Hulde aan de man die lulde.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:17 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Voor mij wel.
Wat interesseert mij het nou hoe ze in Italie reageren. Ik hoef mn nergens aan te spiegelen. Pleur op met je manke vergelijkingen.
Wij zijn Feijenoord, wij reageren zo! Simpel toch?
Ja zoiets bedoelde ikquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:22 schreef venomsnake het volgende:
ik zou het wel lachen vinden als ie er meer maakt dan ''the Hunt''![]()
Geen joden in de OPquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:31 schreef ub40_bboy het volgende:
Lol, Angelos staat nog steeds niet in de OP.Hij komt toch echt hoor jongens, het is geen nachtmerrie.
Tjahh waarschijnlijk weinig meer aan te doen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:31 schreef ub40_bboy het volgende:
Lol, Angelos staat nog steeds niet in de OP.Hij komt toch echt hoor jongens, het is geen nachtmerrie.
Dan houden jullie geen elftal meer overquote:
Nou, hilarischquote:
Jullie worden kampioen! Ik meen hetquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:07 schreef Nellid het volgende:
[..]
Een kinderhand is gauw gevuld zullen we maar zeggen![]()
Ik kom ook inderdaad heel gefrustreerd overquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:13 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Jullie worden kampioen! Ik meen het
Heerlijk die gefrustreerde kakkies![]()
Laten we het maar ophouden dat ik je een typische fnoord supporter vindt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:20 schreef Nellid het volgende:
[..]
Ik kom ook inderdaad heel gefrustreerd over![]()
Stel je niet zo aan man, klein kind.
fnoord, kakkies...quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:24 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Laten we het maar ophouden dat ik je een typische fnoord supporter vindt.![]()
Nee, wanneer doe jij 't?quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:03 schreef gday het volgende:
Hebben er al wat Rotterdammers zelfmoord gepleegd?
quote:blaat verhaal wat al eerder kennelijk gepost, klote rots![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:36 schreef Joeriii het volgende:
Vond dit op Lunatic News, moest er wel om lachen
[..]
Kom net kijken vannachtquote:Op zaterdag 2 september 2006 04:47 schreef D1 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tering he, dat moet een redelijke rots zijn waar jij onder vandaan gekropen komt...
Ja maar dat spreken Wimke en Erwin nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sowieso vloeiend Duits.
Hij heeft toch genoeg tijd gehad om nederlands te leren...quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja maar dat spreken Wimke en Erwin niet
Van Loen z'n wijf wilde ook niet meer komen kijken, die kon de schelpartijen niet aan..quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:19 schreef satecl het volgende:
als het publiek hem maar niet gaat uitfluiten, dan schaam ik me dood,,, laten we maar niet op 020 lijken....
ze zal vast wel engels spreken en vertaanquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:57 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Van Loen z'n wijf wilde ook niet meer komen kijken, die kon de schelpartijen niet aan..
Weet niet of dat wijf van charisteas Nederlands verstaat?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
your shit
quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
your shit and you now your are......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |