Ik schrok al.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Erg goed van je dat je De Ceulaars grap doorhad btw.![]()
Nee, jij bent gewoon een .. (edit bos81 laat dat)quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Of Castelen een overschatte kutspeler is, is een andere discussie. Maar dat hij beter is dan jullie andere aanvallers staat buiten kijf. Dat zegt meer wat over Feyenoord dan over Castelen.
Zou ik in jouw geval ook snel zeggen. En leer eerst maar z'n naam goed schrijven. Heel veel keer oefenen, daarna mag je misschien terugkomen.quote:Erg goed van je dat je De Ceulaars grap doorhad btw.![]()
Sterke beargumentatiequote:Op zaterdag 2 september 2006 17:52 schreef Tomasso het volgende:
Nee, jij bent gewoon een .....
Sorry, maar dit bewijst al dat je niet bijzonder snugger bent.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:52 schreef Tomasso het volgende:
Zou ik in jouw geval ook snel zeggen. En leer eerst maar z'n naam goed schrijven. Heel veel keer oefenen, daarna mag je misschien terugkomen.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gek he als De Ceulaer een Belg is.
Je moet je niet op gebieden wagen die je niet beheerst.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:17 schreef koningdavid het volgende:
Had dan niemand door dat het een grap was?
Ik had nog wel de overbekende:erachter gezet.
Humor?quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je moet je niet op gebieden wagen die je niet beheerst.
Tuurlijk jongen, en dat weet jij beter dan ik he?quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je moet je niet op gebieden wagen die je niet beheerst.
En je bedoelde het sowieso niet als grap, maar je was gewoon te laten met je edit.
Voor het grootste deel wordt hier gewoon normaal gepost hoorquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:59 schreef Nellid het volgende:
Waarom donderstralen al die mongolen niet gewoon uit het topic?!
Waar heb je in hemelsnaam die fuckin mods voor?
Dan kijk ik zeker telkens net op t verkeerde moment. 1/3 van de posts is het (terecht) verdedigen tegen al die semi-hilarische en domme opmerkingen van al die niet-Feyenoorders hier. Vind t nu wel genoeg geweest... Maar daarin ben ik blijkbaar de enigequote:Op zaterdag 2 september 2006 19:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voor het grootste deel wordt hier gewoon normaal gepost hoor
Klopt. Door de Feyenoorders.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voor het grootste deel wordt hier gewoon normaal gepost hoor
ach, het zijn nu eenmaal crisishuntersquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:59 schreef Nellid het volgende:
Waarom donderstralen al die mongolen niet gewoon uit het topic?!
Waar heb je in hemelsnaam die fuckin mods voor?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:59 schreef koningdavid het volgende:
Ik snap niet waarom Feyenoorders altijd zo afgeven op Castelen. Hij is de beste aanvaller die jullie op dit moment hebben.
Wie post er nu niet normaal? Er wordt een gewone, doodnormale post geplaatst en er komt een troll uit het niets overheen. En dan gaan janken dat de "joden" de boel hier verzieken...quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee.
Maargoed, jullie joden staan nou ook niet echt bekend om hele wedstrijden zien en voetbalinzicht.
Goede post voor een modquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..]
Wie post er nu niet normaal? Er wordt een gewone, doodnormale post geplaatst en er komt een troll uit het niets overheen. En dan gaan janken dat de "joden" de boel hier verzieken....
quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:14 schreef denthemen het volgende:
het ajax topic had anders ook een kakkerlakken plaag na ajax-kopenhagen dus ga niet scheinheilig doen..
Waarschijnlijk niet. De BOBs zijn nog niet overtuigdquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:39 schreef R81 het volgende:
Wie gaat er naar Lokomotiv Sofia - Feyenoord ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |