abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 september 2006 @ 20:58:29 #151
136427 Nellid
TRAINSPOTTING
pi_41433245
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 20:01 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

held
Dat kan je zo langzamerhand verwachten he... Maargoed, als al die mongolen hier blijven posten dan ga ik er zelf wel even tussen uit. en laat je bedankjes maar achterwegen...
  zaterdag 2 september 2006 @ 21:40:30 #152
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_41434704
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 20:58 schreef Nellid het volgende:

[..]

Dat kan je zo langzamerhand verwachten he... Maargoed, als al die mongolen hier blijven posten dan ga ik er zelf wel even tussen uit. en laat je bedankjes maar achterwegen...
Hey nelid. niet doen we moeten gewoon een niet reageren beleid instellen, bij deze..
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
  zaterdag 2 september 2006 @ 21:43:40 #153
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_41434802
Loop ik net tegen henk duut aan in de plaatselijke frituur hier in zuid limburg..

Wist niet dat ie bij mij in het dorp woont. Maargoed ik liep daar dus met me fr casual ik zeg.. Euhjj .. hij zo van.. wtf.... ik zo van haha hij zo van Doe mij een frietje met........

nahja boeiend hea
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_41438700
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 15:15 schreef BunnyHunter het volgende:
Is dat je eigen tatoo? Ik was erover aan het denken om een feyenoord/Limburg design te laten maken en die te laten zetten op mijn schouder/rug
Ik weet niet of je het tegen mij had maar mijn antwoord is ja
pi_41439312
Wat een wereldvoetballer die Charisteas. Na 45 minuten gewisseld vanavond met Griekenland.

Net op de Duitse TV zeiden ze nog dat heel Griekenland niet begrijpt dat Charisteas nog speelt. Maar gelukkig hebben wij hem binnengehaald
Christian Gyan Ole Ole
pi_41439388
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 23:45 schreef chrisgyan het volgende:
Wat een wereldvoetballer die Charisteas. Na 45 minuten gewisseld vanavond met Griekenland.

Net op de Duitse TV zeiden ze nog dat heel Griekenland niet begrijpt dat Charisteas nog speelt. Maar gelukkig hebben wij hem binnengehaald

Niet om jullie uit te lachen, maar dat is wel heel erg...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zaterdag 2 september 2006 @ 23:49:27 #157
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_41439472
Dus binnenkort is ie zelfs geen international meer Nu was ie tenminste dat nog
Jawel, je keek.
pi_41439853
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 23:46 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Niet om jullie uit te lachen, maar dat is wel heel erg...
Precies, dat vond ik dus ook. Zeker als je in al die samenvattingen een spits of 5 ziet langskomen waar je binnen 10 seconden kan zien dat die over meer kwaliteit beschikken. En dan bedoel ik niet Henry, maar bijvoorbeeld een Slowaakse spits of een Tsjech die er 2 maakt en nog bij FC Kolenmijn Brno speelt ofzo.

Nee, gewoon die Charisteas nemen
Christian Gyan Ole Ole
  zondag 3 september 2006 @ 02:17:24 #159
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_41443358
YouTuben blijft leuk in deze roerige tijden. Wat beelden van de UEFA Cup finale terug gezien. Blijft mooi. Feyenoord blijft toch de enige club met een Europese prijs de afgelopen 10 jaar.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_41443377
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 23:49 schreef jna het volgende:
Dus binnenkort is ie zelfs geen international meer Nu was ie tenminste dat nog
Is alleen maar beter voor ons.
pi_41443417
quote:
Op zondag 3 september 2006 02:17 schreef TC03 het volgende:
Feyenoord blijft toch de enige club met een Europese prijs de afgelopen 10 jaar.
Ook de enige club die al jaren wacht op een kampioenschap
pi_41443449
quote:
Op zondag 3 september 2006 02:22 schreef Nashje het volgende:

[..]

UEFA Cup is toch ook een kampioenschap, je bent immers kampioen van het gezelschap.
pi_41443455
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 19:42 schreef Nellid het volgende:

[..]

Goede post voor een mod
Lijkt me inderdaad gewoon een prima post ja.
quote:
Dat er zo gereageerd wordt op een "normale" post komt gewoon door al dat gezeik dat hiervoor al is gepost...
Er heerst in bepaalde topics een sfeer die ronduit slecht te noemen valt. Bij elke post van 'buitenaf' wordt er als stieren op een rode lap gereageerd. De schuld ligt niet bij de eerste posts (waar hier al sinds uberhaupt bekend werd dat Charisteas naar feyenoord zou gaan over gehuild wordt), maar bij de reacties daar op.
quote:
En dat argument hierboven, als er Feyenoorders dagenlang komen kankeren bij jullie dan moeten die mods daar ook gewoon wat aan doen dus wat je zegt slaat werkelijk waar nergens op. Daarbij kom ik echt zelden tot nooit in die topic van je. En janken om jullie doe ik al helemaal niet
Jij misschien niet, je trekt het je anders best aan. Het is van beide kanten. Het vervelende is echter, en dat is een feitelijke constatering, dat er een verschil in reacties zit. Bij een rel aan Ajax zijde wordt er veel meer gepikt. Er wordt eens gezeurd van "ga terug naar je eigen topic", maar niet in de mate als ik hier de afgelopen dagen heb gemerkt. Ook de stijl van de reacties is zeer anders. Hier komt er meteen een waslijst aan ziektes voorbij, de doodverwensingen laten niet snel op zich wachten en het op de man spelen kan weer beginnen. Dat is waarom er bij de laatste transferdag zoveel Feyenoorders zijn geband en geen Ajacied.

Maaruh, Da Sandman, keep up the good work
[/quote]
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_41443501
quote:
Op zondag 3 september 2006 02:25 schreef Da_Sandman het volgende:

Maaruh, Da Sandman, keep up the good work
Wat een mod, je geeft gewoon complimenten aan jezelf
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_41443526
.
In Southern Sun
pi_41444112
quote:
Op zondag 3 september 2006 02:22 schreef Nashje het volgende:

[..]

Feyenoord de afgelopen 8 seizoenen 1 keer kampioen,
Ajax de afgelopen 8 seizoen 2 keer kampioen, zo veel scheelt het nou ook weer niet
  zondag 3 september 2006 @ 04:33:52 #167
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_41444633
quote:
Op zondag 3 september 2006 02:30 schreef Da_Sandman het volgende:
.
en jij voelt niet aan dat in een moeilijke tijd mensen het vuurtje nog eens komen opstoken.

Slechte mod, slechte persoonlijkheid en een slecht emphatie vermogen.
pi_41445068
Met alle respect voor de aankopen van Feyenoord, maar wat een zwaktebod van die club !

Hoe wil je ooit weer aan de top komen als je spelers haalt als Kolkka, Leonard en Charisteas ?

Feyenoord is alleen qua naam nog groot, maar ik vind clubs als AZ, Heerenveen, en Groningen toch een betere selectie hebben dan Feyenoord (en dan heb ik PSV en Ajax niet eens genoemd ).

Beetje sneu dat ze nu voor het geld van Kalou / Kuyt alleen Charisteas kochten, dan heeft Sparta met Anastasio toch een betere Griekse spits

Wilde Tomasson ook niet terug naar de Kuip, of euhm Bonaventura Kalou ?

Zelf ben ik weliswaar een PSV fan, maar ik vind Feyenoord ook wel een leuke club (ik was ook erg blij toen ze enkele jaren terug de UEFA Cup wonnen ).

Alleen zie ik Feyenoord dit jaar in de grijze middenmoot eindigen, en het zou me zelfs niet verbazen als ze Europees voetbal mislopen
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 3 september 2006 @ 06:13:23 #169
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41445073
quote:
Op zondag 3 september 2006 06:10 schreef TLC het volgende:
Zelf ben ik weliswaar een PSV fan, maar ik vind Feyenoord ook wel een leuke club (ik was ook erg blij toen ze enkele jaren terug de UEFA Cup wonnen ).
Tsja....
  zondag 3 september 2006 @ 06:21:15 #170
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41445082
quote:
Op zondag 3 september 2006 04:33 schreef BunnyHunter het volgende:

[..]

en jij voelt niet aan dat in een moeilijke tijd mensen het vuurtje nog eens komen opstoken.

Het vuurtje wordt overal wel eens opgestookt. Nu is Feyenoord een keer aan de beurt. Shit happens. Verliest Ajax van IK Start dan is het weer daar.

En daarbij, wees blij dat er een handje geholpen wordt door anderen, anders had het helemaal zo stil geweest hier met al die bans
  zondag 3 september 2006 @ 06:26:33 #171
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41445088
Wat is feijnoord en wat is het vershcil met Ajax?

F = Rotterdam en Ajax Amsterdam? Twee hoofdsteden en Twee clubs ofzo?
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  zondag 3 september 2006 @ 06:31:40 #172
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_41445093
quote:
Op zondag 3 september 2006 06:26 schreef a-child-in-chains het volgende:

weet niet wat je op hebt, maar doe mij ook eens wat
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_41446745
quote:
380 x Bekeken Geplaatst door Louis 22 uur en 32 minuten geleden in Overige
Naast de fansite FR1908-Online breekt nu ook NRC Handelsblad-columnist Hugo Camps een lans voor Angelos Charisteas. “Als Julio Cruz wel een spits voor Feyenoord is, dan is Charisteas dat ook”, schrijft de bekende Belg. “In houterigheid doen ze weinig voor elkaar onder. Het zijn jongens van de Zestien, niet oogstrelend, maar wel met een voorwaarts instinct.”

Charisteas2 “Zou het oorlog worden in de Kuip?”, vraagt Camps zich af. “Ik dacht het niet. In zijn eerste wedstrijd voor Feyenoord schiet Charisteas er twee in en dan gaan de fans toch weer neuriënd naar huis.”

“Het onrechtvaardige is dat de harde kern voor minder dan een tweede Dirk Kuijt niet te paaien is. Maar er is geen tweede Kuijt. Zelfs Ronaldo zou de herinnering aan de publiekslieveling niet kunnen uitwissen. Als ze in de tribunes van Feyenoord één vak onder de knie hebben, dan is het wel de treiterkunst. Het zou een schande zijn als de Griek tijdens de winterstop de Kuip moet ontvluchten wegens ondraaglijke vijandigheid van de fans”, waarschuwt Camps.

Davids opgeroepen voor Jong Oranje onder 21 blijkbaar

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmusch op 03-09-2006 11:33:58 ]
pi_41446781
quote:
Op zondag 3 september 2006 06:26 schreef a-child-in-chains het volgende:

Goede genade.... alles onder controle?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41447191
quote:
Op zondag 3 september 2006 04:33 schreef BunnyHunter het volgende:

[..]

Bedankt voor deze inhoudelijke reactie op een ik denk toch redelijk uitgebreide post om iets uit te leggen.
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')