Moeten ze Vos ook nog een baanfiets geven, zou me niks verbazen als ze daar ook goed uit de voeten kan.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:00 schreef ILCILA het volgende:
ontzettend wat goed.... dit doet leontien vergeten
Boogerd lijkt me sterk met z'n antibiotica en een mogelijke sprint van een redelijk grote groep.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:05 schreef Eppie_NL het volgende:
echt zin in morgen![]()
![]()
hoop op Vino, Kashechkin, Boogerd of McEwen![]()
![]()
Yesquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:04 schreef Zwansen het volgende:
Kut, ik heb weer wat gemist dus.
McEwen gaat nooooooit gebeuren.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:05 schreef Eppie_NL het volgende:
echt zin in morgen![]()
![]()
hoop op Vino, Kashechkin, Boogerd of McEwen![]()
![]()
Ongehoord zeg.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:44 schreef Ereinion het volgende:
In een periode van 12 maanden wint ze het EK veldrijden, WK veldrijden, EK u23 op de weg, NK op de weg en Wk op de weg![]()
Boogerd heeft vaak zoiets, net als dit voorjaar met z'n voet, toen reed hij ook goedquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Boogerd lijkt me sterk met z'n antibiotica en een mogelijke sprint van een redelijk grote groep.
Had toch liever een zootje Luxemburgers zien rijdenquote:Op zondag 24 september 2006 11:02 schreef Ambrosius het volgende:
"Er komt een Burkinees over de streep, op mínuten".
"Er zitten nog drie jambakloten tussen"quote:Op zondag 24 september 2006 11:55 schreef Grobbel het volgende:
Ik ben nu naar de livestream aan het kijken op de site van Studiosport, maar klopt het dat er momenteel helemaal geen commentaar is in de uitzending of zendt die stream het commentaar niet uit?
Bram De Groot!!!quote:Op zondag 24 september 2006 12:36 schreef Eppie_NL het volgende:
welke bekende/grote namen zit er in die kopgroep?
Nocentini, Luis Perez, Van Goolen, De grootquote:Op zondag 24 september 2006 12:36 schreef Eppie_NL het volgende:
welke bekende/grote namen zit er in die kopgroep?
Het zal het peloton een flinke inspanning kosten om dat gat dicht te trappen. Leuk, dat maakt de koers lekker hard.quote:
Dat was hij al toen hij zei dat De Groot met de vroege vlucht moest meegaan. Ofwel stuur je dan iemand als Tsjalingi mee die als die vlucht moest blijven dragen er een kans maakt ofwel stuur je dan beter niemand mee.quote:Op zondag 24 september 2006 13:06 schreef Ereinion het volgende:
De Nederlandse bondscoach is blijkbaar gek geworden.
Ach kom op zeg. De anderen dan maar laten rijden? Die gaan dan pas in de laatste 60 km rijden, dat is echt te laat om iedereen eraf te laten waaien.quote:Op zondag 24 september 2006 13:06 schreef Ereinion het volgende:
De Nederlandse bondscoach is blijkbaar gek geworden.
8 minuten.quote:Op zondag 24 september 2006 13:51 schreef Joris33 het volgende:
Wat is de voorsprong nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |