abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41979991
Ik ben vandaag jarig en was een beetje aan het balen omdat mijn vriendje (die in het buitenland zit voor stage) er vandaag niet bij kon zijn. Hij mailde eergisteren al dat ie vergeten was op tijd een kaartje te versturen en mijn cadeau krijg ik pas als ik hem op kom zoeken, maar nu werd er net een bos rode rozen bezorgt . Dat had ik dus echt niet verwacht en mijn dag is helemaal goed nu!

En doordat mijn humeur beter is heb ik meer energie om dadelijk te gaan bewegen en zit ik nu netjes aan een schaaltje muesli i.p.v. de tosti die ik van plan was. Kan ik vanavond een stukje cake eten zonder dat ik me daar druk over hoef te maken.

Mijn vriendje is lief .
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_41979992
t*ring een uur.
CL, Nog een tip voor een goed stepapparaat, of is een vrij simpele met alleen een stappenteller al genoeg? Over 2 weken krijg ik mijn eerste loon en dan ga ik er denk ik gelijk een kopen.

Quinazoline, gefeliciteerd
pi_41980026
eh geen idee, die van mij heeft een stappenteller en een klokje en een calorieënteller maar die neem ik niet helemaal serieus, en nog een teller die ik niet snap . die van mij trapt ook naar buiten toe, dus niet gewoon recht omhoog en omlaag, ik snap het nut er ook niet echt van . Hij kostte iets van ¤30 bij de Blokker geloof ik.
Tap tap tap
pi_41980032
quote:
Op woensdag 20 september 2006 12:42 schreef wkraaij het volgende:
t*ring een uur.
CL, Nog een tip voor een goed stepapparaat, of is een vrij simpele met alleen een stappenteller al genoeg? Over 2 weken krijg ik mijn eerste loon en dan ga ik er denk ik gelijk een kopen.

Quinazoline, gefeliciteerd
Ik heb pas via marktplaats een stepper gekocht, daar staan er echt heel veel op, absoluut niet te duur ook. Ik heb nu voor 10 euro een ding met calorieen en stappenteller (alleen staat ie nog bij mn zusje want die heeft hem opgehaald en hij is een beetje zwaar om met de trein mee te nemen ).
pi_41980045
gefeliciteerd Q!
Tap tap tap
pi_41980110
he bedankt, ik ga denk ik dan eerst op marktplaats zoeken en anders is de blokker hier lekker dicht bij
CL, je hebt denk ik zoiets als dat ze ook op tellsell verkopen, die lateral thy trainer (vast fout geschreven ) daar doen ze ook zijwaarste bewegingen op dat step ding, want dan train je ook je schuine spieren dacht ik.
pi_41980125
Dankjulliewel
Twas trouwens niet bedoeld als verkapte ik-ben-jarig-dus-feliciteer-mij-post hoor
pi_41983182
En toch wil ik je gewoon feliciteren Q, dusse, gefeliciteerd!

Ik ga zo maar es boodschappen doen en weer wat gezonde dingen inslaan
  Moderator woensdag 20 september 2006 @ 21:30:46 #269
18653 crew  D.
pi_41996171
nu ik klaar ben rest nog de eerder aangekondigde voor- en nafoto

http://img.photobucket.com/albums/v608/D8D8D8D8/beforepic.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v608/D8D8D8D8/after.jpg

[ Bericht 13% gewijzigd door D. op 20-09-2006 22:27:10 ]
pi_41996313
vanavond weer kjikavond gehad en die kamer is echt goed voor me conditie is 20 minuten fietsen vanaf het centrum, en is op 5 hoog, dus 10 trappen op ( is geen lift) dus aan beweging zal ik geen gebrek hebben als ik die kamer krijg ( wordt alleen erg leuk met verhuizen )
pi_41999122
Gefeliciteerd Quinazoline!
Are you pondering what I'm pondering?
  Moderator donderdag 21 september 2006 @ 06:39:42 #272
155227 crew  Guppy
dus
pi_42006054
quote:
ik kan niks anders zeggen dan: respect !!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Moderator donderdag 21 september 2006 @ 08:08:51 #273
18653 crew  D.
pi_42006472
quote:
Op donderdag 21 september 2006 06:39 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

ik kan niks anders zeggen dan: respect !!!
dank je

ik ben nu verhuisd naar het bodybuiling-topic
pi_42007061
Netjes gedaan D.Rose!
  Moderator donderdag 21 september 2006 @ 20:14:04 #275
155227 crew  Guppy
dus
pi_42025229
hm, in t nieuwe spinningprogramma zit een nummer van queen. toch eens vragen hoe die heet. queen is toch best wel oke
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Moderator donderdag 21 september 2006 @ 20:42:18 #276
18653 crew  D.
pi_42026302
quote:
Op donderdag 21 september 2006 08:59 schreef Quinazoline het volgende:
Netjes gedaan D.Rose!
dank je

Nu jullie nog ff
pi_42027295
quote:
Op woensdag 20 september 2006 12:42 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ben vandaag jarig en was een beetje aan het balen omdat mijn vriendje (die in het buitenland zit voor stage) er vandaag niet bij kon zijn. Hij mailde eergisteren al dat ie vergeten was op tijd een kaartje te versturen en mijn cadeau krijg ik pas als ik hem op kom zoeken, maar nu werd er net een bos rode rozen bezorgt . Dat had ik dus echt niet verwacht en mijn dag is helemaal goed nu!

En doordat mijn humeur beter is heb ik meer energie om dadelijk te gaan bewegen en zit ik nu netjes aan een schaaltje muesli i.p.v. de tosti die ik van plan was. Kan ik vanavond een stukje cake eten zonder dat ik me daar druk over hoef te maken.

Mijn vriendje is lief .
nog gefeliciteerd!
pi_42028577
Jee ik voel me gelukkig weer wat beter, dus goed gesport vandaag. Gestept, gecrosstraind en de laatste tramhaltes gelopen ipv getramd
pi_42029947
Ik wilde eigenlijk gaan bodypumpen, maar zou om 8 uur gebeld worden of ik een kamer toegewezen kreeg, dus toch maar thuis gebleven. Alleen had achteraf best kunneng aan pumpen, want had om half 10 nog niks gehoord en toen dus maar zelf gebeld, was dat meisje in slaap gevallen

Nouja, iig wel een half uur gelopen vandaag van en naar school en op school veel trap gelopen
  vrijdag 22 september 2006 @ 00:29:55 #280
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42035727
Sinds gisteren zit ik een beetje in een dip, ik zat al in een dipje. Maar nu in een megadip!

Gisteravond na het boodschappen kwam ik thuis om te ontdekken dat mijn deur open stond die ik echt op slot gedaan had. Mijn iBook welke in mijn kast lag was weg, adapters weg, iPod adapter weg (iPod zelf in mijn zak), cardreader weg, audiokabels weg. Maar mijn paspoort met geld erin lag nog gewoon langs waar de iBook eerst lag

Ik voel me niet meer veilig meer! Durf eigenlijk niet meer thuis te slapen, vannacht helemaal niet geslapen omdat ik gewoon helemaal van slag ben hierdoor. Nooit gedacht dat ik zo zijn als me dit gebeurde...

As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_42038236
jemig zeg, dat is wel megakut ja Zwahiel
  Moderator vrijdag 22 september 2006 @ 07:14:33 #282
155227 crew  Guppy
dus
pi_42038312
jee, wat een hel... kan me voorstellen dat je nu in een megadip zit! je moet wel zo snel mogelijk aangifte doen hoor, dit moet niet kunnen. balen alleen dat je geen breeksporen hebt van de inbraak... of heb je die wel? dat zou t voor de verzekering iig makkelijker maken.
pi_42038586
Kut zwahiel sterkte ermee!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_42038898
zwahiel, wat ontiegelijk rot...
Ik hoop voor je dat je het terug kan krijgen van de verzekering.
pi_42041268
o dat is echt verschrikkelijk kut zeg . .
Tap tap tap
pi_42041599
Dat is idd zwaar klote zeg.

Ik ben ook weer goed bezig. Ben nu sinds 2 weken aan het werk en dat bevalt goed. Drink zo'n 2 liter water per dag uit de waterkooler. Neem 8 broodjes met kipfilet of iets anders lichts mee. Het zijn dan wel witte broodjes maar ja dat moet langzaam overgaan in bruin.

Maar doordat ik nu een vast ritme heb is het niet meer zo dat ik savonds begin te eten achter de computer ofzo. Ben nu al 1 kilo kwijt en ga voor een kilo of 8.

van 96 naar 88 ofzo en dan misschien naar 85.

edit: Ook sport ik nu 3x in de week, op maandag en vrijdagavond trainen en zaterdags een wedstrijd. En ik fiets elke dag een kwartier (heen en terug naar de bushalte)

[ Bericht 14% gewijzigd door Stansfield op 22-09-2006 11:10:21 ]
pi_42041640
Veel succes Stansfield

Ik kan het op school echt nooit laten om een bolletje met brie te kopen Niet echt het gezondste broodbeleg, maar dat vind ik echt zoooo lekker Verder eet ik wel gewoon gezond, veel groenten en fruit enzo en elke dag een half uur van en naar school lopen en veel traplopen op school is ook wel goed natuurlijk
pi_42041705
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 00:29 schreef zwahiel het volgende:
Sinds gisteren zit ik een beetje in een dip, ik zat al in een dipje. Maar nu in een megadip!

Gisteravond na het boodschappen kwam ik thuis om te ontdekken dat mijn deur open stond die ik echt op slot gedaan had. Mijn iBook welke in mijn kast lag was weg, adapters weg, iPod adapter weg (iPod zelf in mijn zak), cardreader weg, audiokabels weg. Maar mijn paspoort met geld erin lag nog gewoon langs waar de iBook eerst lag

Ik voel me niet meer veilig meer! Durf eigenlijk niet meer thuis te slapen, vannacht helemaal niet geslapen omdat ik gewoon helemaal van slag ben hierdoor. Nooit gedacht dat ik zo zijn als me dit gebeurde...

Heb je wel direct aangifte gedaan toen je thuis kwam?
pi_42045189
zojuist heb ik boodschappen gedaan en ik heb 2 bakjes cherrytomaatjes gekocht om te snacken van het weekend
Maar ze zijn zo lekker, ik heb 1 bakje al bijna half op!
Er liggen nu 2 boterhammen te ontdooien, daarna heb ik niet meer zo'n snack-trek denk ik.
En voor het eerst sinds járen heb ik helemaal geen chips gekocht voor het weekend Het hoefde niet perse voor m'n vriend en tja dan ga ik het niet kopen

Vandaag heb ik al 1 uur gewandeld, een half uur gefietst en 1 was opgehangen (was een rot was, allemaal sokken en ondergoed dus ik was wel even bezig )
En vanmiddag nog het grasmaaien denk ik. Als ik dan vanavond nog met mijn gewichten bezig ga en wat buik oefeningen doe heb ik wel genoeg beweging gehad voor vandaag

En mijn gewicht is weer aan het dalen, maar ik ga pas aan het eind van de maand weer updaten.

@stansfield, welkom en veel succes. 8 boterhammen per dag is heel netjes. Je moet gewoon radicaal overstappen naar bruinbrood denk ik (meergranen is het beste) is ff slikken schijnt, maar binnen een paar weken ben je er aan gewend!
  vrijdag 22 september 2006 @ 13:17:13 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_42045311
Weegschalen zijn kut
Maar goed. Vandaag een begin maken met extreem knallen en dan ben ik hopelijk over 2 maanden mijn 10 kilo's weer kwijt.
disclaimer
pi_42045837
2 maanden 10 kilo kwijt

Dat is wel een hele strenge grens.
Het is mogelijk, maar ga geen crash dieet doen of iets dergelijks
pi_42046026
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
Weegschalen zijn kut
Ik vond mijn weegschaal juist lief vandaag! Hij zei dat ik zowaar onder de magische grens van 70 kilo zat Nou zal ie vast morgen ineens weer twee kilo erbij gooien, ondanks gezond eten, maar vandaag issie even lief.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 22 september 2006 @ 13:42:50 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_42046085
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 13:35 schreef ymme het volgende:
2 maanden 10 kilo kwijt

Dat is wel een hele strenge grens.
Het is mogelijk, maar ga geen crash dieet doen of iets dergelijks
Been there Ik ben 2 jaar geleden al eens 10 kilo in 7 weken afgevallen.
En zo streng is het echt niet, ik eet gewoon maar ik snoep niet en laat veel onnodige dingen achterwege. Daarbij gewoon lekker sporten en het vliegt er af.
disclaimer
pi_42047449
mm sporten gaat even wat minder, gister niet gegaan, vandaag ga ik weer niet, en morgen zal ik waarschijnlijk ook niet gaan... woensdag heb ik conditie test op de sportschool .. ben benieuwd...
pi_42047627
quote:
Op woensdag 20 september 2006 12:00 schreef CherryLips het volgende:
zo, ben weer lekker aan het steppen . even pauze houden, zat nu op de 3444 stappen, nog 1000 te gaan dus .
Ik heb er vanochtend 780 gedaan, en toen zweten ik al aardig wat af.
Ik heb z'n stepapparaat waarmee je schuin naar achter stept.
Kan het zijn dat dit zwaarder is dan normaal. Want op de sportschool hield ik het langer vol.

Vanochtend één kwartier gedaan.
En ik wilde dadelijk nog even een kwartier doen.
pi_42047687
zo'n step apparaat, dat simuleert toch trappen lopen? of zit ik fout?
pi_42047760
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 14:40 schreef ymme het volgende:

[..]

Ik heb er vanochtend 780 gedaan, en toen zweten ik al aardig wat af.
Ik heb z'n stepapparaat waarmee je schuin naar achter stept.
Kan het zijn dat dit zwaarder is dan normaal. Want op de sportschool hield ik het langer vol.

Vanochtend één kwartier gedaan.
En ik wilde dadelijk nog even een kwartier doen.
ik had er 4500 vanochtend, en die van mij trappen ook schuin weg. volgens mij simuleert het ook meer traplopen, maar het ligt er ook aan hoe zwaar je hem hebt staan.
Tap tap tap
pi_42047826
oeh topic bjina vol mag ik weer de nieuwe aanmaken?
pi_42047904
Ja dat mag jij van mij wel.
Maar uh Cherrylips, jij stept ook al een tijdje, en wat intensiever dan ik denk ik.

Ik ga het dadelijk nog een kwartier doen. En dat opbouwen paar x per week.
Misschien dat ik dan over een poosje ook wat langer volhoudt
pi_42047964
is het trouwens

Slank de feestdagen in #43

of

Slank de feestdagen in #1
pi_42048150
Feestdagen komen er al weer aan.

Denk gewoon 43 hoor. We blijven doortellen.

Ik ga me even omkleden, en dan het stepapparaat op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')