De wereldkampioen terugbrengen natuurlijk.quote:Op zondag 24 september 2006 15:52 schreef rubbereend het volgende:
waar de belgen mee bezig zijn is me onduidelijk
waarom stuur je dan 3 renners mee vooruti als je toch Boonen wil brengenquote:Op zondag 24 september 2006 15:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De wereldkampioen terugbrengen natuurlijk.
En die Nederlander is ook voor Boonen aan het rijden....quote:Op zondag 24 september 2006 15:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Alleen heeft België Tom Boonen en Nederland niet![]()
Storen in de groep? Niemand van die belgen doet kopwerk.quote:Op zondag 24 september 2006 15:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom stuur je dan 3 renners mee vooruti als je toch Boonen wil brengen
Zodat er vooraan geen samenwerking is en Boonen kan terugkomen. Wat ook gebeurt.quote:Op zondag 24 september 2006 15:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom stuur je dan 3 renners mee vooruti als je toch Boonen wil brengen
Nee, Schleck wel van voren gezien. Maar dat is helaas een eenlingquote:Op zondag 24 september 2006 15:56 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand Schumacher ergens zien zitten??
Ik heb hem niet gezien.quote:Op zondag 24 september 2006 15:56 schreef -skippybal- het volgende:
Die zat bij de aankomst (veel te) ver naar achteren.quote:Op zondag 24 september 2006 15:56 schreef -skippybal- het volgende:
Helemaal achteraan het peloton.quote:Op zondag 24 september 2006 15:56 schreef -skippybal- het volgende:
volgens mij zag ik hem ergens achter van Heeswijk rijdenquote:
Ze zeggen net dat er geen Nederlander van voren zit.quote:Op zondag 24 september 2006 15:57 schreef Reya het volgende:
Smeets en Ducrot verkeren nog steeds in de veronderstelling dat de Nederlanders ook maar iets gaan presteren vandaag...
Die is aan de dunnequote:Op zondag 24 september 2006 15:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, Schleck wel van voren gezien. Maar dat is helaas een eenling![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |