quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:48 schreef -skippybal- het volgende:
Herbert die net ging uitleggen wat zonder veel erg betekent![]()
En doen die leuke Italiaanse en Zweedse meisjes die Bartoli ooit poste nog mee![]()
Zou toch pas half 4 op TV komenquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hm, die vrouwen hebben er ook niet veel zin in, binnen een uurtje nog eens checken.
Er waren er nu al die niet meer konden volgenquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hm, die vrouwen hebben er ook niet veel zin in, binnen een uurtje nog eens checken.
Kut zeg. Heb ik nu redenen om te blijven kijken?? Want voor Vos doe ik het niet echt....quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die waren nog junior.
Dus, nee. Vermoed ik.
Ned 1 met Herbiequote:Op zaterdag 23 september 2006 15:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zou toch pas half 4 op TV komen![]()
Er doen een hoop vrouwen aan mee, dus er zitten vast wel een paar leuke tussenquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:02 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kut zeg. Heb ik nu redenen om te blijven kijken?? Want voor Vos doe ik het niet echt....
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:04 schreef Wombcat het volgende:
Doet Merckx (E.) morgen dan ook mee?
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:10 schreef -skippybal- het volgende:
Even opvrolijken:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Met pensioen ? Ze werd dit jaar nog Frans kampioene op de weg, in het tijdrijden én op de baanquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is die nog niet met pensioen![]()
Doet Merckx (E.) morgen dan ook mee?
Goede talenten, maar een echte kopman zouden ze toch ook wel eens mogen krijgen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:33 schreef icebliss het volgende:
Overigens zijn de twee Russische beloften uit de top 10 van vandaag (Khatuntsev en Kolesnikov) gekocht door Unibet.com![]()
Er zijn er ook waar je "minder vrolijk" van wordtquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:10 schreef -skippybal- het volgende:
Even opvrolijken:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Het laatste WK in Valkenburg is nog maar 8 jaar geleden héquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:44 schreef Zwansen het volgende:
Een WK in Valkenburg? Is dat niets? Of een soort van Parijs Roubaix.
Ohja, dat WK in Valkenburg. Waar Boogerd weer eens een van de besten was, zo niet de beste...quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het laatste WK in Valkenburg is nog maar 8 jaar geleden hé![]()
Maar goed, de volgende paar WK's schijnen een stuk lastiger te gaan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |