En ¤4000 bonus!quote:Op woensdag 20 september 2006 17:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel typisch Vlaamsch van die Cornu, vorig jaar ging hij met een grote bek goud pakken in de tijdrit en werd hij slechts 11de, dit jaar ging hij zogezegd doseren in de tijdrit, want hij ging vooral voor de wegrit. En dan haalt hij goud.
Dat wist hij nog niet en de link op OP staat nog niet iedereen op bij de tijdrit.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:38 schreef Lortnoc het volgende:
Iemand enig idee of Vino gaat starten in de tijdrit ja of nee?
quote:Op woensdag 20 september 2006 18:49 schreef maril het volgende:
[..]
Dat wist hij nog niet en de link op OP(van de pronotopic) staat nog niet iedereen op bij de tijdrit.
maar hij zou het wel een dezer dagen beslissen, mag niet lang meer duren ik moet mijn prono dan veranderen.
Mooi kort lijstje.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:29 schreef Bartoli het volgende:
startlijst: http://www.uci.ch/imgarch(...)20ME-TT%20révisé.pdf
Da's kut.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:06 schreef -skippybal- het volgende:
Boogerd aan de antibiotica omdat 'ie een keelontsteking heeft.
shit had vanochtend een belangrijke afspraak anders had ik het wel veranderdquote:
Dat is dan de 3e anti biotica in nog geen 6 weken tijd.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:06 schreef -skippybal- het volgende:
Boogerd aan de antibiotica omdat 'ie een keelontsteking heeft. Kunnen ze mooi voor Kroon gaan, zit er misschien nog wel een medaille in...
Reclame?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:05 schreef maril het volgende:
Ik snap dat nou niet, waarom zetten ze het journaal niet gewoon op ned. 2
ik zou best willen weten waarom zulke dingen worden besloten zzoals ze het hebben besloten , vind het niet logisch. begrijp mij goed het journaal moet komen met zulk soort breaking nieuws maar die zenderverdeling snap ik niet in deze.
Omdat ze daar weg moesten om 14.00, voor het journaal, omdat Donner en Dekker zijn afgetreden als minister na het Schipholrapport.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:42 schreef Remzz het volgende:
Waarom is het niet op Nederland1 ?
geen tv tot m'n beschikking ... dus vertel meer?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:38 schreef pfaf het volgende:
Tukker power!!! Posthuma 4 evaaah!!!
Hup!
Hij ging ook al de fout in bij de 'GSM zenders' van Kashechkin, dat waren gewoon zakjes vloeibaar voedsel.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:20 schreef Falco het volgende:
"Bonilla, de Kroaat" Hij komt uit Costa Rica, Smeets
Hij vroeg zich af wat het was, en Docrot kon het hem niet zeggen , toen gokte hij maar dat het misschien dat was.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:32 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Hij ging ook al de fout in bij de 'GSM zenders' van Kashechkin, dat waren gewoon zakjes vloeibaar voedsel.
Idd zeg.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:52 schreef Falco het volgende:
Smeets is vandaag vervelend.
Er moeten nog 2 binnenkomen.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:12 schreef Falco het volgende:
1. Cancellara
2. Zabriskie
3. Vino
Op naar de wegwedstrijd.
Zeg idd gewoon Zabriskie.quote:
Zoiets jaquote:Op donderdag 21 september 2006 16:16 schreef Zwansen het volgende:
Tja. Alle dope die ze bij CSC overhadden van Basso is allemaal opgegaan vandaag.
En de rest reed wel zuiver tijdens Parijs-Roubaix en het WK?quote:Op donderdag 21 september 2006 16:27 schreef wimderon het volgende:
Goed zo Cancellara, je hebt jezelf prima geprapareerd![]()
Waarom geloof ik niet dat hij vandaag en Parijs-Roubaix zuiver heeft gewonnen![]()
Precies,maar ik geniet er toch van hoor.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:29 schreef Ereinion het volgende:
[..]
En de rest reed wel zuiver tijdens Parijs-Roubaix en het WK?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |