abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 september 2006 @ 16:49:01 #101
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_41426218
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:46 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Tsss, je hebt wel over Tim he! Tim is held

Nobody fucks with Tim Vincken!!
oh wtffffff dat ik dat niet meteen zag
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
  zaterdag 2 september 2006 @ 16:49:42 #102
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_41426232
goed dames ik ben weg zaal voeballen doei
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
  zaterdag 2 september 2006 @ 16:50:10 #103
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41426244
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:48 schreef FrankyMcG het volgende:
Tim Vincken......

Die komt ECHT nog HEEL VEEL tekort op het moment...
Zeg er tegen Heracles beter uit dan Castelen ooit heeft gedaan
  zaterdag 2 september 2006 @ 16:53:16 #104
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_41426313
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:50 schreef Keltie het volgende:
Zeg er tegen Heracles beter uit dan Castelen ooit heeft gedaan
Daar noem je ook iemand.... Castelen.

Nee Vincken heeft het (nog) niet, maar wat niet is kan nog komen. Hij bracht iig meer dreiging tegen Heracles dan Kollka!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_41426471
Ik snap niet waarom Feyenoorders altijd zo afgeven op Castelen. Hij is de beste aanvaller die jullie op dit moment hebben.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zaterdag 2 september 2006 @ 17:04:47 #106
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41426573
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:59 schreef koningdavid het volgende:
Ik snap niet waarom Feyenoorders altijd zo afgeven op Castelen. Hij is de beste aanvaller die jullie op dit moment hebben.
Nee.

Maargoed, jullie joden staan nou ook niet echt bekend om hele wedstrijden zien en voetbalinzicht.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_41426629
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:04 schreef Tomasso het volgende:

Nee.

Maargoed, jullie joden staan nou ook niet echt bekend om hele wedstrijden zien en voetbalinzicht.
Ik denk dat ze in Amsterdam meer bekend staan om hun voetbalinzicht dan in Rotterdam.
En Castelen is inderdaad een waardeloze speler.
Woo-loo-loo!
pi_41426689
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:04 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Nee.
Wie is er beter dan?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  zaterdag 2 september 2006 @ 17:08:24 #109
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_41426699
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:07 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wie is er beter dan?
Harry natuurlijk
Jawel, je keek.
pi_41426725
Ik heb liever charisteas in de spits dan pi-air.... Het enige wat hij goed kan is vrije trappen nemen, en zelfs dat gaat de laatste wedstrijden niet goed... dussuh optiefen met pi-air en lang leve charisteas met huysegems
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_41426836
Die Huysegems word ook al uitgekotst zag ik omdat hij wat over het "legioen" had gezegt of zo?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_41426884
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:13 schreef denthemen het volgende:
Die Huysegems word ook al uitgekotst zag ik omdat hij wat over het "legioen" had gezegt of zo?
Als ik de reacties hier af en toe zie vind ik het niet gek dat hij daar eens wat over gezegd heeft... maar ik heb geen idee of dat echt zo gebeurt is
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_41426914
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:07 schreef koningdavid het volgende:

Wie is er beter dan?
Niemand. Castelen is de beste aanvaller en waardeloos tegelijk. Dat is juist het probleem van Feijenoord. Maar zogauw Charisteas gaat spelen zal hij wel de beste man voorin worden, als het legioen hem niet kapot fluit. En ik verwacht ook wel wat van De Ceulaar.
Woo-loo-loo!
  zaterdag 2 september 2006 @ 17:30:14 #114
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41427324
Bosschaart is nog beter dan Castelen. Dus ook Vincken en De Ceulaer.

En Huysegems is ook een prutser, zit een beetje achterlijke spastische bewegingen te doen maar komt geen man voorbij.
  zaterdag 2 september 2006 @ 17:34:13 #115
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41427446
En nee, ik ben idd niet kapot van Castelen. En dat is nog vrij licht uitgedrukt. En over Koeman begin ik me ook steeds zorgen te maken.
pi_41427517
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:30 schreef Tomasso het volgende:
Bosschaart is nog beter dan Castelen. Dus ook Vincken en De Ceulaer.
Wat een bullshit.

Tuurlijk heeft Castelen waardeloze wedstrijden gespeeld. Welke buitenspeler niet?
Maar Castelen heeft het Nederlands elftal gehaald en daar een aantal goede wedstrijden gespeeld. Bovendien heeft hij verschillende goals/assists gemaakt voor Feyenoord.
pi_41427585
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:40 schreef BunnyHunter het volgende:

[..]

ik zou bij voorbaat een andere club dan ajax gekozen hebben..

Maar jij en ik zijn hem niet..
Zou je? Objectief bekeken ook? Als ik Griek was zou ik wel blij zijn om in Nederland te kunnen voetballen maar volgens mij had hij na het EK naar wel meer clubs kunnen gaan.
pi_41427651
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:13 schreef denthemen het volgende:
Onzin
  zaterdag 2 september 2006 @ 17:41:43 #119
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41427663
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:36 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wat een bullshit.

Tuurlijk heeft Castelen waardeloze wedstrijden gespeeld. Welke buitenspeler niet?
Maar Castelen heeft het Nederlands elftal gehaald en daar een aantal goede wedstrijden gespeeld. Bovendien heeft hij verschillende goals/assists gemaakt voor Feyenoord.
Wat een critirium

Zullen we dan gelijk maar Meerdink, Jaliens, Bobson, Yildrim halen? Want die hebben immers het NL elftal gehaald.

En nogmaals, jij ziet geen hele wedstrijden van hem. Dan valt er niet te discussieren, anders had je het zelf ook allang gezien.
pi_41427727
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:41 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Wat een critirium

Zullen we dan gelijk maar Meerdink, Jaliens, Bobson, Yildrim halen? Want die hebben immers het NL elftal gehaald.
Je vergeet Denneboom.

Maar goed, als je Vincken beter vind dan Castelen zit er echt een steekje bij je los vrees ik.
En Oranje is best een goed criterium, ik heb De Ceulaars bijvoorbeeld nooit Oranje zien halen.
  zaterdag 2 september 2006 @ 17:45:03 #121
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_41427770
Castelen behoort tot de betere aanvallers, maar met oa Kolkka, Pijair, Vincken en Ceulaar is dat niet zo moeilijk natuurlijk..
pi_41427804
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:45 schreef TimmyAsd het volgende:
Castelen behoort tot de betere aanvallers, maar met oa Kolkka, Pijair, Vincken en Ceulaar is dat niet zo moeilijk natuurlijk..
Klopt als een trein.
  zaterdag 2 september 2006 @ 17:46:45 #123
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41427833
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:43 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Je vergeet Denneboom.

Maar goed, als je Vincken beter vind dan Castelen zit er echt een steekje bij je los vrees ik.
En Oranje is best een goed criterium, ik heb De Ceulaars bijvoorbeeld nooit Oranje zien halen.
Gek he als De Ceulaer een Belg is .

En bij jou zit eerder een steekje los denk ik. Ik kan wel weer allemaal gaan zeggen waarom Castelen zo'n overschatte kutspeler is, maar dat heb ik al vaak genoeg gedaan. Zoek de oude topics maar af als je zo nieuwsgierig bent.

Echt, kunnen de joden die denken een mening te kunnen hebben over Castelen maar hem alleen in 5 minuutjes zien aub opflikkeren. Ik ga toch ook niet beweren dat huntelaar een kutspits is omdat hij die bal voor open doel mistte tegen Kopenhagen? Wat ik dus wil zeggen, jullie zien alleen z'n 3 goede acties in 5 minuten, maar de 75 mislukte acties van de rest van de wedstrijd worden niet getoond.
pi_41427914
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:43 schreef koningdavid het volgende:

[..]

ik heb De Ceulaars bijvoorbeeld nooit Oranje zien halen.
Grapje toch?
pi_41427927
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:46 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Gek he als De Ceulaer een Belg is .

En bij jou zit eerder een steekje los denk ik. Ik kan wel weer allemaal gaan zeggen waarom Castelen zo'n overschatte kutspeler is, maar dat heb ik al vaak genoeg gedaan. Zoek de oude topics maar af als je zo nieuwsgierig bent.
Of Castelen een overschatte kutspeler is, is een andere discussie. Maar dat hij beter is dan jullie andere aanvallers staat buiten kijf. Dat zegt meer wat over Feyenoord dan over Castelen.

Erg goed van je dat je De Ceulaars grap doorhad btw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')