Maar onder de 23. Enige belachelijke is dat je niet mag meedoen als je in een PT-ploeg zitquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:01 schreef SaintOfKillers het volgende:Ciolek
Dat is gewoon een prof, hoe enorm belachelijk.
kots ook even op Langeveld danquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:01 schreef SaintOfKillers het volgende:Ciolek
Dat is gewoon een prof, hoe enorm belachelijk.
Ja, die heeft er ook helemaal niets te zoeken. Net als die ene Colombiaan.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
kots ook even op Langeveld dan
Eens. Ciolek is 20, van mij mag iedereen onder de 23 gewoon starten. Alleen dat PT renners ineens niet mogen starten is inderdaad vreemd. Wel een erg sterke koers van Ciolek, op de klim ging hij erg gemakkelijk mee. De Nederlanders erg sterk gekoerst. Ze hebben in elke aanval meegezeten, jammer dat Gesink op het eind meezat, ze hadden beter Van Emdem voorin kunnen hebben, maar ja, dat heb je niet in de hand natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar onder de 23. Enige belachelijke is dat je niet mag meedoen als je in een PT-ploeg zit![]()
UCIPro Tour
![]()
Het is inderdaad jammer dat de klimmetjes niet dichter op de finish zitten.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:10 schreef Ereinion het volgende:
Ik ben ook niet bepaald onder de indruk van dit parcours. Als er tot het eind gewacht wordt, is het weer een sprint van 50 man, zoals op bijna elk WK. Vooral dat lange stuk na de laatste klim kunnen veel mannen wegkomen. Ze moeten de koers vroeg hardmaken, maar de laatste keer dat dat op een WK gebeurde kan ik me al nauwelijks herinneren.
Dat denk ik nu ook.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:28 schreef Ereinion het volgende:
[..]
En groepssprint ontlopen zal erg moeilijk zijn morgen.
Als het zelfs bij de beloften maar net geen massasprint wordt.....quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:43 schreef ondersoeker het volgende:
[..]
Het is inderdaad jammer dat de klimmetjes niet dichter op de finish zitten.
Wat wel weer gunstig is, is dat de klimmetjes elkaar opvolgen. Als ze op de eerste knallen vol doortrekken en de tweede weer maximaal gaan, zie ik toch veel niet-klimmers op die tweede geparkeerd staan.
Je kan toch niet twee keer zo kort achter elkaar in het rood gaan ?
Ja, lijkt me ook wel weer eens wat. Dit parkoers lijkt toch ook weer te leiden tot een grote groep aan de finish. Een keer een zwaar parkoers wordt wel weer eens tijd. Kan me eigenlijk al niet eens meer herinneren wanneer dat voor het laatst het geval was (die parkoersen in Italië waar Leblanc kampioen werd, en Colombia, dat waren volgens mij wel de laatste echt zware parkoersen, beide al meer dan 10 jaar geleden).quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:48 schreef Leatherface het volgende:
Man, ik wil weer eens een echt klimmers - wk.
Gewoon een heuvel van 5 km lengte erin.
Lugano 1996 was ook niet echt een makkelijk pacours.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook wel weer eens wat. Dit parkoers lijkt toch ook weer te leiden tot een grote groep aan de finish. Een keer een zwaar parkoers wordt wel weer eens tijd. Kan me eigenlijk al niet eens meer herinneren wanneer dat voor het laatst het geval was (die parkoersen in Italië waar Leblanc kampioen werd, en Colombia, dat waren volgens mij wel de laatste echt zware parkoersen, beide al meer dan 10 jaar geleden).
Die in Colombia was vet! Toen Olano met een lekke band wereldkampioen werdquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook wel weer eens wat. Dit parkoers lijkt toch ook weer te leiden tot een grote groep aan de finish. Een keer een zwaar parkoers wordt wel weer eens tijd. Kan me eigenlijk al niet eens meer herinneren wanneer dat voor het laatst het geval was (die parkoersen in Italië waar Leblanc kampioen werd, en Colombia, dat waren volgens mij wel de laatste echt zware parkoersen, beide al meer dan 10 jaar geleden).
Dat was sowieso een supermooi WK.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die in Colombia was vet! Toen Olano met een lekke band wereldkampioen werd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |