Ze is bijna 50. Dan denk ik eerder dat er gewoon geen top is. Alleen gradaties in matigheid.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:41 schreef ultra_ivo het volgende:
Hoezo triest? Is toch mooi als iemand zo lang aan de top kan blijven.
Bedoel dat het met de concurrentie wel triest gesteld is als zo iemand nu nog aan de top staat ze zou al lang door anderen voorbij gestreefd moeten zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:41 schreef ultra_ivo het volgende:
Hoezo triest? Is toch mooi als iemand zo lang aan de top kan blijven.
Iddquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze is bijna 50. Dan denk ik eerder dat er gewoon geen top is. Alleen gradaties in matigheid.
Wat doet Tosatto daar eigenlijk tussen?? Het land met genoeg renners die dit goed kunnen en je kiest Tosattoquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:42 schreef Bartoli het volgende:
Paolo Bettini, Danilo Di Luca, Luca Paolini, Filippo Pozzato, Davide Rebellin, Alessandro Ballan, Marzio Bruseghin, Matteo Tosatto en Rinaldo Nocentini.
Reserves: Andrea Tonti en Raffaele Ferrara.
Tijdrit: Marco Pinotti (Saunier Duval) en Vincenzo Nibali (Liquigas-Bianchi).
Dan zie ik Sanchez het eerder zelf alleen proberen in bijvoorbeeld de laatste 'afdaling' als hij er nog bij zit...quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:15 schreef Leatherface het volgende:
Ik vind Samuel Sanchez trouwens ook een gevaarlijke klant. Niet echt een sprinter, maar wel een ideale man voor de Spanjaarden om in de finale mee te sturen als er iemand ontsnapt (met Valverde in de wachtkamer). Een beetje a la Astarloa in Hamilton dus.
Zou natuurlijk ook kunnen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan zie ik Sanchez het eerder zelf alleen proberen in bijvoorbeeld de laatste 'afdaling' als hij er nog bij zit...
Wiesda?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:42 schreef Bartoli het volgende:
Rinaldo Nocentini.
Subtiel. Zo moet je zelf niet googlen en laat je iemand anders dat doen, die dat dan verpakt als parate wielerkennis.quote:
Ik weet lekker wel uit m'n hoofd wie dat isquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Subtiel. Zo moet je zelf niet googlen en laat je iemand anders dat doen, die dat dan verpakt als parate wielerkennis.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik weet lekker wel uit m'n hoofd wie dat is![]()
Maar laat maar lekker zelf googlen![]()
Daar zal 'ie op een WK niet wegkomen lijkt me, Valverde heeft dan ook grotere kansen om te winnen als 'ie er bijzit m.i.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan zie ik Sanchez het eerder zelf alleen proberen in bijvoorbeeld de laatste 'afdaling' als hij er nog bij zit...
Je kon hem persoonlijk, zo te horen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:42 schreef horstjan het volgende:
Terwijl morgen de WK start krijg ik het droeve bericht dat 2voudig ex wereldkampioen Roy Schuiten
op 55jarige leeftijd is overleden aan langdurige ziekte.Weer een oud-trainingsmaat en mede erelid
die ons is ontvallen.
Kroon zal een top 10 rijden, prominent vooraan. Net als tijdens de voorjaarskoersenquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar zal 'ie op een WK niet wegkomen lijkt me, Valverde heeft dan ook grotere kansen om te winnen als 'ie er bijzit m.i.
Ik verwacht trouwens flink wat van Kroon, hoorde 'm van de week op de radio en hij klonk erg zelfverzekerd en heeft de afgelopen weken wel wat laten zien en in het voorjaar ook al dat hij met de allerbesten meekan.
Wat danquote:Op woensdag 20 september 2006 12:08 schreef rubbereend het volgende:Herbert is duidelijk geen kenner van klassieke muziek
hij had het over het mozart jaar daar in Salzburg; dat ze gisteravond een flink vuurwerk hadden daar met muziek erbij. Ja zegt hij dat zal we van Motzart geweest zijn, maarja dat weet ik niet zeker, het was in ieder geval klassiek.quote:
joh echtquote:Op woensdag 20 september 2006 12:29 schreef 4-elements het volgende:
Salzburg = Mozart... Het staat er vol met prullaria met zijn afbeelding er op. Bovendien ook nog een standbeeld, zijn geboortehuis, etc.
Twee jaar terug was ze toch nog tiende op de OS.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:42 schreef Bartoli het volgende:
Longo is alleen nationaal nog top internationaal kan ze beter achter de geraniums zitten. De duitse selectie met Arndt, Schleicher, Worrack en Teutenberg wordt DE te kloppen ploeg bij de dames. Verder zijn Vos, De Goede, Cantele, Brändli, Pucinskaite, Villumsen enzo allemaal kandidaten voor de titel en daar hoort geen Francaise bij. Ook niet op de tijdrit.
Is dat niet zijn ex ?quote:Op woensdag 20 september 2006 13:35 schreef 4-elements het volgende:
Amerikaanse heeft gewonnen. Armstrong. Zou het aan de naam liggen?
bezuinigingenquote:Op woensdag 20 september 2006 13:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Toch ook bizar. De NOS zendt vanmiddag niet eens de beloften TT uit ?
Ze eindigde wel achter Pitel dacht ikquote:Op woensdag 20 september 2006 13:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Maar ze is hoe dan ook nog altijd de beste francaise
Van welke sport zendt de NOS dan wel beloften wedstrijden uit? Voor zover ik weet alleen voetbal.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Toch ook bizar. De NOS zendt vanmiddag niet eens de beloften TT uit ?
Ik vind het toch maar vreemd, de vrouwenwedstrijd wél en de beloftenkoers een paar uur later niet uitzenden ? (terwijl op wielervlak die beloftenkoers toch meer aanzien heeft zou je zeggen)quote:Op woensdag 20 september 2006 14:29 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Van welke sport zendt de NOS dan wel beloften wedstrijden uit? Voor zover ik weet alleen voetbal.
ZIjn rugnummer hangt wel te flapperen, kost kostbare tijdquote:Op woensdag 20 september 2006 15:48 schreef Jeroen_M het volgende:
Cornu gaat't goud pakken bij de ITT voor Espoirs.
Bettini voor een Zurichjequote:Op woensdag 20 september 2006 12:32 schreef -skippybal- het volgende:
Pittig klimmetje wel.
Sommige kaarten gaan trouwens zondag voor een bak regen. Oslo eat your heart out?
En een beetje Cornu dan...quote:Op woensdag 20 september 2006 11:39 schreef -skippybal- het volgende:
....
Maaruh vanmiddag dus Ignatiev, Ignatiev en ook nog misschien Ignatiev![]()
Maar vervangen door een paar Luxemburgersquote:Op woensdag 20 september 2006 14:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En 3 Zuid-Amerikanen (waaronder Medici) mogen bij de profs niet starten na een bloedcontrole vandaag? Gaat goed met de mondialisering ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |