abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42072733
O.a. Cornu en Langeveld nu in een kopgroep, half minuutje voor de rest, maar ze komen niet echt weg, of willen niet echt weg.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 23 september 2006 @ 12:13:14 #277
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_42072809
Het is alleen te zwaar voor Boonen, Hushovd, Zabel en co als ze er van in de eerste ronde vol invliegen. En dat weten ze natuurlijk allemaal, maar gaan ze dat dan doen? Nee natuurlijk niet, afwachten en afwachten.

De Belgen (en Boonen zelf dan natuurlijk ook) vonden het eenvoudiger dan Madrid en de Nederlandse en de Franse bondscoaches leken het daar ook mee eens te zijn.

Toch denk ik dat Boonen niet gaat winnen, maar ik verwacht ook geen Vino/Bettini/Valverde favoriet, eerder zo'n verrassende subtopper à la Camenzind/Astarloa. Voor de Laaglanders betekent dat dan Kroon of Gilbert of zoiets.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_42073537
Leuke wedstrijd veel strijd maar toch lijkt het een massaspurt te woeden.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_42073597
Die auto
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  zaterdag 23 september 2006 @ 12:52:42 #280
67640 SaintOfKillers
pi_42073649
Jammer dat die pseudo-profs ook mogen meerijden. Stel je voor dat zo'n Ciolek wint .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_42073838
Ciolek dus, niet verrassend met zo'n groepje, maar een groepje kan dus vooruit blijven, ondanks dat ze niet eens vol gingen.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 23 september 2006 @ 13:01:45 #282
67640 SaintOfKillers
pi_42073855
Ciolek

Dat is gewoon een prof , hoe enorm belachelijk.
pi_42073999
Leuke koers. Nederlanders lieten zich goed zien en deden goed mee. Als het morgen een soortgelijke koers wordt, dan kan het mij wel boeien .
  zaterdag 23 september 2006 @ 13:10:15 #284
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_42074036
De laaglanders hebben zich goed laten zien moet ik zeggen. Maar tegen zo'n übermensch kun je niet op. Als dat groepje was ingelopen had Ciolek alsnog de massasprint gewonnen. Saaie winnaar dus. Had liever dat groepje met Mandri, Langeveld, Cornu en Rubiano aan de finish gezien. Geen topsprinter die in PTkoersen mee kan doen voor de winst met het etiketje 'belofte'.
Tranquillo
pi_42074037
Ik denk toch dat het bij de profs een sprint gaat worden. Er zijn heel veel renners die dit pacours aan kunnen. Dus er zal een heel gecontroleerde koers uit gaan komen.

Ik verwacht een koers net als vorig jaar in Madrid dus in de laatste ronde een ontsnapping met grote namen waarvan het de vraag is of ze het halen. Maar ik denk dat het wel een sprint gaan worden met Boonen erbij. Dus Boonen behoudt zijn trui.
Boodschap van algemeen nut.
  zaterdag 23 september 2006 @ 13:10:33 #286
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_42074043
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 13:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ciolek

Maar onder de 23. Enige belachelijke is dat je niet mag meedoen als je in een PT-ploeg zit
UCI Pro Tour
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  zaterdag 23 september 2006 @ 13:16:44 #287
67640 SaintOfKillers
pi_42074159
Renners van Pro-Tour en continentale ploegen hebben hier niets te zoeken, het zijn geen beloften aangezien ze een heel jaar geen enkele keer deel hebben uitgemaakt van het beloftenpeloton, de stap is gemaakt, je hebt daarvoor gekozen, je hoort niet meer op een beloften WK.

Om maar te zwijgen over het feit dat hij steeds naar anderen zat te kijken om het werk te doen, wanneer hij het wel is die de snelste en de prof is.
pi_42074197
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 13:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ciolek

kots ook even op Langeveld dan
  zaterdag 23 september 2006 @ 13:19:12 #289
67640 SaintOfKillers
pi_42074207
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 13:18 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

kots ook even op Langeveld dan
Ja, die heeft er ook helemaal niets te zoeken. Net als die ene Colombiaan.
pi_42074391
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 13:10 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Maar onder de 23. Enige belachelijke is dat je niet mag meedoen als je in een PT-ploeg zit
UCI Pro Tour
Eens. Ciolek is 20, van mij mag iedereen onder de 23 gewoon starten. Alleen dat PT renners ineens niet mogen starten is inderdaad vreemd. Wel een erg sterke koers van Ciolek, op de klim ging hij erg gemakkelijk mee. De Nederlanders erg sterk gekoerst. Ze hebben in elke aanval meegezeten, jammer dat Gesink op het eind meezat, ze hadden beter Van Emdem voorin kunnen hebben, maar ja, dat heb je niet in de hand natuurlijk.

En groepssprint ontlopen zal erg moeilijk zijn morgen.
pi_42074725
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 12:10 schreef Ereinion het volgende:
Ik ben ook niet bepaald onder de indruk van dit parcours. Als er tot het eind gewacht wordt, is het weer een sprint van 50 man, zoals op bijna elk WK. Vooral dat lange stuk na de laatste klim kunnen veel mannen wegkomen. Ze moeten de koers vroeg hardmaken, maar de laatste keer dat dat op een WK gebeurde kan ik me al nauwelijks herinneren.
Het is inderdaad jammer dat de klimmetjes niet dichter op de finish zitten.
Wat wel weer gunstig is, is dat de klimmetjes elkaar opvolgen. Als ze op de eerste knallen vol doortrekken en de tweede weer maximaal gaan, zie ik toch veel niet-klimmers op die tweede geparkeerd staan.

Je kan toch niet twee keer zo kort achter elkaar in het rood gaan ?
pi_42074772
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 13:28 schreef Ereinion het volgende:

[..]

En groepssprint ontlopen zal erg moeilijk zijn morgen.
Dat denk ik nu ook.

Het is toch niet zo lastig als dat het lijkt.
pi_42074836
Man, ik wil weer eens een echt klimmers - wk.

Gewoon een heuvel van 5 km lengte erin.
  zaterdag 23 september 2006 @ 14:02:36 #294
67640 SaintOfKillers
pi_42075161
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 13:43 schreef ondersoeker het volgende:

[..]

Het is inderdaad jammer dat de klimmetjes niet dichter op de finish zitten.
Wat wel weer gunstig is, is dat de klimmetjes elkaar opvolgen. Als ze op de eerste knallen vol doortrekken en de tweede weer maximaal gaan, zie ik toch veel niet-klimmers op die tweede geparkeerd staan.

Je kan toch niet twee keer zo kort achter elkaar in het rood gaan ?
Als het zelfs bij de beloften maar net geen massasprint wordt.....

Je zou zelfs nog gaan geloven in de kansen van McEwen.
pi_42075275
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 13:48 schreef Leatherface het volgende:
Man, ik wil weer eens een echt klimmers - wk.

Gewoon een heuvel van 5 km lengte erin.
Ja, lijkt me ook wel weer eens wat. Dit parkoers lijkt toch ook weer te leiden tot een grote groep aan de finish. Een keer een zwaar parkoers wordt wel weer eens tijd. Kan me eigenlijk al niet eens meer herinneren wanneer dat voor het laatst het geval was (die parkoersen in Italië waar Leblanc kampioen werd, en Colombia, dat waren volgens mij wel de laatste echt zware parkoersen, beide al meer dan 10 jaar geleden).
pi_42075729
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 14:08 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ja, lijkt me ook wel weer eens wat. Dit parkoers lijkt toch ook weer te leiden tot een grote groep aan de finish. Een keer een zwaar parkoers wordt wel weer eens tijd. Kan me eigenlijk al niet eens meer herinneren wanneer dat voor het laatst het geval was (die parkoersen in Italië waar Leblanc kampioen werd, en Colombia, dat waren volgens mij wel de laatste echt zware parkoersen, beide al meer dan 10 jaar geleden).
Lugano 1996 was ook niet echt een makkelijk pacours.

Die twee WK's in Verona waren op papier ook wel redelijk zwaar. Maar in beide gevallen werd de koers niet hard genoeg gemaakt zodat er spurters overbleven.

Maar niettemin moeten de klimmers en ronderenners ook weer eens een kans krijgen om wereldkampioen te worden.
  zaterdag 23 september 2006 @ 14:26:07 #297
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_42075781
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 14:08 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Die in Colombia was vet! Toen Olano met een lekke band wereldkampioen werd
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_42075837
Alles hangt gewoon af van de renners zelf! Laat ze er gewoon eens onmiddellijk invliegen, en je komt niet met 50 man aan de finish! Als ze zich natuurlijk gewoon gaan sparen tot de laatste rondes, dan krijg je Boonen en co niet meer uit het wiel.
pi_42075957
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 14:26 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Die in Colombia was vet! Toen Olano met een lekke band wereldkampioen werd
Dat was sowieso een supermooi WK.

Olano, Indurain, Pantani, Virenque, Richard en Gianetti die het uitvochten om de titel en Olano die uiteindelijk won, met behulp van een beresterke El Rey.
  zaterdag 23 september 2006 @ 14:48:11 #300
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_42076340
Herbert die net ging uitleggen wat zonder veel erg betekent

En doen die leuke Italiaanse en Zweedse meisjes die Bartoli ooit poste nog mee
LastFM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')