De Groot heeft meer kans op een top-3 plaats normaal gesproken dan een Kroon of Boogerd.quote:Op zondag 24 september 2006 14:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Helemaal niks dus. Als je gelijk de koers hard maakt, hou je misschien een kleine groep over na een km of 200. Dan kunnen Kroon of Boogerd misschien eens weg proberen te komen. Als er da nog 50 man in de groep zitten kun je dat wel vergeten. Als alle favorieten geisoleerd zijn heb je meer kans.
Nog niet veel, maar meer dan wanneer je met 50 man naar de streep rijdt. Ik zie niet in wat daar nu zo moeilijk aan is omdat te begrijpen.
Vind jij dat ?quote:
Moet je lekker gaan Russisch roullette met je vrienden , das pas spanend.quote:Op zondag 24 september 2006 14:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vind jij dat ?Groepje ver laten weg rijden, groepje bijna terughalen.
Ik val bijna in slaap voor mijn teve![]()
nog jaquote:Op zondag 24 september 2006 14:51 schreef Ereinion het volgende:
Ik heb vast het bericht gemist, maar het zou toch niet zo zijn dat Van Heeswijk nog in koers is?
Het loopt bij mij precies gelijk. Misschien vond de regiseur het weer eens tijd voor een mooie slow motion.quote:Op zondag 24 september 2006 14:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hoe komt dat toch dat de NOS alweer 10 seconden achterloopt op Sporza?
Dat is bij voetbal ook vaak zo, dan zie je ze op Sporza juichen, schakel je over naar de NOS en daar is de aanval nog bezig. En het is niet alleen Sporza, vergeleken met de BBC of zo lopen ze ook altijd achter.
Ja, daar heeft Peter Gabriel nog eens een nummer over gemaakt. Solsbury Hill.quote:
eehm, hier lopen ze echt gewoon precies gelijk hoor...quote:Op zondag 24 september 2006 14:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat is bij voetbal ook vaak zo, dan zie je ze op Sporza juichen, schakel je over naar de NOS en daar is de aanval nog bezig. En het is niet alleen Sporza, vergeleken met de BBC of zo lopen ze ook altijd achter.
De Belg wist vanmorgen te melden dat hij zich zolang mogelijk in de luwte probeert te houden, zodat 'ie misschien mee kan sprinten mocht er niet aangevallen worden en dat 'ie daar zelf z'n twijfels over had.quote:Op zondag 24 september 2006 14:51 schreef Ereinion het volgende:
Ik heb vast het bericht gemist, maar het zou toch niet zo zijn dat Van Heeswijk nog in koers is?
Dat is zodat Smeets 10 seconden extra heeft om renners te herkennen. Dus dan denk je zo dat 'ie voor zijn doen heel snel is, maar dan is 'ie dus eigenlijk 1 minuut bezigquote:Op zondag 24 september 2006 14:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tjallingi en Löwik doen ook nog goed mee.quote:Op zondag 24 september 2006 15:16 schreef rubbereend het volgende:
slag gemist............ wie zouden we mee moeten sturen? Boogerd en Kroon blijven toch wachten en voor de rest is er volgens mij weinig meer over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |