quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:48 schreef -skippybal- het volgende:
Herbert die net ging uitleggen wat zonder veel erg betekent![]()
En doen die leuke Italiaanse en Zweedse meisjes die Bartoli ooit poste nog mee![]()
Zou toch pas half 4 op TV komenquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hm, die vrouwen hebben er ook niet veel zin in, binnen een uurtje nog eens checken.
Er waren er nu al die niet meer konden volgenquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hm, die vrouwen hebben er ook niet veel zin in, binnen een uurtje nog eens checken.
Kut zeg. Heb ik nu redenen om te blijven kijken?? Want voor Vos doe ik het niet echt....quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die waren nog junior.
Dus, nee. Vermoed ik.
Ned 1 met Herbiequote:Op zaterdag 23 september 2006 15:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zou toch pas half 4 op TV komen![]()
Er doen een hoop vrouwen aan mee, dus er zitten vast wel een paar leuke tussenquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:02 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kut zeg. Heb ik nu redenen om te blijven kijken?? Want voor Vos doe ik het niet echt....
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:04 schreef Wombcat het volgende:
Doet Merckx (E.) morgen dan ook mee?
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:10 schreef -skippybal- het volgende:
Even opvrolijken:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Met pensioen ? Ze werd dit jaar nog Frans kampioene op de weg, in het tijdrijden én op de baanquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is die nog niet met pensioen![]()
Doet Merckx (E.) morgen dan ook mee?
Goede talenten, maar een echte kopman zouden ze toch ook wel eens mogen krijgen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:33 schreef icebliss het volgende:
Overigens zijn de twee Russische beloften uit de top 10 van vandaag (Khatuntsev en Kolesnikov) gekocht door Unibet.com![]()
Er zijn er ook waar je "minder vrolijk" van wordtquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:10 schreef -skippybal- het volgende:
Even opvrolijken:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Het laatste WK in Valkenburg is nog maar 8 jaar geleden héquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:44 schreef Zwansen het volgende:
Een WK in Valkenburg? Is dat niets? Of een soort van Parijs Roubaix.
Ohja, dat WK in Valkenburg. Waar Boogerd weer eens een van de besten was, zo niet de beste...quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het laatste WK in Valkenburg is nog maar 8 jaar geleden hé![]()
Maar goed, de volgende paar WK's schijnen een stuk lastiger te gaan worden.
Dit zijn de elite-vrouwen ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:57 schreef Zwansen het volgende:
Langeveld? Die rijdt morgen toch ook mee met de elite?
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Er zijn er ook waar je "minder vrolijk" van wordt![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Steeds de beste, en steeds iemand die net sneller aan de aankomst is ...quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ohja, dat WK in Valkenburg. Waar Boogerd weer eens een van de besten was, zo niet de beste...
Moeten ze Vos ook nog een baanfiets geven, zou me niks verbazen als ze daar ook goed uit de voeten kan.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:00 schreef ILCILA het volgende:
ontzettend wat goed.... dit doet leontien vergeten
Boogerd lijkt me sterk met z'n antibiotica en een mogelijke sprint van een redelijk grote groep.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:05 schreef Eppie_NL het volgende:
echt zin in morgen![]()
![]()
hoop op Vino, Kashechkin, Boogerd of McEwen![]()
![]()
Yesquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:04 schreef Zwansen het volgende:
Kut, ik heb weer wat gemist dus.
McEwen gaat nooooooit gebeuren.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:05 schreef Eppie_NL het volgende:
echt zin in morgen![]()
![]()
hoop op Vino, Kashechkin, Boogerd of McEwen![]()
![]()
Ongehoord zeg.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:44 schreef Ereinion het volgende:
In een periode van 12 maanden wint ze het EK veldrijden, WK veldrijden, EK u23 op de weg, NK op de weg en Wk op de weg![]()
Boogerd heeft vaak zoiets, net als dit voorjaar met z'n voet, toen reed hij ook goedquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Boogerd lijkt me sterk met z'n antibiotica en een mogelijke sprint van een redelijk grote groep.
Had toch liever een zootje Luxemburgers zien rijdenquote:Op zondag 24 september 2006 11:02 schreef Ambrosius het volgende:
"Er komt een Burkinees over de streep, op mínuten".
"Er zitten nog drie jambakloten tussen"quote:Op zondag 24 september 2006 11:55 schreef Grobbel het volgende:
Ik ben nu naar de livestream aan het kijken op de site van Studiosport, maar klopt het dat er momenteel helemaal geen commentaar is in de uitzending of zendt die stream het commentaar niet uit?
Bram De Groot!!!quote:Op zondag 24 september 2006 12:36 schreef Eppie_NL het volgende:
welke bekende/grote namen zit er in die kopgroep?
Nocentini, Luis Perez, Van Goolen, De grootquote:Op zondag 24 september 2006 12:36 schreef Eppie_NL het volgende:
welke bekende/grote namen zit er in die kopgroep?
Het zal het peloton een flinke inspanning kosten om dat gat dicht te trappen. Leuk, dat maakt de koers lekker hard.quote:
Dat was hij al toen hij zei dat De Groot met de vroege vlucht moest meegaan. Ofwel stuur je dan iemand als Tsjalingi mee die als die vlucht moest blijven dragen er een kans maakt ofwel stuur je dan beter niemand mee.quote:Op zondag 24 september 2006 13:06 schreef Ereinion het volgende:
De Nederlandse bondscoach is blijkbaar gek geworden.
Ach kom op zeg. De anderen dan maar laten rijden? Die gaan dan pas in de laatste 60 km rijden, dat is echt te laat om iedereen eraf te laten waaien.quote:Op zondag 24 september 2006 13:06 schreef Ereinion het volgende:
De Nederlandse bondscoach is blijkbaar gek geworden.
8 minuten.quote:Op zondag 24 september 2006 13:51 schreef Joris33 het volgende:
Wat is de voorsprong nog?
Is er niet een belgische forum waar je kunt afgeven, dat is kennelijk het enige wat je kunt.quote:Op zondag 24 september 2006 13:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat was hij al toen hij zei dat De Groot met de vroege vlucht moest meegaan. Ofwel stuur je dan iemand als Tsjalingi mee die als die vlucht moest blijven dragen er een kans maakt ofwel stuur je dan beter niemand mee.
En dan heeft hij nog de Portugezen moeten betalen om te helpen ook blijkbaar ...
Meer macho vind je ze niet.quote:Op zondag 24 september 2006 14:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ah, het wordt leuk.
En Mario's overhemd stond echt te ver open hoor.
quote:Op zondag 24 september 2006 14:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meer macho vind je ze niet.
Ook mooi wat Smeets vanochtend zei toen de Italiaanse bus aankwam.Hij vertelde dat Tom Cruise er door de mand zou vallen.
Om de koers hard te maken natuurlijk.quote:Op zondag 24 september 2006 14:17 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom is Nederland aan 't rijden![]()
Dé manier om die sprint te vermijden was nochtans die groep laten rijden. Geen van de grote landen had er achteraan gegaan ...quote:Op zondag 24 september 2006 14:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Om de koers hard te maken natuurlijk.
Wil iedereen een massasprint ofzo?
Uhm nee. Maar ik blijf denken voor wie of wat ze dit doen en ik kan maar niet op een zinnig antwoord komen. Dit is gewoon een belachelijke stratege, iemand voor op sturen zodat je iemand voor aan hebt zitten, dan is het gat met diezelde iemand te groot en ga je het zelf dicht rijdenquote:Op zondag 24 september 2006 14:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Om de koers hard te maken natuurlijk.
Wil iedereen een massasprint ofzo?
Ach, het is iedere keer hetzelfde verhaal. Laten we De Groot rijden dan wordt ie geen kampioen, gaan we er achter aan dan zitten we tot het einde mee van voren en worden we ook geen kampioen.quote:Op zondag 24 september 2006 14:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dé manier om die sprint te vermijden was nochtans die groep laten rijden. Geen van de grote landen had er achteraan gegaan ...
Nou ja, wat Italië deed was minstens zo raar, want die hebben er 2 vooruit, en bovendien met Bettini een goede kans als het nog een tijd bij elkaar blijft.quote:Op zondag 24 september 2006 14:25 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Uhm nee. Maar ik blijf denken voor wie of wat ze dit doen en ik kan maar niet op een zinnig antwoord komen. Dit is gewoon een belachelijke stratege, iemand voor op sturen zodat je iemand voor aan hebt zitten, dan is het gat met diezelde iemand te groot en ga je het zelf dicht rijden![]()
Ach, zoals ik al zei. Dan beginnen ze met nog een km of 100 eens te koersen. En pas de laatste 50/60 echt serieus. Dan worden ze in de laatste km's teruggepakt door een groep van 43 man.quote:Op zondag 24 september 2006 14:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dé manier om die sprint te vermijden was nochtans die groep laten rijden. Geen van de grote landen had er achteraan gegaan ...
Liever alleen Boonen over dan Mc Ewen en Boonen toch.quote:Op zondag 24 september 2006 14:27 schreef -skippybal- het volgende:
En de koers hard maken is misschien wel méér in het voordeel van Boonen dan in het nadeel. Het is geen McEwen ofzo...
Dat is mooi allemaal, maar wat is nu het nut er van voor Nederland??quote:Op zondag 24 september 2006 14:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach, zoals ik al zei. Dan beginnen ze met nog een km of 100 eens te koersen. En pas de laatste 50/60 echt serieus. Dan worden ze in de laatste km's teruggepakt door een groep van 43 man.
Dat denk ik dus ook.quote:Op zondag 24 september 2006 14:27 schreef -skippybal- het volgende:
En de koers hard maken is misschien wel méér in het voordeel van Boonen dan in het nadeel. Het is geen McEwen ofzo...
Als je gelijk de koers hard maakt, hou je misschien een kleine groep over na een km of 200. Dan kunnen Kroon of Boogerd misschien eens weg proberen te komen. Als er da nog 50 man in de groep zitten kun je dat wel vergeten. Als alle favorieten geisoleerd zijn heb je meer kans.quote:Op zondag 24 september 2006 14:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is mooi allemaal, maar wat is nu het nut er van voor Nederland??
De Groot heeft meer kans op een top-3 plaats normaal gesproken dan een Kroon of Boogerd.quote:Op zondag 24 september 2006 14:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Helemaal niks dus. Als je gelijk de koers hard maakt, hou je misschien een kleine groep over na een km of 200. Dan kunnen Kroon of Boogerd misschien eens weg proberen te komen. Als er da nog 50 man in de groep zitten kun je dat wel vergeten. Als alle favorieten geisoleerd zijn heb je meer kans.
Nog niet veel, maar meer dan wanneer je met 50 man naar de streep rijdt. Ik zie niet in wat daar nu zo moeilijk aan is omdat te begrijpen.
Vind jij dat ?quote:
Moet je lekker gaan Russisch roullette met je vrienden , das pas spanend.quote:Op zondag 24 september 2006 14:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vind jij dat ?Groepje ver laten weg rijden, groepje bijna terughalen.
Ik val bijna in slaap voor mijn teve![]()
nog jaquote:Op zondag 24 september 2006 14:51 schreef Ereinion het volgende:
Ik heb vast het bericht gemist, maar het zou toch niet zo zijn dat Van Heeswijk nog in koers is?
Het loopt bij mij precies gelijk. Misschien vond de regiseur het weer eens tijd voor een mooie slow motion.quote:Op zondag 24 september 2006 14:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hoe komt dat toch dat de NOS alweer 10 seconden achterloopt op Sporza?
Dat is bij voetbal ook vaak zo, dan zie je ze op Sporza juichen, schakel je over naar de NOS en daar is de aanval nog bezig. En het is niet alleen Sporza, vergeleken met de BBC of zo lopen ze ook altijd achter.
Ja, daar heeft Peter Gabriel nog eens een nummer over gemaakt. Solsbury Hill.quote:
eehm, hier lopen ze echt gewoon precies gelijk hoor...quote:Op zondag 24 september 2006 14:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat is bij voetbal ook vaak zo, dan zie je ze op Sporza juichen, schakel je over naar de NOS en daar is de aanval nog bezig. En het is niet alleen Sporza, vergeleken met de BBC of zo lopen ze ook altijd achter.
De Belg wist vanmorgen te melden dat hij zich zolang mogelijk in de luwte probeert te houden, zodat 'ie misschien mee kan sprinten mocht er niet aangevallen worden en dat 'ie daar zelf z'n twijfels over had.quote:Op zondag 24 september 2006 14:51 schreef Ereinion het volgende:
Ik heb vast het bericht gemist, maar het zou toch niet zo zijn dat Van Heeswijk nog in koers is?
Dat is zodat Smeets 10 seconden extra heeft om renners te herkennen. Dus dan denk je zo dat 'ie voor zijn doen heel snel is, maar dan is 'ie dus eigenlijk 1 minuut bezigquote:Op zondag 24 september 2006 14:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tjallingi en Löwik doen ook nog goed mee.quote:Op zondag 24 september 2006 15:16 schreef rubbereend het volgende:
slag gemist............ wie zouden we mee moeten sturen? Boogerd en Kroon blijven toch wachten en voor de rest is er volgens mij weinig meer over.
Maar als ze vooraan met een man of 15 rijden zullen ze toch nog wat meer steun moeten krijgen.quote:Op zondag 24 september 2006 15:24 schreef rubbereend het volgende:
de Duitsers hebben ook alleen Schreck mee vooraan dus die moeten er ook achteraan!
Nee joh, die denken "dat laten we die Nederlanders wel doen zonder afronders."quote:Op zondag 24 september 2006 15:24 schreef rubbereend het volgende:
de Duitsers hebben ook alleen Schreck mee vooraan dus die moeten er ook achteraan!
ja fok is een beetje van slag ofzoquote:Op zondag 24 september 2006 15:28 schreef Reya het volgende:
Ik kan het topic niet meer terugvinden in de index, dus even een tvp![]()
Dan hebben we die ellende dus met de zelfde topicsquote:Op zondag 24 september 2006 15:28 schreef Reya het volgende:
Ik kan het topic niet meer terugvinden in de index, dus even een tvp![]()
Nee Kacheskin wel.quote:Op zondag 24 september 2006 15:39 schreef Joris33 het volgende:
Zit Vino er bij?
Dat viel me woensdag al op, 9 van de 10 auto's rijden met NL kenteken. Misschien vanwege Shimano ofzo.quote:Op zondag 24 september 2006 15:43 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom is die wagen bij de kopgroep met NL-kenteken?
Dat is omdat de nederlandse wielrenners achterin rijden. NL-wagens hoeven dan niet te dringen in het file rijden.quote:Op zondag 24 september 2006 15:44 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Dat viel me woensdag al op, 9 van de 10 auto's rijden met NL kenteken. Misschien vanwege Shimano ofzo.
Jawel, Gilbert zou niet op kop gaan rijden zodat Boonen altijd terug kan komen....quote:Op zondag 24 september 2006 15:51 schreef -skippybal- het volgende:
België die zou toch niet gaan rijden als Gilbert weg wasBoonen's wil is wet....
Wellicht durven ze niet te gokken op Gilbert, die lijkt me niet helemaal in goede doen vandaag.quote:Op zondag 24 september 2006 15:51 schreef -skippybal- het volgende:
België die zou toch niet gaan rijden als Gilbert weg wasBoonen's wil is wet....
De wereldkampioen terugbrengen natuurlijk.quote:Op zondag 24 september 2006 15:52 schreef rubbereend het volgende:
waar de belgen mee bezig zijn is me onduidelijk
waarom stuur je dan 3 renners mee vooruti als je toch Boonen wil brengenquote:Op zondag 24 september 2006 15:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De wereldkampioen terugbrengen natuurlijk.
En die Nederlander is ook voor Boonen aan het rijden....quote:Op zondag 24 september 2006 15:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Alleen heeft België Tom Boonen en Nederland niet![]()
Storen in de groep? Niemand van die belgen doet kopwerk.quote:Op zondag 24 september 2006 15:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom stuur je dan 3 renners mee vooruti als je toch Boonen wil brengen
Zodat er vooraan geen samenwerking is en Boonen kan terugkomen. Wat ook gebeurt.quote:Op zondag 24 september 2006 15:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom stuur je dan 3 renners mee vooruti als je toch Boonen wil brengen
Nee, Schleck wel van voren gezien. Maar dat is helaas een eenlingquote:Op zondag 24 september 2006 15:56 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand Schumacher ergens zien zitten??
Ik heb hem niet gezien.quote:Op zondag 24 september 2006 15:56 schreef -skippybal- het volgende:
Die zat bij de aankomst (veel te) ver naar achteren.quote:Op zondag 24 september 2006 15:56 schreef -skippybal- het volgende:
Helemaal achteraan het peloton.quote:Op zondag 24 september 2006 15:56 schreef -skippybal- het volgende:
volgens mij zag ik hem ergens achter van Heeswijk rijdenquote:
Ze zeggen net dat er geen Nederlander van voren zit.quote:Op zondag 24 september 2006 15:57 schreef Reya het volgende:
Smeets en Ducrot verkeren nog steeds in de veronderstelling dat de Nederlanders ook maar iets gaan presteren vandaag...
Die is aan de dunnequote:Op zondag 24 september 2006 15:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, Schleck wel van voren gezien. Maar dat is helaas een eenling![]()
Zoiets kan erg snel veranderen.quote:Op zondag 24 september 2006 15:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie er geen heil in qua Oranje succes
Boogerd zit wel goed vooraan weer, maar volgensmij is het net niet vandaag bij hem. De rest is volgensmij aan het puinbakken.quote:Op zondag 24 september 2006 16:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zoiets kan erg snel veranderen.
Toen de motor voor hem plots weg was, raakt Ardila ook niet echt meer vooruit.quote:Op zondag 24 september 2006 16:02 schreef Zwansen het volgende:
Zul je zien dat die smeerlap van een Ardila nu het WK wint.
Volgens mij was het gewoon een windvlaag.quote:Op zondag 24 september 2006 16:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Toen de motor voor hem plots weg was, raakt Ardila ook niet echt meer vooruit.
"Siutsou, schrijf 'm maar op!"quote:Op zondag 24 september 2006 16:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Siutsou, Chavez en Loosli, de grote kanonnen komen eindelijk naar voren.
De renners uit Burkina Faso wachten nog duidelijk af.quote:Op zondag 24 september 2006 16:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Siutsou, Chavez en Loosli, de grote kanonnen komen eindelijk naar voren.
Respect voor Smeets en Ducrot.quote:Op zondag 24 september 2006 16:09 schreef -skippybal- het volgende:
McEwenWtf doet die daar. En smeets en Ducro hebben het niet gezien...
Dat was om wat luchtdruk weg te nemen.quote:Op zondag 24 september 2006 16:14 schreef LudoSanders het volgende:
Zou Boogerd echt last van zijn luchtwegen hebben of is dat om de druk weg te halen.
quote:Op zondag 24 september 2006 16:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat was om wat luchtdruk weg te nemen.![]()
![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 16:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat was om wat luchtdruk weg te nemen.![]()
![]()
Viel me ook al op, irritant is dat ja. Het lijkt wel voetbal op Talpa (quote:Op zondag 24 september 2006 16:19 schreef rubbereend het volgende:
kunnen ze nokken met die starwars geluiden als het inzetje met de herhaling wegvliegt
op zich wel een mooi getalquote:Op zondag 24 september 2006 16:24 schreef Zwansen het volgende:
Godver. Nog 117 renners vooraan...![]()
![]()
Er gaan nooit renners wegkomen als ze er niet vol invliegen die klimmetjes.
Ja het is in Oostenrijkquote:Op zondag 24 september 2006 16:39 schreef LudoSanders het volgende:
Gas blijven geven nu!
Nou gewoon sprinten anders...quote:Op zondag 24 september 2006 16:38 schreef tong80 het volgende:
Schitterend dit daarom is dit de mooiste wedstrijd van het jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |