Display van wat?quote:Op maandag 18 september 2006 21:23 schreef Thrilled het volgende:
net terug van fitness.. damn wat voel ik me toch altijd super daarna
op mn display stond dat ik deze sessie een kleine 600 caloriëen had verbrand met mijn programma, maar de buikspierles (20 minuten lang) stond hier niet bij dus ik ben flink bezig geweestmorgen weer, zelfde idee...
i love fitness![]()
bij ons werken ze met een TGS sleutel, dan kan je in bijna elk apparaat wat daar staat die sleutel induwen. op die sleutel staat dan jou programma. dat apparaat leest dat en stelt het apparaat in naar jou omstandigheden.. aan het einde van de rit ga je met die sleutel naar een computer ergens in de zaal en dan leest die computer op die sleutel welke oefeningen je allemaal gedaan hebt en op welke intensiviteit.. zo berekent hij dan hoeveel calorieen je verbrand hebtquote:
Wauw, dat is gaaf! Ik tel meestal de telling van de apparaten zelf bij elkaar op, kom ik ook ongeveer goed uit. Maar dat is lang niet zo cool natuurlijk!quote:Op maandag 18 september 2006 23:45 schreef Thrilled het volgende:
[..]
bij ons werken ze met een TGS sleutel, dan kan je in bijna elk apparaat wat daar staat die sleutel induwen. op die sleutel staat dan jou programma. dat apparaat leest dat en stelt het apparaat in naar jou omstandigheden.. aan het einde van de rit ga je met die sleutel naar een computer ergens in de zaal en dan leest die computer op die sleutel welke oefeningen je allemaal gedaan hebt en op welke intensiviteit.. zo berekent hij dan hoeveel calorieen je verbrand hebten nog meer dingetjes maar dat is het belangrijkste voor mij
dat ding rekent ook uit wanneer je zoveel kg afgevallen zou moeten zijn enzo, werkt wel super
Hm, dat ben jij toch zelf..quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:51 schreef Thrilled het volgende:
is die gozer van de OP nog steeds op vakantie? van die stats gebeuren.. ik wil er ook bij
Volgens mij is troel een meisjequote:Op dinsdag 19 september 2006 09:51 schreef Thrilled het volgende:
is die gozer van de OP nog steeds op vakantie? van die stats gebeuren.. ik wil er ook bij
ja ik bedoel niet van de OP zelf, maar van het statistieken gebeuren (dat meisjequote:
Troelquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:54 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ja ik bedoel niet van de OP zelf, maar van het statistieken gebeuren (dat meisje) met je BMI , gewicht, lengte enzo
excuus![]()
dealquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:45 schreef wkraaij het volgende:
Of slank de feestdagen in .
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:45 schreef CherryLips het volgende:
chips zijn stom...
quote:Op woensdag 20 september 2006 11:57 schreef Elda het volgende:
jippie! vanochtend op de weegschaal:80.4
hoe hou je dat vol zegquote:Op woensdag 20 september 2006 12:00 schreef CherryLips het volgende:
zo, ben weer lekker aan het steppen. even pauze houden, zat nu op de 3444 stappen, nog 1000 te gaan dus
.
Ik heb pas via marktplaats een stepper gekocht, daar staan er echt heel veel op, absoluut niet te duur ook. Ik heb nu voor 10 euro een ding met calorieen en stappenteller (alleen staat ie nog bij mn zusje want die heeft hem opgehaald en hij is een beetje zwaar om met de trein mee te nemenquote:Op woensdag 20 september 2006 12:42 schreef wkraaij het volgende:
t*ring een uur.
CL, Nog een tip voor een goed stepapparaat, of is een vrij simpele met alleen een stappenteller al genoeg? Over 2 weken krijg ik mijn eerste loon en dan ga ik er denk ik gelijk een kopen.
Quinazoline, gefeliciteerd![]()
ik kan niks anders zeggen dan: respect !!!quote:Op woensdag 20 september 2006 21:30 schreef D.Rose het volgende:
nu ik klaar ben rest nog de eerder aangekondigde voor- en nafoto
http://img.photobucket.com/albums/v608/D8D8D8D8/beforepic.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v608/D8D8D8D8/after.jpg
dank jequote:Op donderdag 21 september 2006 06:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ik kan niks anders zeggen dan: respect !!!![]()
dank jequote:Op donderdag 21 september 2006 08:59 schreef Quinazoline het volgende:
Netjes gedaan D.Rose!
nog gefeliciteerd!quote:Op woensdag 20 september 2006 12:42 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ben vandaag jarig en was een beetje aan het balen omdat mijn vriendje (die in het buitenland zit voor stage) er vandaag niet bij kon zijn. Hij mailde eergisteren al dat ie vergeten was op tijd een kaartje te versturen en mijn cadeau krijg ik pas als ik hem op kom zoeken, maar nu werd er net een bos rode rozen bezorgt. Dat had ik dus echt niet verwacht en mijn dag is helemaal goed nu!
En doordat mijn humeur beter is heb ik meer energie om dadelijk te gaan bewegen en zit ik nu netjes aan een schaaltje muesli i.p.v. de tosti die ik van plan was. Kan ik vanavond een stukje cake eten zonder dat ik me daar druk over hoef te maken.Mijn vriendje is lief
.
Heb je wel direct aangifte gedaan toen je thuis kwam?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:29 schreef zwahiel het volgende:
Sinds gisteren zit ik een beetje in een dip, ik zat al in een dipje. Maar nu in een megadip!
Gisteravond na het boodschappen kwam ik thuis om te ontdekken dat mijn deur open stond die ik echt op slot gedaan had. Mijn iBook welke in mijn kast lag was weg, adapters weg, iPod adapter weg (iPod zelf in mijn zak), cardreader weg, audiokabels weg. Maar mijn paspoort met geld erin lag nog gewoon langs waar de iBook eerst lag
Ik voel me niet meer veilig meer! Durf eigenlijk niet meer thuis te slapen, vannacht helemaal niet geslapen omdat ik gewoon helemaal van slag ben hierdoor. Nooit gedacht dat ik zo zijn als me dit gebeurde...
Ik vond mijn weegschaal juist lief vandaag! Hij zei dat ik zowaar onder de magische grens van 70 kilo zatquote:
Been therequote:Op vrijdag 22 september 2006 13:35 schreef ymme het volgende:
2 maanden 10 kilo kwijt
Dat is wel een hele strenge grens.
Het is mogelijk, maar ga geen crash dieet doen of iets dergelijks
Ik heb er vanochtend 780 gedaan, en toen zweten ik al aardig wat af.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:00 schreef CherryLips het volgende:
zo, ben weer lekker aan het steppen. even pauze houden, zat nu op de 3444 stappen, nog 1000 te gaan dus
.
ik had er 4500 vanochtend, en die van mij trappen ook schuin weg. volgens mij simuleert het ook meer traplopen, maar het ligt er ook aan hoe zwaar je hem hebt staan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:40 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik heb er vanochtend 780 gedaan, en toen zweten ik al aardig wat af.
Ik heb z'n stepapparaat waarmee je schuin naar achter stept.
Kan het zijn dat dit zwaarder is dan normaal. Want op de sportschool hield ik het langer vol.
Vanochtend één kwartier gedaan.
En ik wilde dadelijk nog even een kwartier doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |