oh wtffffff dat ik dat niet meteen zagquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Tsss, je hebt wel over Tim he! Tim is held
Nobody fucks with Tim Vincken!!
Zeg er tegen Heracles beter uit dan Castelen ooit heeft gedaanquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:48 schreef FrankyMcG het volgende:
Tim Vincken......
Die komt ECHT nog HEEL VEEL tekort op het moment...
Daar noem je ook iemand.... Castelen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:50 schreef Keltie het volgende:
Zeg er tegen Heracles beter uit dan Castelen ooit heeft gedaan![]()
Nee.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:59 schreef koningdavid het volgende:
Ik snap niet waarom Feyenoorders altijd zo afgeven op Castelen. Hij is de beste aanvaller die jullie op dit moment hebben.
Ik denk dat ze in Amsterdam meer bekend staan om hun voetbalinzicht dan in Rotterdam.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:04 schreef Tomasso het volgende:
Nee.
Maargoed, jullie joden staan nou ook niet echt bekend om hele wedstrijden zien en voetbalinzicht.
Wie is er beter dan?quote:
Als ik de reacties hier af en toe zie vind ik het niet gek dat hij daar eens wat over gezegd heeft... maar ik heb geen idee of dat echt zo gebeurt isquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:13 schreef denthemen het volgende:
Die Huysegems word ook al uitgekotst zag ik omdat hij wat over het "legioen" had gezegt of zo?
Niemand. Castelen is de beste aanvaller en waardeloos tegelijk. Dat is juist het probleem van Feijenoord. Maar zogauw Charisteas gaat spelen zal hij wel de beste man voorin worden, als het legioen hem niet kapot fluit. En ik verwacht ook wel wat van De Ceulaar.quote:
Wat een bullshit.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:30 schreef Tomasso het volgende:
Bosschaart is nog beter dan Castelen. Dus ook Vincken en De Ceulaer.
Zou je? Objectief bekeken ook? Als ik Griek was zou ik wel blij zijn om in Nederland te kunnen voetballen maar volgens mij had hij na het EK naar wel meer clubs kunnen gaan.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:40 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
ik zou bij voorbaat een andere club dan ajax gekozen hebben..
Maar jij en ik zijn hem niet..
Onzinquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:13 schreef denthemen het volgende:
Die Huysegems word ook al uitgekotst zag ik omdat hij wat over het "legioen" had gezegt of zo?
Wat een critiriumquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
Tuurlijk heeft Castelen waardeloze wedstrijden gespeeld. Welke buitenspeler niet?
Maar Castelen heeft het Nederlands elftal gehaald en daar een aantal goede wedstrijden gespeeld. Bovendien heeft hij verschillende goals/assists gemaakt voor Feyenoord.
Je vergeet Denneboom.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat een critirium![]()
Zullen we dan gelijk maar Meerdink, Jaliens, Bobson, Yildrim halen? Want die hebben immers het NL elftal gehaald.
Klopt als een trein.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:45 schreef TimmyAsd het volgende:
Castelen behoort tot de betere aanvallers, maar met oa Kolkka, Pijair, Vincken en Ceulaar is dat niet zo moeilijk natuurlijk..
Gek he als De Ceulaer een Belg isquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je vergeet Denneboom.
Maar goed, als je Vincken beter vind dan Castelen zit er echt een steekje bij je los vrees ik.
En Oranje is best een goed criterium, ik heb De Ceulaars bijvoorbeeld nooit Oranje zien halen.![]()
Grapje toch?quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
ik heb De Ceulaars bijvoorbeeld nooit Oranje zien halen.![]()
Of Castelen een overschatte kutspeler is, is een andere discussie. Maar dat hij beter is dan jullie andere aanvallers staat buiten kijf. Dat zegt meer wat over Feyenoord dan over Castelen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gek he als De Ceulaer een Belg is.
En bij jou zit eerder een steekje los denk ik. Ik kan wel weer allemaal gaan zeggen waarom Castelen zo'n overschatte kutspeler is, maar dat heb ik al vaak genoeg gedaan. Zoek de oude topics maar af als je zo nieuwsgierig bent.
Ik schrok al.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Erg goed van je dat je De Ceulaars grap doorhad btw.![]()
Nee, jij bent gewoon een .. (edit bos81 laat dat)quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Of Castelen een overschatte kutspeler is, is een andere discussie. Maar dat hij beter is dan jullie andere aanvallers staat buiten kijf. Dat zegt meer wat over Feyenoord dan over Castelen.
Zou ik in jouw geval ook snel zeggen. En leer eerst maar z'n naam goed schrijven. Heel veel keer oefenen, daarna mag je misschien terugkomen.quote:Erg goed van je dat je De Ceulaars grap doorhad btw.![]()
Sterke beargumentatiequote:Op zaterdag 2 september 2006 17:52 schreef Tomasso het volgende:
Nee, jij bent gewoon een .....
Sorry, maar dit bewijst al dat je niet bijzonder snugger bent.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:52 schreef Tomasso het volgende:
Zou ik in jouw geval ook snel zeggen. En leer eerst maar z'n naam goed schrijven. Heel veel keer oefenen, daarna mag je misschien terugkomen.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gek he als De Ceulaer een Belg is.
Je moet je niet op gebieden wagen die je niet beheerst.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:17 schreef koningdavid het volgende:
Had dan niemand door dat het een grap was?
Ik had nog wel de overbekende:erachter gezet.
Humor?quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je moet je niet op gebieden wagen die je niet beheerst.
Tuurlijk jongen, en dat weet jij beter dan ik he?quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je moet je niet op gebieden wagen die je niet beheerst.
En je bedoelde het sowieso niet als grap, maar je was gewoon te laten met je edit.
Voor het grootste deel wordt hier gewoon normaal gepost hoorquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:59 schreef Nellid het volgende:
Waarom donderstralen al die mongolen niet gewoon uit het topic?!
Waar heb je in hemelsnaam die fuckin mods voor?
Dan kijk ik zeker telkens net op t verkeerde moment. 1/3 van de posts is het (terecht) verdedigen tegen al die semi-hilarische en domme opmerkingen van al die niet-Feyenoorders hier. Vind t nu wel genoeg geweest... Maar daarin ben ik blijkbaar de enigequote:Op zaterdag 2 september 2006 19:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voor het grootste deel wordt hier gewoon normaal gepost hoor
Klopt. Door de Feyenoorders.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voor het grootste deel wordt hier gewoon normaal gepost hoor
ach, het zijn nu eenmaal crisishuntersquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:59 schreef Nellid het volgende:
Waarom donderstralen al die mongolen niet gewoon uit het topic?!
Waar heb je in hemelsnaam die fuckin mods voor?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:59 schreef koningdavid het volgende:
Ik snap niet waarom Feyenoorders altijd zo afgeven op Castelen. Hij is de beste aanvaller die jullie op dit moment hebben.
Wie post er nu niet normaal? Er wordt een gewone, doodnormale post geplaatst en er komt een troll uit het niets overheen. En dan gaan janken dat de "joden" de boel hier verzieken...quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee.
Maargoed, jullie joden staan nou ook niet echt bekend om hele wedstrijden zien en voetbalinzicht.
Goede post voor een modquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..]
Wie post er nu niet normaal? Er wordt een gewone, doodnormale post geplaatst en er komt een troll uit het niets overheen. En dan gaan janken dat de "joden" de boel hier verzieken....
quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:14 schreef denthemen het volgende:
het ajax topic had anders ook een kakkerlakken plaag na ajax-kopenhagen dus ga niet scheinheilig doen..
Waarschijnlijk niet. De BOBs zijn nog niet overtuigdquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:39 schreef R81 het volgende:
Wie gaat er naar Lokomotiv Sofia - Feyenoord ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |