Nee idd doet niet meequote:Op zondag 10 september 2006 18:44 schreef pfaf het volgende:
Dekker niet op tijd fit hoorde ik overigens?
Ik denk dat Dekker blij mag zijn als 'ie Lombardije nog haalt.quote:Op zondag 10 september 2006 18:44 schreef pfaf het volgende:
Dekker niet op tijd fit hoorde ik overigens?
Het zou echt de kroon op zijn carriere zijn.quote:Op zondag 10 september 2006 18:46 schreef tong80 het volgende:
Ik heb er zin in.Vooral na het interview met Boogerd net. Die blaakt van zelfvertrouwen.
Waar was dat zien??quote:Op zondag 10 september 2006 18:46 schreef tong80 het volgende:
Ik heb er zin in.Vooral na het interview met Boogerd net. Die blaakt van zelfvertrouwen.
Nee, dat zou LBL zijn. Staat toch vele stappen hoger dan "wk"quote:Op zondag 10 september 2006 18:47 schreef Remzz het volgende:
[..]
Het zou echt de kroon op zijn carriere zijn.
Studio Sport mooi interview met hem en Mart Smeets. Lekker relaxed met kindje op de schoot.Mooi contrast met de chagrijnige Kluivert 5 minuten eerder.quote:
Ja heb je gelijk aan als Boogerd zou moeten kiezen zal hij waarschijnelijk LBL zeggen.quote:Op zondag 10 september 2006 18:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee, dat zou LBL zijn. Staat toch vele stappen hoger dan "wk"![]()
Eigenlijk zou iedere renner dat moeten zeggen. Samen met M-SR, RvV, P-R, en nog veel meer.quote:Op zondag 10 september 2006 18:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja heb je gelijk aan als Boogerd zou moeten kiezen zal hij waarschijnelijk LBL zeggen.
Ja nou.. dat weet ik nou ook weer niet. Ik vind het landenaspect altijd mooi aan het WK dat heb je niet bij die klassiekers.quote:Op zondag 10 september 2006 18:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iedere renner dat moeten zeggen. Samen met M-SR, RvV, P-R, en nog veel meer.
We maken dan ook van de 'of' een 'en'..quote:Op zondag 10 september 2006 18:52 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja nou.. dat weet ik nou ook weer niet. Ik vind het landenaspect altijd mooi aan het WK dat heb je niet bij die klassiekers.
daarover verschillen de meningen. dio Luca en Bettini hebben het over een zwaar parcours en anderen noemen het makkelijker dan Madrid.quote:Op zondag 10 september 2006 18:57 schreef Wackyduck het volgende:
Bijna 2800 hoogtemeters voor de elite, het is geen verkeerd parcours.![]()
Dat wou ik ook al zeggen. Als de beste klimmers/heuvelaars voorop zitten maar niet lekker samenwerken dan heb je zo een groep van 30 man die weer aan kan sluiten.quote:Op zondag 10 september 2006 20:14 schreef Bartoli het volgende:
mja jammer dat die klim op zowat 8/9 km van de streep ligt telkens. Kans voor Boonen als het niet hard genoeg gemaakt wordt om in de afdaling terug te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |