Hulde aan de man die lulde.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:17 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Voor mij wel.
Wat interesseert mij het nou hoe ze in Italie reageren. Ik hoef mn nergens aan te spiegelen. Pleur op met je manke vergelijkingen.
Wij zijn Feijenoord, wij reageren zo! Simpel toch?
Ja zoiets bedoelde ikquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:22 schreef venomsnake het volgende:
ik zou het wel lachen vinden als ie er meer maakt dan ''the Hunt''![]()
Geen joden in de OPquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:31 schreef ub40_bboy het volgende:
Lol, Angelos staat nog steeds niet in de OP.Hij komt toch echt hoor jongens, het is geen nachtmerrie.
Tjahh waarschijnlijk weinig meer aan te doen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:31 schreef ub40_bboy het volgende:
Lol, Angelos staat nog steeds niet in de OP.Hij komt toch echt hoor jongens, het is geen nachtmerrie.
Dan houden jullie geen elftal meer overquote:
Nou, hilarischquote:
Jullie worden kampioen! Ik meen hetquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:07 schreef Nellid het volgende:
[..]
Een kinderhand is gauw gevuld zullen we maar zeggen![]()
Ik kom ook inderdaad heel gefrustreerd overquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:13 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Jullie worden kampioen! Ik meen het
Heerlijk die gefrustreerde kakkies![]()
Laten we het maar ophouden dat ik je een typische fnoord supporter vindt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:20 schreef Nellid het volgende:
[..]
Ik kom ook inderdaad heel gefrustreerd over![]()
Stel je niet zo aan man, klein kind.
fnoord, kakkies...quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:24 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Laten we het maar ophouden dat ik je een typische fnoord supporter vindt.![]()
Nee, wanneer doe jij 't?quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:03 schreef gday het volgende:
Hebben er al wat Rotterdammers zelfmoord gepleegd?
quote:blaat verhaal wat al eerder kennelijk gepost, klote rots![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:36 schreef Joeriii het volgende:
Vond dit op Lunatic News, moest er wel om lachen
[..]
Kom net kijken vannachtquote:Op zaterdag 2 september 2006 04:47 schreef D1 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tering he, dat moet een redelijke rots zijn waar jij onder vandaan gekropen komt...
Ja maar dat spreken Wimke en Erwin nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sowieso vloeiend Duits.
Hij heeft toch genoeg tijd gehad om nederlands te leren...quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja maar dat spreken Wimke en Erwin niet
Van Loen z'n wijf wilde ook niet meer komen kijken, die kon de schelpartijen niet aan..quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:19 schreef satecl het volgende:
als het publiek hem maar niet gaat uitfluiten, dan schaam ik me dood,,, laten we maar niet op 020 lijken....
ze zal vast wel engels spreken en vertaanquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:57 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Van Loen z'n wijf wilde ook niet meer komen kijken, die kon de schelpartijen niet aan..
Weet niet of dat wijf van charisteas Nederlands verstaat?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
your shit
quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
your shit and you now your are......
Damn als dit al gezegd wordtquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:29 schreef Tomasso het volgende:
Ik wil Gullit weer terug. Dat is iig beter dan Koeman
Bertje van marwijk! , als we zo gaan beginnen kan ik het beter :pquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:29 schreef Tomasso het volgende:
oh oh, als mensen dit nu al gaan roepen...quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:29 schreef Tomasso het volgende:
Ja, maar bij Ajax zouden we er ook niet blij mee zijn als Dikke Ali als nieuwe spits werd binnengehaald.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:46 schreef -Wolf- het volgende:
Kom op stelletje jankerds, Harry schiet er echt wel meer in dan Pierre van nu. Wees blij dat je een spits hebt.
Omdat Ali ook geen versterking is voor Ajax. Charisteas is dat wel voor Feijenoord (als het publiek hem tenminste een kans geeft).quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:47 schreef thewishmaster het volgende:
Ja, maar bij Ajax zouden we er ook niet blij mee zijn als Dikke Ali als nieuwe spits werd binnengehaald.![]()
Precies. Charisteas is helemaal geen slechte spits. Alleen een oud-Ajacied.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:48 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Omdat Ali ook geen versterking is voor Ajax. Charisteas is dat wel voor Feijenoord (als het publiek hem tenminste een kans geeft).
En daarom zeg ik: wees blij dat je een spits hebt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:50 schreef thewishmaster het volgende:
Maar vergeleken met de vele doelpunten die K2 maakte, gaat Feyenoord er met Charisteas wel erg op achteruit.
Zn geweldige aankoopbeleid natuurlijk....quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:40 schreef thewishmaster het volgende:
Wat is er dan beter aan Gullit?
Zo weinig scoort Harrie ook weer niet! per minuut dan, meestal kwam hij toch als middenvelder. Voor Huntelaar kwam, was hij toch aardig op dreef..quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:50 schreef thewishmaster het volgende:
Maar vergeleken met de vele doelpunten die K2 maakte, gaat Feyenoord er met Charisteas wel erg op achteruit.
Leer Engels, echt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ze zal vast wel engels spreken en vertaan
your shit and you now your are...... zal ze dan vast wel verstaan![]()
![]()
Jouw poep en jij nu jouw bent.quote:
Nee. Bert en Koeman zijn 1. Ik zou haast denken dat ze kloontjes zijn. Hoewel we zelfs onder Bert nog wel beter presteerdenquote:
Ik denk niet dat Gullit het beter zal doen dan Koeman (sterker nog: hij heeft het niet gedaan), er valt gewoon niet te presteren met deze selectie. Koeman is hier realistisch in, Gullit sprak ambitie uit. Ik heb ook liever dat laatste, maar Koeman heeft gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee. Bert en Koeman zijn 1. Ik zou haast denken dat ze kloontjes zijn. Hoewel we zelfs onder Bert nog wel beter presteerden
Nee, ook Castelen is slechter gaan spelen. En om De Guzman kon je gewoon heen, die jongen barst van het talent. Maar ook hem vind ik weer wat minder spelen dan hij in het begin deed.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Gullit het beter zal doen dan Koeman (sterker nog: hij heeft het niet gedaan), er valt gewoon niet te presteren met deze selectie. Koeman is hier realistisch in, Gullit sprak ambitie uit. Ik heb ook liever dat laatste, maar Koeman heeft gewoon gelijk.
Spelers die Koeman beter liet presteren: Guzman, Castelen (?).
quote:Charisteas begrijpt commotie
AJAX Angelos Charisteas vindt het normaal dat zijn komst in Rotterdam niet wordt toegejuicht. Dat zei de spits vrijdag tegenover RTV Noord-Holland.
Charisteas reageerde op alle berichten van woedende fans in en rond De Kuip. Tientallen fans, zowel donderdagavond bij het stadion als op diverse websites, vinden de aankoop van Charisteas, zeker na het vertrek van publieklieveling Dirk Kuyt, een schande.
Charisteas: "Dat heb je als je van Ajax komt. Maar ik zal mijn uiterste best doen om hun ongelijk te bewijzen. Ik wil veel gaan scoren in Rotterdam. "
Bron
omgquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:28 schreef TC03 het volgende:
Ben ik de enige die een mooi liedje ziet op de melodie van Boten Anna?
Is met "Harry" en "Jood" ?quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:28 schreef TC03 het volgende:
Ben ik de enige die een mooi liedje ziet op de melodie van Boten Anna?
Ik vind ook niet dat hij nu het middelpunt van alle agressie moet worden. Het is niet echt zijn schuld. En hoe je het ook wendt of keert, hij speelt nu voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:30 schreef venomsnake het volgende:
Harry begrijpt jullie helemaal..![]()
[..]
Je vergeet de slechte dingen om Gullit. Zijn inconsequente gedrag naar spelers toe, spelers ineens laten vallen (Paauwe, Buffel). De ambitie die hij uitsprak waardeerde ik ook wel, maar ik kies toch echt liever voor Koeman dan voor Gullit hoor.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, ook Castelen is slechter gaan spelen. En om De Guzman kon je gewoon heen, die jongen barst van het talent. Maar ook hem vind ik weer wat minder spelen dan hij in het begin deed.
En je kan veel zeggen over Gullit, maar de aanval was uitstekend in orde. Met de dezelfde aanval heeft Koeman het slechter gedaan m.i., aangezien die hele voorhoede minder presteerde.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:35 schreef TC03 het volgende:
Meer iets van:
Ik ken een jood,
Een hele dure splinternieuwe jood,
Zijn naam is Harry en onze club is bijna dood,
Hij gaat spelen voor ons allemaahaal,,
Het is de allergrootste jood van allemaal.
Is toch juist het mooie van voetbal. Overal waar je de laatste dagen komt gaat het over Charisteas. Het is niet te ontwijken wat dat betreftquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:22 schreef Maikalo het volgende:
Oke, we zijn nu al 7 topics aan het vol zeuren over de komst van Charisteas.
Danny Buijsquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:27 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Is toch juist het mooie van voetbal. Overal waar je de laatste dagen komt gaat het over Charisteas. Het is niet te ontwijken wat dat betreft
Daar heb je een punt. Hij speelde meestal maar een paar minuten als invaller en pakte dan toch zijn doelpuntjes mee. Bij Ajax heeft hij nooit echt een kans gehad om het 90 minuten te bewijzen (net als Lazovic bij Feyenoord eigenlijk).quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zo weinig scoort Harrie ook weer niet! per minuut dan, meestal kwam hij toch als middenvelder. Voor Huntelaar kwam, was hij toch aardig op dreef..
quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:35 schreef TC03 het volgende:
Meer iets van:
Ik ken een jood,
Een hele dure splinternieuwe jood,
Zijn naam is Harry en onze club is bijna dood,
Hij gaat spelen voor ons allemaahaal,,
Het is de allergrootste jood van allemaal.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:29 schreef Nellid het volgende:
[..]
fnoord, kakkies...
En dan 25 jaar zijn, jij zal wel trots zijn op jezelf![]()
typische feyenoordsupporter, als dat betekent dat ik heel anders ben dan jij, dan ben ik het volledig met je eens... ouwe grappenmakert
Op naar de tattooshop danquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:15 schreef BunnyHunter het volgende:
Is dat je eigen tatoo? Ik was erover aan het denken om een feyenoord/Limburg design te laten maken en die te laten zetten op mijn schouder/rug
Die discussie is nu ook al 4 topics gevoerd, het gaat er meer om dat mensen niet iemand willen die bij ajax geen kans krijgt. Er zijn mensen die hem een kans geven en er zijn er die er niets aan vinden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:11 schreef VoreG het volgende:
Zo'n grote Ajacied is Charisteas toch niet
Ik heb wel wat beters te doen dan 4 topics te gaan lezen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:12 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Die discussie is nu ook al 4 topics gevoerd, het gaat er meer om dat mensen niet iemand willen die bij ajax geen kans krijgt. Er zijn mensen die hem een kans geven en er zijn er die er niets aan vinden.
samenvatting van 4 topics..
Alternatieven waren er wel: Love, Klaznic, B. van de Broek (lutjebroek 4 zaterdag)quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen dan 4 topics te gaan lezen.
Maar er is toch geen alternatief? Dan is Charisteas toch een goede aankoop, je hebt nu eenmaal een spits nodig.
Klasnicquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Alternatieven waren er wel: Love, Klaznic, B. van de Broek (lutjebroek 4 zaterdag)
Kortom Klasnic had je niet kunnen hebben want de club wilde niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Klasnic was al rond met Feyenoord en de clubs ook bijna, alleen Werder blies op het laatste de transfer af...
Jou uitleg is niet veel korter en je had eerder dus ongelijk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kortom Klasnic had je niet kunnen hebben want de club wilde niet.
ik zou bij voorbaat een andere club dan ajax gekozen hebben..quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
heb echt medelijden met die arme Griek. Als je al bij voorbaat het publiek tegen je hebt. Ik zou spontaan veel goals gaan maken om al die klootzakken een lesje te leren... maar ja, dan zijn ze toch blij..
Tsss, je hebt wel over Tim he! Tim is heldquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:24 schreef BunnyHunter het volgende:
jaja daar ga ik neit weer over beginnen..
Ik heb mijn FR casuals binnen
wel een voorbeeld van een niet fotogeniek iemand..
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |