Ze is bijna 50. Dan denk ik eerder dat er gewoon geen top is. Alleen gradaties in matigheid.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:41 schreef ultra_ivo het volgende:
Hoezo triest? Is toch mooi als iemand zo lang aan de top kan blijven.
Bedoel dat het met de concurrentie wel triest gesteld is als zo iemand nu nog aan de top staat ze zou al lang door anderen voorbij gestreefd moeten zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:41 schreef ultra_ivo het volgende:
Hoezo triest? Is toch mooi als iemand zo lang aan de top kan blijven.
Iddquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze is bijna 50. Dan denk ik eerder dat er gewoon geen top is. Alleen gradaties in matigheid.
Wat doet Tosatto daar eigenlijk tussen?? Het land met genoeg renners die dit goed kunnen en je kiest Tosattoquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:42 schreef Bartoli het volgende:
Paolo Bettini, Danilo Di Luca, Luca Paolini, Filippo Pozzato, Davide Rebellin, Alessandro Ballan, Marzio Bruseghin, Matteo Tosatto en Rinaldo Nocentini.
Reserves: Andrea Tonti en Raffaele Ferrara.
Tijdrit: Marco Pinotti (Saunier Duval) en Vincenzo Nibali (Liquigas-Bianchi).
Dan zie ik Sanchez het eerder zelf alleen proberen in bijvoorbeeld de laatste 'afdaling' als hij er nog bij zit...quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:15 schreef Leatherface het volgende:
Ik vind Samuel Sanchez trouwens ook een gevaarlijke klant. Niet echt een sprinter, maar wel een ideale man voor de Spanjaarden om in de finale mee te sturen als er iemand ontsnapt (met Valverde in de wachtkamer). Een beetje a la Astarloa in Hamilton dus.
Zou natuurlijk ook kunnen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan zie ik Sanchez het eerder zelf alleen proberen in bijvoorbeeld de laatste 'afdaling' als hij er nog bij zit...
Wiesda?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:42 schreef Bartoli het volgende:
Rinaldo Nocentini.
Subtiel. Zo moet je zelf niet googlen en laat je iemand anders dat doen, die dat dan verpakt als parate wielerkennis.quote:
Ik weet lekker wel uit m'n hoofd wie dat isquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Subtiel. Zo moet je zelf niet googlen en laat je iemand anders dat doen, die dat dan verpakt als parate wielerkennis.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik weet lekker wel uit m'n hoofd wie dat is![]()
Maar laat maar lekker zelf googlen![]()
Daar zal 'ie op een WK niet wegkomen lijkt me, Valverde heeft dan ook grotere kansen om te winnen als 'ie er bijzit m.i.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan zie ik Sanchez het eerder zelf alleen proberen in bijvoorbeeld de laatste 'afdaling' als hij er nog bij zit...
Je kon hem persoonlijk, zo te horen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:42 schreef horstjan het volgende:
Terwijl morgen de WK start krijg ik het droeve bericht dat 2voudig ex wereldkampioen Roy Schuiten
op 55jarige leeftijd is overleden aan langdurige ziekte.Weer een oud-trainingsmaat en mede erelid
die ons is ontvallen.
Kroon zal een top 10 rijden, prominent vooraan. Net als tijdens de voorjaarskoersenquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar zal 'ie op een WK niet wegkomen lijkt me, Valverde heeft dan ook grotere kansen om te winnen als 'ie er bijzit m.i.
Ik verwacht trouwens flink wat van Kroon, hoorde 'm van de week op de radio en hij klonk erg zelfverzekerd en heeft de afgelopen weken wel wat laten zien en in het voorjaar ook al dat hij met de allerbesten meekan.
Wat danquote:Op woensdag 20 september 2006 12:08 schreef rubbereend het volgende:Herbert is duidelijk geen kenner van klassieke muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |