Is er niet een belgische forum waar je kunt afgeven, dat is kennelijk het enige wat je kunt.quote:Op zondag 24 september 2006 13:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat was hij al toen hij zei dat De Groot met de vroege vlucht moest meegaan. Ofwel stuur je dan iemand als Tsjalingi mee die als die vlucht moest blijven dragen er een kans maakt ofwel stuur je dan beter niemand mee.
En dan heeft hij nog de Portugezen moeten betalen om te helpen ook blijkbaar ...
Meer macho vind je ze niet.quote:Op zondag 24 september 2006 14:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ah, het wordt leuk.
En Mario's overhemd stond echt te ver open hoor.
quote:Op zondag 24 september 2006 14:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meer macho vind je ze niet.
Ook mooi wat Smeets vanochtend zei toen de Italiaanse bus aankwam.Hij vertelde dat Tom Cruise er door de mand zou vallen.
Om de koers hard te maken natuurlijk.quote:Op zondag 24 september 2006 14:17 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom is Nederland aan 't rijden![]()
Dé manier om die sprint te vermijden was nochtans die groep laten rijden. Geen van de grote landen had er achteraan gegaan ...quote:Op zondag 24 september 2006 14:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Om de koers hard te maken natuurlijk.
Wil iedereen een massasprint ofzo?
Uhm nee. Maar ik blijf denken voor wie of wat ze dit doen en ik kan maar niet op een zinnig antwoord komen. Dit is gewoon een belachelijke stratege, iemand voor op sturen zodat je iemand voor aan hebt zitten, dan is het gat met diezelde iemand te groot en ga je het zelf dicht rijdenquote:Op zondag 24 september 2006 14:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Om de koers hard te maken natuurlijk.
Wil iedereen een massasprint ofzo?
Ach, het is iedere keer hetzelfde verhaal. Laten we De Groot rijden dan wordt ie geen kampioen, gaan we er achter aan dan zitten we tot het einde mee van voren en worden we ook geen kampioen.quote:Op zondag 24 september 2006 14:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dé manier om die sprint te vermijden was nochtans die groep laten rijden. Geen van de grote landen had er achteraan gegaan ...
Nou ja, wat Italië deed was minstens zo raar, want die hebben er 2 vooruit, en bovendien met Bettini een goede kans als het nog een tijd bij elkaar blijft.quote:Op zondag 24 september 2006 14:25 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Uhm nee. Maar ik blijf denken voor wie of wat ze dit doen en ik kan maar niet op een zinnig antwoord komen. Dit is gewoon een belachelijke stratege, iemand voor op sturen zodat je iemand voor aan hebt zitten, dan is het gat met diezelde iemand te groot en ga je het zelf dicht rijden![]()
Ach, zoals ik al zei. Dan beginnen ze met nog een km of 100 eens te koersen. En pas de laatste 50/60 echt serieus. Dan worden ze in de laatste km's teruggepakt door een groep van 43 man.quote:Op zondag 24 september 2006 14:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dé manier om die sprint te vermijden was nochtans die groep laten rijden. Geen van de grote landen had er achteraan gegaan ...
Liever alleen Boonen over dan Mc Ewen en Boonen toch.quote:Op zondag 24 september 2006 14:27 schreef -skippybal- het volgende:
En de koers hard maken is misschien wel méér in het voordeel van Boonen dan in het nadeel. Het is geen McEwen ofzo...
Dat is mooi allemaal, maar wat is nu het nut er van voor Nederland??quote:Op zondag 24 september 2006 14:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach, zoals ik al zei. Dan beginnen ze met nog een km of 100 eens te koersen. En pas de laatste 50/60 echt serieus. Dan worden ze in de laatste km's teruggepakt door een groep van 43 man.
Dat denk ik dus ook.quote:Op zondag 24 september 2006 14:27 schreef -skippybal- het volgende:
En de koers hard maken is misschien wel méér in het voordeel van Boonen dan in het nadeel. Het is geen McEwen ofzo...
Als je gelijk de koers hard maakt, hou je misschien een kleine groep over na een km of 200. Dan kunnen Kroon of Boogerd misschien eens weg proberen te komen. Als er da nog 50 man in de groep zitten kun je dat wel vergeten. Als alle favorieten geisoleerd zijn heb je meer kans.quote:Op zondag 24 september 2006 14:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is mooi allemaal, maar wat is nu het nut er van voor Nederland??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |