Ik vind dat helemaal niet enig of snoezigquote:
Niks jammer voor hem, hij wou toch al niet naar Feyenoord komen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:31 schreef chrisgyan het volgende:
Het aantrekken van Charisteas is gewoon de druppel. Jammer voor hem, dat hij hier de dupe van wordt.
Wat een gelul. Derde spits van Ajax zegt niks over zijn kwaliteiten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:21 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Een afdankertje van de neuzen krijgt bij mij geen kans. (de derde spits was het daar toch?) Wanbeleid wordt er gevoerd, en dat kan niet langer.
Dit is gewoon de spreekwoordelijke druppel.
Niet eens derde, vijfde spits las ik net. Het zegt voor mij al genoeg dat hij:quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:34 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wat een gelul. Derde spits van Ajax zegt niks over zijn kwaliteiten.
dan wordt het hard tijd dat ie daar eens mee gaat beginnen, 2-1 op ajax 2 keer hij zou natuurlijk leuk zijn om het legioen voor je te winnenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:36 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
-nooit potten heeft kunnen breken bij elke club waar hij gespeeld heeft.
Dat valt mee. Hij heeft niet zoveel geluk gehad bij zijn clubs. Bij Werder liep het niet zo, maar was de concurrentie te sterk en hij niet goed geacclimatiseerd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:36 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Niet eens derde, vijfde spits las ik net. Het zegt voor mij al genoeg dat hij:
-van ajax afkomt.
-tribuneklant daar was.
-nooit potten heeft kunnen breken bij elke club waar hij gespeeld heeft.
Dat komt meer door de niet zo snuggere Ajax-technische staf natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:37 schreef stefmans het volgende:
Zelfs Poepoen en Babel stonden voor hem in de rangorde![]()
Ach ik had zelf liever gezien dat jullie Rosenberg hadden gekocht Harry kan teminste nog iets forceren, en dat Babel en Poepoen ervoor staan komt natuurlijk door hun leeftijdquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:40 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dat komt meer door de niet zo snuggere Ajax-technische staf natuurlijk.
goh , nog een ... jullie zijn echt origineel ....quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:40 schreef kalinho het volgende:
er moet nog een naam bij de OP, bij de selectie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, hopelijk is dat rugnummer over een week of 2 weer beschikbaar.quote:
Ja om iets te forceren gooiden ze Harry erin ja, maar in de normale orde stond hij onderaan om in de basis te beginnen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:05 schreef R81 het volgende:
Vijfde spits bij ajax? Gewoon de tweede. Als Huntelaar niet tot scoren kwam etc was het toch vaak Charisteas die inviel? Niet Poepon () of welk ander onderkruipseltje dan ook.
Dat maakt trouwens verder geen ene flikker uit.
Hij werd bij ajax in het verkeerde systeem gebruikt.
Zoals ze al jaren doen daar in rotjeknor .......... beloven en niks komt er van terechtquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:30 schreef R81 het volgende:
Ik geef hem wel een kans.
Feit blijft wel dat het bestuur het Legioen belazert heeft.
Feyenoord![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |