Nee 't was zijn Italiaanse Amerikaan ploegmaat Guido Trenti.quote:Op maandag 11 september 2006 19:24 schreef rubbereend het volgende:of zoals vorig jaar één van de Italianen aan Boonen kwam vragen of hij hem moest helpen
Idd.quote:Op maandag 11 september 2006 20:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Goede timing, zwansen.
Nou, Knaven is iemand die dat bijvoorbeeld uitstekend kan.quote:Op maandag 11 september 2006 20:30 schreef Venga het volgende:
Maar Boven mag dus mee naar WK![]()
Die kan op dat parcours de 1e 150 km nuttig zijn maar meer niet.
Er moet toch wel iemand zijn in NL die dat zo'n 200 km kan.
Iedere profrenner kan 150 kilometer iemand uit de wind houdenquote:Op maandag 11 september 2006 22:01 schreef Ereinion het volgende:
Wat is het probleem met Jan Boven. Hij is waarschijnlijk meegegaan op aanvraag van Boogerd. Het lijkt mij wel nuttig om iemand in de ploeg te hebben die de eerste 150 kilometer Boogerd uit de wind zet, naar voren brengt, water haalt etc. Of wil je daar Posthuma en Tankink al voor gebruiken? Hij is de enige echte knecht in de ploeg.
Nu er nog maar 8 renners per team zijn, kun je je afvragen of het nuttig is iemand mee te nemen die sowieso na 150 km. de box indraait, zelfs al doet ie nuttig werk.quote:Op maandag 11 september 2006 22:03 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Iedere profrenner kan 150 kilometer iemand uit de wind houden
9 renners per land als je tot de top 10 van de PT landenklas. behoortquote:Op maandag 11 september 2006 22:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nu er nog maar 8 renners per team zijn, kun je je afvragen of het nuttig is iemand mee te nemen die sowieso na 150 km. de box indraait, zelfs al doet ie nuttig werk.
Zo vreemd is zijn selectie niet. Bovendien rijdt hij een goede Vuelta (hij zat vandaag na de eerste twee cols nog voorin bijvoorbeeld) en zal het voor Boonen mentaal ook beter zijn als er een vriend meerijdt en voor hem knecht in plaats van pakweg Eeckhout die zijn eigen koers rijdt en na 150 km erachter komt dat hij niet meekan en uitstapt?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:58 schreef ScottTracy het volgende:
Hoe vinden de Belgen hun wk selectie eigenlijk? De selectie van Hulsmansbijvoorbeeld?
Neem anders een Monfort mee, die kan gegarandeerd beter mee dan die Hulsmans. Kom op, die is alleen maar mee omdat hij de holmaat van Boonen is.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zo vreemd is zijn selectie niet. Bovendien rijdt hij een goede Vuelta (hij zat vandaag na de eerste twee cols nog voorin bijvoorbeeld) en zal het voor Boonen mentaal ook beter zijn als er een vriend meerijdt en voor hem knecht in plaats van pakweg Eeckhout die zijn eigen koers rijdt en na 150 km erachter komt dat hij niet meekan en uitstapt?
Trouwens: de VS heeft wel een machtig sterke ploeg zeg![]()
Ik denk dat er niet één Belg is die de selectie van Hulsmans "quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:58 schreef ScottTracy het volgende:
Hoe vinden de Belgen hun wk selectie eigenlijk? De selectie van Hulsmansbijvoorbeeld?
Ik ken er meer die dat wel vinden als niet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet één Belg is die de selectie van Hulsmans "" vindt.
Waarom vraag je 't dan nog als je 't toch beter weet?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:35 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik ken er meer die dat wel vinden als niet.
Lijkt me wel. Want alhoewel hij rap is, neem ik niet aan dat "Il Grillo" met Boonen en Valverde naar de streep durft te rijden.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:14 schreef rubbereend het volgende:
ik neem aan dat de italianen het hard gaan maken vanaf het begin als ze in Bettini hun kopman zien!
En wij natuurlijk, want met een sprint van een groep schieten we ook niks op.quote:Op woensdag 13 september 2006 06:47 schreef Leatherface het volgende:
Wellicht krijgen de Italianen daarbij hulp van de Duitsers, want die zullen ook niet puur op de eindsprint van Zabel durven gokken met ook nog Stefan Schumacher achter de hand.
Van de Spanjaarden ook wel, want die zullen Boonen er toch wel af willen hebben, denk ik zo. Of iig flink moe maken.quote:Op woensdag 13 september 2006 06:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Want alhoewel hij rap is, neem ik niet aan dat "Il Grillo" met Boonen en Valverde naar de streep durft te rijden.
Wellicht krijgen de Italianen daarbij hulp van de Duitsers, want die zullen ook niet puur op de eindsprint van Zabel durven gokken met ook nog Stefan Schumacher achter de hand.
Dat dacht ik gisteren ook al toen ik het tijdens de Vuelta-etappe hoorde. Wel een sterke ploeg, maar zoveel kopmannen schiet niet echt op. Alhoewel Paolini wel in functie van Bettini zal rijden.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:11 schreef Ereinion het volgende:
Voigt en Kessler gaan niet mee voor Duitsland naar het WK, ze zijn te moe. Kloeden zal alleen de tijdrit rijden.
Dit zijn waarschijnlijk de eerste 8 namen van de Italianen:
Bettini, Pozzato, Tosatto (Quick Step), Di Luca, Paolini (Liquigas), Rebellin (Gerolsteiner), Bruseghin, Ballan (Lampre). Ik weet niet of met 6 kopmannen starten nou zo'n goed idee is.
Maar stel dat er een groepje van 15 naar de meet gaat, met Bettini erbij, en nog Pozzato of Paolini. Gaan die dan echt de sprint aantrekken voor Bettini, terwijl ze weten dat ze minstens even snel zijn, en dit misschien hun enige kans zal zijn om wereldkampioen te worden?quote:Op woensdag 13 september 2006 13:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat dacht ik gisteren ook al toen ik het tijdens de Vuelta-etappe hoorde. Wel een sterke ploeg, maar zoveel kopmannen schiet niet echt op. Alhoewel Paolini wel in functie van Bettini zal rijden.
Weet ik niet. Paolini heeft natuurlijk net wel een Vuelta-etappe cadeau gekregen van Bettini. En weet ook wel dat als hij Bettini in zo'n situatie in de wielen rijdt, dat dat zijn carriere niet echt zal helpen.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:25 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Maar stel dat er een groepje van 15 naar de meet gaat, met Bettini erbij, en nog Pozzato of Paolini. Gaan die dan echt de sprint aantrekken voor Bettini, terwijl ze weten dat ze minstens even snel zijn, en dit misschien hun enige kans zal zijn om wereldkampioen te worden?
Paolini heeft natuurlijk ook nog Di Luca. En als Di Luca voor Bettini gaat rijden eet ik m'n schoenveter op....quote:Op woensdag 13 september 2006 13:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat dacht ik gisteren ook al toen ik het tijdens de Vuelta-etappe hoorde. Wel een sterke ploeg, maar zoveel kopmannen schiet niet echt op. Alhoewel Paolini wel in functie van Bettini zal rijden.
Ook waar. Maar Paolini zal dan iig in functie rijden, of dat dan voor Di Luca of Bettini is, maakt niet zo heel veel uit (parallele belangen en zo).quote:Op woensdag 13 september 2006 17:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Paolini heeft natuurlijk ook nog Di Luca. En als Di Luca voor Bettini gaat rijden eet ik m'n schoenveter op....
Ik heb nooit begrepen waarom die naturalisatie niet is doorgezet.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het zou me verbazen indien Rebellin, die halve Argentijn, veel inspanningen gaat doen voor andere Italianen.
ik ben bang dat Valverde veel lijdt met de strijd in Spanje.quote:Op woensdag 13 september 2006 06:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Want alhoewel hij rap is, neem ik niet aan dat "Il Grillo" met Boonen en Valverde naar de streep durft te rijden.
ligt aan de bondscoach, hoe die de boel op een rij krijgt. Valverde trok in Verona ook de sprint voor Freire aan.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Weet ik niet. Paolini heeft natuurlijk net wel een Vuelta-etappe cadeau gekregen van Bettini. En weet ook wel dat als hij Bettini in zo'n situatie in de wielen rijdt, dat dat zijn carriere niet echt zal helpen.
Maar hoe hij op zo'n moment zal denken, weet ik ook niet natuurlijk.
Nietquote:Op woensdag 13 september 2006 19:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
...
Hoe zit het eigenlijk met Cunego?
Van Heeswijk gaat ook mee hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 08:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En wij natuurlijk, want met een sprint van een groep schieten we ook niks op.
Ik vroeg om jullie mening. Teveel gevraagd dus.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Waarom vraag je 't dan nog als je 't toch beter weet?
Er zijn twee meningen gegeven, dat jij het daar niet mee eens bent is een tweede...quote:Op woensdag 13 september 2006 21:39 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik vroeg om jullie mening. Teveel gevraagd dus.
Rebellin heeft aangegeven graag voor Bettini te rijdenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:50 schreef ScottTracy het volgende:
Ik verwacht ook niet veel samenwerking tussen die Italianen overigens, met 5 kopmannen ofzo.
De vervangers bij Duitsland van Kopp, Voigt, Kloden en Kessler zijn: Sieberg, Scholz, Schreck en Knees. Geen echte versterking dus.
Ik tel maar een onderbouwde mening, dat is die van jouquote:Op woensdag 13 september 2006 22:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er zijn twee meningen gegeven, dat jij het daar niet mee eens bent is een tweede...
Fietst die nog steeds?quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:39 schreef -skippybal- het volgende:
Ene Longo gaat voor Frankrijk bij de vrouwen de TT en de wegrit rijden![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:39 schreef -skippybal- het volgende:
Ene Longo gaat voor Frankrijk bij de vrouwen de TT en de wegrit rijden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |