Maar als ze vooraan met een man of 15 rijden zullen ze toch nog wat meer steun moeten krijgen.quote:Op zondag 24 september 2006 15:24 schreef rubbereend het volgende:
de Duitsers hebben ook alleen Schreck mee vooraan dus die moeten er ook achteraan!
Nee joh, die denken "dat laten we die Nederlanders wel doen zonder afronders."quote:Op zondag 24 september 2006 15:24 schreef rubbereend het volgende:
de Duitsers hebben ook alleen Schreck mee vooraan dus die moeten er ook achteraan!
ja fok is een beetje van slag ofzoquote:Op zondag 24 september 2006 15:28 schreef Reya het volgende:
Ik kan het topic niet meer terugvinden in de index, dus even een tvp![]()
Dan hebben we die ellende dus met de zelfde topicsquote:Op zondag 24 september 2006 15:28 schreef Reya het volgende:
Ik kan het topic niet meer terugvinden in de index, dus even een tvp![]()
Nee Kacheskin wel.quote:Op zondag 24 september 2006 15:39 schreef Joris33 het volgende:
Zit Vino er bij?
Dat viel me woensdag al op, 9 van de 10 auto's rijden met NL kenteken. Misschien vanwege Shimano ofzo.quote:Op zondag 24 september 2006 15:43 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom is die wagen bij de kopgroep met NL-kenteken?
Dat is omdat de nederlandse wielrenners achterin rijden. NL-wagens hoeven dan niet te dringen in het file rijden.quote:Op zondag 24 september 2006 15:44 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Dat viel me woensdag al op, 9 van de 10 auto's rijden met NL kenteken. Misschien vanwege Shimano ofzo.
Jawel, Gilbert zou niet op kop gaan rijden zodat Boonen altijd terug kan komen....quote:Op zondag 24 september 2006 15:51 schreef -skippybal- het volgende:
België die zou toch niet gaan rijden als Gilbert weg wasBoonen's wil is wet....
Wellicht durven ze niet te gokken op Gilbert, die lijkt me niet helemaal in goede doen vandaag.quote:Op zondag 24 september 2006 15:51 schreef -skippybal- het volgende:
België die zou toch niet gaan rijden als Gilbert weg wasBoonen's wil is wet....
De wereldkampioen terugbrengen natuurlijk.quote:Op zondag 24 september 2006 15:52 schreef rubbereend het volgende:
waar de belgen mee bezig zijn is me onduidelijk
waarom stuur je dan 3 renners mee vooruti als je toch Boonen wil brengenquote:Op zondag 24 september 2006 15:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De wereldkampioen terugbrengen natuurlijk.
En die Nederlander is ook voor Boonen aan het rijden....quote:Op zondag 24 september 2006 15:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Alleen heeft België Tom Boonen en Nederland niet![]()
Storen in de groep? Niemand van die belgen doet kopwerk.quote:Op zondag 24 september 2006 15:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom stuur je dan 3 renners mee vooruti als je toch Boonen wil brengen
Zodat er vooraan geen samenwerking is en Boonen kan terugkomen. Wat ook gebeurt.quote:Op zondag 24 september 2006 15:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom stuur je dan 3 renners mee vooruti als je toch Boonen wil brengen
Nee, Schleck wel van voren gezien. Maar dat is helaas een eenlingquote:Op zondag 24 september 2006 15:56 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand Schumacher ergens zien zitten??
Ik heb hem niet gezien.quote:Op zondag 24 september 2006 15:56 schreef -skippybal- het volgende:
Die zat bij de aankomst (veel te) ver naar achteren.quote:Op zondag 24 september 2006 15:56 schreef -skippybal- het volgende:
Helemaal achteraan het peloton.quote:Op zondag 24 september 2006 15:56 schreef -skippybal- het volgende:
volgens mij zag ik hem ergens achter van Heeswijk rijdenquote:
Ze zeggen net dat er geen Nederlander van voren zit.quote:Op zondag 24 september 2006 15:57 schreef Reya het volgende:
Smeets en Ducrot verkeren nog steeds in de veronderstelling dat de Nederlanders ook maar iets gaan presteren vandaag...
Die is aan de dunnequote:Op zondag 24 september 2006 15:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, Schleck wel van voren gezien. Maar dat is helaas een eenling![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |