Doe maar jongen, ik lig niet van wakker van jouw opmerking.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:14 schreef kluivie het volgende:
[..]
Zoals ze al jaren doen daar in rotjeknor .......... beloven en niks komt er van terechtprima hoor lach me elk jaar weer rot hoeveel er weer in trappen om in dat stadion te zitten
2.5 miljoen euro geloof ik.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:18 schreef Ciscus het volgende:
Hoeveel heft hij eigenlijk gekost? Ik zou als PSV'er ook niet blij zijn als ze 'm gehaald zouden hebben, maar de laatste wedstrijden speelde hij best aardig. Ik hoop dat het wat oplevert, en anders gewoon Boussaboun in de spits toch?
Zal wel niet gebeuren denk ikquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:19 schreef venomsnake het volgende:
Zal je net zien dat Harry er meer inknalt dan dat konijn in Amsterdam dit seizoen.![]()
Had het nu niet eens over neusgehalte.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Alsof babel qua neusgehalte te vergelijken is met Charisteas. Laatstgenoemde heeft nooit bij ajaks gepast. Ik hoop dat hij het heel goed gaat doen bij Feyenoord.
Emotiesquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:29 schreef venomsnake het volgende:
Ik moest trouwens wel een beetje lachen om de kwaaie feyenoord supporter op het journaal:
''Je haald toch geen Ajax speler! Kom op man, neem dan nog liever die Nevland of hoe heet die gozer?''![]()
De druppel die de emmer deed overlopen. Maar er gaan toch geen koppen rollen bij Feyenoord. Er word nu een paar dagen vervelende liedjes gezongen maar vervolgens blijft iedereen bij feyenoord zitten waar die zit.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:32 schreef PsychoDominator het volgende:
Wat ik wel raar vind is dat het Legioen jarenlang wanbeleid accepteert en nu opeens in actie komt.
Er is al jaren een groep die actie voert tegen het bestuur. Deze groep is in de laatste weken nogal gegroeid tot ongeveer 90% van het legioen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:32 schreef PsychoDominator het volgende:
Wat ik wel raar vind is dat het Legioen jarenlang wanbeleid accepteert en nu opeens in actie komt.
Ja het word tijd voor een man met miljarden.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:36 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Er is al jaren een groep die actie voert tegen het bestuur. Deze groep is in de laatste weken nogal gegroeid tot 90% van het legioen.
Trouwens Van den Herik is vandaag voor 2 maanden naar het buitenland vertrokken. Ik zeg: Rot op en kom nooit meer terug!![]()
Bel Bin laden op die heeft wel iets met vliegtuigenquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:36 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Er is al jaren een groep die actie voert tegen het bestuur. Deze groep is in de laatste weken nogal gegroeid tot ongeveer 90% van het legioen.
Trouwens Van den Herik is vandaag voor 2 maanden naar het buitenland vertrokken. Ik zeg: Rot op en kom nooit meer terug!![]()
Ach er zullen nog weinig nederlanders zijn die niets met Ajax te maken hebben gehad in de Feijenoord selecite van nuquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:37 schreef Omnifacer het volgende:
Waar was iedereen toen Greene aangetrokken werd? Die heeft jaren in de Ajax-jeugd gezeten!! En Tiendalli!! NB allebei geboren op steenworp afstand van de Arena!!
hehehe wat een drolquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:30 schreef Omnifacer het volgende:
Ja bwhahahah
en toen kwam hij er niet uit en toen gooide hij het maar op "kutbestuur"
Vlieg dan ook ff de arena binnenquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:47 schreef EdwardSeepers het volgende:
Ik ga i.p.v. een helicopter, een boeing 747 landen in de kuip.
De kuip alleen vanwege het bestuur hoor.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:48 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Vlieg dan ook ff de arena binnen
Verliezen eigen goal van charisteasquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:51 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
De kuip alleen vanwege het bestuur hoor.![]()
En de arena staat al langer op mn verlanglijstje.
Maargoed, vraag me af wat we gaan doen tegen sparta.
Boussabonquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom speelt Boussabon niet gewoon???
Dit snap ik echt niet. Die kan ook goed in de spits uit de voeten, heeft techniek, een goed schot en is een harde werker.²
Verander dat 'half uur' in je signature in 'vijf seconden' s.v.p. ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:54 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik kan er nog steeds niet aan uit....
quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit snap ik echt niet. Die kan ook goed in de spits uit de voeten, heeft techniek, een goed schot en is een harde werker.²
Ik ben niet echt kapot van Boussabon. Hij werkt hard, maar het rendement is 3x zo laag als bij Kuyt. Dom hard rennen dus.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:52 schreef BansheeBoy het volgende:
geen joden in de Kuipquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:48 schreef Everett het volgende:
Wat een triestigheid. Beetje zitten zeiken over Harry. Harry is gewoon een goeie spits, dus wees blij dat ie jullie komt helpen. Straks heeft ie er een paar ingeramd, is het ineens een held.
Tuurlijk niet. In dat geval had de medische keuring net zo lang opnieuw gedaan tot hij er wel doorheen zou komen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:01 schreef opgebaarde het volgende:
Vagner Love is gisteren bij de medische keuring afgekeurd en daarom Charisteas gehaald las ik net. Is dat waar?
???Ik ben toch al gauw een keer of 7 in de kuip geweestquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:06 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
???Ik ben toch al gauw een keer of 7 in de kuip geweest
Inderdaad, meestal zien ze dat alleen van jullie. Spelers uitfluiten enzo.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik hoop dat jullie hem flink uit gaan fluiten. Ziet iedereen weer hoe zielig jullie zijn.
dat mannetje van 6 jaar met zijn middelvinger lijkt wel tekenent ja maar is zwak om als argument aan te dragenquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik hoop dat jullie hem flink uit gaan fluiten. Ziet iedereen weer hoe zielig jullie zijn.
Aan elke euro die hij van Jorien en co. krijgt verdient hij al te veel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Bewijs maar dat jullie beter zijn door hem de steun te geven die hij verdient.
Jij vind harrie een flutspeler begrijp ik?quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:12 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Aan elke euro die hij van Jorien en co. krijgt verdient hij al te veel.
Hij is niet alleen een flutspeler. Hij is ook nog eens een afdanker van de neuzen, en dus niet bepaald welkom in de Kuip.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:13 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Jij vind harrie een flutspeler begrijp ik?
Ja is een speciale sectie, net zoals ze voor gehandicapten speciale voorzieningen hebben.. we denken wel een beetje aan minder begaafde mensen hoor.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:06 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
???Ik ben toch al gauw een keer of 7 in de kuip geweest
Maar hoe denk jij dan over Tiendalli en Greene.Waren ook niet goed genoeg voor Ajax 1quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:14 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hij is niet alleen een flutspeler. Hij is ook nog eens een afdanker van de neuzen, en dus niet bepaald welkom in de Kuip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |