Maar als ze vooraan met een man of 15 rijden zullen ze toch nog wat meer steun moeten krijgen.quote:Op zondag 24 september 2006 15:24 schreef rubbereend het volgende:
de Duitsers hebben ook alleen Schreck mee vooraan dus die moeten er ook achteraan!
Nee joh, die denken "dat laten we die Nederlanders wel doen zonder afronders."quote:Op zondag 24 september 2006 15:24 schreef rubbereend het volgende:
de Duitsers hebben ook alleen Schreck mee vooraan dus die moeten er ook achteraan!
ja fok is een beetje van slag ofzoquote:Op zondag 24 september 2006 15:28 schreef Reya het volgende:
Ik kan het topic niet meer terugvinden in de index, dus even een tvp![]()
Dan hebben we die ellende dus met de zelfde topicsquote:Op zondag 24 september 2006 15:28 schreef Reya het volgende:
Ik kan het topic niet meer terugvinden in de index, dus even een tvp![]()
Nee Kacheskin wel.quote:Op zondag 24 september 2006 15:39 schreef Joris33 het volgende:
Zit Vino er bij?
Dat viel me woensdag al op, 9 van de 10 auto's rijden met NL kenteken. Misschien vanwege Shimano ofzo.quote:Op zondag 24 september 2006 15:43 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom is die wagen bij de kopgroep met NL-kenteken?
Dat is omdat de nederlandse wielrenners achterin rijden. NL-wagens hoeven dan niet te dringen in het file rijden.quote:Op zondag 24 september 2006 15:44 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Dat viel me woensdag al op, 9 van de 10 auto's rijden met NL kenteken. Misschien vanwege Shimano ofzo.
Jawel, Gilbert zou niet op kop gaan rijden zodat Boonen altijd terug kan komen....quote:Op zondag 24 september 2006 15:51 schreef -skippybal- het volgende:
België die zou toch niet gaan rijden als Gilbert weg wasBoonen's wil is wet....
Wellicht durven ze niet te gokken op Gilbert, die lijkt me niet helemaal in goede doen vandaag.quote:Op zondag 24 september 2006 15:51 schreef -skippybal- het volgende:
België die zou toch niet gaan rijden als Gilbert weg wasBoonen's wil is wet....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |