Echt waar?quote:Op zondag 10 september 2006 19:15 schreef Bartoli het volgende:
Petacchi was na afloop van de sprint van vandaag zo kwaad dat die uit frustratie keihard tegen de teambus sloeg. Het gevolg: Alejet breekt zijn hand en kan dus het seizoen verder vergeten
tuttobici en todociclismo zijn mijn bronnenquote:Op zondag 10 september 2006 19:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Echt waar?![]()
Dat is wel een bijzonder sneue (domme) manier om het seizoen te beëindigen.
er staat op todo idd dat het gebeurde bij de bus van Lampre toen die bij Danilo Napolitano verhaal ging halen. Bij Corioni had die al verhaal gehaald in de sprint zelfquote:Op zondag 10 september 2006 19:20 schreef -skippybal- het volgende:
Ik keek net bij todociclismo en daar stond dat het waarschijnlijk bij de bus van Lampre was.
Wou die Corioni/Napolitano even gaan slaan ofzo![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 19:20 schreef -skippybal- het volgende:
Ik keek net bij todociclismo en daar stond dat het waarschijnlijk bij de bus van Lampre was.
Wou die Corioni/Napolitano even gaan slaan ofzo![]()
OMG tis niet waarquote:Op zondag 10 september 2006 20:05 schreef Bartoli het volgende:
och ja of die zijn hand nu breekt om op de bus of wagen van Lampre te slaan. Of dat Napolitano hem Knockout slaat. Denk dat die dan beter een hand kan breken![]()
![]()
![]()
ik las half 6quote:Op maandag 11 september 2006 23:39 schreef Ambrosius het volgende:
Hij zegt toch 16.30, dan kun je de laatste kilometers wel zien hoor.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:52 schreef knep het volgende:
[..]
Hij maakt het vandaag compleet waar, hij zit zat in de kopgroep.
Niet te cynisch zijn hoor. Je kan toch niet van hem verwachten dat hij het tempo van Joly en Minard kan volgen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |