Zn eigen geld zit erin, zit jouw geld er ook in?quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:47 schreef DenniZZ het volgende:
VD HERIK OPROTTEN!!!!!!!!
Dat heeft ie alweer een tijdje terug toch?quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:48 schreef Baklap het volgende:
[..]
Zn eigen geld zit erin, zit jouw geld er ook in?
ja .. scc ..quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:48 schreef Baklap het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:50 schreef Maikalo het volgende:
Als we het echt niet uithouden dan gaan we toch naar Excelsior![]()
Tellen de jaren dat ik een scc al heb mee? En het geld wat ik heb uitgegeven aan shirtjes enzo?quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:48 schreef Baklap het volgende:
[..]
daarvoor moet je bij het stadion zijn en niet op internet ..quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:50 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
ja .. scc ..
maar daar gaat het niet om ..
hij heeft ze hebben het recht niet de supporters zo in de kou te zetten !!!
er moet wat gaan gebeuren ....
nuo ik weet het niet, maar volgens mij zitten er hier een hoop op internet zonder actie te voeren :Squote:Op vrijdag 1 september 2006 13:52 schreef denthemen het volgende:
wat wel zo is is dat die feyenoord fans ook echt aktie voeren en niet alleen maar stoer zijn op internet zoals de boeren uit Eihoven
Sommige mensen moeten nu eenmaal werken op een doordeweekse dag he!quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:52 schreef supertux het volgende:
[..]
daarvoor moet je bij het stadion zijn en niet op internet ..
Jah? En? Dus? Zijn geld zat er in btw..quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:48 schreef Baklap het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een baan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:53 schreef supertux het volgende:
[..]
nuo ik weet het niet, maar volgens mij zitten er hier een hoop op internet zonder actie te voeren :S
gisteravond ook? van het weekend?quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:54 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten nu eenmaal werken op een doordeweekse dag he!
Babel....quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah? En? Dus? Zijn geld zat er in btw..
Dat geeft hem het recht die club te verkrachten?
De tijd van de Grote Redder In Nood is voorbij, krediet kan je verspelen.
Heb altijd achter de GKL gestaan, dit is een stap te ver.
Als ze dan toch een Joodsche spits wilden had dan alles op Rosenberg gezet.. Of op die Babel ...
![]()
De eerste training van die neus ben ik zeker van de partij jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:55 schreef supertux het volgende:
[..]
gisteravond ook? van het weekend?
je kan wel naar die neus gaan kijken. maar die jongen kan er ook niks aan doen want die wil ook liever spelen dan op de tribune zitten. Het gaat om dat zooitje in het maasgebouw dat structureel de club naar de klote helpt..quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:01 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
De eerste training van die neus ben ik zeker van de partij jamaar die is op 7 september.
Dit spandoek. Je gelóóft het toch niet?!quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:03 schreef MarkNMGN het volgende:
Waar ik zo ziek van wordt os de reactie van: Jaa, het is wanbeleid, maar wat kan je er tegen doen... gewoon maar accepteren dat één of andere teringtyfushaakneus in ons shirt gaat rondlopen...
Pff, wat een polio-houding zeg, tuurlijk kan je er wel wát aan doen. Je hoeft niet altijd alles maar te slikken
[afbeelding]
Idd. Dat is helemáál niets.quote:
Ik denk dat Charisteas wel even een heel stukje beter is. Rosenberg ligt niemand wakker van.quote:Kom op, babel kan geen bal normaal raken.
Rosenberg al wat meer, maar nog steeds niet denderend...
Niet dat charisteas dat goed kan, beetje zelfde niveau als Rosenberg heb ik het idee...
Een lampje begrijpt het ook niet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:08 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Dit spandoek. Je gelóóft het toch niet?!![]()
Wat maakt een deel van het legioen zich onmetelijk belachelijk!![]()
Idd. En dan hopen dat het schip juist niet strandtquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:10 schreef Maikalo het volgende:
Ik heb zelf zoiest van, we zulllen wel zien waar dit schip strand. Over een maand praten we nog wel eens.
denk ook dat iedereen hem daarvoor dankbaar is, maar misschien was het verstandig geweest wat eerder afscheid te nemen......... hij zit er wel heel erg lang en dat is meestal niet bevorderlijk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:12 schreef PyTh het volgende:
Zonder GKL waarvan jullie nou vragen of ie aub oprot was feyenoord 10 jaar terug al failliet verklaard.
en hoe staan we 10 jaar later ???quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
denk ook dat iedereen hem daarvoor dankbaar is, maar misschien was het verstandig geweest wat eerder afscheid te nemen......... hij zit er wel heel erg lang en dat is meestal niet bevorderlijk.
omgquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:23 schreef Maikalo het volgende:
Doet me denken aan Star Wars III. Waar op den duur Obi Wan tegen Anakin zegt: "You gotta realize something is out of place. He exceeded his term for a very long time!"
Voor degenen die geen engels kunnen: "Besef dat er iets mis is. Hij is al veel langer aangebleven dan zijn termijn!"
Eerder aan "Fear leads to Anger. Anger leads to Hate. Hate leads to suffering"quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:23 schreef Maikalo het volgende:
Doet me denken aan Star Wars III. Waar op den duur Obi Wan tegen Anakin zegt: "You gotta realize something is out of place. He exceeded his term for a very long time!"
Voor degenen die geen engels kunnen: "Besef dat er iets mis is. Hij is al veel langer aangebleven dan zijn termijn!"
Alles heeft z'n houdbaarheidsdatum.. Zelfs Grote Kale Leiders.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:12 schreef PyTh het volgende:
Zonder GKL waarvan jullie nou vragen of ie aub oprot was feyenoord 10 jaar terug al failliet verklaard.
En hoe was het nou, de afgelopen 1.5 jaar in de arena?quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. En dan hopen dat het schip juist niet strandt![]()
Ik krijg spontaan zin om weer es naar de Kuip te gaan eik van dit geNEUZel. Met een spandoek van "Hup Harrieieiehh!".
Eerst nog een dansje doen op een bepaald nummertje van De Sluipschuttersquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:45 schreef Kaap het volgende:
Als Charisteas tegen ajax:een hattrick maakt we vervolgens winnen na afloop het ajax publiek uitlacht in het interview daarop zegt dathet tijd was dat ze een lesje kregen en hij een hekel aan 020 heeft sinds hij bij Feijenoord speelt hij vervolgens zegt dat KJH een baby is en Ten Cate een eikel
Dan koop ik een shirt met zijn naam erop.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:47 schreef Kaap het volgende:
En na elke goal zijn shirt omhoog trekt waaronder hij een shirt aan heeft waarop staat: TIEN TIEN TIEN NULTIEN
Alsof babel qua neusgehalte te vergelijken is met Charisteas. Laatstgenoemde heeft nooit bij ajaks gepast. Ik hoop dat hij het heel goed gaat doen bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:54 schreef Keltie het volgende:
Als ze dan toch een Joodsche spits wilden had dan alles op Rosenberg gezet.. Of op die Babel ...
Júíst GKLs blijken in de regel een korte, turbulente, sterk geprononceerde periode te laten volgen door iets naars als een galg of 5 kogels. Maar laten we dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:44 schreef Keltie het volgende:
[..]
Alles heeft z'n houdbaarheidsdatum.. Zelfs Grote Kale Leiders.
Ik vrees dat dat dus niet gaat gebeuren. De supporters van Feijenoord zijn daar te stug voor. Plus dat Charisteas onder deze omstandigheden meestal niet goed presteert, waardoor hij alleen nog minder welkom wordt bij het legioen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:07 schreef Bombardier het volgende:
Het is toch ongelooflijk hè. Een beetje lopen schelden en schreeuwen na het aantrekken van jullie' toekomstig held Charisteas. Harrie.
Want weet je wat er gaat gebeuren? Charisteas blijkt een top-aankoop. Cultheld in spé en nog topscorer ook. Ik zou de volgende keer éérst wachten voor je je grote waffel opentrekt en pas als de speler de kans heeft gehad, oordelen!
Charisteas was ook helemaal niet te slecht voor Ajax. Hij was elke keer dreigend of scorend, als hem die spaarzame minuten gegund werden.
Jongens, een lampje feliciteert jullie met jullie nieuwe held. Ik weet zeker dat hij onsterfelijk populair wordt bij het legioen.
Vraag dat maar aan VDHquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
En hoe was het nou, de afgelopen 1.5 jaar in de arena?![]()
Of heel grote rode letters: "NEUSJE voor de goal"quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:47 schreef Kaap het volgende:
En na elke goal zijn shirt omhoog trekt waaronder hij een shirt aan heeft waarop staat: TIEN TIEN TIEN NULTIEN
Kortom een bout-aankoop...quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:50 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat dus niet gaat gebeuren. De supporters van Feijenoord zijn daar te stug voor. Plus dat Charisteas onder deze omstandigheden meestal niet goed presteert, waardoor hij alleen nog minder welkom wordt bij het legioen.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:03 schreef MarkNMGN het volgende: [afbeelding]
Staat eigelijk in het krantenberichten topic maar kon het niet laten om hem hier ook neer te zettenquote:Feyenoordsupporters moe
ROTTERDAM, juli 2008
Nu het seizoen 2007/2008 is afgelopen zijn de Feyenoordsupporters doodmoe naar huis gegaan om te genieten van hun welverdiende rust. Dat iedere supporter stuk voor stuk moe is, heeft te maken met het feit dat zojuist de Nederlandse beker gewonnen ten koste van BV Veendam. Daar dit al de 3e prijs is dit seizoen, en er het voorgaande seizoen ook al 4 (!) prijzen binnen zijn gesleept is het niet verwonderlijk dat men moe is.
Diverse clubs uit binnen- en buitenland hebben hun respect uitgesproken over spelers, coach en fans. Ook de media waren lovend over de meest belangrijke transfer, die het begin inluidde van louter overwinningen, 31 augustus haalde Feyenoord onder veel kritiek Angelos Charisteas (nu ook wel liefkozend Angelos Dangeros genoemd) binnen. De spits tekende vorig seizoen voor maar liefst 35 treffers. Dit seizoen werd de spits ook topscorer van de Champions league, met 15 treffers.
Overzicht gewonnen prijzen seizoen 2006/2007:
Landskampioen met maar liefst 99 punten. (Alleen tegen FC Groningen en Heracles Almelo werden punten gemorst.)
Gatorade cup 2006/2007. (4-1 winst tegen stadsgenoot Excelsior)
UEFA CUP 2006/2007. (3-0 winst tegen HSV)
JC Schaal 2007. (8-5 schiettent tegen AZ)
Overzicht gewonnen prijzen seizoen 2007/2008:
Landskampioen met 25 punten voorsprong op nr 2 AZ.
Gatorade cup 2007/2008. (1-0 zege tegen SC Heereveen)
Champions League 2007/2008 (6-0 zege tegen Chelsea, dubbele hattrick Angelos Dangeros)
ANP
Ja. Gezien de omstandigheden is het niet slim.quote:
Misschien was het allemaal niet zo erg geweest als ze niet andere namen hadden gedropt in de media ...quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:59 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ja. Gezien de omstandigheden is het niet slim.
Puur voetballend gezien heeft Feijenoord gewoon een goede sterke spits binnen gehaald.
Heb ik ook gemistquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:00 schreef twi het volgende:
He shit, heb ik het jubileumtopic gemist. Was het nog leuk?
Als het net zo gezellig was als de rest van de avondquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:00 schreef twi het volgende:
He shit, heb ik het jubileumtopic gemist. Was het nog leuk?
Tuurlijkquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:02 schreef Nellid het volgende:
de macht ligt nog altijd bij ons.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Of heel grote rode letters: "NEUSJE voor de goal"![]()
Dat doek dan he, niet dat standaard uitgemolken garpjequote:
Wees gerust, Jorien zal vast wel een DVD laten maken als Charisteas een hattrick maakt tegen ajax.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat doek dan he, niet dat standaard uitgemolken garpje.
quote:
Een afdankertje van de neuzen krijgt bij mij geen kans. (de derde spits was het daar toch?) Wanbeleid wordt er gevoerd, en dat kan niet langer.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:17 schreef satecl het volgende:
[..]
![]()
laten we hem gewoon een kans geven,,, alsof hij een rasjood is die er al vanaf z'n jeugd voetbalt... al zou Feyenoord een type sneijder/maduro binnen halen, dan is er pas reden om echt link te worden.... maar dit is een jongen die paar invalbeurten heeft gehad bij 020.
Ik heb het hier niet over de kwaliteit, want ik zou niet weten hoe hij is mét vetrouwen... maar ik vind niet dat je hem moet afrekenen op z'n 020-verleden.... want die was zo kort en zo onbelangrijk...
succes angelos...![]()
Het houd een keer op natuurlijk...quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:21 schreef BunnyHunter het volgende:
Ik geef ze het voordeel van de twijfel ik ben er ook niet blij mee dat hij komt maar ik neem aan dat ze daar beter weten wat ze doen dan ik.
We moeten de club gewoon met hart en ziel blijven steunen dan komt het ook weer goed!
Ik neem aan van niet, gezien de laatste jaren.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:21 schreef BunnyHunter het volgende:
Ik geef ze het voordeel van de twijfel ik ben er ook niet blij mee dat hij komt maar ik neem aan dat ze daar beter weten wat ze doen dan ik.
5de spits.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:21 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Een afdankertje van de neuzen krijgt bij mij geen kans. (de derde spits was het daar toch?) Wanbeleid wordt er gevoerd, en dat kan niet langer.
Dit is gewoon de spreekwoordelijke druppel.
Wou je overlopen dan?quote:
Ik vind dat helemaal niet enig of snoezigquote:
Niks jammer voor hem, hij wou toch al niet naar Feyenoord komen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:31 schreef chrisgyan het volgende:
Het aantrekken van Charisteas is gewoon de druppel. Jammer voor hem, dat hij hier de dupe van wordt.
Wat een gelul. Derde spits van Ajax zegt niks over zijn kwaliteiten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:21 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Een afdankertje van de neuzen krijgt bij mij geen kans. (de derde spits was het daar toch?) Wanbeleid wordt er gevoerd, en dat kan niet langer.
Dit is gewoon de spreekwoordelijke druppel.
Niet eens derde, vijfde spits las ik net. Het zegt voor mij al genoeg dat hij:quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:34 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wat een gelul. Derde spits van Ajax zegt niks over zijn kwaliteiten.
dan wordt het hard tijd dat ie daar eens mee gaat beginnen, 2-1 op ajax 2 keer hij zou natuurlijk leuk zijn om het legioen voor je te winnenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:36 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
-nooit potten heeft kunnen breken bij elke club waar hij gespeeld heeft.
Dat valt mee. Hij heeft niet zoveel geluk gehad bij zijn clubs. Bij Werder liep het niet zo, maar was de concurrentie te sterk en hij niet goed geacclimatiseerd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:36 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Niet eens derde, vijfde spits las ik net. Het zegt voor mij al genoeg dat hij:
-van ajax afkomt.
-tribuneklant daar was.
-nooit potten heeft kunnen breken bij elke club waar hij gespeeld heeft.
Dat komt meer door de niet zo snuggere Ajax-technische staf natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:37 schreef stefmans het volgende:
Zelfs Poepoen en Babel stonden voor hem in de rangorde![]()
Ach ik had zelf liever gezien dat jullie Rosenberg hadden gekocht Harry kan teminste nog iets forceren, en dat Babel en Poepoen ervoor staan komt natuurlijk door hun leeftijdquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:40 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dat komt meer door de niet zo snuggere Ajax-technische staf natuurlijk.
goh , nog een ... jullie zijn echt origineel ....quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:40 schreef kalinho het volgende:
er moet nog een naam bij de OP, bij de selectie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, hopelijk is dat rugnummer over een week of 2 weer beschikbaar.quote:
Ja om iets te forceren gooiden ze Harry erin ja, maar in de normale orde stond hij onderaan om in de basis te beginnen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:05 schreef R81 het volgende:
Vijfde spits bij ajax? Gewoon de tweede. Als Huntelaar niet tot scoren kwam etc was het toch vaak Charisteas die inviel? Niet Poepon () of welk ander onderkruipseltje dan ook.
Dat maakt trouwens verder geen ene flikker uit.
Hij werd bij ajax in het verkeerde systeem gebruikt.
Zoals ze al jaren doen daar in rotjeknor .......... beloven en niks komt er van terechtquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:30 schreef R81 het volgende:
Ik geef hem wel een kans.
Feit blijft wel dat het bestuur het Legioen belazert heeft.
Feyenoord![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |