Nee idd doet niet meequote:Op zondag 10 september 2006 18:44 schreef pfaf het volgende:
Dekker niet op tijd fit hoorde ik overigens?
Ik denk dat Dekker blij mag zijn als 'ie Lombardije nog haalt.quote:Op zondag 10 september 2006 18:44 schreef pfaf het volgende:
Dekker niet op tijd fit hoorde ik overigens?
Het zou echt de kroon op zijn carriere zijn.quote:Op zondag 10 september 2006 18:46 schreef tong80 het volgende:
Ik heb er zin in.Vooral na het interview met Boogerd net. Die blaakt van zelfvertrouwen.
Waar was dat zien??quote:Op zondag 10 september 2006 18:46 schreef tong80 het volgende:
Ik heb er zin in.Vooral na het interview met Boogerd net. Die blaakt van zelfvertrouwen.
Nee, dat zou LBL zijn. Staat toch vele stappen hoger dan "wk"quote:Op zondag 10 september 2006 18:47 schreef Remzz het volgende:
[..]
Het zou echt de kroon op zijn carriere zijn.
Studio Sport mooi interview met hem en Mart Smeets. Lekker relaxed met kindje op de schoot.Mooi contrast met de chagrijnige Kluivert 5 minuten eerder.quote:
Ja heb je gelijk aan als Boogerd zou moeten kiezen zal hij waarschijnelijk LBL zeggen.quote:Op zondag 10 september 2006 18:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee, dat zou LBL zijn. Staat toch vele stappen hoger dan "wk"![]()
Eigenlijk zou iedere renner dat moeten zeggen. Samen met M-SR, RvV, P-R, en nog veel meer.quote:Op zondag 10 september 2006 18:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja heb je gelijk aan als Boogerd zou moeten kiezen zal hij waarschijnelijk LBL zeggen.
Ja nou.. dat weet ik nou ook weer niet. Ik vind het landenaspect altijd mooi aan het WK dat heb je niet bij die klassiekers.quote:Op zondag 10 september 2006 18:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iedere renner dat moeten zeggen. Samen met M-SR, RvV, P-R, en nog veel meer.
We maken dan ook van de 'of' een 'en'..quote:Op zondag 10 september 2006 18:52 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja nou.. dat weet ik nou ook weer niet. Ik vind het landenaspect altijd mooi aan het WK dat heb je niet bij die klassiekers.
daarover verschillen de meningen. dio Luca en Bettini hebben het over een zwaar parcours en anderen noemen het makkelijker dan Madrid.quote:Op zondag 10 september 2006 18:57 schreef Wackyduck het volgende:
Bijna 2800 hoogtemeters voor de elite, het is geen verkeerd parcours.![]()
Dat wou ik ook al zeggen. Als de beste klimmers/heuvelaars voorop zitten maar niet lekker samenwerken dan heb je zo een groep van 30 man die weer aan kan sluiten.quote:Op zondag 10 september 2006 20:14 schreef Bartoli het volgende:
mja jammer dat die klim op zowat 8/9 km van de streep ligt telkens. Kans voor Boonen als het niet hard genoeg gemaakt wordt om in de afdaling terug te komen
Klopt en de winnaar krijgt zo'n mooie truiquote:Op zondag 10 september 2006 18:52 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja nou.. dat weet ik nou ook weer niet. Ik vind het landenaspect altijd mooi aan het WK dat heb je niet bij die klassiekers.
Dit parcours is niet selectiever als in Madrid, en daarnaast is Petacchi natuurlijk een betere renner als vorig jaar.quote:Op zondag 10 september 2006 23:12 schreef rubbereend het volgende:
die kan dit toch niet aan, dat zagen we in Madrid
Dat altijd wel. Op een of andere manier heeft het WK toch bijna altijd het spannendste koersverloop van alle koersen.quote:Op maandag 11 september 2006 00:28 schreef ScottTracy het volgende:
De leukste wedstrijd van het jaar![]()
Zeker niet naar Zolder gekekenquote:Op maandag 11 september 2006 00:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat altijd wel. Op een of andere manier heeft het WK toch bijna altijd het spannendste koersverloop van alle koersen.
Idd. Toen had ik bardienst bij ons op de wielerclub. En dat was met de veldritcompetitie, dan is het druk, dus ik was met andere dingen bezig dan TV kijken.quote:Op maandag 11 september 2006 00:36 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Zeker niet naar Zolder gekekenI
Vorig jaar en volgens mij ook daarvoor de eerste 20 van bv 23 rondes niks.quote:Op maandag 11 september 2006 00:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat altijd wel. Op een of andere manier heeft het WK toch bijna altijd het spannendste koersverloop van alle koersen.
Is Lotto gekapt met de sponsoring ofzoquote:renner ploeg
Tom Boonen Quick-Step
Serge Baguet Quick-Step
Nick Nuyens Quick-Step
Kevin Hulsmans Quick-Step
Stijn Devolder Discovery Channel
Leif Hoste Discovery Channel
Jurgen Van Goolen Discovery Channel
Philippe Gilbert Française des Jeux
Johan Vansummeren Davitamon-Lotto
Is ook allemaal logisch, maar Lotto sponsort de bond zoals Rabo dat ook doet. Ik zie het niet echt gebeuren dat er maar één Rabo-renner zou worden opgeroepen, snappiequote:Op maandag 11 september 2006 16:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lijkt me allemaal logisch, alleen Van Goolen is nogal verrassend, die moet zo'n parcours zeker aankunnen, maar ik weet niet of die eigenlijk wel in vorm is. Ik had eerder iemand als Willems verwacht.
Staat ruimschoots in de top-50 in de Vuelta, dus met de vorm zal het wel goed zitten.quote:Op maandag 11 september 2006 16:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lijkt me allemaal logisch, alleen Van Goolen is nogal verrassend, die moet zo'n parcours zeker aankunnen, maar ik weet niet of die eigenlijk wel in vorm is. Ik had eerder iemand als Willems verwacht.
Poe poe das ook wel een ploeggiequote:Op maandag 11 september 2006 17:05 schreef Ereinion het volgende:
Duitse wegselectie:
Andreas Klöden (T-Mobile)
Mattias Kessler (T-Mobile)
Linus Gerdemann (T-Mobile)
Patrick Sinkewitz (T-Mobile)
Stefan Schumacher (Gerolsteiner)
Fabian Wegmann (Gerolsteiner)
David Kopp (Gerolsteiner)
Jens Voigt (CSC)
Erik Zabel (Milram)
...
Nee joh, die zijn nu al samen met de Italianen en Spanjaarden op Ebay aan het bieden op verschillende Cubanen, Iraniërs en Burkinezen (quote:Op maandag 11 september 2006 19:20 schreef rubbereend het volgende:
de Duitsers gaan dus potentiele kopmannen opofferen voor knechtenwerk
Deed het in Polen heel aardig volgens mijquote:
Van Bon bijvoorbeeld. En van Heeswijk is wel vaker goed bezig geweest voor het WK. En altijd was het WK bagger en vaak afstappen.quote:Op maandag 11 september 2006 19:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Deed het in Polen heel aardig volgens mij.
En wie zou je anders mee moeten nemen?
Ik vond van Bon anders niet slecht bezig in P-B. En voor van Heeswijk valt er weinig te knechten in de laatste rondjes, of alle kopmannen moeten ook gelost zijn....quote:Op maandag 11 september 2006 20:26 schreef Bartoli het volgende:
Van Bon heeft niks meer gereden de laatste tijd kun je beter Van Heeswijk meenemen die daar de eerste rondjes wat knecht.
Nee 't was zijn Italiaanse Amerikaan ploegmaat Guido Trenti.quote:Op maandag 11 september 2006 19:24 schreef rubbereend het volgende:of zoals vorig jaar één van de Italianen aan Boonen kwam vragen of hij hem moest helpen
Idd.quote:Op maandag 11 september 2006 20:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Goede timing, zwansen.
Nou, Knaven is iemand die dat bijvoorbeeld uitstekend kan.quote:Op maandag 11 september 2006 20:30 schreef Venga het volgende:
Maar Boven mag dus mee naar WK![]()
Die kan op dat parcours de 1e 150 km nuttig zijn maar meer niet.
Er moet toch wel iemand zijn in NL die dat zo'n 200 km kan.
Iedere profrenner kan 150 kilometer iemand uit de wind houdenquote:Op maandag 11 september 2006 22:01 schreef Ereinion het volgende:
Wat is het probleem met Jan Boven. Hij is waarschijnlijk meegegaan op aanvraag van Boogerd. Het lijkt mij wel nuttig om iemand in de ploeg te hebben die de eerste 150 kilometer Boogerd uit de wind zet, naar voren brengt, water haalt etc. Of wil je daar Posthuma en Tankink al voor gebruiken? Hij is de enige echte knecht in de ploeg.
Nu er nog maar 8 renners per team zijn, kun je je afvragen of het nuttig is iemand mee te nemen die sowieso na 150 km. de box indraait, zelfs al doet ie nuttig werk.quote:Op maandag 11 september 2006 22:03 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Iedere profrenner kan 150 kilometer iemand uit de wind houden
9 renners per land als je tot de top 10 van de PT landenklas. behoortquote:Op maandag 11 september 2006 22:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nu er nog maar 8 renners per team zijn, kun je je afvragen of het nuttig is iemand mee te nemen die sowieso na 150 km. de box indraait, zelfs al doet ie nuttig werk.
Zo vreemd is zijn selectie niet. Bovendien rijdt hij een goede Vuelta (hij zat vandaag na de eerste twee cols nog voorin bijvoorbeeld) en zal het voor Boonen mentaal ook beter zijn als er een vriend meerijdt en voor hem knecht in plaats van pakweg Eeckhout die zijn eigen koers rijdt en na 150 km erachter komt dat hij niet meekan en uitstapt?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:58 schreef ScottTracy het volgende:
Hoe vinden de Belgen hun wk selectie eigenlijk? De selectie van Hulsmansbijvoorbeeld?
Neem anders een Monfort mee, die kan gegarandeerd beter mee dan die Hulsmans. Kom op, die is alleen maar mee omdat hij de holmaat van Boonen is.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zo vreemd is zijn selectie niet. Bovendien rijdt hij een goede Vuelta (hij zat vandaag na de eerste twee cols nog voorin bijvoorbeeld) en zal het voor Boonen mentaal ook beter zijn als er een vriend meerijdt en voor hem knecht in plaats van pakweg Eeckhout die zijn eigen koers rijdt en na 150 km erachter komt dat hij niet meekan en uitstapt?
Trouwens: de VS heeft wel een machtig sterke ploeg zeg![]()
Ik denk dat er niet één Belg is die de selectie van Hulsmans "quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:58 schreef ScottTracy het volgende:
Hoe vinden de Belgen hun wk selectie eigenlijk? De selectie van Hulsmansbijvoorbeeld?
Ik ken er meer die dat wel vinden als niet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet één Belg is die de selectie van Hulsmans "" vindt.
Waarom vraag je 't dan nog als je 't toch beter weet?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:35 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik ken er meer die dat wel vinden als niet.
Lijkt me wel. Want alhoewel hij rap is, neem ik niet aan dat "Il Grillo" met Boonen en Valverde naar de streep durft te rijden.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:14 schreef rubbereend het volgende:
ik neem aan dat de italianen het hard gaan maken vanaf het begin als ze in Bettini hun kopman zien!
En wij natuurlijk, want met een sprint van een groep schieten we ook niks op.quote:Op woensdag 13 september 2006 06:47 schreef Leatherface het volgende:
Wellicht krijgen de Italianen daarbij hulp van de Duitsers, want die zullen ook niet puur op de eindsprint van Zabel durven gokken met ook nog Stefan Schumacher achter de hand.
Van de Spanjaarden ook wel, want die zullen Boonen er toch wel af willen hebben, denk ik zo. Of iig flink moe maken.quote:Op woensdag 13 september 2006 06:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Want alhoewel hij rap is, neem ik niet aan dat "Il Grillo" met Boonen en Valverde naar de streep durft te rijden.
Wellicht krijgen de Italianen daarbij hulp van de Duitsers, want die zullen ook niet puur op de eindsprint van Zabel durven gokken met ook nog Stefan Schumacher achter de hand.
Dat dacht ik gisteren ook al toen ik het tijdens de Vuelta-etappe hoorde. Wel een sterke ploeg, maar zoveel kopmannen schiet niet echt op. Alhoewel Paolini wel in functie van Bettini zal rijden.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:11 schreef Ereinion het volgende:
Voigt en Kessler gaan niet mee voor Duitsland naar het WK, ze zijn te moe. Kloeden zal alleen de tijdrit rijden.
Dit zijn waarschijnlijk de eerste 8 namen van de Italianen:
Bettini, Pozzato, Tosatto (Quick Step), Di Luca, Paolini (Liquigas), Rebellin (Gerolsteiner), Bruseghin, Ballan (Lampre). Ik weet niet of met 6 kopmannen starten nou zo'n goed idee is.
Maar stel dat er een groepje van 15 naar de meet gaat, met Bettini erbij, en nog Pozzato of Paolini. Gaan die dan echt de sprint aantrekken voor Bettini, terwijl ze weten dat ze minstens even snel zijn, en dit misschien hun enige kans zal zijn om wereldkampioen te worden?quote:Op woensdag 13 september 2006 13:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat dacht ik gisteren ook al toen ik het tijdens de Vuelta-etappe hoorde. Wel een sterke ploeg, maar zoveel kopmannen schiet niet echt op. Alhoewel Paolini wel in functie van Bettini zal rijden.
Weet ik niet. Paolini heeft natuurlijk net wel een Vuelta-etappe cadeau gekregen van Bettini. En weet ook wel dat als hij Bettini in zo'n situatie in de wielen rijdt, dat dat zijn carriere niet echt zal helpen.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:25 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Maar stel dat er een groepje van 15 naar de meet gaat, met Bettini erbij, en nog Pozzato of Paolini. Gaan die dan echt de sprint aantrekken voor Bettini, terwijl ze weten dat ze minstens even snel zijn, en dit misschien hun enige kans zal zijn om wereldkampioen te worden?
Paolini heeft natuurlijk ook nog Di Luca. En als Di Luca voor Bettini gaat rijden eet ik m'n schoenveter op....quote:Op woensdag 13 september 2006 13:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat dacht ik gisteren ook al toen ik het tijdens de Vuelta-etappe hoorde. Wel een sterke ploeg, maar zoveel kopmannen schiet niet echt op. Alhoewel Paolini wel in functie van Bettini zal rijden.
Ook waar. Maar Paolini zal dan iig in functie rijden, of dat dan voor Di Luca of Bettini is, maakt niet zo heel veel uit (parallele belangen en zo).quote:Op woensdag 13 september 2006 17:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Paolini heeft natuurlijk ook nog Di Luca. En als Di Luca voor Bettini gaat rijden eet ik m'n schoenveter op....
Ik heb nooit begrepen waarom die naturalisatie niet is doorgezet.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het zou me verbazen indien Rebellin, die halve Argentijn, veel inspanningen gaat doen voor andere Italianen.
ik ben bang dat Valverde veel lijdt met de strijd in Spanje.quote:Op woensdag 13 september 2006 06:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Want alhoewel hij rap is, neem ik niet aan dat "Il Grillo" met Boonen en Valverde naar de streep durft te rijden.
ligt aan de bondscoach, hoe die de boel op een rij krijgt. Valverde trok in Verona ook de sprint voor Freire aan.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Weet ik niet. Paolini heeft natuurlijk net wel een Vuelta-etappe cadeau gekregen van Bettini. En weet ook wel dat als hij Bettini in zo'n situatie in de wielen rijdt, dat dat zijn carriere niet echt zal helpen.
Maar hoe hij op zo'n moment zal denken, weet ik ook niet natuurlijk.
Nietquote:Op woensdag 13 september 2006 19:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
...
Hoe zit het eigenlijk met Cunego?
Van Heeswijk gaat ook mee hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 08:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En wij natuurlijk, want met een sprint van een groep schieten we ook niks op.
Ik vroeg om jullie mening. Teveel gevraagd dus.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Waarom vraag je 't dan nog als je 't toch beter weet?
Er zijn twee meningen gegeven, dat jij het daar niet mee eens bent is een tweede...quote:Op woensdag 13 september 2006 21:39 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik vroeg om jullie mening. Teveel gevraagd dus.
Rebellin heeft aangegeven graag voor Bettini te rijdenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:50 schreef ScottTracy het volgende:
Ik verwacht ook niet veel samenwerking tussen die Italianen overigens, met 5 kopmannen ofzo.
De vervangers bij Duitsland van Kopp, Voigt, Kloden en Kessler zijn: Sieberg, Scholz, Schreck en Knees. Geen echte versterking dus.
Ik tel maar een onderbouwde mening, dat is die van jouquote:Op woensdag 13 september 2006 22:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er zijn twee meningen gegeven, dat jij het daar niet mee eens bent is een tweede...
Fietst die nog steeds?quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:39 schreef -skippybal- het volgende:
Ene Longo gaat voor Frankrijk bij de vrouwen de TT en de wegrit rijden![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:39 schreef -skippybal- het volgende:
Ene Longo gaat voor Frankrijk bij de vrouwen de TT en de wegrit rijden![]()
Ze is bijna 50. Dan denk ik eerder dat er gewoon geen top is. Alleen gradaties in matigheid.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:41 schreef ultra_ivo het volgende:
Hoezo triest? Is toch mooi als iemand zo lang aan de top kan blijven.
Bedoel dat het met de concurrentie wel triest gesteld is als zo iemand nu nog aan de top staat ze zou al lang door anderen voorbij gestreefd moeten zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:41 schreef ultra_ivo het volgende:
Hoezo triest? Is toch mooi als iemand zo lang aan de top kan blijven.
Iddquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze is bijna 50. Dan denk ik eerder dat er gewoon geen top is. Alleen gradaties in matigheid.
Wat doet Tosatto daar eigenlijk tussen?? Het land met genoeg renners die dit goed kunnen en je kiest Tosattoquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:42 schreef Bartoli het volgende:
Paolo Bettini, Danilo Di Luca, Luca Paolini, Filippo Pozzato, Davide Rebellin, Alessandro Ballan, Marzio Bruseghin, Matteo Tosatto en Rinaldo Nocentini.
Reserves: Andrea Tonti en Raffaele Ferrara.
Tijdrit: Marco Pinotti (Saunier Duval) en Vincenzo Nibali (Liquigas-Bianchi).
Dan zie ik Sanchez het eerder zelf alleen proberen in bijvoorbeeld de laatste 'afdaling' als hij er nog bij zit...quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:15 schreef Leatherface het volgende:
Ik vind Samuel Sanchez trouwens ook een gevaarlijke klant. Niet echt een sprinter, maar wel een ideale man voor de Spanjaarden om in de finale mee te sturen als er iemand ontsnapt (met Valverde in de wachtkamer). Een beetje a la Astarloa in Hamilton dus.
Zou natuurlijk ook kunnen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan zie ik Sanchez het eerder zelf alleen proberen in bijvoorbeeld de laatste 'afdaling' als hij er nog bij zit...
Wiesda?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:42 schreef Bartoli het volgende:
Rinaldo Nocentini.
Subtiel. Zo moet je zelf niet googlen en laat je iemand anders dat doen, die dat dan verpakt als parate wielerkennis.quote:
Ik weet lekker wel uit m'n hoofd wie dat isquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Subtiel. Zo moet je zelf niet googlen en laat je iemand anders dat doen, die dat dan verpakt als parate wielerkennis.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik weet lekker wel uit m'n hoofd wie dat is![]()
Maar laat maar lekker zelf googlen![]()
Daar zal 'ie op een WK niet wegkomen lijkt me, Valverde heeft dan ook grotere kansen om te winnen als 'ie er bijzit m.i.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan zie ik Sanchez het eerder zelf alleen proberen in bijvoorbeeld de laatste 'afdaling' als hij er nog bij zit...
Je kon hem persoonlijk, zo te horen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:42 schreef horstjan het volgende:
Terwijl morgen de WK start krijg ik het droeve bericht dat 2voudig ex wereldkampioen Roy Schuiten
op 55jarige leeftijd is overleden aan langdurige ziekte.Weer een oud-trainingsmaat en mede erelid
die ons is ontvallen.
Kroon zal een top 10 rijden, prominent vooraan. Net als tijdens de voorjaarskoersenquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar zal 'ie op een WK niet wegkomen lijkt me, Valverde heeft dan ook grotere kansen om te winnen als 'ie er bijzit m.i.
Ik verwacht trouwens flink wat van Kroon, hoorde 'm van de week op de radio en hij klonk erg zelfverzekerd en heeft de afgelopen weken wel wat laten zien en in het voorjaar ook al dat hij met de allerbesten meekan.
Wat danquote:Op woensdag 20 september 2006 12:08 schreef rubbereend het volgende:Herbert is duidelijk geen kenner van klassieke muziek
hij had het over het mozart jaar daar in Salzburg; dat ze gisteravond een flink vuurwerk hadden daar met muziek erbij. Ja zegt hij dat zal we van Motzart geweest zijn, maarja dat weet ik niet zeker, het was in ieder geval klassiek.quote:
joh echtquote:Op woensdag 20 september 2006 12:29 schreef 4-elements het volgende:
Salzburg = Mozart... Het staat er vol met prullaria met zijn afbeelding er op. Bovendien ook nog een standbeeld, zijn geboortehuis, etc.
Twee jaar terug was ze toch nog tiende op de OS.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:42 schreef Bartoli het volgende:
Longo is alleen nationaal nog top internationaal kan ze beter achter de geraniums zitten. De duitse selectie met Arndt, Schleicher, Worrack en Teutenberg wordt DE te kloppen ploeg bij de dames. Verder zijn Vos, De Goede, Cantele, Brändli, Pucinskaite, Villumsen enzo allemaal kandidaten voor de titel en daar hoort geen Francaise bij. Ook niet op de tijdrit.
Is dat niet zijn ex ?quote:Op woensdag 20 september 2006 13:35 schreef 4-elements het volgende:
Amerikaanse heeft gewonnen. Armstrong. Zou het aan de naam liggen?
bezuinigingenquote:Op woensdag 20 september 2006 13:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Toch ook bizar. De NOS zendt vanmiddag niet eens de beloften TT uit ?
Ze eindigde wel achter Pitel dacht ikquote:Op woensdag 20 september 2006 13:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Maar ze is hoe dan ook nog altijd de beste francaise
Van welke sport zendt de NOS dan wel beloften wedstrijden uit? Voor zover ik weet alleen voetbal.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Toch ook bizar. De NOS zendt vanmiddag niet eens de beloften TT uit ?
Ik vind het toch maar vreemd, de vrouwenwedstrijd wél en de beloftenkoers een paar uur later niet uitzenden ? (terwijl op wielervlak die beloftenkoers toch meer aanzien heeft zou je zeggen)quote:Op woensdag 20 september 2006 14:29 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Van welke sport zendt de NOS dan wel beloften wedstrijden uit? Voor zover ik weet alleen voetbal.
ZIjn rugnummer hangt wel te flapperen, kost kostbare tijdquote:Op woensdag 20 september 2006 15:48 schreef Jeroen_M het volgende:
Cornu gaat't goud pakken bij de ITT voor Espoirs.
Bettini voor een Zurichjequote:Op woensdag 20 september 2006 12:32 schreef -skippybal- het volgende:
Pittig klimmetje wel.
Sommige kaarten gaan trouwens zondag voor een bak regen. Oslo eat your heart out?
En een beetje Cornu dan...quote:Op woensdag 20 september 2006 11:39 schreef -skippybal- het volgende:
....
Maaruh vanmiddag dus Ignatiev, Ignatiev en ook nog misschien Ignatiev![]()
Maar vervangen door een paar Luxemburgersquote:Op woensdag 20 september 2006 14:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En 3 Zuid-Amerikanen (waaronder Medici) mogen bij de profs niet starten na een bloedcontrole vandaag? Gaat goed met de mondialisering ...
En ¤4000 bonus!quote:Op woensdag 20 september 2006 17:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel typisch Vlaamsch van die Cornu, vorig jaar ging hij met een grote bek goud pakken in de tijdrit en werd hij slechts 11de, dit jaar ging hij zogezegd doseren in de tijdrit, want hij ging vooral voor de wegrit. En dan haalt hij goud.
Dat wist hij nog niet en de link op OP staat nog niet iedereen op bij de tijdrit.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:38 schreef Lortnoc het volgende:
Iemand enig idee of Vino gaat starten in de tijdrit ja of nee?
quote:Op woensdag 20 september 2006 18:49 schreef maril het volgende:
[..]
Dat wist hij nog niet en de link op OP(van de pronotopic) staat nog niet iedereen op bij de tijdrit.
maar hij zou het wel een dezer dagen beslissen, mag niet lang meer duren ik moet mijn prono dan veranderen.
Mooi kort lijstje.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:29 schreef Bartoli het volgende:
startlijst: http://www.uci.ch/imgarch(...)20ME-TT%20révisé.pdf
Da's kut.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:06 schreef -skippybal- het volgende:
Boogerd aan de antibiotica omdat 'ie een keelontsteking heeft.
shit had vanochtend een belangrijke afspraak anders had ik het wel veranderdquote:
Dat is dan de 3e anti biotica in nog geen 6 weken tijd.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:06 schreef -skippybal- het volgende:
Boogerd aan de antibiotica omdat 'ie een keelontsteking heeft. Kunnen ze mooi voor Kroon gaan, zit er misschien nog wel een medaille in...
Reclame?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:05 schreef maril het volgende:
Ik snap dat nou niet, waarom zetten ze het journaal niet gewoon op ned. 2
ik zou best willen weten waarom zulke dingen worden besloten zzoals ze het hebben besloten , vind het niet logisch. begrijp mij goed het journaal moet komen met zulk soort breaking nieuws maar die zenderverdeling snap ik niet in deze.
Omdat ze daar weg moesten om 14.00, voor het journaal, omdat Donner en Dekker zijn afgetreden als minister na het Schipholrapport.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:42 schreef Remzz het volgende:
Waarom is het niet op Nederland1 ?
geen tv tot m'n beschikking ... dus vertel meer?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:38 schreef pfaf het volgende:
Tukker power!!! Posthuma 4 evaaah!!!
Hup!
Hij ging ook al de fout in bij de 'GSM zenders' van Kashechkin, dat waren gewoon zakjes vloeibaar voedsel.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:20 schreef Falco het volgende:
"Bonilla, de Kroaat" Hij komt uit Costa Rica, Smeets
Hij vroeg zich af wat het was, en Docrot kon het hem niet zeggen , toen gokte hij maar dat het misschien dat was.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:32 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Hij ging ook al de fout in bij de 'GSM zenders' van Kashechkin, dat waren gewoon zakjes vloeibaar voedsel.
Idd zeg.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:52 schreef Falco het volgende:
Smeets is vandaag vervelend.
Er moeten nog 2 binnenkomen.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:12 schreef Falco het volgende:
1. Cancellara
2. Zabriskie
3. Vino
Op naar de wegwedstrijd.
Zeg idd gewoon Zabriskie.quote:
Zoiets jaquote:Op donderdag 21 september 2006 16:16 schreef Zwansen het volgende:
Tja. Alle dope die ze bij CSC overhadden van Basso is allemaal opgegaan vandaag.
En de rest reed wel zuiver tijdens Parijs-Roubaix en het WK?quote:Op donderdag 21 september 2006 16:27 schreef wimderon het volgende:
Goed zo Cancellara, je hebt jezelf prima geprapareerd![]()
Waarom geloof ik niet dat hij vandaag en Parijs-Roubaix zuiver heeft gewonnen![]()
Precies,maar ik geniet er toch van hoor.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:29 schreef Ereinion het volgende:
[..]
En de rest reed wel zuiver tijdens Parijs-Roubaix en het WK?
niet dat die anders gewonnen had maar tochquote:David Millar had a flat tire after 3 kilometres and had to change his bike.
wat verwacht je dan van ze? Clement reed naar behoren alleen Joost viel zwaar tegen met zijn 42e plek ofzoquote:Op donderdag 21 september 2006 16:33 schreef pfaf het volgende:
Mooie winnaar, maar verder een weinig spannende tijdrit eigenlijk. De Nederlanders vielen ook weer eens flink door de mand.
Ach, bij zo'n Gutierrez heb je toch het idee dat een of andere niet nader genoemde Madrileense bron niet meer beschikbaar is, en bij zo'n Rogers krijg je spontaan het idee dat het anti-dopingcharter bij T-Mobile hem nogal parten speelt ...quote:Op donderdag 21 september 2006 16:29 schreef Ereinion het volgende:
[..]
En de rest reed wel zuiver tijdens Parijs-Roubaix en het WK?
Top 15 had ik van Joost wel verwacht.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wat verwacht je dan van ze? Clement reed naar behoren alleen Joost viel zwaar tegen met zijn 42e plek ofzo
Als we zo gaan beginnen is die zwitsers nog verdachter. 1.30 sneller dan Zabris en 1.50 sneller dan Vinokourov en de rest op meer dan 2,3 of 4 minuten van alles wat normaal een beetje kan tijdrijden.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:39 schreef icebliss het volgende:
Ik denk dat het gewoon een soort gevoel is (lekker zweverig). Cancellara komt wel geloofwaardig over vind ik, maar ik heb meer mijn twijfels bij Cornu. Ik weet niet waarom, maar ik vond hem gewoon verdacht
![]()
TD had ook geen top 20 gereden vermoed ikquote:Op donderdag 21 september 2006 16:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Top 15 had ik van Joost wel verwacht.
Al was dit wellicht meer een parcours voor T. Dekker. * God hebbe z'n ziel.
Dat laatste geldt ook wel een beetje voor DSC. Toen Lance er nog was tenminste.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:09 schreef DeeBee het volgende:
het verschil is echt wel TE groot eigenlijkhet is gewoon beschamend bijna voor de rest, hoewel Cancellara wel een van de weinige echte specialisten was die er ook echt volledig voor getraind had en genoeg wedstrijden heeft gereden de rest van het jaar...verder is het wel echt ook te idioot dat echt iedereen van CSC kan tijdrijden ongeveer
![]()
Gelukkkig heb ik zo te lezen niet zoveel gemist.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:33 schreef pfaf het volgende:
Mooie winnaar, maar verder een weinig spannende tijdrit eigenlijk. De Nederlanders vielen ook weer eens flink door de mand.
Lekker lui op het strand gelegen.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het oninteressante, vervelende gedoe is voorbij, nu mag het leuk gaan worden.
Ja, 250 km met ontsnappingen van wat verdwaalde Zuid-Amerikanen ,een Iranier en een Oezbeek, wat vruchteloze pogingen van een trosje Fransen, Duitsers en Zwitsers, om vervolgens in de laatste ronde de favorieten wat te zien bewegen ...quote:Op donderdag 21 september 2006 18:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het oninteressante, vervelende gedoe is voorbij, nu mag het leuk gaan worden.
Wie zegt dat ik het over de profs had?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja, 250 km met ontsnappingen van wat verdwaalde Zuid-Amerikanen ,een Iranier en een Oezbeek, wat vruchteloze pogingen van een trosje Fransen, Duitsers en Zwitsers, om vervolgens in de laatste ronde de favorieten wat te zien bewegen ...![]()
Wat dan ? De vrouwenkoers waar driekwart van het peloton voet aan grond moet zetten op de helling of afhaakt ?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over de profs had?
Zolang Valverde daar niet wint, vind ik het allemaal wel okay.
dan kijk je toch niet stelletje zeurpieten. Ow ja en niet zo denigrerend over het vrouwenwielrennen graag. Ze rijden de meeste van die criticasters hier er nog vanafquote:Op donderdag 21 september 2006 18:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat dan ? De vrouwenkoers waar driekwart van het peloton voet aan grond moet zetten op de helling of afhaakt ?
Of de beloftenkoers waar een vakkundig geprepareerde Oostblokker waar we bij de profs nooit meer iets van zullen vernemen straks wint ?
Een halfjaarsalaris? Bij mij kon je zo'n vieze wieltjeszuigende sprinter (quote:Op donderdag 21 september 2006 18:50 schreef horstjan het volgende:
Wie lacht [wint] betaalt! een halfjaarsalaris heb ik meegemaakt, maar dat is lang geleden.
Nederland heeft gewoon weer eens een opkikkertje nodig.
Bij ons werden ze gewoon de hekken ingereden. Oops sorry remfoutquote:Op donderdag 21 september 2006 20:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Een halfjaarsalaris? Bij mij kon je zo'n vieze wieltjeszuigende sprinter () gewoon met wat bier afkopen. Of 'ie 't dan ook kreeg was een tweede
![]()
Dat ook. Of gewoon even 3/4 ronde ergens in een schuur of bos gaan zitten en dan weer verder fietsen. Magisch op één ineensquote:Op donderdag 21 september 2006 21:10 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Bij ons werden ze gewoon de hekken ingereden. Oops sorry remfout![]()
wat ik me al jaren afvraag; kan hij energie verspillen? Volgens mij heeft hij altijd energie overquote:Op donderdag 21 september 2006 22:28 schreef Leatherface het volgende:
Klasse van Cancellara.
Zou voor Vino die bronzen medaille de verspilling van energie voor de wegrace waard zijn geweest?
En hij kan er ook weer motivatie uithalen.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat ik me al jaren afvraag; kan hij energie verspillen? Volgens mij heeft hij altijd energie over
Misschien had-ie zilver gehad als z'n ketting er niet af was gelopen.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:28 schreef Leatherface het volgende:
Klasse van Cancellara.
Zou voor Vino die bronzen medaille de verspilling van energie voor de wegrace waard zijn geweest?
Fysiek is vooral psychisch.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:36 schreef horstjan het volgende:
Normaal gesproken is ie uitgepierd, Tís een keuze die je maakt.
Ik zie hem in de finale wel weer een rol spelen.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:36 schreef horstjan het volgende:
Normaal gesproken is ie uitgepierd, Tís een keuze die je maakt.
Denk je? Het is nu donderdag. En zondag is pas de wedstrijd. En een uur voluit gaan moet voor zo'n renner toch geen probleem zijn?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:42 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik zie hem in de finale wel weer een rol spelen.
Maar de energie die hij nu heeft verbruikt kan hem net de scherpte kosten die hij nodig heeft om de wegrace te winnen.
Als Vino echt helemaal dood zit, valt hij gewoon aan. Hij zal na de wedstrijd wel sterven. Eerst fietsen, daarna pas de details.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:42 schreef Leatherface het volgende:
Maar de energie die hij nu heeft verbruikt kan hem net de scherpte kosten die hij nodig heeft om de wegrace te winnen.
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als Vino echt helemaal dood zit, valt hij gewoon aan. Hij zal na de wedstrijd wel sterven. Eerst fietsen, daarna pas de details.
zit weer 2,5 dag tussen moet voldoende zijn om te recupereren. De Italianen rijden toch weer tegen elkaar, De Spanjolen zie ik ook nog hommeles krijgen met Sastre, Valverde en Sanchez. Dus wie weetquote:Op donderdag 21 september 2006 22:42 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik zie hem in de finale wel weer een rol spelen.
Ik reken gewoon op Cancellara vanaf kilometer 0quote:Op donderdag 21 september 2006 18:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja, 250 km met ontsnappingen van wat verdwaalde Zuid-Amerikanen ,een Iranier en een Oezbeek, wat vruchteloze pogingen van een trosje Fransen, Duitsers en Zwitsers, om vervolgens in de laatste ronde de favorieten wat te zien bewegen ...![]()
Gilbert en Stefan Schumacher zijn inderdaad ook kanshebbers. Beiden goed op heuvelachtige parcoursen en ze hebben beiden een sterk eindschot.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:57 schreef Arcee het volgende:
Wie zien jullie als de meest serieuze kandidaten voor zondag?
Ik neig naar de mannen in vorm: Schumacher, Gilbert en Vinokourov.
Oh ja, en Valverde, mocht 't een sprintje van een man of wat worden.
SamSan misschien ook nog wel. Zoals-ie 't peloton voorbleef in de Vuelta zou-ie zondag ook een slagje kunnen slaan.
Ik verwacht ook wat van O'Grady, Paulinho was prima in vorm in de Vuelta, Wesemann voor de Zwitsers wellicht...quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:40 schreef Leatherface het volgende:
Opvallend is dat ik twee Italianen drie sterren heb gegeven terwijl er natuurlijk eentje het zal moeten doen. Maar ik schat Di Luca en Bettini gelijkwaardig in qua kansen.
De sprinters heb ik maar even 1 ster gegeven. Hoe harder de koers wordt gemaakt hoe kleiner hun kansen.
Ow, en normaal gesproken zou ik ook Frank Schleck in de 1 ster - categorie hebben geplaatst. Maar aangezien hij als enige Luxemburger zal rijden gefe ik hem weinig kans.![]()
Pst. kijk eens in de OPquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:06 schreef maril het volgende:
Heeft er iemand een profiel van de wegwedstrijd? volgens mij is hij niet helemaal vlak.
Yep, daarom staat er ook U23/women/elite in het plaatje, en 23.09/24.09quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:13 schreef maril het volgende:
Ja maar ik had gezien dat het, het profiel van de tijdrijden heren en wegwedstrijd voor vrouwen is,maar dat zal dan wel hetzelfde zijn als de herenwegwedstrijd..
Yep, daarom staat er ook U23/women/elite in het plaatje, en 23.09/24.09quote:Op vrijdag 22 sept[img]ember 2006 14:13 schreef maril het volgende:
Ja maar ik had gezien dat het, het profiel van de tijdrijden heren en wegwedstrijd voor vrouwen is,maar dat zal dan wel hetzelfde zijn als de herenwegwedstrijd..
Uhm, volgens mij is O'Grady daar al jaren mee bezig toch? Hij is eik nooit een rassprinter als Mc Ewen geweest zover ik me kan herinneren.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:10 schreef ultra_ivo het volgende:
Op dit niveau is een kuurtje antibiotica genoeg om geen kans meer te maken.
Vlak trouwens O'Grady niet uit die is de kant van Zable op aan het gaan, omscholing tot klassiek renner.
Volgens het schema in de OP zouden de vrouwen nu bezig zijn?quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:31 schreef Damzkieee het volgende:
Wegwedstrijd voor junioren nu bezig. Lars Boom als outsider?
Das niet best voor die gastenquote:Op zaterdag 23 september 2006 09:36 schreef icebliss het volgende:
[..]
Volgens het schema in de OP zouden de vrouwen nu bezig zijn?
Maar onder de 23. Enige belachelijke is dat je niet mag meedoen als je in een PT-ploeg zitquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:01 schreef SaintOfKillers het volgende:Ciolek
Dat is gewoon een prof, hoe enorm belachelijk.
kots ook even op Langeveld danquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:01 schreef SaintOfKillers het volgende:Ciolek
Dat is gewoon een prof, hoe enorm belachelijk.
Ja, die heeft er ook helemaal niets te zoeken. Net als die ene Colombiaan.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
kots ook even op Langeveld dan
Eens. Ciolek is 20, van mij mag iedereen onder de 23 gewoon starten. Alleen dat PT renners ineens niet mogen starten is inderdaad vreemd. Wel een erg sterke koers van Ciolek, op de klim ging hij erg gemakkelijk mee. De Nederlanders erg sterk gekoerst. Ze hebben in elke aanval meegezeten, jammer dat Gesink op het eind meezat, ze hadden beter Van Emdem voorin kunnen hebben, maar ja, dat heb je niet in de hand natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar onder de 23. Enige belachelijke is dat je niet mag meedoen als je in een PT-ploeg zit![]()
UCIPro Tour
![]()
Het is inderdaad jammer dat de klimmetjes niet dichter op de finish zitten.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:10 schreef Ereinion het volgende:
Ik ben ook niet bepaald onder de indruk van dit parcours. Als er tot het eind gewacht wordt, is het weer een sprint van 50 man, zoals op bijna elk WK. Vooral dat lange stuk na de laatste klim kunnen veel mannen wegkomen. Ze moeten de koers vroeg hardmaken, maar de laatste keer dat dat op een WK gebeurde kan ik me al nauwelijks herinneren.
Dat denk ik nu ook.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:28 schreef Ereinion het volgende:
[..]
En groepssprint ontlopen zal erg moeilijk zijn morgen.
Als het zelfs bij de beloften maar net geen massasprint wordt.....quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:43 schreef ondersoeker het volgende:
[..]
Het is inderdaad jammer dat de klimmetjes niet dichter op de finish zitten.
Wat wel weer gunstig is, is dat de klimmetjes elkaar opvolgen. Als ze op de eerste knallen vol doortrekken en de tweede weer maximaal gaan, zie ik toch veel niet-klimmers op die tweede geparkeerd staan.
Je kan toch niet twee keer zo kort achter elkaar in het rood gaan ?
Ja, lijkt me ook wel weer eens wat. Dit parkoers lijkt toch ook weer te leiden tot een grote groep aan de finish. Een keer een zwaar parkoers wordt wel weer eens tijd. Kan me eigenlijk al niet eens meer herinneren wanneer dat voor het laatst het geval was (die parkoersen in Italië waar Leblanc kampioen werd, en Colombia, dat waren volgens mij wel de laatste echt zware parkoersen, beide al meer dan 10 jaar geleden).quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:48 schreef Leatherface het volgende:
Man, ik wil weer eens een echt klimmers - wk.
Gewoon een heuvel van 5 km lengte erin.
Lugano 1996 was ook niet echt een makkelijk pacours.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook wel weer eens wat. Dit parkoers lijkt toch ook weer te leiden tot een grote groep aan de finish. Een keer een zwaar parkoers wordt wel weer eens tijd. Kan me eigenlijk al niet eens meer herinneren wanneer dat voor het laatst het geval was (die parkoersen in Italië waar Leblanc kampioen werd, en Colombia, dat waren volgens mij wel de laatste echt zware parkoersen, beide al meer dan 10 jaar geleden).
Die in Colombia was vet! Toen Olano met een lekke band wereldkampioen werdquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook wel weer eens wat. Dit parkoers lijkt toch ook weer te leiden tot een grote groep aan de finish. Een keer een zwaar parkoers wordt wel weer eens tijd. Kan me eigenlijk al niet eens meer herinneren wanneer dat voor het laatst het geval was (die parkoersen in Italië waar Leblanc kampioen werd, en Colombia, dat waren volgens mij wel de laatste echt zware parkoersen, beide al meer dan 10 jaar geleden).
Dat was sowieso een supermooi WK.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die in Colombia was vet! Toen Olano met een lekke band wereldkampioen werd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |