Hulde aan de man die lulde.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:17 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Voor mij wel.
Wat interesseert mij het nou hoe ze in Italie reageren. Ik hoef mn nergens aan te spiegelen. Pleur op met je manke vergelijkingen.
Wij zijn Feijenoord, wij reageren zo! Simpel toch?
Ja zoiets bedoelde ikquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:22 schreef venomsnake het volgende:
ik zou het wel lachen vinden als ie er meer maakt dan ''the Hunt''![]()
Geen joden in de OPquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:31 schreef ub40_bboy het volgende:
Lol, Angelos staat nog steeds niet in de OP.Hij komt toch echt hoor jongens, het is geen nachtmerrie.
Tjahh waarschijnlijk weinig meer aan te doen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:31 schreef ub40_bboy het volgende:
Lol, Angelos staat nog steeds niet in de OP.Hij komt toch echt hoor jongens, het is geen nachtmerrie.
Dan houden jullie geen elftal meer overquote:
Nou, hilarischquote:
Jullie worden kampioen! Ik meen hetquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:07 schreef Nellid het volgende:
[..]
Een kinderhand is gauw gevuld zullen we maar zeggen![]()
Ik kom ook inderdaad heel gefrustreerd overquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:13 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Jullie worden kampioen! Ik meen het
Heerlijk die gefrustreerde kakkies![]()
Laten we het maar ophouden dat ik je een typische fnoord supporter vindt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:20 schreef Nellid het volgende:
[..]
Ik kom ook inderdaad heel gefrustreerd over![]()
Stel je niet zo aan man, klein kind.
fnoord, kakkies...quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:24 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Laten we het maar ophouden dat ik je een typische fnoord supporter vindt.![]()
Nee, wanneer doe jij 't?quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:03 schreef gday het volgende:
Hebben er al wat Rotterdammers zelfmoord gepleegd?
quote:blaat verhaal wat al eerder kennelijk gepost, klote rots![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:36 schreef Joeriii het volgende:
Vond dit op Lunatic News, moest er wel om lachen
[..]
Kom net kijken vannachtquote:Op zaterdag 2 september 2006 04:47 schreef D1 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tering he, dat moet een redelijke rots zijn waar jij onder vandaan gekropen komt...
Ja maar dat spreken Wimke en Erwin nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sowieso vloeiend Duits.
Hij heeft toch genoeg tijd gehad om nederlands te leren...quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja maar dat spreken Wimke en Erwin niet
Van Loen z'n wijf wilde ook niet meer komen kijken, die kon de schelpartijen niet aan..quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:19 schreef satecl het volgende:
als het publiek hem maar niet gaat uitfluiten, dan schaam ik me dood,,, laten we maar niet op 020 lijken....
ze zal vast wel engels spreken en vertaanquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:57 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Van Loen z'n wijf wilde ook niet meer komen kijken, die kon de schelpartijen niet aan..
Weet niet of dat wijf van charisteas Nederlands verstaat?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
your shit
quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
your shit and you now your are......
Damn als dit al gezegd wordtquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:29 schreef Tomasso het volgende:
Ik wil Gullit weer terug. Dat is iig beter dan Koeman
Bertje van marwijk! , als we zo gaan beginnen kan ik het beter :pquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:29 schreef Tomasso het volgende:
oh oh, als mensen dit nu al gaan roepen...quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:29 schreef Tomasso het volgende:
Ja, maar bij Ajax zouden we er ook niet blij mee zijn als Dikke Ali als nieuwe spits werd binnengehaald.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:46 schreef -Wolf- het volgende:
Kom op stelletje jankerds, Harry schiet er echt wel meer in dan Pierre van nu. Wees blij dat je een spits hebt.
Omdat Ali ook geen versterking is voor Ajax. Charisteas is dat wel voor Feijenoord (als het publiek hem tenminste een kans geeft).quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:47 schreef thewishmaster het volgende:
Ja, maar bij Ajax zouden we er ook niet blij mee zijn als Dikke Ali als nieuwe spits werd binnengehaald.![]()
Precies. Charisteas is helemaal geen slechte spits. Alleen een oud-Ajacied.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:48 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Omdat Ali ook geen versterking is voor Ajax. Charisteas is dat wel voor Feijenoord (als het publiek hem tenminste een kans geeft).
En daarom zeg ik: wees blij dat je een spits hebt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:50 schreef thewishmaster het volgende:
Maar vergeleken met de vele doelpunten die K2 maakte, gaat Feyenoord er met Charisteas wel erg op achteruit.
Zn geweldige aankoopbeleid natuurlijk....quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:40 schreef thewishmaster het volgende:
Wat is er dan beter aan Gullit?
Zo weinig scoort Harrie ook weer niet! per minuut dan, meestal kwam hij toch als middenvelder. Voor Huntelaar kwam, was hij toch aardig op dreef..quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:50 schreef thewishmaster het volgende:
Maar vergeleken met de vele doelpunten die K2 maakte, gaat Feyenoord er met Charisteas wel erg op achteruit.
Leer Engels, echt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ze zal vast wel engels spreken en vertaan
your shit and you now your are...... zal ze dan vast wel verstaan![]()
![]()
Jouw poep en jij nu jouw bent.quote:
Nee. Bert en Koeman zijn 1. Ik zou haast denken dat ze kloontjes zijn. Hoewel we zelfs onder Bert nog wel beter presteerdenquote:
Ik denk niet dat Gullit het beter zal doen dan Koeman (sterker nog: hij heeft het niet gedaan), er valt gewoon niet te presteren met deze selectie. Koeman is hier realistisch in, Gullit sprak ambitie uit. Ik heb ook liever dat laatste, maar Koeman heeft gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee. Bert en Koeman zijn 1. Ik zou haast denken dat ze kloontjes zijn. Hoewel we zelfs onder Bert nog wel beter presteerden
Nee, ook Castelen is slechter gaan spelen. En om De Guzman kon je gewoon heen, die jongen barst van het talent. Maar ook hem vind ik weer wat minder spelen dan hij in het begin deed.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Gullit het beter zal doen dan Koeman (sterker nog: hij heeft het niet gedaan), er valt gewoon niet te presteren met deze selectie. Koeman is hier realistisch in, Gullit sprak ambitie uit. Ik heb ook liever dat laatste, maar Koeman heeft gewoon gelijk.
Spelers die Koeman beter liet presteren: Guzman, Castelen (?).
quote:Charisteas begrijpt commotie
AJAX Angelos Charisteas vindt het normaal dat zijn komst in Rotterdam niet wordt toegejuicht. Dat zei de spits vrijdag tegenover RTV Noord-Holland.
Charisteas reageerde op alle berichten van woedende fans in en rond De Kuip. Tientallen fans, zowel donderdagavond bij het stadion als op diverse websites, vinden de aankoop van Charisteas, zeker na het vertrek van publieklieveling Dirk Kuyt, een schande.
Charisteas: "Dat heb je als je van Ajax komt. Maar ik zal mijn uiterste best doen om hun ongelijk te bewijzen. Ik wil veel gaan scoren in Rotterdam. "
Bron
omgquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:28 schreef TC03 het volgende:
Ben ik de enige die een mooi liedje ziet op de melodie van Boten Anna?
Is met "Harry" en "Jood" ?quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:28 schreef TC03 het volgende:
Ben ik de enige die een mooi liedje ziet op de melodie van Boten Anna?
Ik vind ook niet dat hij nu het middelpunt van alle agressie moet worden. Het is niet echt zijn schuld. En hoe je het ook wendt of keert, hij speelt nu voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:30 schreef venomsnake het volgende:
Harry begrijpt jullie helemaal..![]()
[..]
Je vergeet de slechte dingen om Gullit. Zijn inconsequente gedrag naar spelers toe, spelers ineens laten vallen (Paauwe, Buffel). De ambitie die hij uitsprak waardeerde ik ook wel, maar ik kies toch echt liever voor Koeman dan voor Gullit hoor.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, ook Castelen is slechter gaan spelen. En om De Guzman kon je gewoon heen, die jongen barst van het talent. Maar ook hem vind ik weer wat minder spelen dan hij in het begin deed.
En je kan veel zeggen over Gullit, maar de aanval was uitstekend in orde. Met de dezelfde aanval heeft Koeman het slechter gedaan m.i., aangezien die hele voorhoede minder presteerde.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:35 schreef TC03 het volgende:
Meer iets van:
Ik ken een jood,
Een hele dure splinternieuwe jood,
Zijn naam is Harry en onze club is bijna dood,
Hij gaat spelen voor ons allemaahaal,,
Het is de allergrootste jood van allemaal.
Is toch juist het mooie van voetbal. Overal waar je de laatste dagen komt gaat het over Charisteas. Het is niet te ontwijken wat dat betreftquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:22 schreef Maikalo het volgende:
Oke, we zijn nu al 7 topics aan het vol zeuren over de komst van Charisteas.
Danny Buijsquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:27 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Is toch juist het mooie van voetbal. Overal waar je de laatste dagen komt gaat het over Charisteas. Het is niet te ontwijken wat dat betreft
Daar heb je een punt. Hij speelde meestal maar een paar minuten als invaller en pakte dan toch zijn doelpuntjes mee. Bij Ajax heeft hij nooit echt een kans gehad om het 90 minuten te bewijzen (net als Lazovic bij Feyenoord eigenlijk).quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zo weinig scoort Harrie ook weer niet! per minuut dan, meestal kwam hij toch als middenvelder. Voor Huntelaar kwam, was hij toch aardig op dreef..
quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:35 schreef TC03 het volgende:
Meer iets van:
Ik ken een jood,
Een hele dure splinternieuwe jood,
Zijn naam is Harry en onze club is bijna dood,
Hij gaat spelen voor ons allemaahaal,,
Het is de allergrootste jood van allemaal.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:29 schreef Nellid het volgende:
[..]
fnoord, kakkies...
En dan 25 jaar zijn, jij zal wel trots zijn op jezelf![]()
typische feyenoordsupporter, als dat betekent dat ik heel anders ben dan jij, dan ben ik het volledig met je eens... ouwe grappenmakert
Op naar de tattooshop danquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:15 schreef BunnyHunter het volgende:
Is dat je eigen tatoo? Ik was erover aan het denken om een feyenoord/Limburg design te laten maken en die te laten zetten op mijn schouder/rug
Die discussie is nu ook al 4 topics gevoerd, het gaat er meer om dat mensen niet iemand willen die bij ajax geen kans krijgt. Er zijn mensen die hem een kans geven en er zijn er die er niets aan vinden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:11 schreef VoreG het volgende:
Zo'n grote Ajacied is Charisteas toch niet
Ik heb wel wat beters te doen dan 4 topics te gaan lezen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:12 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Die discussie is nu ook al 4 topics gevoerd, het gaat er meer om dat mensen niet iemand willen die bij ajax geen kans krijgt. Er zijn mensen die hem een kans geven en er zijn er die er niets aan vinden.
samenvatting van 4 topics..
Alternatieven waren er wel: Love, Klaznic, B. van de Broek (lutjebroek 4 zaterdag)quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen dan 4 topics te gaan lezen.
Maar er is toch geen alternatief? Dan is Charisteas toch een goede aankoop, je hebt nu eenmaal een spits nodig.
Klasnicquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Alternatieven waren er wel: Love, Klaznic, B. van de Broek (lutjebroek 4 zaterdag)
Kortom Klasnic had je niet kunnen hebben want de club wilde niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Klasnic was al rond met Feyenoord en de clubs ook bijna, alleen Werder blies op het laatste de transfer af...
Jou uitleg is niet veel korter en je had eerder dus ongelijk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kortom Klasnic had je niet kunnen hebben want de club wilde niet.
ik zou bij voorbaat een andere club dan ajax gekozen hebben..quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
heb echt medelijden met die arme Griek. Als je al bij voorbaat het publiek tegen je hebt. Ik zou spontaan veel goals gaan maken om al die klootzakken een lesje te leren... maar ja, dan zijn ze toch blij..
Tsss, je hebt wel over Tim he! Tim is heldquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:24 schreef BunnyHunter het volgende:
jaja daar ga ik neit weer over beginnen..
Ik heb mijn FR casuals binnen
wel een voorbeeld van een niet fotogeniek iemand..
[afbeelding]
oh wtffffff dat ik dat niet meteen zagquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Tsss, je hebt wel over Tim he! Tim is held
Nobody fucks with Tim Vincken!!
Zeg er tegen Heracles beter uit dan Castelen ooit heeft gedaanquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:48 schreef FrankyMcG het volgende:
Tim Vincken......
Die komt ECHT nog HEEL VEEL tekort op het moment...
Daar noem je ook iemand.... Castelen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:50 schreef Keltie het volgende:
Zeg er tegen Heracles beter uit dan Castelen ooit heeft gedaan![]()
Nee.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:59 schreef koningdavid het volgende:
Ik snap niet waarom Feyenoorders altijd zo afgeven op Castelen. Hij is de beste aanvaller die jullie op dit moment hebben.
Ik denk dat ze in Amsterdam meer bekend staan om hun voetbalinzicht dan in Rotterdam.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:04 schreef Tomasso het volgende:
Nee.
Maargoed, jullie joden staan nou ook niet echt bekend om hele wedstrijden zien en voetbalinzicht.
Wie is er beter dan?quote:
Als ik de reacties hier af en toe zie vind ik het niet gek dat hij daar eens wat over gezegd heeft... maar ik heb geen idee of dat echt zo gebeurt isquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:13 schreef denthemen het volgende:
Die Huysegems word ook al uitgekotst zag ik omdat hij wat over het "legioen" had gezegt of zo?
Niemand. Castelen is de beste aanvaller en waardeloos tegelijk. Dat is juist het probleem van Feijenoord. Maar zogauw Charisteas gaat spelen zal hij wel de beste man voorin worden, als het legioen hem niet kapot fluit. En ik verwacht ook wel wat van De Ceulaar.quote:
Wat een bullshit.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:30 schreef Tomasso het volgende:
Bosschaart is nog beter dan Castelen. Dus ook Vincken en De Ceulaer.
Zou je? Objectief bekeken ook? Als ik Griek was zou ik wel blij zijn om in Nederland te kunnen voetballen maar volgens mij had hij na het EK naar wel meer clubs kunnen gaan.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:40 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
ik zou bij voorbaat een andere club dan ajax gekozen hebben..
Maar jij en ik zijn hem niet..
Onzinquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:13 schreef denthemen het volgende:
Die Huysegems word ook al uitgekotst zag ik omdat hij wat over het "legioen" had gezegt of zo?
Wat een critiriumquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
Tuurlijk heeft Castelen waardeloze wedstrijden gespeeld. Welke buitenspeler niet?
Maar Castelen heeft het Nederlands elftal gehaald en daar een aantal goede wedstrijden gespeeld. Bovendien heeft hij verschillende goals/assists gemaakt voor Feyenoord.
Je vergeet Denneboom.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat een critirium![]()
Zullen we dan gelijk maar Meerdink, Jaliens, Bobson, Yildrim halen? Want die hebben immers het NL elftal gehaald.
Klopt als een trein.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:45 schreef TimmyAsd het volgende:
Castelen behoort tot de betere aanvallers, maar met oa Kolkka, Pijair, Vincken en Ceulaar is dat niet zo moeilijk natuurlijk..
Gek he als De Ceulaer een Belg isquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je vergeet Denneboom.
Maar goed, als je Vincken beter vind dan Castelen zit er echt een steekje bij je los vrees ik.
En Oranje is best een goed criterium, ik heb De Ceulaars bijvoorbeeld nooit Oranje zien halen.![]()
Grapje toch?quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
ik heb De Ceulaars bijvoorbeeld nooit Oranje zien halen.![]()
Of Castelen een overschatte kutspeler is, is een andere discussie. Maar dat hij beter is dan jullie andere aanvallers staat buiten kijf. Dat zegt meer wat over Feyenoord dan over Castelen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gek he als De Ceulaer een Belg is.
En bij jou zit eerder een steekje los denk ik. Ik kan wel weer allemaal gaan zeggen waarom Castelen zo'n overschatte kutspeler is, maar dat heb ik al vaak genoeg gedaan. Zoek de oude topics maar af als je zo nieuwsgierig bent.
Ik schrok al.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Erg goed van je dat je De Ceulaars grap doorhad btw.![]()
Nee, jij bent gewoon een .. (edit bos81 laat dat)quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Of Castelen een overschatte kutspeler is, is een andere discussie. Maar dat hij beter is dan jullie andere aanvallers staat buiten kijf. Dat zegt meer wat over Feyenoord dan over Castelen.
Zou ik in jouw geval ook snel zeggen. En leer eerst maar z'n naam goed schrijven. Heel veel keer oefenen, daarna mag je misschien terugkomen.quote:Erg goed van je dat je De Ceulaars grap doorhad btw.![]()
Sterke beargumentatiequote:Op zaterdag 2 september 2006 17:52 schreef Tomasso het volgende:
Nee, jij bent gewoon een .....
Sorry, maar dit bewijst al dat je niet bijzonder snugger bent.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:52 schreef Tomasso het volgende:
Zou ik in jouw geval ook snel zeggen. En leer eerst maar z'n naam goed schrijven. Heel veel keer oefenen, daarna mag je misschien terugkomen.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gek he als De Ceulaer een Belg is.
Je moet je niet op gebieden wagen die je niet beheerst.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:17 schreef koningdavid het volgende:
Had dan niemand door dat het een grap was?
Ik had nog wel de overbekende:erachter gezet.
Humor?quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je moet je niet op gebieden wagen die je niet beheerst.
Tuurlijk jongen, en dat weet jij beter dan ik he?quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je moet je niet op gebieden wagen die je niet beheerst.
En je bedoelde het sowieso niet als grap, maar je was gewoon te laten met je edit.
Voor het grootste deel wordt hier gewoon normaal gepost hoorquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:59 schreef Nellid het volgende:
Waarom donderstralen al die mongolen niet gewoon uit het topic?!
Waar heb je in hemelsnaam die fuckin mods voor?
Dan kijk ik zeker telkens net op t verkeerde moment. 1/3 van de posts is het (terecht) verdedigen tegen al die semi-hilarische en domme opmerkingen van al die niet-Feyenoorders hier. Vind t nu wel genoeg geweest... Maar daarin ben ik blijkbaar de enigequote:Op zaterdag 2 september 2006 19:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voor het grootste deel wordt hier gewoon normaal gepost hoor
Klopt. Door de Feyenoorders.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voor het grootste deel wordt hier gewoon normaal gepost hoor
ach, het zijn nu eenmaal crisishuntersquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:59 schreef Nellid het volgende:
Waarom donderstralen al die mongolen niet gewoon uit het topic?!
Waar heb je in hemelsnaam die fuckin mods voor?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:59 schreef koningdavid het volgende:
Ik snap niet waarom Feyenoorders altijd zo afgeven op Castelen. Hij is de beste aanvaller die jullie op dit moment hebben.
Wie post er nu niet normaal? Er wordt een gewone, doodnormale post geplaatst en er komt een troll uit het niets overheen. En dan gaan janken dat de "joden" de boel hier verzieken...quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee.
Maargoed, jullie joden staan nou ook niet echt bekend om hele wedstrijden zien en voetbalinzicht.
Goede post voor een modquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..]
Wie post er nu niet normaal? Er wordt een gewone, doodnormale post geplaatst en er komt een troll uit het niets overheen. En dan gaan janken dat de "joden" de boel hier verzieken....
quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:14 schreef denthemen het volgende:
het ajax topic had anders ook een kakkerlakken plaag na ajax-kopenhagen dus ga niet scheinheilig doen..
Waarschijnlijk niet. De BOBs zijn nog niet overtuigdquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:39 schreef R81 het volgende:
Wie gaat er naar Lokomotiv Sofia - Feyenoord ?
Dat kan je zo langzamerhand verwachten he... Maargoed, als al die mongolen hier blijven posten dan ga ik er zelf wel even tussen uit.quote:
Hey nelid. niet doen we moeten gewoon een niet reageren beleid instellen, bij deze..quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:58 schreef Nellid het volgende:
[..]
Dat kan je zo langzamerhand verwachten he... Maargoed, als al die mongolen hier blijven posten dan ga ik er zelf wel even tussen uit.en laat je bedankjes maar achterwegen...
Ik weet niet of je het tegen mij had maar mijn antwoord is jaquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:15 schreef BunnyHunter het volgende:
Is dat je eigen tatoo? Ik was erover aan het denken om een feyenoord/Limburg design te laten maken en die te laten zetten op mijn schouder/rug
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:45 schreef chrisgyan het volgende:
Wat een wereldvoetballer die Charisteas. Na 45 minuten gewisseld vanavond met Griekenland.
Net op de Duitse TV zeiden ze nog dat heel Griekenland niet begrijpt dat Charisteas nog speelt. Maar gelukkig hebben wij hem binnengehaald![]()
Precies, dat vond ik dus ook. Zeker als je in al die samenvattingen een spits of 5 ziet langskomen waar je binnen 10 seconden kan zien dat die over meer kwaliteit beschikken. En dan bedoel ik niet Henry, maar bijvoorbeeld een Slowaakse spits of een Tsjech die er 2 maakt en nog bij FC Kolenmijn Brno speelt ofzo.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Niet om jullie uit te lachen, maar dat is wel heel erg...
Is alleen maar beter voor ons.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:49 schreef jna het volgende:
Dus binnenkort is ie zelfs geen international meerNu was ie tenminste dat nog
![]()
Ook de enige club die al jaren wacht op een kampioenschapquote:Op zondag 3 september 2006 02:17 schreef TC03 het volgende:
Feyenoord blijft toch de enige club met een Europese prijs de afgelopen 10 jaar.
UEFA Cup is toch ook een kampioenschap, je bent immers kampioen van het gezelschap.quote:Op zondag 3 september 2006 02:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ook de enige club die al jaren wacht op een kampioenschap
Lijkt me inderdaad gewoon een prima post ja.quote:
Er heerst in bepaalde topics een sfeer die ronduit slecht te noemen valt. Bij elke post van 'buitenaf' wordt er als stieren op een rode lap gereageerd. De schuld ligt niet bij de eerste posts (waar hier al sinds uberhaupt bekend werd dat Charisteas naar feyenoord zou gaan over gehuild wordt), maar bij de reacties daar op.quote:Dat er zo gereageerd wordt op een "normale" post komt gewoon door al dat gezeik dat hiervoor al is gepost...
Jij misschien niet, je trekt het je anders best aan. Het is van beide kanten. Het vervelende is echter, en dat is een feitelijke constatering, dat er een verschil in reacties zit. Bij een rel aan Ajax zijde wordt er veel meer gepikt. Er wordt eens gezeurd van "ga terug naar je eigen topic", maar niet in de mate als ik hier de afgelopen dagen heb gemerkt. Ook de stijl van de reacties is zeer anders. Hier komt er meteen een waslijst aan ziektes voorbij, de doodverwensingen laten niet snel op zich wachten en het op de man spelen kan weer beginnen. Dat is waarom er bij de laatste transferdag zoveel Feyenoorders zijn geband en geen Ajacied.quote:En dat argument hierboven, als er Feyenoorders dagenlang komen kankeren bij jullie dan moeten die mods daar ook gewoon wat aan doen dus wat je zegt slaat werkelijk waar nergens op. Daarbij kom ik echt zelden tot nooit in die topic van je. En janken om jullie doe ik al helemaal niet![]()
Wat een mod, je geeft gewoon complimenten aan jezelfquote:Op zondag 3 september 2006 02:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Maaruh, Da Sandman, keep up the good work![]()
Feyenoord de afgelopen 8 seizoenen 1 keer kampioen,quote:Op zondag 3 september 2006 02:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ook de enige club die al jaren wacht op een kampioenschap
en jij voelt niet aan dat in een moeilijke tijd mensen het vuurtje nog eens komen opstoken.quote:
Tsja....quote:Op zondag 3 september 2006 06:10 schreef TLC het volgende:
Zelf ben ik weliswaar een PSV fan, maar ik vind Feyenoord ook wel een leuke club (ik was ook erg blij toen ze enkele jaren terug de UEFA Cup wonnen).
Het vuurtje wordt overal wel eens opgestookt. Nu is Feyenoord een keer aan de beurt. Shit happens. Verliest Ajax van IK Start dan is het weer daar.quote:Op zondag 3 september 2006 04:33 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
en jij voelt niet aan dat in een moeilijke tijd mensen het vuurtje nog eens komen opstoken.
Slechte mod, slechte persoonlijkheid en een slecht emphatie vermogen.
quote:Op zondag 3 september 2006 06:26 schreef a-child-in-chains het volgende:
Wat is feijnoord en wat is het vershcil met Ajax?
F = Rotterdam en Ajax Amsterdam? Twee hoofdsteden en Twee clubs ofzo?
quote:380 x Bekeken Geplaatst door Louis 22 uur en 32 minuten geleden in Overige
Naast de fansite FR1908-Online breekt nu ook NRC Handelsblad-columnist Hugo Camps een lans voor Angelos Charisteas. “Als Julio Cruz wel een spits voor Feyenoord is, dan is Charisteas dat ook”, schrijft de bekende Belg. “In houterigheid doen ze weinig voor elkaar onder. Het zijn jongens van de Zestien, niet oogstrelend, maar wel met een voorwaarts instinct.”
Charisteas2 “Zou het oorlog worden in de Kuip?”, vraagt Camps zich af. “Ik dacht het niet. In zijn eerste wedstrijd voor Feyenoord schiet Charisteas er twee in en dan gaan de fans toch weer neuriënd naar huis.”
“Het onrechtvaardige is dat de harde kern voor minder dan een tweede Dirk Kuijt niet te paaien is. Maar er is geen tweede Kuijt. Zelfs Ronaldo zou de herinnering aan de publiekslieveling niet kunnen uitwissen. Als ze in de tribunes van Feyenoord één vak onder de knie hebben, dan is het wel de treiterkunst. Het zou een schande zijn als de Griek tijdens de winterstop de Kuip moet ontvluchten wegens ondraaglijke vijandigheid van de fans”, waarschuwt Camps.
Goede genade.... alles onder controle?quote:Op zondag 3 september 2006 06:26 schreef a-child-in-chains het volgende:
Bedankt voor deze inhoudelijke reactie op een ik denk toch redelijk uitgebreide post om iets uit te leggen.quote:Op zondag 3 september 2006 04:33 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
en jij voelt niet aan dat in een moeilijke tijd mensen het vuurtje nog eens komen opstoken.
Bron: rijnmond.nlquote:De nieuwe Feyenoorder Angelos Charisteas heeft met de nationale ploeg van Griekenland de uitwedstrijd tegen Moldavië met 1-0 gewonnen.
De 26-jarige spits, die donderdag door Feyenoord van Ajax werd overgenomen, begon in het EK kwalificatie-duel in de basis, maar werd halverwege vervangen door Liberopoulos. De invaller maakte in de 77ste minuut de winnende treffer.
Angelos Charisteas speelde tot nu toe 49 keer voor Griekenland. Aanstaande maandag zal hij zich naar alle waarschijnlijkheid melden voor zijn eerste training bij Feyenoord.
uitgegeven: 00:09 03-09-2006 gewijzigd: 00:09 03-09-2006
Huysegems, Lucius, Léonard, Tiendalli, Charisteas.quote:Op zondag 3 september 2006 06:10 schreef TLC het volgende:
Beetje sneu dat ze nu voor het geld van Kalou / Kuyt alleen Charisteas kochten,
Nee.quote:dan heeft Sparta met Anastasio toch een betere Griekse spits![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 06:26 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ga zo doorquote:Op zondag 3 september 2006 06:26 schreef a-child-in-chains het volgende:
moeilijke tijd?? what the fuck?? is er oorlog uitgebroken of zo? economische crisis??? het is maar voetbal hoorquote:Op zondag 3 september 2006 04:33 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 september 2006 13:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
moeilijke tijd?? what the fuck?? is er oorlog uitgebroken of zo? economische crisis??? het is maar voetbal hoor![]()
![]()
Op feyenoord.nl werd gemeld dat ie op zijn vroegst op 7 september zou komen. en dan zijn er ook veel supporters waarschijnlijkquote:Op zondag 3 september 2006 12:12 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Morgen is dus waaschijnlijk de eerste training van Charisteas al.
[..]
Bron: rijnmond.nl
Maar voetbal?quote:Op zondag 3 september 2006 13:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
moeilijke tijd?? what the fuck?? is er oorlog uitgebroken of zo? economische crisis??? het is maar voetbal hoor![]()
![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 14:30 schreef Trancelocator het volgende:
Tekst een beetje aangepast (melodie van Boten Anna dus):
Ik ken een jood,
een hele dure maar wel afgedankte jood.
Zijn naam is Harry en jullie club is bijna dood.
Hij wil gaan spelen voor j'llie allemaahaal,
maar 't is de vraag of hij het gras wel levend haalt.
Het is anders heel makkelijk zo'n voorbeeld in jouw voordeel te pakken terwijl het hele probleem over 4(?) topics versprijd ligt, met zat voorbeelden de andere kant op. Maar die haal je er gemakshalve niet bij.quote:Op zondag 3 september 2006 02:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad gewoon een prima post ja.
[..]
Ja, gek he? Kom op, dat kun je verwachten. Wat jullie doen is gewoon het probleem in stand houden. Erg zwak naar mijn idee. Het is erg makkelijk achteraf telkens bans uit te gaan delen, terwijl je er ook voor kunt zorgen dat al die mongolen niet in elkaars topic (overmatig) gaan lopen trollen. Jullie kiezen gewoon voor de makklijkste weg. Want mocht er nu weer iets bij ajax zijn dan wordt het daar weer erger dan hier etc. Zorg er gewoon eens voor dat het stopt. Maar dat doe je niet want volgens mij lach je zelf net zo hard mee...quote:Er heerst in bepaalde topics een sfeer die ronduit slecht te noemen valt. Bij elke post van 'buitenaf' wordt er als stieren op een rode lap gereageerd. De schuld ligt niet bij de eerste posts (waar hier al sinds uberhaupt bekend werd dat Charisteas naar feyenoord zou gaan over gehuild wordt), maar bij de reacties daar op.
[..]
Heb je mij horen zeuren over dat er geen ankele ajacied is geband dan (al is het op z'n minst vreemd te noemen)? Ik trek me die posts niet aan, ik vindt het gewoon zwaar kut om tussen alle normale posts door al die belachelijk reacties te moeten lezen, een paar hou je niet tegen maar dat het halve topic onleesbaar is door zielige en grappige (je lacht je toch kapot? ahum...) reacties boeit jou niet. Ik vindt dat je je werk gewoon beter moet doen.quote:Jij misschien niet, je trekt het je anders best aan. Het is van beide kanten. Het vervelende is echter, en dat is een feitelijke constatering, dat er een verschil in reacties zit. Bij een rel aan Ajax zijde wordt er veel meer gepikt. Er wordt eens gezeurd van "ga terug naar je eigen topic", maar niet in de mate als ik hier de afgelopen dagen heb gemerkt. Ook de stijl van de reacties is zeer anders. Hier komt er meteen een waslijst aan ziektes voorbij, de doodverwensingen laten niet snel op zich wachten en het op de man spelen kan weer beginnen. Dat is waarom er bij de laatste transferdag zoveel Feyenoorders zijn geband en geen Ajacied.
Waar/wanneer heeft Charisteas ooit bewezen dat hij het niveau bij Ajax of Feyenoord aankan?quote:Op zondag 3 september 2006 15:27 schreef twi het volgende:
Nevland drijft nog steeds op de hype die rond 'm heen hangt van anderhalf seizoen geleden. Gewoon een speler die te licht is voor Feyenoord. Charisteas is dat niet, die is in principe ook niet te licht voor Ajax, ware het niet dat we KJH rond hebben lopen.
Een eerlijke kans heeft hij nooit gehad. Na een paar wedstrijden begon hij al als wissel, en dat deed hij gewoon prima. De paar wedstrijden die hij daarna in de basis is gestart, ging een half jaar later met Rosenberg - Huntelaar - Charisteas toen Rosales geblesseerd was, en ook daar kun je 'm dus niet op afrekenen.quote:Op zondag 3 september 2006 15:40 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Waar/wanneer heeft Charisteas ooit bewezen dat hij het niveau bij Ajax of Feyenoord aankan?
Je mag toch kritiek op iemand hebbenquote:Op zondag 3 september 2006 15:38 schreef stefmans het volgende:
Nellid dan had jij je maar op moeten geven voor MOD, en nu niet op sandman gaan zitten zeiken![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 14:30 schreef Trancelocator het volgende:
Tekst een beetje aangepast (melodie van Boten Anna dus):
Ik ken een jood,
een hele dure maar wel afgedankte jood.
Zijn naam is Harry en jullie club is bijna dood.
Hij wil gaan spelen voor j'llie allemaahaal,
maar 't is de vraag of hij het gras wel levend haalt.
Ik wil niet lullig doen maar die trainer had net als van basten spelers die al een lange tijd op de bank zitten bij hun eigen club niet op moeten stellen...quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:45 schreef chrisgyan het volgende:
Wat een wereldvoetballer die Charisteas. Na 45 minuten gewisseld vanavond met Griekenland.
Net op de Duitse TV zeiden ze nog dat heel Griekenland niet begrijpt dat Charisteas nog speelt. Maar gelukkig hebben wij hem binnengehaald![]()
No way dat feyenoord Nevland (1 van de belangerijkste spelers van Grunn) voor 2.1 miljoen had gekregen..quote:Op zondag 3 september 2006 15:03 schreef PsychoDominator het volgende:
Maar ja, Chari zal wel 2 miljoen gekost hebben en Nevland 2,1 miljoen ofzo.
quote:Geachte heer van den Herik,
Ik vernam afgelopen vrijdag 1 september dat u voor zo'n twee maanden naar het buitenland vertrokken bent.
Voor mij in het licht van de meest recente ontwikkelingen niet echt een verrassing, maar vanuit professioneel oogpunt gezien toch wel. U bent immers president-commissaris van de Feyenoord N.V. Een miljoenenbedrijf dat door de recente publicaties over de financiële situatie, de tegen u door een meerderheid van de supporters van het FSP uitgesproken motie van wantrouwen en het aantrekken van Charisteas in een diepe, zeer diepe crisis verkeert. Dan is het wat merkwaardig als de hoogste baas juist op dat moment meent zich te kunnen permitteren twee maanden niet op de club te zijn.
Ik hoor u nu al antwoorden - ik ken u namelijk ondertussen wel goed genoeg - dat u alle vertrouwen heeft in de directie en dat zij verantwoordelijk zijn voor de dagelijkse gang van zaken en dat dat bij hen in goede handen ligt. Daarmee zou u de huidige situatie te zeer ontkennen of onderschatten. Bovendien ontloopt u met dit vertrek van twee maanden uw verantwoordelijkheid. Maar ook dat is niets nieuws. Als voormalig lid van de Klankbordgroep - voorloper van de FSP - hebben wij vaak genoeg om uw komst verzocht teneinde uitleg van uw kant over het beleid te verkrijgen. Nooit kwam u opdagen, terwijl het bij de KBG toch echt om een beheersbare groep ging van zo'n 40-45 man, om uw eigen woorden en argumenten maar eens aan te halen. Eenmaal kwam u vorig jaar opdagen op een forumavond waar het inderdaad veel drukker was. Maar bij een normale aandeelhoudersvergadering van een N.V. legt de president-commissaris ook verantwoording af voor soms honderden aandeelhouders, dus u gaat mij toch niet vertellen dat u dat tegenover 200 supporters niet aandurft? Of was de opmerking in de open brief in het AD van deze week eigenlijk nog triester, lees: denigrerender van aard en bedoelde u eigenlijk te zeggen dat er dan teveel domme mensen in de zaal zitten die uw argumenten gewoon niet of onvoldoende kunnen begrijpen? Minachting voor supporters is u namelijk niet vreemd, wat ook één van de redenen is dat wij, ja WIJ, u meer dan zat zijn. U weet zelf ook wel dat er meer dan vier mensen op u hebben gescholden zo'n 1,5 week terug, en de ongefundeerde bewering dat er mensen met een stadionverbod bijzaten doet het misschien goed bij de onwetende buitenwereld, maar u jaagt de supporters steeds verder tegen uzelf in het harnas.
Een ander zwaarwegend aspect is de kwestie "verantwoordelijkheid dragen en verantwoordelijkheid afleggen". In 2004 is Feyenoord omgevormd tot een Naamloze Vennootschap, waarbij uw argument was dat hiermee de transparantie zou zijn gediend. Transparant is de structuur inderdaad, maar helaas niet in de gangbare betekenis van het woord, zoals die geldt daar waar het gaat om integere bedrijfsvoering. Transparant bij de Feyenoord N.V. betekent in dit geval dat er op basis van de formele structuur geen enkele twijfel hoeft te bestaan wie de eindverantwoordelijke is binnen Feyenoord en belangrijker misschien nog wel: dat op deze eindeverantwoordelijke in tegenstelling tot bij een normale N.V. geen onafhankelijke controle door de aandeelhouders plaats vindt en kán vinden, daar de RvC-leden bestuurder zijn van de Stichting die de aandelen beheert. Dat laat inderdaad aan duidelijkheid niets te wensen over en is wat dat betreft ook uitermate transparant te noemen. Maar met transparantie in de gangbare betekenis wordt helaas iets anders bedoeld, heer van den Herik: daarmee wordt bedoeld dat besluitvorming op doorzichtige, zorgvuldige en ACHTERAF CONTROLEERBARE wijze plaats vindt en kan vinden. Welnu, daar is in dit geval geen sprake van, want er is geen sprake van onafhankelijke controle op het functioneren van de RvC. Ook dat pikken WIJ niet langer, heer van den Herik. U heeft in het boek De Coolsingel bleef leeg (1995) gesteld dat niemand u met een schop onder de kont wegjaagt bij Feyenoord en ook niet met zachte hand. De opzet van de structuur van Feyenoord N.V. is hier een bevestiging van, middels de formele structuur heeft u de club feitelijk in een wurggreep.
Maar de club is helemaal niet van u heer van den Herik. Waar komt toch die drive vandaan om een dergelijke ondemocratische structuur neer te zetten en belangrijker nog: hoe kan het toch zijn dat iemand van uw statuur zo weinig zelfkritiek lijkt te hebben en belangrijker nog: pertinent weigert verantwoording af te leggen? Vindt u het bijvoorbeeld normaal dat u als eindverantwoordelijke zich in 1995 de opvolger van Willem van Hanegem heeft laten influisteren door de commercieel directeur van de shirtsponsor? Vindt u het bijvoorbeeld normaal dat u als eindverantwoordelijke zich eind 2003 de opvolger van Bert van Marwijk heeft laten influisteren door de commercieel manager van Feyenoord, die uitsluitend een trainer suggereerde op basis van commerciële argumenten, omdat de c.v. van de betreffende man nou niet bepaald imponerend te noemen was? Bent u de mening toegedaan dat er sprake is van adequaat personeels- en aanstellingsbeleid, als mensen worden aangetrokken op basis van argumenten die voor de uitoefening van hun beroep niet de meest wezenlijke en essentiële zijn?
En dan heb ik het nog maar niet over de vele versies die u over de aanstelling van Wotte en Gullit inmiddels de buitenwereld in heeft geslingerd. De versie die u (lees: Jan. D. Swart) mij destijds heeft gemaild is weer een hele andere dan die in uw open brief van deze week. Waarin u overigens aantoonbaar liegt, omdat u pretendeert dat ten tijde van deze aanstellingen er al sprake was van een directie en een RvC. De media drukken het klakkeloos af, maar de aanstellingen hebben eind 2003/begin 2004 plaats gevonden en de precieze datum van vestiging van de N.V. is 4 juni 2004. Waarmee we op een volgend punt zijn aangekomen dat WIJ ontzettend zat zijn: de leugens heer van den Herik, de steeds maar aanhoudende leugens en het gedraai. "16,3 is niet waar", roept u verontwaardigd, om er vervolgens achteraan te zeggen, "het is 16,1". En ik ben redelijk thuis in de financiële wereld, maar ik weet nog steeds niet wat nou fictieve rente is, zoals iedereen nog steeds over die term debatteert en niemand weet wat het is.
Maar dat zijn details, WIJ constateren in zijn algemeenheid dat u destijds de club weliswaar heeft gered - nog steeds credits daarvoor - maar dat we nu feitelijk weer terug bij af zijn en dat in een zomer waarin Feyenoord nog nooit zoveel geld heeft binnegehaald door transfers, er wederom geen sprake kan zijn van uitbouw van onze club en het aantrekken en bestendigen van kwaliteit. Omdat met het grootste deel van het transfergeld het falende aanstellingsbeleid en de negatieve financiële gevolgen hiervan opgevangen moeten worden. Een situatie die pas naar buiten is gekomen toen de media een pistool op uw hoofd zetten met documenten en andere harde feiten, maar waarover u in de periode hiervoor en hiernaar gevraagd door supporters in een overleg, nooit met enig woord over heeft gerept. Feyenoord was immers gezond! Weer een leugen. En wat heeft u Dirk Kuijt eigenlijk allemaal wel niet beloofd als hij zou aanblijven bij Feyenoord? Ik meen dat hem de toezegging was gedaan dat er dan in de selectie geïnvesteerd zou gaan worden? Waarvan dan, heer van den Herik, waarvan dan? We bulkten van de schulden en die zijn inmiddels (grotendeels?) afgelost met ontvangen transfersommen, waaronder die van Kuijt.
Daarnaast heeft u door de jaren heem externe organisaties en personen beledigt en beschimpt namens de club, ook intern medewerkers van Feyenoord beschimpt en geslachtofferd, u heeft aantoonbaar leugens verkondigd waarvan ik er hier slechts enkele ter voorbeeld heb aangedragen, maar belangrijker nog: u heeft de in potentie grootste club van Nederland, een volkslcub ook, zichzelf toegeëigend maar deze vervolgens in meer dan 15 jaar bewind niet weten uit te bouwen tot een constante factor in de Nederlandse top, sterker nog: we zijn weer terug bij af. Dan past het niet dit voortdurend af te schuiven op trainers, managers, directeuren, secretaresses, ballenjongens, wasvrouwen, verzorgers, masseurs etc etc. Dan is het de hoogste tijd om zelf ook eens een keer kritisch in de spiegel te kijken en uzelf hierbij één heel belangrijk ding te realiseren: "Deze club is niet van u maar van de supporters, verantwoordelijkheid dragen betekent ook een grote jongen zijn en verantwoordelijkheid afleggen, en misschien misschien is het gewoon tijd om het stokje gewoon over te dragen IN HET BELANG VAN DE CLUB."
WIJ supporters zijn de overtuiging in ieder geval toegedaan dat u het stokje direct dient over te dragen, en ik kan u beloven dat die overtuiging wordt vergezeld door een vastberadenheid waartegen uiteindelijk geen formele structuur u nog kan beschermen. Dus ik vraag u, in het belang van het functioneren van de club en de continuïteit van de club, hou alstublieft de eer aan uzelf, incasseer de credits die u toch ook wel degelijk toekomen en stap op waardige wijze de voordeur uit en draag het stokje over. Om te voorkomen dat het een bitter afscheid door de achterdeur wordt. Want het gaat hoe dan ook een afscheid voor u worden. Aan u om in te vullen op welke wijze en om aan te tonen dat er wel degelijk ook klasse en verantwoordelijkheidsgevoel in u schuilen. Dit gaat namelijk niet over u, uw trots en uw belang, het gaat hier om het belang van de club Feyenoord, de grootste club van Nederland.
Boya.
Hoeveel kostte Buijs ook al weerquote:Op zondag 3 september 2006 17:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
No way dat feyenoord Nevland (1 van de belangerijkste spelers van Grunn) voor 2.1 miljoen had gekregen..
Stel een topic op met een poll waarin waarin je het volgende vraagt:quote:Op zondag 3 september 2006 16:17 schreef Nellid het volgende:
[..]
Je mag toch kritiek op iemand hebben![]()
Het gaat trouwens toch niet alleen over DS... Voor de andere vbl mods geldt precies hetzelfde, ik neem tenminste aan dat niet alleen DS verantwoordelijk is voor dit topic.
Dan zal'ie wel om half 11 beginnen gok ik (meen dat half 11 de begin tijd is..)quote:Op maandag 4 september 2006 10:12 schreef jna het volgende:
Hoe was de eerste training van Harry? die was vandaag toch?
1e en enige training vandaag om 14:00 uur..quote:Op maandag 4 september 2006 10:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan zal'ie wel om half 11 beginnen gok ik (meen dat half 11 de begin tijd is..)
Dan is normaal (:P) de ochtendtraining om 10.30?quote:Op maandag 4 september 2006 10:31 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
1e en enige training vandaag om 14:00 uur..
Jep, na de interlands komt Charisteas. Gewoon net als de andere internationals.quote:Op maandag 4 september 2006 10:55 schreef Mwanatabu het volgende:
Charisteas kwam de 8e toch pas trainen?
clausulequote:Op maandag 4 september 2006 08:49 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Hoeveel kostte Buijs ook al weer?
Volgens mij hoeft Griekenland woensdag niet, dus komt hij vandaag trainen.quote:Op maandag 4 september 2006 10:55 schreef Mwanatabu het volgende:
Charisteas kwam de 8e toch pas trainen?
quote:Orgineel gepost door ad
Goals als antwoord op protest
Door PAUL VAN DEN BOSCH
ROTTERDAM - De meest blonde speler die ooit het Feyenoord-shirt droeg, Arnold Scholten, kende een vervelend...
Supporters van Feyenoord uiten vrijdag tijdens de training van de club, hun onvrede over het aankoopbeleid van hun club. FOTO ANP
... begin in Rotterdam. Uitgefloten werd hij, constant belachelijk gemaakt.
In een beroerde uitwedstrijd bij RKC, waarin Feyenoord na een 2-0 achterstand nog wel terugkwam tot 2-2, kreeg de middenvelder van het legioen op de tribune het dwingende verzoek toegeschreeuwd om snel terug te gaan. Hij was, tijdens het seizoen 1989-’90, van Ajax overgekomen. Terug, dat was Amsterdam.
Een paar weken later speelde Feyenoord Europees voetbal tegen Tottenham Hotspur. ,,Ik zie het nog voor, Arnold geeft één van die gasten van Spurs een doodschop,’’ vertelt Peter Bosz, destijds speler, nu technisch manager van Feyenoord. ,,Geweldig vonden de supporters dat. In die tijd was er zo’n rage rond Goede Tijden, Slechte Tijden, met die personage Arnie. Eigenlijk vanaf dat moment werd Scholten ‘Arnie’ genoemd. Razendpopulair werd hij, onvoorstelbaar.’’
In 1995 keerde Scholten weer terug naar Ajax, op verzoek van Louis van Gaal. Op dit moment is hij weer Feyenoorder; bij de jeugd werkt hij als trainer. Arnold Scholten en John van Loen (in het kampioensseizoen 1992-’93) waren tot deze week de laatste spelers die bij Ajax hun spullen pakten en voor Feyenoord kozen. Totdat Angelos Charisteas donderdagavond alle internetforums uit zijn voegen liet barsten. Dat is het symptoom van deze tijd, iedere supporter heeft zijn eigen klaagmuur.
Hoeveel plausibele redenen de technische leiding van Feyenoord ook aandraagt voor de last minute-transfer, voor veel supporters van Feyenoord is Charisteas vooralsnog een bankzitter van een andere club.
Dat waren de andere opvallende aankopen Theo Lucius (PSV) en Stein Huysegems (AZ) ook. Maar de Griek komt van Ajax. Dat geeft de boze Feyenoord-aanhang toch vooral het gevoel, dat hun club op de slotdag van de transfertermijn op koopjesjacht moest bij de lachende aartsrivaal.
Een fan had gisterochtend bij bezoek van de training symbolisch een mes in de hand. ,,We zijn in ons Feyenoord-hart gestoken,’’ zei hij. Langs het veld hingen enkele tegen Charisteas gerichte plakkaten. De Griek was er wegens interlandverplichtingen nog niet bij, hij meldt zich hoogstwaarschijnlijk maandag in Rotterdam.
Feyenoord zit in een uiterst roerige periode, waarin de ploeg één punt uit twee competitieduels pakte, de clubleiding zich moet verantwoorden voor schulden uit het verleden en president-commissaris Van den Herik als grote zondebok onder vuur ligt. Een combinatie van factoren, noemen ze dat. Dan is Feyenoord meteen het grootste kruitvat in de Nederlandse voetbalwereld.
Twee reacties van supporters op internet: ,,Ben ik op mijn werk weer het lachertje.’’ Rond het trainingsveld stelt supporter Piet: ,,Als er één de anti-Ajax-sentimenten had kunnen voorzien, is het onze technische adviseur Wim Jansen wel. Die heeft er weleens een sneeuwbal door op zijn oog gekregen.’’
Het sneeuwbal-incident dateert van december 1980. Wim Jansen keerde die zondag terug in de Kuip, waar hij was opgegroeid. Alleen zat hij in de andere kleedkamer en droeg hij een groen Ajax-shirt. Tijdens de warming-up werd Jansen geraakt door een ijzige sneeuwbal, die zijn gezichtsvermogen zo aantastte dat hij zich snel moest laten vervangen. De Kuip juichte hatelijk.
In het Nederlandse voetbal is geen rivaliteit zo haatdragend en fysiek als die tussen Feyenoord en Ajax. Twee jaar geleden moesten de spelers van het tweede elftal van Feyenoord rennen voor hun leven, toen Ajax-aanhangers het veld bestormden. Zij hadden het met name gemunt op Robin van Persie.
Toen Gaston Taument tien jaar geleden in de belangstelling stond van Ajax, bracht de toenmalige Feyenoord-trainer Arie Haan (zelf ex-Ajacied) dat bewust naar buiten. Uit angst voor de reacties durfde Taument niet meer op gesprek te gaan in Amsterdam.
Een Griek als Charisteas is hevige emoties wel gewend vanuit zijn vaderland. In Turkije gaat een speler niet makkelijk van Fenerbahce naar Galatasaray, in Glasgow wordt Celtic-spits Vennegoor of Hesselink niet vervoerd door taxi-chauffeurs met Rangers-liefde en de Portugees Figo kreeg een varkenskop naar het hoofd geslingerd toen hij met Real terugkeerde bij Barcelona. In die reeks valt de strijd tussen Feyenoord en Ajax, het gemoedelijkere PSV speelt daarbij geen rol.
Ex-Ajacied Patrick Kluivert begon gisteren zijn PSV-carrière op het trainingsveld. Onder leiding van Tonny Bruins Slot, een Amsterdammer die in Eindhoven de nodige scepsis moest wegnemen, werkte hij zich in het zweet. Applaus bleef achterwege, maar het PSV-publiek lijkt de voormalige Ajacied een kans te geven.
Teruggebracht tot de essentie, hebben Charisteas en Kluivert dezelfde missie. Ze moeten scoren om liefde te krijgen. ,,Charisteas verdient het niet dat hij nu met de nek wordt aangekeken,’’ oordeelt Feyenoord-trainer Erwin Koeman.
Het zou Feyenoord niet tegenvallen als de Griek vanavond al productief is voor zijn nationale ploeg tegen Moldavië. En doelpunten in de komende competitieduels (tegen Sparta en PSV) kunnen zalvend werken. Dan kan het, na alle emoties, snel gaan. Scholten, Van Loen en Rob Witschge (ook ex-Ajax) maakten deel uit van het geliefde kampioenselftal van Feyenoord in 1993.
En ook de opper-Ajacied, Johan Cruijff, kreeg de fans in Rotterdam om. Uit rancune tegenover Ajax streek hij neer in de Kuip, waar Cruijff werd onthaald op gefluit. Sommige Feyenoorders leverden hun seizoenkaart in. In 1984 liep Cruijff met de kampioensschaal het bordes van het stadhuis op.
,,Zo, dus dít is nou de Coolsingel,’’ zei hij droog.
quote:,,Zo, dus dít is nou de Coolsingel,’’ zei hij droog.
Natuurlijk, je snijdt als supporter ook in je eigen vingers als je hem geen kans geeft, een feyenoordspeler die het gehele publiek tegen zich heeft kan nooit van waarde zijn voor het team in de Kuip denk ik.quote:Op maandag 4 september 2006 11:37 schreef Maikalo het volgende:
Ik blijf bij mijn standpunt: geef Charisteas gewoon een kans. Wat hebben we daar op te verliezen? Het is in mijn ogen onterecht om een speler af te branden omdat het bestuur aan het dwalen is.
"Kata sinepeia epomenoos auto einai to coolsingel"quote:Op maandag 4 september 2006 12:00 schreef Kaap het volgende:
En nee, ik weet niet hoe je dat uitspreekt
precies, en Lurling is daar het beste voorbeeld vanquote:Op maandag 4 september 2006 12:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Natuurlijk, je snijdt als supporter ook in je eigen vingers als je hem geen kans geeft, een Feyenoordspeler die het gehele publiek tegen zich heeft kan nooit van waarde zijn voor het team in de Kuip denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
quote:Op maandag 4 september 2006 12:13 schreef BunnyHunter het volgende:is dat nu nog niet duidelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De club is vernoemd naar de wijk Feijenoord, echter de naam van de club is veranderd in Feyenoord omdat dit voor buitenlanders makkelijker is.
En het is trouwens altijd met de hoofdletter F
quote:Op maandag 4 september 2006 11:09 schreef Maikalo het volgende:
Het is in tijden niet zo rustig geweest hier![]()
de uefa cup wordt gevierd op de Coolsingelquote:Op maandag 4 september 2006 11:59 schreef Kaap het volgende:
[..]
Κατά συνέπεια, επομένως αυτό είναι nou το Coolsingel
Dat was mij wel duidelijk.. maar er word nog veel met ij geschreven net zoals topic titel..quote:Op maandag 4 september 2006 12:17 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
is dat nu nog niet duidelijk?
De club is vernoemd naar de wijk Feijenoord, echter de naam van de club is veranderd in Feyenoord omdat dit voor buitenlanders makkelijker is.
En het is trouwens altijd met de hoofdletter F
Uiteraardquote:Op maandag 4 september 2006 12:26 schreef Focus76 het volgende:
en als hij scoort is er geen vuiltje aan de lucht he...
Nog 2 jaartjes wachtenquote:Op maandag 4 september 2006 12:39 schreef Maikalo het volgende:
Het gouden logo vindt ik trouwens een stuk mooier dan dat wit (maar dat geheel terzijde).
quote:De Grote Kale IJdeltuit
Wat is Feyenoord wijzer geworden van vijftien jaar Jorien van den Herik? Ik denk niet veel, eigenlijk geen ene mallemoer. Toen de Grote Kale Leider in 1991 de roodwitte macht naar zich toetrok, stond de club op de rand van een faillissement. En nu? Elke drie maanden moet financieel directeur Onno Jacobs met zijn billen bloot in het Zeister bos. Feyenoord staat onder curatele van de KNVB. Zelfs de twintig miljoen die Kuijt en Kalou opbrachten, zet de Rotterdammers niet in de plus. Te veel schulden.
In 2000 fabriceerde ik voor het blad Johan de coverstory Stalin aan de Maas. Onderkop: Jorien van den Herik, dictator of visionair? De voorzitter was ziedend, tot op de dag van vandaag weigert hij met mij te praten. Het ergste van wat hij ’deze hetze tegen mijn persoontje’ noemde, was de vergelijking met een massamoordenaar. Ik geef toe dat het geen fijnzinnige kreet was die wij destijds voorop Johan zetten, maar dat Stalin aan de Maas slechts een verwijzing naar het dictatoriale bewind in De Kuip betrof, wist de charmante potentaat natuurlijk net zo goed.
Bovendien, Stalin was geen verzinsel van mij of van iemand anders bij Johan, maar de bijnaam van Van den Herik in de Rotterdamse haven. Daar bleek de bereidheid om iets voor Feyenoord te doen minimaal. ’Er is hier genoeg sympathie voor de club’, kreeg ik langs de Maas te horen, ’maar niet voor de voorzitter. Die vinden we maar een uitslover.’ Mijn conclusie: het zou best eens kunnen zijn dat de redder van Feyenoord al jarenlang geldschieters afschrikt.
Zo’n 2,5 miljoen gulden legde Van den Herik op tafel toen hij de aan lager wal geraakte volksclub op sleeptouw nam. Hoewel het hier een lening en geen schenking betrof, heeft hij er eeuwige krediet mee opgebouwd. Voor de fans is hij geen Stalin aan de Maas, maar de Grote Kale Leider. De supporters die vorige week tegen hem te hoop liepen, zijn zwaar in de minderheid. Het is een oproer in de marge die de GKL met het grootste gemak het hoofd zal bieden.
Toen ik zes jaar terug mijn bevindingen aan hem voorlegde, liet Van den Herik zijn persoonlijke woordvoerder Jan D. Swart reageren. De oud-journalist stak de loftrompet over zijn vriend, een visionair in zijn ogen die als halve Amerikaan exact in de smiezen had welke kant het op ging in de verzakelijkte voetbalwereld. Dankzij Joriens inzicht in commerciële tv en internet had Feyenoord een beslissende voorsprong genomen in de wedloop met de andere topclubs, jubelde Swart. Nog even en de Zilvervloot zou De Kuip binnen drijven.
Maar hoe staan de zaken er zes jaar nadien voor? Waardeloos. Van den Herik mag dan geen alleen heersende voorzitter meer zijn, als president van de raad van commissarissen is hij nog altijd de machtigste Feyenoorder. Per saldo is er niets veranderd. Geen geld en nauwelijks sportief perspectief. De vraag of Van den Herik een dictator of een visionair is, verdient onderhand een nieuw antwoord: de GKL is vooral een onverbeterlijke ijdeltuit die koste wat het kost tot aan het honderdjarig bestaan in 2008 het glimmende hoofd van de club wil blijven. En dat lijkt me niet in het belang van Feyenoord.
Jaap Visser
Nemen ze John van Loen als voorbeeldquote:CHARISTEAS MOET BEWIJZEN DAT HIJ EEN FEYENOORDER WIL ZIJN’
Arnold Scholten deed aan het begin van de jaren negentig wat Angelos Charisteas nu doet: hij maakte de overstap van Ajax naar Feyenoord. Scholten begrijpt dus al geen ander welke sentimenten er bij zo´n transfer spelen. ‘Maar’, zegt hij in een interview met de Feyenoord Krant, ‘Feyenoord-supporters zijn ook wel weer zo dat ze je in hun armen sluiten als ze zien dat je echt in dat shirt wilt vechten en tot uiterste gaat. Charisteas moet bewijzen dat hij een Feyenoorder wil zijn, dan zal hij op den duur echt gewaardeerd worden. Zo ging het bij mij ook.’
Arnold Scholten, die in zijn Feyenoord tijd al snel uitgroeide tot één van de populairste spelers in Rotterdam, is één van de ex-voetballers die in de Feyenoord Krant openhartig spreekt over de transfer die hij ooit maakte van Ajax naar Feyenoord. Ook John van Loen en Theo van Duivenbode komen onder andere aan het woord. Van Loen denkt dat alles valt of staat met prestaties. ‘Mijn geluk was dat ik de eerste wedstrijd meteen scoorde. Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik welkom was. Ik denk dat het voor Charisteas ook zal gelden als hij zich op de juiste manier presenteert en doelpunten maakt. Dat zijn komst in het verkeerde keelgat is geschoten bij veel fans, kan ik me ergens wel voorstellen. De supporters willen natuurlijk een waardig opvolger van Kuyt. Nu wordt het in de media zo geschetst dat de vierde spits van Ajax naar Feyenoord komt en dat steekt. Ik denk dat het genuanceerder ligt. De technische staf heeft een weloverwogen keuze gemaakt. We hebben het wel over een internationale en goede spits. Die liggen niet voor het oprapen.’
Theo van Duivenbode, die in 1969 van Ajax naar Feyenoord overstapte en in Rotterdam de Europa Cup 1 won: ‘Het zou onredelijk en onjuist zijn om Charisteas nu af te rekenen als het niet loopt. Ik hoop dat hij een eerlijke kans krijgt. Dat neemt niet weg dat ik de emoties van het Legioen snap. Het zou mooi zijn als hij een warm welkom krijgt. Niet alleen voor hem, maar ook voor het team. In deze periode heeft de ploeg de steun van het trouwste publiek van Nederland hard nodig.’
Meer over dit onderwerp in de Feyenoord Krant, die volgende week dinsdag verschijnt.
Feyenoord zal vanaf 2008 uitsluitend nog het oude logo, voorzien van gouden letters en een gouden f, voeren. Tot aan die tijd zullen de logo's op bestaande items stapsgewijs vervangen worden. 2008 is natuurlijk geen toevallige keuze. In dat jaar bestaat de club - uitgaande van de oprichtingsdatum van de Sportclub Feyenoord, 100 jaar.quote:
Dan is de laatste stap zeker logischerwijs op de shirtjes en in het stadion?quote:Op maandag 4 september 2006 12:48 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Feyenoord zal vanaf 2008 uitsluitend nog het oude logo, voorzien van gouden letters en een gouden f, voeren. Tot aan die tijd zullen de logo's op bestaande items stapsgewijs vervangen worden. 2008 is natuurlijk geen toevallige keuze. In dat jaar bestaat de club - uitgaande van de oprichtingsdatum van de Sportclub Feyenoord, 100 jaar.
anderhalf jaartje dus, en stapsgewijs betekent dat het dus eigenlijk al eerder ook is![]()
Staat toch op Feyenoordnet?quote:Op maandag 4 september 2006 12:47 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nemen ze John van Loen als voorbeeld![]()
Er zijn wat klanken verander in de loop der tijd. Nu spreek je het uit als: "Kata sinepia, epomenos afto ine to coolsingel"quote:Op maandag 4 september 2006 12:10 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
"Kata sinepeia epomenoos auto einai to coolsingel"
7 jaar (Oud-)Grieks
Fr4ever.quote:Presentatie Charisteas om 14:00 uur
In tegenstelling tot de berichten die Feyenoord afgelopen donderdag en vrijdag naar buiten heeft gebracht, is Charisteas vandaag al in het Heilige Rood-Wit te zien op het trainingsveld.
Nu is ook bekend geworden dat de Griekse aanvaller vandaag een officiële presentatie zal krijgen, tevens wordt dan het officiële rugnummer waarmee hij in de punt van de aanval zal gaan spelen bekend gemaakt.
De geruchten hebben het over nummer 27
*Bekijkt programma groep C*quote:Op maandag 4 september 2006 13:51 schreef BunnyHunter het volgende:
dat is opzicht beter dan kan hij al wennen aan het team voor de volgende wedstrijd, maar hebben de grieken dan maar 1 wedstrijd?
Ik zou gaan voor optie A.quote:Op maandag 4 september 2006 13:59 schreef Kaap het volgende:
Goed, nu de Charisteas storm een beetje is gaan liggen, tijd voor opstellings discussies
-----------------Timmer-----------------
Tiendalli--Greene---Bahia---Leonard
----------Buijs----------Lucius---------
------------------Hofs-------------------
--------------De Guzman--------------
-----Charisteas-----Huysegems-----
of
-----------------Lucius------------------
--------Hofs----Buijs---De Guzman--
optie a , met aanpassingquote:Op maandag 4 september 2006 13:59 schreef Kaap het volgende:
Goed, nu de Charisteas storm een beetje is gaan liggen, tijd voor opstellings discussies
----------Buijs----------Lucius---------
--------------De Guzman--------------
------------------Hofs-------------------
Nee ok... niet dat ik Castelen in zijn huidige vorm een basisplaats vind verdienen hoor.quote:Op maandag 4 september 2006 14:02 schreef Kaap het volgende:
Castelen is te vaak geblesseerd en stel je hem wel op moet of Hofs, Buijs of Charisteas afvallen en je weet al zeker dat Harry in de basis staat.
Wat is Buijs eigenlijk voor speler? De guzman zou ik graag als nr. 10 zien, Hofs op rechts en Lucius in de punt naar achter, maar kan die Buijs dan wel een beetje op links ballen?
Hoezo "in zijn huidige vorm"quote:Op maandag 4 september 2006 14:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee ok... niet dat ik Castelen in zijn huidige vorm een basisplaats vind verdienen hoor.
in zijn "huidige vorm" vinnik hem wel goedquote:Op maandag 4 september 2006 14:10 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hoezo "in zijn huidige vorm"
Ik hoop dat Vlaar en Drenthe dit seizoen wat ervaring op kunnen doen.
Ik heb ook vaak genoeg op hem lopen kankeren maar als ie speelt zoals op dat jeugd EK, zie ik hem liever in de basis dan Vincken/De Ceulaer.quote:Op maandag 4 september 2006 14:11 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
in zijn "huidige vorm" vinnik hem wel goed![]()
+1quote:Op maandag 4 september 2006 14:10 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hoezo "in zijn huidige vorm"
Ik hoop dat Vlaar en Drenthe dit seizoen wat ervaring op kunnen doen.
En als er dan eentje scoort, dat dan "Oyalele" door het stadion schaltquote:Op maandag 4 september 2006 14:28 schreef Kaap het volgende:
En met Castelen, Charisteas en Ceaulear hebben we C3 en dat noemen we dan gewoon K3
Afrika tot in Amerika, alle Feijenoorders juichen weer!quote:Op maandag 4 september 2006 14:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En als er dan eentje scoort, dat dan "Oyalele" door het stadion schalt![]()
Jammere is dat Vlaar niet constant genoeg lijkt, althans afgelopen seizoen niet. En dus zie ik liever Greene daar spelen. Dan kun je wellicht Hofs of Drenthe daar neerzetten. Ik ben het met je eens dat ik Drenthe meer een middenvelder zie dan back.quote:Op maandag 4 september 2006 14:42 schreef Cart_man het volgende:
Opstelling moet als volgt zijn:
----------------------Timmer----------------------
Tiendalli-------Vlaar------Bahia-------Leonard
-------Buijs-------Lucius-------Greene--------
---------------------Guzman---------------------
---------------Chari-Huysegems-------------
Guzman met de punt naar voren en Lucius eventueel met de punt naar achteren. Tiendalli en Buijs kunnen posities afwisselen en opkomen. Greene kan misschien de positie van Vlaar innemen. Kan Hofs op die positie. Eventueel Drenthe, zie in hem meer een linksmidden dan een linksback. Leonard is echt een pure linksback. Chari is de lange man voorin en Huysegems of Castelen zwerft eromheen.
Oh, hallo.![]()
Ik moet zeggen dat ik het hier wel mee eens ben! Alhoewel ik Hofs ook wel een basisplaats gun.quote:Op maandag 4 september 2006 14:42 schreef Cart_man het volgende:
Opstelling moet als volgt zijn:
----------------------Timmer----------------------
Tiendalli-------Vlaar------Bahia-------Leonard
-------Buijs-------Lucius-------Greene--------
---------------------Guzman---------------------
---------------Chari-Huysegems-------------
Guzman met de punt naar voren en Lucius eventueel met de punt naar achteren. Tiendalli en Buijs kunnen posities afwisselen en opkomen. Greene kan misschien de positie van Vlaar innemen. Kan Hofs op die positie. Eventueel Drenthe, zie in hem meer een linksmidden dan een linksback. Leonard is echt een pure linksback. Chari is de lange man voorin en Huysegems of Castelen zwerft eromheen.
Oh, hallo.![]()
Ik zal straks Fifa 07 op de 360 spelen, maar der zal wel weer geen update van transfers zijnquote:Op maandag 4 september 2006 14:52 schreef Maikalo het volgende:
Ben ik de laatste transfers aan het doorvoeren op fifa (Charisteas, Buijs, Bosschaart, Leonard)
Leonard is toch nog 71 punten, met zilver![]()
Of moeten deze mededelingen in GAM?
"Aber, who ist der alt-stadt?"quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sowieso vloeiend Duits.
Die hattrick is voor mij genoeg dan doe ik met je mee, miss. als we hem met zijn alle via fok bestellen dat we korting krijgenquote:Op maandag 4 september 2006 15:32 schreef Kaap het volgende:
waaronder een hattrick tegen ajax waarna ik, zoals aan Da_S beloofd, een shirt met zijn naam zal aanschaffen
Doet ook mee, kan ik het mooi in de neus wrijven van een klasgenoot die nog shirtjes met Zlatan achterop draagtquote:Op maandag 4 september 2006 15:43 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Die hattrick is voor mij genoeg dan doe ik met je mee, miss. als we hem met zijn alle via fok bestellen dat we korting krijgen![]()
Hattrick? Sign me up!quote:Op maandag 4 september 2006 15:43 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Die hattrick is voor mij genoeg dan doe ik met je mee, miss. als we hem met zijn alle via fok bestellen dat we korting krijgen![]()
Dan is de aankoop van Charisteas al voor zo'n 250 E terugbetaaldquote:Op maandag 4 september 2006 15:58 schreef BunnyHunter het volgende:
Hattrick vs ajax tshirt bestel lijst:
Kaap
BunnyHunter
Maikalo
Mwanatabu
Op dit tempo is feyenoord straks heel wat shirts kwijt
Mr. Beanquote:Op maandag 4 september 2006 16:10 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
ik lag dubbel...
http://fussballblog.espace.ch/p3910.html
Jah, maar dan denk je aan die andere 32 wedstrijden in het seizoen en dan kom je erachter dat 't toch niets isquote:Op maandag 4 september 2006 14:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak genoeg op hem lopen kankeren maar als ie speelt zoals op dat jeugd EK, zie ik hem liever in de basis dan Vincken/De Ceulaer.
Kan ermee te maken hebben dat Drenthe ook gewoon een "gemaakte" linksback is?quote:Op maandag 4 september 2006 14:42 schreef Cart_man het volgende:
Kan Hofs op die positie. Eventueel Drenthe, zie in hem meer een linksmidden dan een linksback.
quote:Op maandag 4 september 2006 15:58 schreef BunnyHunter het volgende:
Hattrick vs ajax tshirt bestel lijst:
Kaap
BunnyHunter
Maikalo
Mwanatabu
Op dit tempo is feyenoord straks heel wat shirts kwijt
Zou wel mee willen doen, maar ik doe het lekker niet.quote:
Merkte het jaquote:Op maandag 4 september 2006 16:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Topic even opgepoetst.
heeft uberhaupt iemand die Leonard al eens zien voetballen?quote:Op maandag 4 september 2006 16:36 schreef snabbi het volgende:
Ik zie eigenlijk liever drenthe dan leonard. Drenthe heeft een goeie indruk bij me achtergelaten. Leonard ken ik nog niet dus tja misschien ook maar een keertje proberen. Vooral benieuwd of hij de andere verdedigers weet aan te sturen, maar voorlopig heeft Drenthe mijn voorkeur.
dat is het mooiste, chari had portugal uitgeschakelt in de finale.. vandaar de huilie..quote:Op maandag 4 september 2006 16:14 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Mr. Bean. Mijn duits is echt slecht, kan iemand me vertellen wat Huilie nou onderaan de pagina doet
![]()
Doe ik dan wel even zo uit vrije wilquote:
Ervaring is op dit moment belangrijker achterin. Drenthe krijgt zijn speelminuten wel, desnoods op de linksmidden positie, waar hij naar mijn mening ook hoort te spelen.quote:Op maandag 4 september 2006 16:36 schreef snabbi het volgende:
Ik zie eigenlijk liever drenthe dan leonard. Drenthe heeft een goeie indruk bij me achtergelaten. Leonard ken ik nog niet dus tja misschien ook maar een keertje proberen. Vooral benieuwd of hij de andere verdedigers weet aan te sturen, maar voorlopig heeft Drenthe mijn voorkeur.
Wat een heldquote:Op maandag 4 september 2006 16:38 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
dat is het mooiste, chari had portugal uitgeschakelt in de finale.. vandaar de huilie..
dat heeft Danny hem wel verteld.quote:Op maandag 4 september 2006 16:43 schreef DrDentz het volgende:
"Die neus is hier niet welkom, ROT OP!"
zou hij het kunnen lezen?
Het is hier al eerder gezegd, maar misschien lag dat wel gedeeltelijk aan Kuyt. En ik heb sowieso liever Castelen dan dat modepopje.quote:Op maandag 4 september 2006 16:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah, maar dan denk je aan die andere 32 wedstrijden in het seizoen en dan kom je erachter dat 't toch niets is![]()
Dat stond niet op het spandoek.quote:Op maandag 4 september 2006 16:43 schreef DrDentz het volgende:
"Die neus is hier niet welkom, ROT OP!"
zou hij het kunnen lezen?
Hij lijkt op Kiprichquote:Op maandag 4 september 2006 16:22 schreef Keltie het volgende:
[afbeelding]
Gejat van Feyenoordtraining.tk
Dat was ik alweer vergeten, Charisteas heeft natuurlijk wel heel Portugal laten huilen.quote:Op maandag 4 september 2006 16:54 schreef BunnyHunter het volgende:
[afbeelding]
Eigenlijk is dit reden genoeg om hem een goede kans te geven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |