Nee idd doet niet meequote:Op zondag 10 september 2006 18:44 schreef pfaf het volgende:
Dekker niet op tijd fit hoorde ik overigens?
Ik denk dat Dekker blij mag zijn als 'ie Lombardije nog haalt.quote:Op zondag 10 september 2006 18:44 schreef pfaf het volgende:
Dekker niet op tijd fit hoorde ik overigens?
Het zou echt de kroon op zijn carriere zijn.quote:Op zondag 10 september 2006 18:46 schreef tong80 het volgende:
Ik heb er zin in.Vooral na het interview met Boogerd net. Die blaakt van zelfvertrouwen.
Waar was dat zien??quote:Op zondag 10 september 2006 18:46 schreef tong80 het volgende:
Ik heb er zin in.Vooral na het interview met Boogerd net. Die blaakt van zelfvertrouwen.
Nee, dat zou LBL zijn. Staat toch vele stappen hoger dan "wk"quote:Op zondag 10 september 2006 18:47 schreef Remzz het volgende:
[..]
Het zou echt de kroon op zijn carriere zijn.
Studio Sport mooi interview met hem en Mart Smeets. Lekker relaxed met kindje op de schoot.Mooi contrast met de chagrijnige Kluivert 5 minuten eerder.quote:
Ja heb je gelijk aan als Boogerd zou moeten kiezen zal hij waarschijnelijk LBL zeggen.quote:Op zondag 10 september 2006 18:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee, dat zou LBL zijn. Staat toch vele stappen hoger dan "wk"![]()
Eigenlijk zou iedere renner dat moeten zeggen. Samen met M-SR, RvV, P-R, en nog veel meer.quote:Op zondag 10 september 2006 18:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja heb je gelijk aan als Boogerd zou moeten kiezen zal hij waarschijnelijk LBL zeggen.
Ja nou.. dat weet ik nou ook weer niet. Ik vind het landenaspect altijd mooi aan het WK dat heb je niet bij die klassiekers.quote:Op zondag 10 september 2006 18:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iedere renner dat moeten zeggen. Samen met M-SR, RvV, P-R, en nog veel meer.
We maken dan ook van de 'of' een 'en'..quote:Op zondag 10 september 2006 18:52 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja nou.. dat weet ik nou ook weer niet. Ik vind het landenaspect altijd mooi aan het WK dat heb je niet bij die klassiekers.
daarover verschillen de meningen. dio Luca en Bettini hebben het over een zwaar parcours en anderen noemen het makkelijker dan Madrid.quote:Op zondag 10 september 2006 18:57 schreef Wackyduck het volgende:
Bijna 2800 hoogtemeters voor de elite, het is geen verkeerd parcours.![]()
Dat wou ik ook al zeggen. Als de beste klimmers/heuvelaars voorop zitten maar niet lekker samenwerken dan heb je zo een groep van 30 man die weer aan kan sluiten.quote:Op zondag 10 september 2006 20:14 schreef Bartoli het volgende:
mja jammer dat die klim op zowat 8/9 km van de streep ligt telkens. Kans voor Boonen als het niet hard genoeg gemaakt wordt om in de afdaling terug te komen
Klopt en de winnaar krijgt zo'n mooie truiquote:Op zondag 10 september 2006 18:52 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja nou.. dat weet ik nou ook weer niet. Ik vind het landenaspect altijd mooi aan het WK dat heb je niet bij die klassiekers.
Dit parcours is niet selectiever als in Madrid, en daarnaast is Petacchi natuurlijk een betere renner als vorig jaar.quote:Op zondag 10 september 2006 23:12 schreef rubbereend het volgende:
die kan dit toch niet aan, dat zagen we in Madrid
Dat altijd wel. Op een of andere manier heeft het WK toch bijna altijd het spannendste koersverloop van alle koersen.quote:Op maandag 11 september 2006 00:28 schreef ScottTracy het volgende:
De leukste wedstrijd van het jaar![]()
Zeker niet naar Zolder gekekenquote:Op maandag 11 september 2006 00:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat altijd wel. Op een of andere manier heeft het WK toch bijna altijd het spannendste koersverloop van alle koersen.
Idd. Toen had ik bardienst bij ons op de wielerclub. En dat was met de veldritcompetitie, dan is het druk, dus ik was met andere dingen bezig dan TV kijken.quote:Op maandag 11 september 2006 00:36 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Zeker niet naar Zolder gekekenI
Vorig jaar en volgens mij ook daarvoor de eerste 20 van bv 23 rondes niks.quote:Op maandag 11 september 2006 00:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat altijd wel. Op een of andere manier heeft het WK toch bijna altijd het spannendste koersverloop van alle koersen.
Is Lotto gekapt met de sponsoring ofzoquote:renner ploeg
Tom Boonen Quick-Step
Serge Baguet Quick-Step
Nick Nuyens Quick-Step
Kevin Hulsmans Quick-Step
Stijn Devolder Discovery Channel
Leif Hoste Discovery Channel
Jurgen Van Goolen Discovery Channel
Philippe Gilbert Française des Jeux
Johan Vansummeren Davitamon-Lotto
Is ook allemaal logisch, maar Lotto sponsort de bond zoals Rabo dat ook doet. Ik zie het niet echt gebeuren dat er maar één Rabo-renner zou worden opgeroepen, snappiequote:Op maandag 11 september 2006 16:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lijkt me allemaal logisch, alleen Van Goolen is nogal verrassend, die moet zo'n parcours zeker aankunnen, maar ik weet niet of die eigenlijk wel in vorm is. Ik had eerder iemand als Willems verwacht.
Staat ruimschoots in de top-50 in de Vuelta, dus met de vorm zal het wel goed zitten.quote:Op maandag 11 september 2006 16:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lijkt me allemaal logisch, alleen Van Goolen is nogal verrassend, die moet zo'n parcours zeker aankunnen, maar ik weet niet of die eigenlijk wel in vorm is. Ik had eerder iemand als Willems verwacht.
Poe poe das ook wel een ploeggiequote:Op maandag 11 september 2006 17:05 schreef Ereinion het volgende:
Duitse wegselectie:
Andreas Klöden (T-Mobile)
Mattias Kessler (T-Mobile)
Linus Gerdemann (T-Mobile)
Patrick Sinkewitz (T-Mobile)
Stefan Schumacher (Gerolsteiner)
Fabian Wegmann (Gerolsteiner)
David Kopp (Gerolsteiner)
Jens Voigt (CSC)
Erik Zabel (Milram)
...
Nee joh, die zijn nu al samen met de Italianen en Spanjaarden op Ebay aan het bieden op verschillende Cubanen, Iraniërs en Burkinezen (quote:Op maandag 11 september 2006 19:20 schreef rubbereend het volgende:
de Duitsers gaan dus potentiele kopmannen opofferen voor knechtenwerk
Deed het in Polen heel aardig volgens mijquote:
Van Bon bijvoorbeeld. En van Heeswijk is wel vaker goed bezig geweest voor het WK. En altijd was het WK bagger en vaak afstappen.quote:Op maandag 11 september 2006 19:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Deed het in Polen heel aardig volgens mij.
En wie zou je anders mee moeten nemen?
Ik vond van Bon anders niet slecht bezig in P-B. En voor van Heeswijk valt er weinig te knechten in de laatste rondjes, of alle kopmannen moeten ook gelost zijn....quote:Op maandag 11 september 2006 20:26 schreef Bartoli het volgende:
Van Bon heeft niks meer gereden de laatste tijd kun je beter Van Heeswijk meenemen die daar de eerste rondjes wat knecht.
Nee 't was zijn Italiaanse Amerikaan ploegmaat Guido Trenti.quote:Op maandag 11 september 2006 19:24 schreef rubbereend het volgende:of zoals vorig jaar één van de Italianen aan Boonen kwam vragen of hij hem moest helpen
Idd.quote:Op maandag 11 september 2006 20:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Goede timing, zwansen.
Nou, Knaven is iemand die dat bijvoorbeeld uitstekend kan.quote:Op maandag 11 september 2006 20:30 schreef Venga het volgende:
Maar Boven mag dus mee naar WK![]()
Die kan op dat parcours de 1e 150 km nuttig zijn maar meer niet.
Er moet toch wel iemand zijn in NL die dat zo'n 200 km kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |