Bron: rijnmond.nlquote:De nieuwe Feyenoorder Angelos Charisteas heeft met de nationale ploeg van Griekenland de uitwedstrijd tegen Moldavië met 1-0 gewonnen.
De 26-jarige spits, die donderdag door Feyenoord van Ajax werd overgenomen, begon in het EK kwalificatie-duel in de basis, maar werd halverwege vervangen door Liberopoulos. De invaller maakte in de 77ste minuut de winnende treffer.
Angelos Charisteas speelde tot nu toe 49 keer voor Griekenland. Aanstaande maandag zal hij zich naar alle waarschijnlijkheid melden voor zijn eerste training bij Feyenoord.
uitgegeven: 00:09 03-09-2006 gewijzigd: 00:09 03-09-2006
Huysegems, Lucius, Léonard, Tiendalli, Charisteas.quote:Op zondag 3 september 2006 06:10 schreef TLC het volgende:
Beetje sneu dat ze nu voor het geld van Kalou / Kuyt alleen Charisteas kochten,
Nee.quote:dan heeft Sparta met Anastasio toch een betere Griekse spits![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 06:26 schreef a-child-in-chains het volgende:
Wat is feijnoord en wat is het vershcil met Ajax?
F = Rotterdam en Ajax Amsterdam? Twee hoofdsteden en Twee clubs ofzo?
Ga zo doorquote:Op zondag 3 september 2006 06:26 schreef a-child-in-chains het volgende:
Wat is feijnoord en wat is het vershcil met Ajax?
F = Rotterdam en Ajax Amsterdam? Twee hoofdsteden en Twee clubs ofzo?
moeilijke tijd?? what the fuck?? is er oorlog uitgebroken of zo? economische crisis??? het is maar voetbal hoorquote:Op zondag 3 september 2006 04:33 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
en jij voelt niet aan dat in een moeilijke tijd mensen het vuurtje nog eens komen opstoken.
Slechte mod, slechte persoonlijkheid en een slecht emphatie vermogen.
quote:Op zondag 3 september 2006 13:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
moeilijke tijd?? what the fuck?? is er oorlog uitgebroken of zo? economische crisis??? het is maar voetbal hoor![]()
![]()
Op feyenoord.nl werd gemeld dat ie op zijn vroegst op 7 september zou komen. en dan zijn er ook veel supporters waarschijnlijkquote:Op zondag 3 september 2006 12:12 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Morgen is dus waaschijnlijk de eerste training van Charisteas al.
[..]
Bron: rijnmond.nl
Maar voetbal?quote:Op zondag 3 september 2006 13:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
moeilijke tijd?? what the fuck?? is er oorlog uitgebroken of zo? economische crisis??? het is maar voetbal hoor![]()
![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 14:30 schreef Trancelocator het volgende:
Tekst een beetje aangepast (melodie van Boten Anna dus):
Ik ken een jood,
een hele dure maar wel afgedankte jood.
Zijn naam is Harry en jullie club is bijna dood.
Hij wil gaan spelen voor j'llie allemaahaal,
maar 't is de vraag of hij het gras wel levend haalt.
Het is anders heel makkelijk zo'n voorbeeld in jouw voordeel te pakken terwijl het hele probleem over 4(?) topics versprijd ligt, met zat voorbeelden de andere kant op. Maar die haal je er gemakshalve niet bij.quote:Op zondag 3 september 2006 02:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad gewoon een prima post ja.
[..]
Ja, gek he? Kom op, dat kun je verwachten. Wat jullie doen is gewoon het probleem in stand houden. Erg zwak naar mijn idee. Het is erg makkelijk achteraf telkens bans uit te gaan delen, terwijl je er ook voor kunt zorgen dat al die mongolen niet in elkaars topic (overmatig) gaan lopen trollen. Jullie kiezen gewoon voor de makklijkste weg. Want mocht er nu weer iets bij ajax zijn dan wordt het daar weer erger dan hier etc. Zorg er gewoon eens voor dat het stopt. Maar dat doe je niet want volgens mij lach je zelf net zo hard mee...quote:Er heerst in bepaalde topics een sfeer die ronduit slecht te noemen valt. Bij elke post van 'buitenaf' wordt er als stieren op een rode lap gereageerd. De schuld ligt niet bij de eerste posts (waar hier al sinds uberhaupt bekend werd dat Charisteas naar feyenoord zou gaan over gehuild wordt), maar bij de reacties daar op.
[..]
Heb je mij horen zeuren over dat er geen ankele ajacied is geband dan (al is het op z'n minst vreemd te noemen)? Ik trek me die posts niet aan, ik vindt het gewoon zwaar kut om tussen alle normale posts door al die belachelijk reacties te moeten lezen, een paar hou je niet tegen maar dat het halve topic onleesbaar is door zielige en grappige (je lacht je toch kapot? ahum...) reacties boeit jou niet. Ik vindt dat je je werk gewoon beter moet doen.quote:Jij misschien niet, je trekt het je anders best aan. Het is van beide kanten. Het vervelende is echter, en dat is een feitelijke constatering, dat er een verschil in reacties zit. Bij een rel aan Ajax zijde wordt er veel meer gepikt. Er wordt eens gezeurd van "ga terug naar je eigen topic", maar niet in de mate als ik hier de afgelopen dagen heb gemerkt. Ook de stijl van de reacties is zeer anders. Hier komt er meteen een waslijst aan ziektes voorbij, de doodverwensingen laten niet snel op zich wachten en het op de man spelen kan weer beginnen. Dat is waarom er bij de laatste transferdag zoveel Feyenoorders zijn geband en geen Ajacied.
Waar/wanneer heeft Charisteas ooit bewezen dat hij het niveau bij Ajax of Feyenoord aankan?quote:Op zondag 3 september 2006 15:27 schreef twi het volgende:
Nevland drijft nog steeds op de hype die rond 'm heen hangt van anderhalf seizoen geleden. Gewoon een speler die te licht is voor Feyenoord. Charisteas is dat niet, die is in principe ook niet te licht voor Ajax, ware het niet dat we KJH rond hebben lopen.
Een eerlijke kans heeft hij nooit gehad. Na een paar wedstrijden begon hij al als wissel, en dat deed hij gewoon prima. De paar wedstrijden die hij daarna in de basis is gestart, ging een half jaar later met Rosenberg - Huntelaar - Charisteas toen Rosales geblesseerd was, en ook daar kun je 'm dus niet op afrekenen.quote:Op zondag 3 september 2006 15:40 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Waar/wanneer heeft Charisteas ooit bewezen dat hij het niveau bij Ajax of Feyenoord aankan?
Je mag toch kritiek op iemand hebbenquote:Op zondag 3 september 2006 15:38 schreef stefmans het volgende:
Nellid dan had jij je maar op moeten geven voor MOD, en nu niet op sandman gaan zitten zeiken![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 14:30 schreef Trancelocator het volgende:
Tekst een beetje aangepast (melodie van Boten Anna dus):
Ik ken een jood,
een hele dure maar wel afgedankte jood.
Zijn naam is Harry en jullie club is bijna dood.
Hij wil gaan spelen voor j'llie allemaahaal,
maar 't is de vraag of hij het gras wel levend haalt.
Ik wil niet lullig doen maar die trainer had net als van basten spelers die al een lange tijd op de bank zitten bij hun eigen club niet op moeten stellen...quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:45 schreef chrisgyan het volgende:
Wat een wereldvoetballer die Charisteas. Na 45 minuten gewisseld vanavond met Griekenland.
Net op de Duitse TV zeiden ze nog dat heel Griekenland niet begrijpt dat Charisteas nog speelt. Maar gelukkig hebben wij hem binnengehaald![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |