wat ik me al jaren afvraag; kan hij energie verspillen? Volgens mij heeft hij altijd energie overquote:Op donderdag 21 september 2006 22:28 schreef Leatherface het volgende:
Klasse van Cancellara.
Zou voor Vino die bronzen medaille de verspilling van energie voor de wegrace waard zijn geweest?
En hij kan er ook weer motivatie uithalen.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat ik me al jaren afvraag; kan hij energie verspillen? Volgens mij heeft hij altijd energie over
Misschien had-ie zilver gehad als z'n ketting er niet af was gelopen.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:28 schreef Leatherface het volgende:
Klasse van Cancellara.
Zou voor Vino die bronzen medaille de verspilling van energie voor de wegrace waard zijn geweest?
Fysiek is vooral psychisch.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:36 schreef horstjan het volgende:
Normaal gesproken is ie uitgepierd, Tís een keuze die je maakt.
Ik zie hem in de finale wel weer een rol spelen.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:36 schreef horstjan het volgende:
Normaal gesproken is ie uitgepierd, Tís een keuze die je maakt.
Denk je? Het is nu donderdag. En zondag is pas de wedstrijd. En een uur voluit gaan moet voor zo'n renner toch geen probleem zijn?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:42 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik zie hem in de finale wel weer een rol spelen.
Maar de energie die hij nu heeft verbruikt kan hem net de scherpte kosten die hij nodig heeft om de wegrace te winnen.
Als Vino echt helemaal dood zit, valt hij gewoon aan. Hij zal na de wedstrijd wel sterven. Eerst fietsen, daarna pas de details.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:42 schreef Leatherface het volgende:
Maar de energie die hij nu heeft verbruikt kan hem net de scherpte kosten die hij nodig heeft om de wegrace te winnen.
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als Vino echt helemaal dood zit, valt hij gewoon aan. Hij zal na de wedstrijd wel sterven. Eerst fietsen, daarna pas de details.
zit weer 2,5 dag tussen moet voldoende zijn om te recupereren. De Italianen rijden toch weer tegen elkaar, De Spanjolen zie ik ook nog hommeles krijgen met Sastre, Valverde en Sanchez. Dus wie weetquote:Op donderdag 21 september 2006 22:42 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik zie hem in de finale wel weer een rol spelen.
Ik reken gewoon op Cancellara vanaf kilometer 0quote:Op donderdag 21 september 2006 18:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja, 250 km met ontsnappingen van wat verdwaalde Zuid-Amerikanen ,een Iranier en een Oezbeek, wat vruchteloze pogingen van een trosje Fransen, Duitsers en Zwitsers, om vervolgens in de laatste ronde de favorieten wat te zien bewegen ...![]()
Gilbert en Stefan Schumacher zijn inderdaad ook kanshebbers. Beiden goed op heuvelachtige parcoursen en ze hebben beiden een sterk eindschot.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:57 schreef Arcee het volgende:
Wie zien jullie als de meest serieuze kandidaten voor zondag?
Ik neig naar de mannen in vorm: Schumacher, Gilbert en Vinokourov.
Oh ja, en Valverde, mocht 't een sprintje van een man of wat worden.
SamSan misschien ook nog wel. Zoals-ie 't peloton voorbleef in de Vuelta zou-ie zondag ook een slagje kunnen slaan.
Ik verwacht ook wat van O'Grady, Paulinho was prima in vorm in de Vuelta, Wesemann voor de Zwitsers wellicht...quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:40 schreef Leatherface het volgende:
Opvallend is dat ik twee Italianen drie sterren heb gegeven terwijl er natuurlijk eentje het zal moeten doen. Maar ik schat Di Luca en Bettini gelijkwaardig in qua kansen.
De sprinters heb ik maar even 1 ster gegeven. Hoe harder de koers wordt gemaakt hoe kleiner hun kansen.
Ow, en normaal gesproken zou ik ook Frank Schleck in de 1 ster - categorie hebben geplaatst. Maar aangezien hij als enige Luxemburger zal rijden gefe ik hem weinig kans.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |