+1quote:Op maandag 4 september 2006 14:10 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hoezo "in zijn huidige vorm"
Ik hoop dat Vlaar en Drenthe dit seizoen wat ervaring op kunnen doen.
En als er dan eentje scoort, dat dan "Oyalele" door het stadion schaltquote:Op maandag 4 september 2006 14:28 schreef Kaap het volgende:
En met Castelen, Charisteas en Ceaulear hebben we C3 en dat noemen we dan gewoon K3
Afrika tot in Amerika, alle Feijenoorders juichen weer!quote:Op maandag 4 september 2006 14:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En als er dan eentje scoort, dat dan "Oyalele" door het stadion schalt![]()
Jammere is dat Vlaar niet constant genoeg lijkt, althans afgelopen seizoen niet. En dus zie ik liever Greene daar spelen. Dan kun je wellicht Hofs of Drenthe daar neerzetten. Ik ben het met je eens dat ik Drenthe meer een middenvelder zie dan back.quote:Op maandag 4 september 2006 14:42 schreef Cart_man het volgende:
Opstelling moet als volgt zijn:
----------------------Timmer----------------------
Tiendalli-------Vlaar------Bahia-------Leonard
-------Buijs-------Lucius-------Greene--------
---------------------Guzman---------------------
---------------Chari-Huysegems-------------
Guzman met de punt naar voren en Lucius eventueel met de punt naar achteren. Tiendalli en Buijs kunnen posities afwisselen en opkomen. Greene kan misschien de positie van Vlaar innemen. Kan Hofs op die positie. Eventueel Drenthe, zie in hem meer een linksmidden dan een linksback. Leonard is echt een pure linksback. Chari is de lange man voorin en Huysegems of Castelen zwerft eromheen.
Oh, hallo.![]()
Ik moet zeggen dat ik het hier wel mee eens ben! Alhoewel ik Hofs ook wel een basisplaats gun.quote:Op maandag 4 september 2006 14:42 schreef Cart_man het volgende:
Opstelling moet als volgt zijn:
----------------------Timmer----------------------
Tiendalli-------Vlaar------Bahia-------Leonard
-------Buijs-------Lucius-------Greene--------
---------------------Guzman---------------------
---------------Chari-Huysegems-------------
Guzman met de punt naar voren en Lucius eventueel met de punt naar achteren. Tiendalli en Buijs kunnen posities afwisselen en opkomen. Greene kan misschien de positie van Vlaar innemen. Kan Hofs op die positie. Eventueel Drenthe, zie in hem meer een linksmidden dan een linksback. Leonard is echt een pure linksback. Chari is de lange man voorin en Huysegems of Castelen zwerft eromheen.
Oh, hallo.![]()
Ik zal straks Fifa 07 op de 360 spelen, maar der zal wel weer geen update van transfers zijnquote:Op maandag 4 september 2006 14:52 schreef Maikalo het volgende:
Ben ik de laatste transfers aan het doorvoeren op fifa (Charisteas, Buijs, Bosschaart, Leonard)
Leonard is toch nog 71 punten, met zilver![]()
Of moeten deze mededelingen in GAM?
"Aber, who ist der alt-stadt?"quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sowieso vloeiend Duits.
Die hattrick is voor mij genoeg dan doe ik met je mee, miss. als we hem met zijn alle via fok bestellen dat we korting krijgenquote:Op maandag 4 september 2006 15:32 schreef Kaap het volgende:
waaronder een hattrick tegen ajax waarna ik, zoals aan Da_S beloofd, een shirt met zijn naam zal aanschaffen
Doet ook mee, kan ik het mooi in de neus wrijven van een klasgenoot die nog shirtjes met Zlatan achterop draagtquote:Op maandag 4 september 2006 15:43 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Die hattrick is voor mij genoeg dan doe ik met je mee, miss. als we hem met zijn alle via fok bestellen dat we korting krijgen![]()
Hattrick? Sign me up!quote:Op maandag 4 september 2006 15:43 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Die hattrick is voor mij genoeg dan doe ik met je mee, miss. als we hem met zijn alle via fok bestellen dat we korting krijgen![]()
Dan is de aankoop van Charisteas al voor zo'n 250 E terugbetaaldquote:Op maandag 4 september 2006 15:58 schreef BunnyHunter het volgende:
Hattrick vs ajax tshirt bestel lijst:
Kaap
BunnyHunter
Maikalo
Mwanatabu
Op dit tempo is feyenoord straks heel wat shirts kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |