Mee eens. Castelen en De Ceulaer zijn te wisselvallig.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:23 schreef methodmich het volgende:
Ik denk ook wel dat ze 4-4-2 gaan spelen. Je kan beter iemand van de aanvallers droppen dan van het kwartet Buijs, De Guzman, Lucius, Hofs lijkt me.
quote:
Wel mooi dat verschillende Ajacieden het aangaven.....quote:
In 4-4-2 is Charisteas ook gewoon een goede spits hoor.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:33 schreef Gollemrulez het volgende:
Hij zal kolka er nu toch wel uitgooien? Voorin met Harry en Huysegems (ik vind Stein nieteens zo slecht...)..
Hebben jullie daar dan de bank voor? Je hebt 7 aanvallers voor 2 plaatsen en dan moet je nog zien wie ook op het middenveld uit de voeten kanquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:30 schreef Tomasso het volgende:
Pfff, denken jullie nu werkelijk dat Koeman de voetbalintelligentie heeft om in te zien dat 4-4-2 beter is? Dat roep ik al een heel seizoen, maar meneer wil het niet echt inzien geloof ik. Misschien nu omdat je nu niet meer Kuyt en Kalou hebt die de fouten kunnen verschaduwen...
en het is nog steeds belachelijkquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:34 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik gaf zelfs op de 26e aan dat Feyenoord Charisteas als de ideale opvolger van Dirk zag, dat werd toen nogal hard weggelachen![]()
ja, die traint al mee jaquote:p.s. jullie hebben 8 topics volgeluld over die tymodinges, traint die al met de groep mee of wat?
idd, wat je zegt: de onvrede moet tegen het bestuur geuit wordenquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:36 schreef FrankyMcG het volgende:
-knip-
Nee, als je actie wilt ondernemen moet je dat niet tegen de eigen spelers doen, daar gaan ze echt niet beter van presteren. de spelers blijven steunen maar constant laten blijken dat het bestuur niet deugd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Pfff, ik weet echt niet wat ik er mee aan moet....
Dat het bestuur het nu echt compleet verneukt heeft staat buiten kijf, maar moet je Charisteas nu
Ik blijf meestal best wel beleefd maar ik hoop echt dat jij morgen onder een trein beland. Wat ben jij vervelend zeg, en geen enkele kutmod die er wat aan doetquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:34 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
[..]
Wel mooi dat verschillende Ajacieden het aangaven.....
Ik gaf zelfs op de 26e aan dat feyenoord Charisteas als de ideale opvolger van Dirk zag, dat werd toen nogal hard weggelachen![]()
p.s. jullie hebben 8 topics volgeluld over die tymodinges, traint die al met de groep mee of wat?
Niet dat ik hem zal gaan uitfluiten, toejuichen vind ik ook wat te ver gaan, maar het het is en blijft natuurlijk wel gewoon een joodquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, als je actie wilt ondernemen moet je dat niet tegen de eigen spelers doen, daar gaan ze echt niet beter van presteren. de spelers blijven steunen maar constant laten blijken dat het bestuur niet deugd.
Wat voor acties dat mogen zijn weet ik niet, maar eigen spelers uit gaan fluiten omdat het bestuur rare beslissingen neemt lijkt mij niet echt verstandig.
Dit denk ik ook.. misschien leonard ipv bahia of vlaar... maar kan niet beoordelen hoe goed hij nou werkelijk isquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
................. Lodewijks
Tiendalli - Greene - Vlaar - Bahia
....................Lucius
Buijs ............................... Hofs
.....................Guzman
....Charisteas - Huysegems
Met deze elf moet je gemakkelijk bij de eerste vier kunnen eindigen.
Hoop doet leven, jullie hoopten ook weken lang op Tymo en een topspits rememberquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:50 schreef Nellid het volgende:
[..]
Ik blijf meestal best wel beleefd maar ik hoop echt dat jij morgen onder een trein beland. Wat ben jij vervelend zeg, en geen enkele kutmod die er wat aan doet![]()
Dat is weer een ander uiterste.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:51 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Niet dat ik hem zal gaan uitfluiten, toejuichen vind ik ook wat te ver gaan, maar het het is en blijft natuurlijk wel gewoon een jood
Maar ja toen we vorig seizoen niet naar de thuiswedstrijd mochten lagen we er ook meteen na de eerste ronde uit en zoals bekend is al het geld wat we binnen krijg hard nodig dus dat zie ik dan ook weer niet zo zittenquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat is weer een ander uiterste.
CharisteJas is het bestuur niet, hij heeft die centen niet overgemaakt naar de bankrekening van Ajax, daar is toch echt het bestuur verantwoordelijk voor.
De vraag is eigenlijk ''hoe raak je het bestuur?''
Ik zie die kale niet 123 weg gaan, moeilijk.......
Misschien de uefa cup wedstrijden boycotten oid.![]()
ik weet het ook niet eig.....
quote:Nou dan hoop ik dat hij veel gaat scoren! ik gun het hem van harte en ben bereid hem een kans te geveniedereen kan een fout maken he
quote:
Waar die trouwens vandaan heeft dat hij ooit 1 op 2 gelopen heeft? Dies gekquote:Een professionele reactie. Laten we die jongen een kans geven. In Bremen liep die ongeveer 1 op 2 dus wie weet...
quote:ok gun het je Charisteas, kom op he Charisteas, laat zien dat veel supporters ongelijk krijgen en dat je veel gaat scoren,
Welk aandeel?quote:je moet wel denken dat afgelopen weekend Charisteas een groot deel had in de overwinning tegen NAC, volgens mij is hij fisiek en koppend goed, laten we trouwens niet vergeten dat vorig jaar Charisteas 18 keer had gespeelt voor ajax(waaronder 7 invalbeurten) en toen had hij er nog 8 gescoort, das best wel veel, trouwens vorig jaar had Charisteas een groot aandeel in het uitschakelen in de play ofs tegen ajax, misschien is hij dan toch niet zo slecht
quote:nou, van mij krijgt ie het voordeel van de twijfel... maarre voor de winterstop moet ie zich wel hebben bewezen...
quote:Charisteas hoeft toch ook niet alleen maar te scoren, hij moet er gewoon wel voro zorgen dat er gescoort wordt en dat hij bijvoorbeeld goed aflegt, zodat die andere scoort, charisteas wint denk ik wel kopduels
quote:Zozo dit is beter commentaar...toen ik gister op de sites zat schrok ik ook van het bericht van Charisteas maar de meesten deden net of het zijn schuld was...dus...ik hoop dat ie ook echt een kans krijgt!!! Want volgens mij is hij echt niet zo verkeerd als iedereen denkt en hij werkt er voor!! kom op Charisteas! en zeker niet uitfluiten bij de eerste wedstrijd want hij wil echt wel zijn best doen!
quote:Inderdaad jongens. Laten we het verstand er bij houden en hem gaan steunen. Hoe moeilijk dit ook lijkt.
Geeft toch wel aan hoe snel mensen van gedachte veranderen hé, gister zo'n grote bek en nu dit..quote:supporters ik kan het begrypen de aktie maardat lost niks op geef charisteas een kans enverwelkom net zo als dirk kuyt maak geen problemen toen johan cruyf naar feyenoord ging en toenwerden we kampioen dus laten we normaal doen het komt wel goed
Dat is waar, maar daar tref je ze wel mee natuurlijk, alleen de club word er ook niet beter van..quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:08 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
en zoals bekend is al het geld wat we binnen krijg hard nodig dus dat zie ik dan ook weer niet zo zitten
Ah, een simpele ziel die FN niet kentquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:09 schreef denthemen het volgende:
toch wel erg grappig dat sommige zo makkelijk veranderen van mening, hier even wat reacties van feyenoord netwerk:
[..]
[..]
[..]
Waar die trouwens vandaan heeft dat hij ooit 1 op 2 gelopen heeft? Dies gek
[..]
[..]
Welk aandeel?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Geeft toch wel aan hoe snel mensen van gedachte veranderen hé, gister zo'n grote bek en nu dit..![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:14 schreef denthemen het volgende:
VBL / Het grote Feijenoord-topic #203: Goed bij de neus genomen
Dit zegt genoeg:quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:18 schreef ILCILA het volgende:
[..]
Transfervrij houd volgens mij gewoon in dat er geld betaalt hoeft te worden om over te nemen
quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:14 schreef denthemen het volgende:
VBL / Het grote Feijenoord-topic #203: Goed bij de neus genomen
Maar wel 3x zo goed als Charisteas, Charisteas kan niet eens een man uitspelen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:57 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik ben niet echt kapot van Boussabon. Hij werkt hard, maar het rendement is 3x zo laag als bij Kuyt. Dom hard rennen dus.
Ik niet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:49 schreef Urvin het volgende:
En na dit gedoe met Charisteas begrijp ik weer waarom mensen een hekel aan voetbal hebben
Seedorf is een goede voetballer, en Milan zat toen niet in de financiële problemen. Dit gezeik gaat niet zozeer om de aankoop van Charisteas, het gaat vooral om het beleid (voor zover je het beleid kan noemen) van Jorien van den Herik van de laatste jaren.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:57 schreef Urvin het volgende:
Vind het maar laag die acties
Toen Seedorf van Inter naar AC ging deden die Italianen toch ook normaal![]()
daar maakt het ze niet zoveel uit geloof ik, gebeurt de laatste jaren zoveel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:57 schreef Urvin het volgende:
Interesseert ons nou wat ze in lutjebroek doen..quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:57 schreef Urvin het volgende:
Right.. De wereld bestaat alleen uit Feijenoordquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:10 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Interesseert ons nou wat ze in lutjebroek doen..
WIj zijn Feijenoord, hebben niks te maken met andere.
dit topic welquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:14 schreef Urvin het volgende:
[..]
Right.. De wereld bestaat alleen uit Feijenoord
Voor mij wel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:14 schreef Urvin het volgende:
[..]
Right.. De wereld bestaat alleen uit Feijenoord
Lunaticnews.nlquote:FSV organiseert geen protestactie bij Rotterdamse derby
Via deze site weet u dat het bestuur van de FSV, net zoals de meeste Feyenoord Supporters, teleurgesteld is over de door Feyenoord genomen beslissing om de Griek Angelos Charisteas een driejarig contract aan te bieden.
Het bestuur heeft gereageerd en zijn ongenoegen geuit naar de directie en technische staf van Feyenoord Rotterdam NV.
In onze optiek en van de meeste andere supporters is Charisteas niet de spits waar wij en de supporters aan hadden gedacht als versterking. Hij is niet de verwachte en beloofde spits zoals afgelopen dinsdag tijdens het Supporters Platform aan de supporters door de directie is toegezegd.
De supporters kunnen niet bevatten dat Feyenoord een spits contracteert die bij een andere club als derde of vierde keus op de bank zit en dan ook nog afkomstig is van onze aartsrivaal.
Wij begrijpen het ongenoegen van de supporters en wij zullen proberen dit ongenoegen weg te nemen. Dit doen wij in samenwerking met de supporters door de dialoog aan te gaan met Feyenoord.
In een landelijk ochtendblad, de Telegraaf, is vanmorgen gepubliceerd dat de FSV zijn supporters heeft opgeroepen om protestacties tegen het huidige gevoerde (aankoop)beleid te gaan voeren op zondag 10 september bij de uitwedstrijd tegen Sparta.
Dit is volstrekte onzin, een verzinsel en alleen geplaatst om olie op het vuur te gooien.
De Feyenoord Supportersvereniging wil benadrukken dat wij elke uiting van fysiek geweld, en in mindere mate verbaal geweld, afkeuren mede gelet op de verwijten die wij als bestuur van de Feyenoord Supportersvereniging krijgen van medesupporters die vinden dat de FSV een aantal supporters niet in de hand heeft en daarnaast de reacties van die supporters te ver vinden gaan.
Wij leven gelukkig in een land waar een ieder vrij is in het geven van zijn mening.
Helaas is het zo dat de een zich grover uitlaat dan een ander.
Zelfs wij kunnen daar niets aan veranderen.
Voor alle duidelijkheid, de supporters hebben niets tegen de persoon Charisteas zelf en als het dan toch zo moet zijn, laten we dan hopen dat Charisteas het ongelijk van de FSV en de andere supporters bewijst door er minimaal 25 in te schoppen dit seizoen.
Het bestuur van de Feyenoord Supportersvereniging
Gepubliceerd op: 1 september 2006
Bron: Feyenoord Supportersvereniging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |