quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:54 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Kom op man dat Stam hem breekt heeft niks met 010 vs 020 te maken maar Stam breekt elke spits!
Maar we hadden het even over Harry is wel een afdankertje, en dan Greene en Tiendalli niet.Daar ging het meer over, want jouw verhaal klopt ook wel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:55 schreef BobbyHill het volgende:
Dat gelul over afdankertjes gaat echt helemaal nergens over. Een reserve-speler van een betere ploeg kan gewoon een aanwinst zijn. Iedereen zat hier toch ook te hopen op bankzitter Pizarro van Munchen? Dat Charisteas bij Ajax niet speelde, komt puur door het feit dat Ajax op die postitie de beste spits van de Nederlandse competitie heeft rondlopen. En als invaller deed hij het daarnaast meer dan prima. Kwalitatief gezien is Ajax' afdankertje gewoon een aanwinst voor Feijenoord.
Gewoon dat geouwehoer "Stam breekt elke spits"quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:33 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Pff, ik kreeg om 7 uur een SMSje: Feyenoord heeft vagner Love gekocht.
Dus ik kwam 's nachts om 12 uur gematigd positief thuis.
'Redelijke aankoop hé, die Braziliaan', zei ik nog.
'Hoezo, Charisteas is toch een Griek?', kreeg ik terug te horen.
Julliequote:Op vrijdag 1 september 2006 18:00 schreef Nellid het volgende:
[..]
Gewoon dat geouwehoer "Stam breekt elke spits"![]()
Stam is een goede verdediger ja. Punt.
Dat gelul er omheen van jullie altijd...
Wat lul je nou vent, twee posts terug lul je zelf ook over 'jullie'.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:05 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Jullie![]()
Maarre het was meer een geintje dat hij iedereen breekt, omdat het een sterke en harde verdediger is.
nou geintje...quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:05 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Jullie![]()
Maarre het was meer een geintje dat hij iedereen breekt, omdat het een sterke en harde verdediger is.
Zieltje tochquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:08 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Neuzen![]()
![]()
ik ga gewoon letterlijk over mn nek van die zielige 47-chromosomaaltjes
Doe mij maar 4-4-1quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:14 schreef Hakkert het volgende:
Nog meer mensen die hopen dat ze 4-4-2 gaan spelen?
Letterlijk nog welquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:08 schreef BiMeWet het volgende:
Neuzen![]()
![]()
ik ga gewoon letterlijk over mn nek van die zielige 47-chromosomaaltjes
quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:21 schreef Harmen1984 het volgende:
Die anti-Harry-reacties hier zijn echt weer van het niveau bouwvakker...![]()
Stelletje gehandicapte josti's die elkaar nablaten.
En ja, ik had ook liever Cruz gezien
Och, dit argument is al minstens 300x gebruikt in voorgaande topics, en ook al 300x weerlegd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:35 schreef Ippon het volgende:
Toen Cruyff Feyenoord landskampioen maakte, ging het Legioen niet zo tekeer als nu. Wat een randdebielen, die mensen die zich voetbalsupporter noemen.
Nu hij eindelijk echte voetballers van een ehte club om zich heen heeft misschien.. we zien wel heaquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:01 schreef Plengel het volgende:
Ach, we doe er toch niets aan.En als ik zo naar Charisteas zijn gemiddelde van afgelopen seizoen kijk (13 wedstrijden incl. invalbeurten en 7 doelpunten) dan heb ik nog enige hoop dat hij er toch nog heel wat in gaat leggen het komend seizoen.
Ajax heeft dus ook een afdankertje van PSV in de spits lopen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:30 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Afdankertje=afdankertje.Greene, Tiendalli en Harry waren alledrie te licht voor Ajax 1 dus alledrie afdankertjes.Maar als jij alleen Harry niet mag omdat hij voor Ajax 1 heb gespeeld, snap ik dat best!
Als jood constant in een Feijenoordtopic zittenquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:02 schreef Erwtensoep het volgende:
020'er zeggen voor de cameras van Studio Sport
Sommige afdankertjes zijn best goedquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ajax heeft dus ook een afdankertje van PSV in de spits lopen.
En vice versa natuurlijk ( niet persoonlijk )quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als jood constant in een Feijenoordtopic zitten
Uhuh, zo overtuigend dat zelfs ik er geen been in ziequote:Op vrijdag 1 september 2006 18:37 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Och, dit argument is al minstens 300x gebruikt in voorgaande topics, en ook al 300x weerlegd.![]()
De grootste beoordelingsfout van PSV ooitquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ajax heeft dus ook een afdankertje van PSV in de spits lopen.
constantquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als jood constant in een Feijenoordtopic zitten
Aandoenlijk hequote:Op vrijdag 1 september 2006 19:02 schreef Erwtensoep het volgende:
020'er zeggen voor de cameras van Studio Sport
Huysegems en Harry samen in de spits, lijkt me geen slecht duoquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:14 schreef Hakkert het volgende:
Nog meer mensen die hopen dat ze 4-4-2 gaan spelen?
Tis een jooood, tis een jooohooohoood, CHAR-I-STEAS is een joooooooooooooodquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:07 schreef Tomasso het volgende:
Drooplul-X, flikker op uit dit topic en krijg een gekke aandoening ofzo...
Moet je er nodig op ingaan , daar kickt ze op.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:07 schreef Tomasso het volgende:
Drooplul-X, flikker op uit dit topic en krijg een gekke aandoening ofzo...
4-4-2 lijkt mij nu ook et beste met buijs rechts op et middenveld die wel diep gaat en harry in de spits met huysegems om hem heen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Huysegems en Harry samen in de spits, lijkt me geen slecht duo.
Dan ken je mij nog niet, dat ga ik nog HEEEEEL lang leuk vindenquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:11 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Moet je er nodig op ingaan , daar kickt ze op.
Gewoon niet op reageren , dan is de fun er snel vanaf
leuk heh, na de transfer deadline...quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:08 schreef cultheld het volgende:
Scaloni en Tristán zijn per vandaag transfervrij verklaard door Deportivo: Niks voor Rotterdam-Zuid?
................. Lodewijksquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:13 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
4-4-2 lijkt mij nu ook et beste met buijs rechts op et middenveld die wel diep gaat en harry in de spits met huysegems om hem heen.
Euh.. Transfervrij mag je gewoon halen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:16 schreef ILCILA het volgende:
[..]
leuk heh, na de transfer deadline...
Duurde het zolang totdat ze je eindelijk aannamen bij het afvalverwerkingsbedrijf?quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dan ken je mij nog niet, dat ga ik nog HEEEEEL lang leuk vinden![]()
jammer toch dat ik aan een nieuwe job ben begonnen en geen FOK tijd meer heb
Bij de plantsoendienst?quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
jammer toch dat ik aan een nieuwe job ben begonnen en geen FOK tijd meer heb
Transfervrij houd volgens mij gewoon in dat er geld betaalt hoeft te worden om over te nemenquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Euh.. Transfervrij mag je gewoon halen?
Transfervrije spelers mogen ook buiten de transferperiodes worden aangetrokken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:18 schreef ILCILA het volgende:
[..]
Transfervrij houd volgens mij gewoon in dat er geld betaalt hoeft te worden om over te nemen
quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:18 schreef ILCILA het volgende:
[..]
Transfervrij houd volgens mij gewoon in dat er geld betaalt hoeft te worden om over te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |