. Als ik dat nou iedere dag doe, zou ik dan van die ellendige eeuwige 65 afkomen?
pi_41915139
Toen ik een uur per dag ging wandelen viel ik 8 kilo in twee maanden af, en ik val niet bepaald makkelijk af. En ik kon daarnaast nog eens alles opeten wat ik wou ook.

Wandelen schijnt heel goed te zijn voor je vetverbranding.
pi_41915235
quote:
Op maandag 18 september 2006 11:28 schreef Maeghan het volgende:
Toen ik een uur per dag ging wandelen viel ik 8 kilo in twee maanden af, en ik val niet bepaald makkelijk af. En ik kon daarnaast nog eens alles opeten wat ik wou ook.

Wandelen schijnt heel goed te zijn voor je vetverbranding.
* Quinazoline zet de laptop uit en gaat er direct vandoor.
Wie weet helpt het bij mij ook .
pi_41915700
Ik zal er maar niet bij vertellen dat het er ook weer zo aanzat toen ik stopte met wandelen (en wel lijnde)?

Ik heb een gruwelijke hekel aan wandelen, ik kon het echt niet volhouden. Op zich het wandelen is al saai, en dan ok nog eens al die mensen die je onderweg tegenkomt. Ik werk hier in de lokale supermarkt dus iedereen kent je, je kan geen stap verzetten zonder iemand te moeten begroeten =P
pi_41915830
Zo, me gegevens in de OP ook weer bijgewerkt
pi_41920298
Net terug van de supermarkt, kheb daar even bruin brood ingeslagen en gelijk gekeken naar verschillende pakken cruesli... maar ik zie daar allemaal verzadigde vetten enzo opstaan, dat was toch ongezond? kheb er toch een pak van meegenomen maar ik vroeg het me even af... nu een halve komkommer naar binnen aan het werken, vannochtend 2 geroosterde boterhammen en vanmiddag een gebakken eitje.. vanavond weer lekker losgaan op de sportschool
pi_41920733
je kan ook muesli kopen, en dan eentje zo naturel mogelijk.
Daar zitten geen toegevoegde suikers in (als je een goede hebt) en volgens mij ook vrijwel geen vet.
Je moet wel van de smaak houden.

Vandaag heb ik een baal dag. In geen tijden zo sacho geweest. En dus heb ik onwijze trek in allemaal foute dingen en helemaal geen zin om te gaan bewegen. Blegh. Ik heb er al 40 minuten fietsen en 200 crunches opzitten en ik denk dat ik het daar bij laat voor vandaag.
pi_41923864
Zo, ik ben weer terug. Het was ruim een uur lopen naar de uni, en op de terugweg heb ik de bus genomen (was ik ook al van plan). Ik heb het geluk dat ik wandelen niet saai vind denk ik, ik vind het wel lekker om zo een stuk te gaan lopen.
Ik heb wel erge honger nu, maar dat zal dan wel komen van de energie die ik heb geleverd met wandelen.
Wat ik vandaag op heb is toch niet te veel (of te weinig)?

Ochtend: schaaltje magere yoghurt met schep muesli
Tussendoor: appel, veel thee
Middag: boterham met appelstroop, 2 boterhammen met heel weinig grillworst.
Tussendoor: appel, flesje water

Zodadelijk maar even boodschappen doen en dan iets met veel groente kopen. Maar dit ziet er toch gewoon goed uit, wat ik zo op een dag eet? Dit was echt geen abnormale dag ofzo namelijk.
pi_41924481
grillworst is wel vettig volgens mij, maar gezien wat je de rest van de dag op hebt is dit verwaarloosbaar natuurlijk

net een schaaltje cruesli geprobeerd, ik was wel misselijk op het einde, denk niet dat ik dat als ontbijt kan gaan nemen
  maandag 18 september 2006 @ 17:32:46 #216
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_41924961
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
Die vetpercentagemetingen zijn ook erg onbetrouwbaar. Op de sportschool hebben we die ook en het schommelt te bizar. van 32% de ene week naar 24% de andere week en weer terug.
Mwoa, zo bizar is het niet, het is gewoon onbetrouwbaar. Die metingen meten hoe goed je stroom geleidt. Als je natte voeten hebt komt je vetpercentage veel lager uit. Ik heb zo'n weegschaal die dat ook meet; als ik me na 't douchen meet kom ik 10% lager uit
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_41926775
quote:
Op maandag 18 september 2006 17:13 schreef Thrilled het volgende:
grillworst is wel vettig volgens mij, maar gezien wat je de rest van de dag op hebt is dit verwaarloosbaar natuurlijk

net een schaaltje cruesli geprobeerd, ik was wel misselijk op het einde, denk niet dat ik dat als ontbijt kan gaan nemen
Ik doe ook maar drie van die plakjes op 2 boterhammen, dus ik vond dat dat wel mocht.
pi_41928514
Das een nette dag Q. Lijkt erg op wat ik eet op een dag. Meestal ontbijt ik wel 2 keer, eerst met 2 boterhammen en dan later met een bakje yoghurt en muesli.
En grilworst is erg lekker
pi_41929374
vandaag gegeten:

wit bolletje met brie
komkommer
2 bakjes sla met thousand island dressing
vitalinea yoghurtbakje
chicken tonight
vanille vla met fruitcocktail
pi_41929476
Da's niet veel..
Ik heb gister en vandaag beetje gezondigd met snoep die we gister voor bij de bioscoopfilm hebben gekocht en heb een week niet gesport. Vandaag dus maar weer heftig gestept. Zit echt totaal niet lekker in m'n vel momenteel, heb vooral aan het begin van de dag steeds het gevoel dat ik elk moment kan flauwvallen. Ik ontbijt goed dus daar ligt het niet aan. Zit nu dus maar aan de ijzertabletten, hopelijk helpt dat.
pi_41929615
voor mijn doen is het wel veel wat ik gegeten heb
pi_41932256
net terug van fitness.. damn wat voel ik me toch altijd super daarna

op mn display stond dat ik deze sessie een kleine 600 caloriëen had verbrand met mijn programma, maar de buikspierles (20 minuten lang) stond hier niet bij dus ik ben flink bezig geweest morgen weer, zelfde idee...

i love fitness
  maandag 18 september 2006 @ 21:49:26 #223
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_41933561
Hier is het goed gegaan, uitzonderlijk weinig (voor mijn doen) gegeten vandaag:

ontbijt: fruitreep AH (130 kcal), handvol aardbeien
lunch: wit bolletje met Becel en aardbeien en klein btje suiker, volkorenboterham met becel en kipfilet
tussendoor: mueslibol
's avonds: geroerbakte mie met tofu en heel veel groenten
een groot stuk galia meloen
nog een fruitreep

Normaliter ontbijt ik met 1 boterham of een bakje yoghurt met muesli maar vandaag had ik haast...

Als ik de hele wek zo doorga en nog een paak keer sport moet ik wel een kilo lichter zijn gok ik!!
pi_41933806
ik heb chocola op ik ga naar de dieethel later .
Tap tap tap
pi_41936918
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:56 schreef CherryLips het volgende:
ik heb chocola op ik ga naar de dieethel later .
De dieethel
Welnee joh, morgen weer een dag, dan kan je dat er gewoon weer afsporten
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 18 september 2006 @ 23:36:02 #226
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_41937641
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:23 schreef Thrilled het volgende:
net terug van fitness.. damn wat voel ik me toch altijd super daarna

op mn display stond dat ik deze sessie een kleine 600 caloriëen had verbrand met mijn programma, maar de buikspierles (20 minuten lang) stond hier niet bij dus ik ben flink bezig geweest morgen weer, zelfde idee...

i love fitness
Display van wat?
pi_41937961
quote:
Op maandag 18 september 2006 23:36 schreef Nugget het volgende:

[..]

Display van wat?
bij ons werken ze met een TGS sleutel, dan kan je in bijna elk apparaat wat daar staat die sleutel induwen. op die sleutel staat dan jou programma. dat apparaat leest dat en stelt het apparaat in naar jou omstandigheden.. aan het einde van de rit ga je met die sleutel naar een computer ergens in de zaal en dan leest die computer op die sleutel welke oefeningen je allemaal gedaan hebt en op welke intensiviteit.. zo berekent hij dan hoeveel calorieen je verbrand hebt en nog meer dingetjes maar dat is het belangrijkste voor mij

dat ding rekent ook uit wanneer je zoveel kg afgevallen zou moeten zijn enzo, werkt wel super
  maandag 18 september 2006 @ 23:57:31 #228
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_41938407
quote:
Op maandag 18 september 2006 23:45 schreef Thrilled het volgende:

[..]

bij ons werken ze met een TGS sleutel, dan kan je in bijna elk apparaat wat daar staat die sleutel induwen. op die sleutel staat dan jou programma. dat apparaat leest dat en stelt het apparaat in naar jou omstandigheden.. aan het einde van de rit ga je met die sleutel naar een computer ergens in de zaal en dan leest die computer op die sleutel welke oefeningen je allemaal gedaan hebt en op welke intensiviteit.. zo berekent hij dan hoeveel calorieen je verbrand hebt en nog meer dingetjes maar dat is het belangrijkste voor mij

dat ding rekent ook uit wanneer je zoveel kg afgevallen zou moeten zijn enzo, werkt wel super
Wauw, dat is gaaf! Ik tel meestal de telling van de apparaten zelf bij elkaar op, kom ik ook ongeveer goed uit. Maar dat is lang niet zo cool natuurlijk!
pi_41942632
Hier wat ik gister op heb
ontbijt: 1 glas melk, 2 meergranen boterhammen met boter en hagelslag (zo lekker)
tussendoor: bak yoghurt met 5 scheppen muesli
lunch: 2 meergranen boterhammen zonder beleg (ik had haast)
tussendoor: 200 gram druiven
avondeten: 3 stronken witlof met ham, kaas en aardappelpuree en 1 bakje dubbele vlaflip
Tussendoor: 1 speculaasje
Verder 40 minuten gefietst, 200 crunches, 10 minuten gewichten, 1 uur gewandeld
En 2-3 liter water gedronken.

En vanochtend was ik 0.3 kilo lichter

Vandaag wil ik eigenlijk zometeen gaan zwemmen, ik moet mezelf wel de deur uit schoppen dan. Ik ga alleen en dan heb ik vaak niet zo'n zin om te gaan. Als ik er eenmaal ben dan maakt het me ook niet meer uit

[ Bericht 12% gewijzigd door wkraaij op 19-09-2006 08:22:35 ]
pi_41942732
Wij werken in de sportschool met Fitlinxx

Voor je begint meld je je aan op de computer, dan stelt hij alle apparaten in de zaal in voor je op het laatste gewicht waarmee je gewerkt hebt. Als je bezig bent dan onthoudt hij hoevaak/hoelang je een oefening hebt gedaan en hoeveel calorieen je verbrand hebt en als je klaar bent met je training dan meld je je weer af op de computer. En als je een groepsles doet dan kun je dus invoeren welke groepsles je gedaan hebt, hoe intensief je het vond en hoeveel calorieen je dan verbrand hebt ( rekent hij ongeveer uit dan) En met die Fitlinxx spaar je ook punten en als je een x aantal puntwen hebt dan krijg je een cadeautje van de sportschool ( van bijvoorbeeld een gratis consumptie tot aan sportkleding) Je kunt ook alle gegevens van je op internet bekijken, dus dat is ook wel handig
  dinsdag 19 september 2006 @ 09:23:34 #231
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_41943528
Hoera! Ik ben zondag begonnen met afvallen, dat wil hier zeggen neiet meer snoepen op het werk en na het avondeten. Nu al geeft de weegschaal 63,5 aan ipv 64. O*O* Ik heb het meteen aangepast
pi_41943953
is die gozer van de OP nog steeds op vakantie? van die stats gebeuren.. ik wil er ook bij
  dinsdag 19 september 2006 @ 09:52:13 #233
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_41943971
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:51 schreef Thrilled het volgende:
is die gozer van de OP nog steeds op vakantie? van die stats gebeuren.. ik wil er ook bij
Hm, dat ben jij toch zelf..
  dinsdag 19 september 2006 @ 09:53:11 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_41943986
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:51 schreef Thrilled het volgende:
Volgens mij is troel een meisje
Ik wacht nog heel even met mezelf aanmelden, aangezien ik met mijn huidig BMI er echt niet in mag

Hopelijk met een week of twee wel
disclaimer
pi_41944016
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:52 schreef Aventura het volgende:

[..]

Hm, dat ben jij toch zelf..
ja ik bedoel niet van de OP zelf, maar van het statistieken gebeuren (dat meisje ) met je BMI , gewicht, lengte enzo

excuus
  dinsdag 19 september 2006 @ 09:55:12 #236
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_41944034
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:54 schreef Thrilled het volgende:

[..]

ja ik bedoel niet van de OP zelf, maar van het statistieken gebeuren (dat meisje ) met je BMI , gewicht, lengte enzo

excuus
Troel
pi_41944144
ja die
pi_41944155
trouwens, over 2 dagen is het herfst, word het dan: slank de winter in?
pi_41946464
Of slank de feestdagen in .
pi_41949522
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 11:45 schreef wkraaij het volgende:
Of slank de feestdagen in .
deal
pi_41949776
Volgens mij was het slank de feestdagwen in vorig jaar

ik heb net tosti's gegeten, met bruin brood, wil dat toch es leren te eten, meestal eet ik alleen wit brood, maar bruin brood is toch wat gezonder. En ik zit een stuk sneller vol, want meestal neem ik 2 tosti's ( 4 sneeen) en nou had ik maar 1 tosti ( 2 sneeen) en zit ik al vol. En vanochtend een bak vla met fruitcocktail op en een stukje komkommer ( en 1 klein zakje m&m's om me frustratie over het cbr weg te eten )
pi_41950056
ik ben ook geswitched naar bruinbrood mn vader is met me mee gaan doen, heeft nu ook bruin brood in geslagen terwijl dat voorheen alleen maar wit brood was

even naar de stad, goede weegschaal kopen (digitaal en met grammen )

toedeloe
pi_41951464
ik heb lekkere ham gehaald tussen de middag en een dubbele boterham met dubbel ham op. Jammie!

Als het weer meezit ga ik zo nog een uurtje wandelen en zo niet, dan ga ik wel wat actiefs doen in huis.

En vanavond ga ik een lekkere gezonde boerenomelet eten. Stampvol groentes!
pi_41952392
Ik ga jullie vergezellen, ben ook druk bezig met wat gewicht verliezen.
Paps en mams doen ook mee, dus wordt voor mij weer makkelijker.
Op het moment een BMI van 27, veel te hoog dus. Ben sinds dat ik begonnen ben al wel 3 kilo afgevallen. Nu al opmerkingen van mensen dat ik er slanker uitzie
Vind het tot nu toen dus nog niet lastig, alhoewel ik een aantal keer behoorlijk trek heb in zoetigheid.
pi_41952463
net die weegschaal gehaald, ik heb lichaamsvetgehalte van 11% en een spiergehalte van 44 %

mijn gewicht is weer iets omhoog op deze weegschaal maar gelukkig nog onder de 80

die procenten, zijn die een beetje goed?

edit/ oh in het boekje staat
mannelijk <19 jaar: < 12% lichaamsvetgehalte = zeer goed

die spieren, is dat veel of weinig?
pi_41954004
Ben net de stad in geweest om leuke kleding te kopen voor m'n verjaardag. Ik weet alleen niet meer wat ik leuk vind. Heb maar erg weinig broeken, namelijk alleen een bruine en een spijkerbroek, maar ik kon geen enkel leuk rokje/broek vinden. Ben ook moeilijk met schoenen, hakken kan ik niet aan en laarzen daardoor vaak ook niet, waardoor ik ook weer vind dat bepaalde lengtes rokken weer niet kunnen.
Wat wel opvallend was dat ik voorheen altijd liep te mopperen dat de grote maten zo snel uitverkocht zijn, terwijl tegenwoordig maat M en L niet te vinden zijn! D'r hangt alleen S en XL/XXL in de rekken, dus ik moet er steeds om vragen.

Pfft een hoop gezeur van mijn kant dus, maar ik vind het echt irritant dat ik voorheen nooit iets leuks kon vinden omdat het niet pastte, maar tegenwoordig weet ik gewoon niet meer wat nou leuk is en wat mij leuk zal staan.
pi_41954180
oh ik ben vanmiddag ook kleding wezen shoppen, ben zelfs geslaagd voor een L voorheen was dit altijd XL...
pi_41966013
hmm volgens mij eet ik meer dan jullie als ik dat zo lees.. (ik val dan ook nog niet echt af).. ben wel meer gaan sporten en vandaag had ik bij de coupertest op school 2250meter gehaald, is me nog nooit gelukt:)
wat ik vandaag heb gegeten:
ontbijt: 2 boterhammen met hagelslag en een kopje opkikker
tussendoor: appel
lunch: 3 boterhammen met jam
na school: 2 vadzige knackebroddingen met veel chocoladepasta:$+nectarine
avondeten: reist, witte kool en een slavinkje
toetje: yoghurt
en de hele dag door water gedronken..
okay.. die hagelslag moet stoppen en die chocopasta ook.. (ik heb altijd ontzettende trek als ik uit school kom) maar die boterhammen heb ik voor mijn gevoel gewoon nodig omdat ik toch 20 km moet fietsen elke dag en vandaag had ik ook nog gym, anders eet ik er meestal maar 2 smiddags.
  dinsdag 19 september 2006 @ 22:18:46 #249
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_41966338
Valt toch mee wat jij eet...
Ik heb gegeten:
1 bruine boterham met halvarine en halvajam
1 bruin kadetje met rookvlees
1 boterham met pindakaas
1 bakje yoghurt met blokjes meloen
1 klein zandkoekje
curry-kip in tomatensaus met rijst
2 kleine stukjes pure chocolade

daar tussendoor 3 cappuccino's, thee (zonder suiker).

Een heftige dieetdag voor mij
pi_41967602
chips zijn stom...
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')