Eerder voor je enkels en knieën. Tenminste, daar kreeg mijn zus last van toen ze aan trampolinespringen (soms op wedstrijdbasis) deed.quote:
jup, dat weet ik na 4 jaar slikken wel dat het nu niet meer veilig isquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:56 schreef Guppyfriend het volgende:
let ook op met eventuele seks, sylvana... je pil is nu niet meer betrouwbaar als anticonceptie. misschien kan je het beste even het boekje of je huisarts raadplegen wat je het beste kan doen.
goed hoorquote:
bij mij gelukkig nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:12 schreef CherryLips het volgende:
pfff woensdag is echt schransdag geworden
ik had een beetje veel saté bij de rijst gisteren en wat chocolade-ijs als toetjequote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
bij mij gelukkig nietOmdat ik de hele dag heb liggen slapen heb ik de verleiding kunnen weerstaan om naar de winkel te rennen en alleen chocola te kopen
Nou dus alleen die tosti's van vanmiddag op en ben nu aan het avondeten, dus veel meer eten zal ik ook niet vandaag
Alleen dat sporten, daar hebben we het nog maar ff niet over
same here, daarom sla ik ook even een weekje over met wegenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:20 schreef Klein het volgende:
Ik houd me al de hele week supernetjes..
Maar zit in 'mn vrouwelijke periode' dus heb op dit moment niet zoveel vertrouwen in de weegschaal..
Ben benieuwd wat het ding zaterdagochtend zegt!![]()
Natuurlijk!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:07 schreef Sylvana het volgende:
Veel succes met de vakantiekilo's eraf krijgen Ymme
Nugget, zo hey, jij bent fanatiek met sporten zegKun je niet een beetje van dat fanatikisme aan mij geven?
en weer een kilo erafquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:57 schreef D.Rose het volgende:
OP weer aangepast
1 kilo er vanaf, en heb er 2 van mijn streefgewicht afgehaald (van 82 naar 80)
Dat is het niet, dat vind je alleen maar.quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:49 schreef wkraaij het volgende:
snoep laten liggen is echt heel moeilijk.
Ik merk nu dat ik weer een beetje oke figuur heb, dat ik het van mezelf mag, om me weleens uit te leven. Oke het kost misschien een paar dagen om weer het eraf te hebben (met gewoon normaal eten), maar dat is op zich niet zo erg.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zou best wel weer een keertje ongegeneerd willen schransen, maar ik ben bang dat dat niet opweegt tegen het schuldgevoel wat ik daarna dan heb. Gewoon weer een zak chips met chocolade door elkaar eten en roze koeken erbij enzo
.
ik wilde ook meelopen maar op het laatste moment wilde niemand meer meequote:Op zaterdag 2 september 2006 18:38 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb vandaag 15 km gelopen, de Airborne in Oosterbeek. Heb nu wel flink last van mijn kuiten... Auw.
Ik nu 8 kilo in 4,5 week, waarvan op de topdagen wel 2 kilo in 4 dagenquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:48 schreef wkraaij het volgende:
ik zou nog wel zo een zak drop leeg kunnen eten.![]()
hey, iemand van jullie wel eens flink gewichts verlies gehad? .
waarom heb je nootjes in huisquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:41 schreef Sylvana het volgende:
ik voel me niet zo lekker, vandaag alleen nog maar 1 bolletje met kaas gegeten, echt geen zin om te eten nouAlleen nou ben ik bang dat ik vanavond als het misschien beter ga een hele zak met nootjes ofzo ga opeten
*jaloers is*quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik nu 8 kilo in 4,5 week, waarvan op de topdagen wel 2 kilo in 4 dagen
waren over van een feestje, normaal heb ik dat idd niet in huis, omdat ik weet dat ik niet 1 handje kan nemen, maar gelijk de hele zak opeetquote:
heel gemakkelijk eigenlijkquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]
*jaloers is*
hoe krijg je dat voor elkaar?
niet openmaken dan, of weggooien mocht het al open zijnquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]
waren over van een feestje, normaal heb ik dat idd niet in huis, omdat ik weet dat ik niet 1 handje kan nemen, maar gelijk de hele zak opeet
hij is al open, maar vind het zonde van me geld om het weg te gooienquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet openmaken dan, of weggooien mocht het al open zijn
ik eet ook altijd om 12.30 uur, maar dan neem ik rond een uur of 4 idd nog wel een stuk fruit ofzo, anders hou ik het ook niet vol tot het avondetenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is dat wel voldoende, om half een eten en dan 's avonds weer? Als ik dat doe krijg ik rond vieren een ontzettende dip, dus ik lunch eigenlijk niet, maar verspreid dan 3 boterhammen over de gehele middag.
gewoon zorgen dat je genoeg tv te kijken hebt (video/dvd/downloads)quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:00 schreef Sylvana het volgende:
jemig, elke dag 25 km op de hometrainer, ja, dan krijg je ook wel voldoende beweging ja
zoveel discipline heb ik niet
Vind het echt knap van je!
Achja, je hebt het toch al gekocht. Als je het weggooit is die verleiding er tenminste niet meer en misschien geen extra gewicht, alleen maar beter lijkt mequote:Op zaterdag 2 september 2006 20:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hij is al open, maar vind het zonde van me geld om het weg te gooien
jij zet je geld liever om in calorieën?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hij is al open, maar vind het zonde van me geld om het weg te gooien
ik had het gekocht voor een feestje, en toen was het dus wel opengemaakt, maar nog niet opquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij zet je geld liever om in calorieën?
men zegt dat het niet voldoende is, maar ik red me er mee, en ik val af, dus voel er niets voor mijn voedingspatroon te wijzigen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is dat wel voldoende, om half een eten en dan 's avonds weer? Als ik dat doe krijg ik rond vieren een ontzettende dip, dus ik lunch eigenlijk niet, maar verspreid dan 3 boterhammen over de gehele middag.
Hoelang doe je over 25 km op de hometrainer dan? Op de crosstrainer ben ik 25 min bezig met 8 km..quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
heel gemakkelijk eigenlijk
Was van plan er hard m'n best voor te doen, maar dat is niet eens nodig
Enige wat ik doe is (bijna) iedere dag minimaal 25km op de hometrainer, minimaal 2 liter water p.d. en geen tussendoortjes.
Ik eet rond 12:30u 4 sneetjes brood, s'avonds een warme maaltijd en mocht mijn maag rommelen rond 23:00u nog een boterham.
dan heeft het ook lekker veel nut om af te vallen, als je daarna weer aankomtquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat doe ik volgende week wel als ik klaar ben met afvallen en weer mag aankomen
voetbahquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:07 schreef Sylvana het volgende:
ik kijk nooit tv
of er moet nog meer voetbal op tv komendat kijk ik wel
en ik heb geen geld voor een hometrainer
25 per uur, en alle volgende 5km +10 minutenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hoelang doe je over 25 km op de hometrainer dan? Op de crosstrainer ben ik 25 min bezig met 8 km..
Als je per maand ongveeer 80 euro "vrij" te besteden heb, dan is een hometrainer wel duur, maar goed, als het goed is krijg ik deze maand eindelijk aanvullende beurs van het hele jaar ( terugwerkende kracht) dus dan heb ik wel meer te besteden, maar ik ben echt bang dat ik hem dan koop en amper gebruikquote:
het mag er weer aan, maar niet meer bij de buikquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dan heeft het ook lekker veel nut om af te vallen, als je daarna weer aankomt
had je daar maar wat over te zeggenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het mag er weer aan, maar niet meer bij de buik
tja, toen ik zag hoe goed het afvallen ging ging het fietsen ook een stuk makkelijkerquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Als je per maand ongveeer 80 euro "vrij" te besteden heb, dan is een hometrainer wel duur, maar goed, als het goed is krijg ik deze maand eindelijk aanvullende beurs van het hele jaar ( terugwerkende kracht) dus dan heb ik wel meer te besteden, maar ik ben echt bang dat ik hem dan koop en amper gebruik
daar heb ik ook wat over te zeggenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
had je daar maar wat over te zeggenDat zou echt relaxed zijn
ik had eerst besloten dat het er 8 waren, heb het later bijgesteld naar 10quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:18 schreef Sylvana het volgende:
mja, ik hoef ook maar 7 kg af te vallen, (minimaal 5, liefst 7) dus niet zo veel als jou of anderen hier bijvoorbeeld, dat scheelt ook wel natuurlijk
hmm dus zo raar is 't niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik nu 8 kilo in 4,5 week, waarvan op de topdagen wel 2 kilo in 4 dagen
Iddquote:Op zondag 3 september 2006 12:25 schreef CherryLips het volgende:
gisteren feestje bij m'n nicht, heb alleen 1 glas frisdrank en één stukje chocoladetaart op, verder alleen komkommerhapjes zitten eten, dus toch best netjes he?
Waar kom je vandaan? Misschien kun je volgend jaar met ons mee?quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik wilde ook meelopen maar op het laatste moment wilde niemand meer mee
wat netjes!!quote:Op zondag 3 september 2006 12:25 schreef CherryLips het volgende:
gisteren feestje bij m'n nicht, heb alleen 1 glas frisdrank en één stukje chocoladetaart op, verder alleen komkommerhapjes zitten eten, dus toch best netjes he?
heb ik al een tijdje trug helemaal doorgelezenquote:Op zondag 3 september 2006 12:13 schreef STING het volgende:
Afwisseling in je dieet is volgens mij voornamelijk belangrijk voor het verschil in voedingstoffen en voor sommige mensen is het inderdaad ook belangrijk om te voorkomen dat ze terugvallen naar ongezond lekker. Hier staat het wel netjes beschreven:
http://www.slank-en-sterk.nl/smaak.html
quote:Op zondag 3 september 2006 21:18 schreef Keeto het volgende:
Dikzakken.
verkapte 'hallo mensen ik ben een kneus' postquote:Op zondag 3 september 2006 21:18 schreef Keeto het volgende:
Dikzakken.
Wat zijn we toch goed bezig zegquote:Nederlanders snacken minder
Uitgegeven: 4 september 2006 10:28
Laatst gewijzigd: 4 september 2006 10:36
NIJKERK - Nederlanders laten de snackbar en fastfoodketens steeds vaker links liggen. Ook schiet de maaltijd er minder vaak bij in. Het ontbijt, de lunch en het avondeten worden vaker op de normale tijd genuttigd.
Maaltijden zijn bovendien gezonder dan in 2004 en de Nederlander eet minder tussendoortjes. Dat blijkt maandag uit een rapport van onderzoeksbureau Q&A onder ruim 1500 mensen.
Volgens het onderzoek komt 21 procent van de ondervraagden nooit in de snackbar. In 2004 was dat nog 4 procent. Het percentage mensen dat de snackbar eens per week of vaker bezoekt is gedaald van 17 naar 14.
Bron
I know I'm hard to resistquote:Op maandag 4 september 2006 12:05 schreef CherryLips het volgende:
...
alleen een keertje wat nuggets bij de mac
Als het dat neurologische is ben ik zelf zeer geïnteresseerd, ik denk dat ik daar namelijk zelf last van heb (mogelijk door mijn MS).quote:Op maandag 4 september 2006 09:22 schreef Sylvana het volgende:
Goed hoor wkraaij
Duimen jullie vandaag allemaal even voor me? Ik heb vanmiddag rijtest bij het CBR om te kijken of ik veilig kan deelnemen aan het verkeer ( 4 keer gezakt wegens geen inzicht, misschien iets neurologisch)
ik ga ieder week Maccenquote:Op maandag 4 september 2006 12:05 schreef CherryLips het volgende:
ik heb al ruim een maand geen patat opook geen kroket of frikandel, alleen een keertje wat nuggets bij de mac
Jou kan ik dan weer wel weerstaanquote:
Nee, dat was het eglukkig niet, wat het wel is kun je hier lezen: [Centraal] Rijbewijs/Rijles topic [deel 66]quote:Op maandag 4 september 2006 15:00 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Als het dat neurologische is ben ik zelf zeer geïnteresseerd, ik denk dat ik daar namelijk zelf last van heb (mogelijk door mijn MS).
of als autodropquote:Op maandag 4 september 2006 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet zo slecht als een gevulde koek![]()
ik heb meestal iets van 550 ofzo ( 1 uur sporten)quote:Op maandag 4 september 2006 22:49 schreef Thrilled het volgende:
even vraagje aan jullie..ik zit sinds kort op fitness en nu verbrand ik per avond zo'n 400 caloriëen... ik vind dit vrij weinig maar is dit ook zo? ik wil graag weten wat de rest hier verbrand enzo...
fanatiek bewegen... valt sex onder fanatiek bewegen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:46 schreef wkraaij het volgende:
Het meeste wat na je avond eten (na 8 uur savonds) eet slaat je lichaam op.
Tenzij je voor het slapen gaan nog even een uurtje fanatiek gaat bewegen.
En als wat je eet best wat zout bevat, houdt je lichaam ook vocht vast om alles in evenwicht te houden.
mijn benen zijn inmiddels gewend aan een beetje fietsenquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:12 schreef wkraaij het volgende:
haleluja
je benen niet erg zwabberig?
En vind je dat niet saai, bijna 2 uur (denk ik) op de hometrainer?
je wil snel afvallen, maar niet sporten?quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:25 schreef hunk_me het volgende:
Ik heb eigenlijk geen problemen met mijn kilo maar wil nog een kleine 5 kilo afvallen. Weten jullie hoe ik dit supersnel kan doen? Kom niet met sporten aan want dat doe ik al door te werken:D
Ja, de vakantie was erg leuk. Wel anders dan ik gewend was, want we hebben een hele week in Stockholm doorgebracht terwijl we normaal altijd gaan kamperen en de natuur in gaan. Maar Stockholm is echt een hele leuke stad, dus we hebben ons goed vermaakt. Nadeel van in een stad op vakantie zijn is altijd wel dat je al je eten op straat moet kopen, en dat is dus niet helemaal dieet-technisch verantwoord natuurlijk. Maar ik ben dus heel benieuwd, ik zie het morgen wel (en eerlijk gezegd denk ik dat het wel mee zal vallen, ik ben al zooooooooo lang constant dat mijn weegschaal is vastgeroest op 65 kiloquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:56 schreef Sylvana het volgende:
welkom terug Qleuke vakantie gehad verder? ben benieuwd hoe het met je gewicht is nu dan
Ik heb echt zin om me vol te proppen met alles wat slecht is, kutzooi allemaal
tochquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:57 schreef innepin het volgende:
Had al een (onbemerkte) tvp geplaatst, maar nu kom ik mij toch officieel melden...Heb zojuist m'n aanmelding verstuurd![]()
Nou moet ik 't toch *echt* es volhouden, toch? Toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo een nieuw hardloopschema opstellen en eens het internet afzoeken naar oefeningen die je thuis kunt doen om steviger te worden.Everything which is not impossible, will eventually happen
Ooit moet het toch lukken...quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:57 schreef innepin het volgende:
Nou moet ik 't toch *echt* es volhouden, toch? Toch?
quote:Op woensdag 6 september 2006 09:12 schreef Quinazoline het volgende:
Ik heb me net gewogen.Wat vervelend dat je niet verder komt zeg... Zeker als je niet weet waar het aan ligt. Veel succes met sporten en bedenk maar: ook als je niet afvalt, ben je in elk geval wel heel gezond aan het leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo een nieuw hardloopschema opstellen en eens het internet afzoeken naar oefeningen die je thuis kunt doen om steviger te worden.
Jullie inspireren wel zeg, ik denk dat ik ook maar weer eens het cursusschema van het sportcentrum erbij ga pakken.
Are you pondering what I'm pondering?
Ik weet het. Lijn al vanaf Dec 2005 en er is al 15 kilo af. En het hoeft van mij ook echt niet snel te gaan. Maar ik geef gewoon te snel toe. En zelfs daar wil ik vanaf. Niet alleen de kilo's. Maar ik wil ook eens NEE kunnen zeggen.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Ach Ymme, als je je lichaam nooit iets toestaat, weet het uiteindelijk helemaal niet meer wat het met al dat eten moet en kom je volgens mij des te sneller aan als je weer normaal gaat eten. Bovendien moet het ook voor jezelf vol te houden blijven. Je kunt nou eenmaal niet maanden achter elkaar jezelf een ijzeren discipline opleggen. Dat is niks om je rot over te voelen want dat kan niemand, zeker met het drukke en onregelmatige leven dat mensen vaak leiden.
Ik heb toen ik lijnde ook wel eens flink gezondigd, maar als ik me daarna weer netjes aan mijn punten hield viel ik uiteindelijk zonder moeite verder af. Ik ben er nooit blijvend door aangekomen.
Wel niet te vaak doen natuurlijk, anders ben je alleen maar bezig om de kilo's van het zondigen er weer af te werken, maar dat weet je zelf ook wel.
Tja, in zo'n situatie zitten we dus hier nou, heb ze gister na weer een knallende ruzie dus maar verteld dat ik ga verhuizen, maar voel me er wel zo kut onder dat ik met eten niet echt goed bezig ben nou, maar met sporten wel, dus doe toch nog wel iets goedquote:Op woensdag 6 september 2006 09:58 schreef wkraaij het volgende:
Sylvana, huisgenoten, ik kan mee praten. 6 jaar lang heb ik op kamers gewoond met wisselende huisgenoten en sommige kon ik wel schieten en anderen wouden mij wel schieten. Maar het kan ook heel leuk zijn.
Lees dat hier maar eventjesquote:Op woensdag 6 september 2006 14:18 schreef Quinazoline het volgende:
Sylvana, hoe is je rijtest eigenlijk gegaan?
Ik ben nu veel aan het hardlopen maar ik zie de bui al hangen dat ik dadelijk niet meer ga vanwege het weer, dus dan is zo'n stepper denk ik wel ideaal. Dan kan ik me daar weer een tijdje, tijdens het tv kijken, op uitleven.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:34 schreef heaven7 het volgende:
Dankje Quinazoline
Ik heb ook een (mini)stepper en ik vond het in het begin heel leuk maar na een tijdje gaat het toch vervelen en zeker omdat je het jezelf oplegt he, "je moet anders val je nooit af"
Kun je trouwens half aan de diarree komen van de Molkosan?
Je mag ook Q. zeggen hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 17:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb dat dus ook net als Quizaoline (oid, weet de naam niet uit mn hoofd), dat ik maar blijf stilstaan. Ik denk dat mijn lichaam het zo wel goed vindt, maar ik dus nog niet, hoewel ik al best trots mag zijn nu.
Kan iemand eigenlijk commentaar geven op mijn eetpatroon, misschien dat het beter kan? Zal even opschrijven wat ik vandaag heb gegeten.
Ontbijt (7.00u): cruesli (ong. 150 gram) met halfvolle melk, 1 plakje ontbijtkoek
Lunch deel 1 (11.30u): fruitkick, boterham met kaas
Lunch deel 2 (14.00u): boterham met kipfilet, boterham met achterham
Tussendoor (17.00u): knackebrod met kipfilet
En dan avondeten rond 19.00u.
Vanavond had ik een avondje sporten in gedachten, maar moet helaas de hele avond verplicht televisie kijken (voor m'n studie). Dat wordt dus af en toe maar even op de stepper staan..
Oh oeps, foutje, de hoeveelheid cruesli is ongeveer 50 gram, geen 150quote:Op woensdag 6 september 2006 17:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb dat dus ook net als Quizaoline (oid, weet de naam niet uit mn hoofd), dat ik maar blijf stilstaan. Ik denk dat mijn lichaam het zo wel goed vindt, maar ik dus nog niet, hoewel ik al best trots mag zijn nu.
Kan iemand eigenlijk commentaar geven op mijn eetpatroon, misschien dat het beter kan? Zal even opschrijven wat ik vandaag heb gegeten.
Ontbijt (7.00u): cruesli (ong. 150 gram) met halfvolle melk, 1 plakje ontbijtkoek
Vanavond had ik een avondje sporten in gedachten, maar moet helaas de hele avond verplicht televisie kijken (voor m'n studie). Dat wordt dus af en toe maar even op de stepper staan..
Op zich is je eetpatroon netjes... Ik denk dat je het eens moet invoeren bij overgewicht.nl.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Daarom kan het ook aanmoedigend werken als je de centimeters minder ziet worden. Met gewicht kan je soms een maand ofzo stilstaan omdat je lichaam moet wennen (schijnbaar). Blijven volhouden dus met waar je mee bezigbent, dan moet dat gewicht op een gegeven moment weer omlaag gaan.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik krijg ongeveer 1500 kcal per dag binnen. En ik sport er natuurlijk bij en ben al behoorlijk strak, dus de centimeters gaan er wel vanaf, al houd ik dat niet bij qua aantallen. Alleen vind ik het gewoon vrij frustrerend dat de weegschaal al weken op hetzelfde blijft staan![]()
nu al pepernotenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:51 schreef heaven7 het volgende:
Nee mn armen niet, ik hou de afstandsbediening in de ene vast en in de ander een fles water
Ach, tis beter dan niets maar die pepernoten hadden niet gehoevenGelukkig was een maar een bodempje van het kleinste zakje wat ze verkopen.
Oke dan, laten we het hopenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:56 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Daarom kan het ook aanmoedigend werken als je de centimeters minder ziet worden. Met gewicht kan je soms een maand ofzo stilstaan omdat je lichaam moet wennen (schijnbaar). Blijven volhouden dus met waar je mee bezigbent, dan moet dat gewicht op een gegeven moment weer omlaag gaan.![]()
Goed idee, ga het eens proberenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nu al pepernoten
maar ik hou ook flesje water en fstandsbediening vast, en dan moet je met je armen heen en weer, eerst de ene, dan de ander naar voren. dan beweeg je veel makkelijker en sneller.
Ik ben begonnen met RPM. Vermoeiend, pijnlijk, zwaar, etc. Ook niet leuk, als het zo zwaar gaat. Maar m'n fietspakje kostte 90 euro, dus ik blijf gaan!quote:Op donderdag 7 september 2006 10:34 schreef Nugget het volgende:
Tip: ga spinnen! De centimeters vliegen er bij mij af op het moment!![]()
Oohja, ik wil ook graag zo'n fietspakje. Ik heb er één gezien die aan één stuk was. Ik heb alleen nog niet genoeg zelfvertrouwen om die daadwerkelijk te kopenquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:20 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met RPM. Vermoeiend, pijnlijk, zwaar, etc. Ook niet leuk, als het zo zwaar gaat. Maar m'n fietspakje kostte 90 euro, dus ik blijf gaan!Gelukkig ben ik echt oudhollands zuinig, als ik niet minimaal drie keer per week sport vind ik het zonde van m'n abonnement.
![]()
Ik heb geen idee wat mijn maten zijn, nooit opgemetenquote:Op zaterdag 9 september 2006 09:34 schreef heaven7 het volgende:
Wat goed!
Ik heb me niet gewogen maar wel wat maten opgenomen..
Bovenbeen: 61 cm
Buik: 76 cm(niet taiile maar over dikste gedeelte zeg maar)
Bovenarm: 30 cm
Wat zijn jullie maten als ik vragen mag?
Bovenbeen 61 (rechts) en 63 (links)quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:34 schreef heaven7 het volgende:
Wat goed!
je kan ook gewoon een fietsbroek en fietsshirtje (met handige zakken achterop) kopen, heb ik ook. dat vind ik fijner dan zo'n ding uit-één-stukquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:23 schreef Nugget het volgende:
[..]
Oohja, ik wil ook graag zo'n fietspakje. Ik heb er één gezien die aan één stuk was. Ik heb alleen nog niet genoeg zelfvertrouwen om die daadwerkelijk te kopen![]()
Ik zal eens meten, ik merk het met kleding iig nietquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:18 schreef wkraaij het volgende:
Ik kon eerst wel een heel pak kitkat chunky's op maar nu wordt ik al bijna misselijk na eentje, en ik ben zeker misselijk als ik er 2 op heb... en ze zijn zo lekker ! (en zo ongezond)
Heb jij dat niet, dat je ene been dikker is als het ander?
Er schijnt wel verschil te zijn, maar ik weet niet wat. En ik hoop dat je gelijk hebt, want ik was halverwege al wel klaar eigenlijkquote:Op zaterdag 9 september 2006 08:54 schreef Guppyfriend het volgende:
keigoed!!! ik doe t ook, alleen heet t bij ons gewoon spinning, maar daar zit toch niet zoveel verschil in?
je bouwt t heel snel op, na een paar keer vind je t heel leuk!
Ik heb gewoon een fietsbroekje + shirtje, wel een setje. Van Mexx geloof ik, zwart ding met blauw streepje. Is wel leuk op zich. In mijn maat is het lastig om te vinden, zeker daar de meeste winkels al niet enorm veel keuze aan fietsbroekjes hebben hangen (als ze ze al hebben). Ben echt een dag bezig geweest om een te vinden die niet in m'n buik sneed. Maar goed, het is gelukt, ook al kostte het wel wat.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:23 schreef Nugget het volgende:
[..]
Oohja, ik wil ook graag zo'n fietspakje. Ik heb er één gezien die aan één stuk was. Ik heb alleen nog niet genoeg zelfvertrouwen om die daadwerkelijk te kopen![]()
gaat wel over hoor, had ik na de allereerste 20 min ook, toen wilde ik er al afquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:57 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Er schijnt wel verschil te zijn, maar ik weet niet wat. En ik hoop dat je gelijk hebt, want ik was halverwege al wel klaar eigenlijk
Goed idee... nog nooit gedaan, nu maar eens doen!quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:34 schreef heaven7 het volgende:
Wat goed!
Weddenschapje?quote:Op zondag 10 september 2006 22:57 schreef CherryLips het volgende:
m'n buik is meer dan bij jou geloof ik, nugget, ik heb geen meetlint voor de exacte omvang bij mij, maar wees gerust
bij mij ook. ben pas 2 kilo afgevallen (die er na afgelopen week volgens mij alweer aanzitten) maar m'n sleutelbeenderen zijn meer zichtbaar dan eerst en m'n benen zijn smaller. maar m'n pens is nog hetzelfde, terwijl het er juist daar af moet. niet m'n benen of m'n armen, die waren al dun.quote:Op zondag 10 september 2006 22:58 schreef Nugget het volgende:
[..]
Weddenschapje?![]()
Mijn buik is een eeuwig gevecht. Grrrmmbl![]()
Ik heb hetzelfde probleem. Ik kleed me er altijd heel erg naar, dus mensen zullen niets aan me zien. Door spinning en alles op de fiets te doen heb ik hele slanke benen gekregen en mijn armen zijn ook prima. Maar echt, die buik! Ik train me suf, en de spieren eronder zijn al wel heel goed getraind door al mijn inspanningen ervoor, maar ja, eronder. Ik moet ze nu nog tevoorschijn zien te toveren.quote:Op zondag 10 september 2006 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
bij mij ook. ben pas 2 kilo afgevallen (die er na afgelopen week volgens mij alweer aanzitten) maar m'n sleutelbeenderen zijn meer zichtbaar dan eerst en m'n benen zijn smaller. maar m'n pens is nog hetzelfde, terwijl het er juist daar af moet. niet m'n benen of m'n armen, die waren al dun.
volgens mij ligt het ook heel veel aan je bouw. Ik ben een echt appeltje en heb precies hetzelfde figuur als m'n moeder. Lange dunne armen en benen, propjes-bovenlichaam en amper taille.quote:Op zondag 10 september 2006 23:48 schreef computergirl het volgende:
Ik heb ooit ergens eens gelezen dat wanneer je 'vet ' voornamelijk in je buikregio zit dat je dan te veel koolhydraten binnen krijgt (en niet per se te veel calorieën).
ja, ik doe elke avond zo'n 200 buikspieroefeningen, er zitten wel spieren onder, maar daar heb je niet zo veel aanquote:Op zondag 10 september 2006 23:40 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem. Ik kleed me er altijd heel erg naar, dus mensen zullen niets aan me zien. Door spinning en alles op de fiets te doen heb ik hele slanke benen gekregen en mijn armen zijn ook prima. Maar echt, die buik! Ik train me suf, en de spieren eronder zijn al wel heel goed getraind door al mijn inspanningen ervoor, maar ja, eronder. Ik moet ze nu nog tevoorschijn zien te toveren.![]()
Dat heb ik dus ook, train me buikspieren ook rot, maar blijft ook gewoon lekker onder me vetlaagje zittenquote:Op maandag 11 september 2006 00:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja, ik doe elke avond zo'n 200 buikspieroefeningen, er zitten wel spieren onder, maar daar heb je niet zo veel aanNou ja, alleen als ik m'n buik wil inhouden.
hoe werkt het dan met koolhydraten? mijn vet zit voornamelijk rond mijn buik en eronder zitten echt sterke buikspieren, ik begin ze al een beetje te zien (aan de bovenkant van je abs...zit mijn minste vet) maar mijn buikje moet weg... ik drink 3 liter water per dag, probeer elke dag 3 uur te fitnessen (inclusief sauna enzo) en ben nu 2 kilo afgevallen sinds 29 augustus (toen melde ik me aan bij de fitnessschool)... maar ik let dus heel erg op mijn calorieën die ik verbrand, maar waar moet ik opletten met de koolhydraten? hoe steekt dat in elkaar..quote:Op zondag 10 september 2006 23:48 schreef computergirl het volgende:
Ik heb ooit ergens eens gelezen dat wanneer je 'vet ' voornamelijk in je buikregio zit dat je dan te veel koolhydraten binnen krijgt (en niet per se te veel calorieën).
was dat maar waar, dat waar het meeste zit er ook het snelste wat van afgaat, meestal gaat het op de plekken waar je het juist wil het langzaamstquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:30 schreef Guppyfriend het volgende:
ja, dat is ook wel waar... maar goed, daar zit wel t meeste, dus ik dacht dat t daar dan ook t eerste zou verdwijnen? wat ik wel merk (misschien heel stom) is dat mn sleutelbeen-botten meer zichtbaar zijn geworden. eerder zaten die veel dieper (of zo)
ik heb precies hetzelfdequote:Op dinsdag 12 september 2006 11:30 schreef Guppyfriend het volgende:
ja, dat is ook wel waar... maar goed, daar zit wel t meeste, dus ik dacht dat t daar dan ook t eerste zou verdwijnen? wat ik wel merk (misschien heel stom) is dat mn sleutelbeen-botten meer zichtbaar zijn geworden. eerder zaten die veel dieper (of zo)
1 gram? dan heb je wel een erg precieze weegschaalquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:59 schreef CherryLips het volgende:
yeah, ik zat 1 gram onder de 60.
nouja, het streepje zat ietsiepietsie links van het streepje van de 60quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
1 gram? dan heb je wel een erg precieze weegschaal
volgens de OP is ze 1.68quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:30 schreef heaven7 het volgende:
Cherry, mag ik vragen hoelang jij bent? Want ik weeg way more dan 60
http://www.vanavondoptv.nlquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:23 schreef ymme het volgende:
ff offtopic. Vanavond weer een CSI?
quote:
vier keer in de week zelfs geloof ikquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:23 schreef ymme het volgende:
ff offtopic. Vanavond weer een CSI?
Met al dat sporten mόet je wel resultaat zien.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:01 schreef Thrilled het volgende:
vannochtend 77,5 op de weegschaal!! weer een halve kilo eraf, en dat in 2 weken
kvoel me super
tis gelukkig niet alleen het gewicht waar ik resultaat in zie, ik ga mn buikspieren steeds beter zien, en ik voel me gewoon op en top fit..echt geen slechte investering van me geweest die sportschool.. het is echt super lekker als je na 2 uur zweten bij komt in de sauna, dan een duik neemt in het zwembad, en dan weer verder zweten in de stoomkabine... als je dan savonds thuiskomt val je heerlijk in slaap, word je de volgende ochtend wakker, weer een halve kilo erafquote:Op woensdag 13 september 2006 09:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Met al dat sporten mόet je wel resultaat zien.
Wow, 23 kilo, dat is wel heel netjes! Hoe heb je dat toen gedaan?quote:Op woensdag 13 september 2006 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb nog steeds geen batterij voor mijn weegschaal verdorie. Dus ik kan nog niet in het lijstje.
Twee jaar geleden ben ik ooit wel al eens 23 kilo afgevallen dus hopelijk kan ik die lijn voortzetten. Zal nog niet makkelijk worden nu ik niet meer rook.
Door 3 keer per week 2 uur naar de fitness te gaan en intensief te sporten, en natuurlijk erg letten op wat je eet.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:33 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Wow, 23 kilo, dat is wel heel netjes! Hoe heb je dat toen gedaan?
Ik begin het zat te worden dat ik geen gewicht meer verlies. Centimeters lijken er ook niet echt meer af te gaan. Heb nu bedacht dat ik maar wat minder brood/pasta/rijst moet gaan eten en wat meer fruit en zuivel. Misschien dat de boel dan iets gelijkmatiger verdeeld is ofzo?
ik weet niet wat je in "het begin" allemaal deed om af te vallen, maar als dat continue gelijk blijft raakt je lichaam daar natuurlijk ook steeds meer aan gewend, dus zal je minder snel afvallen. Je kan de intensiviteit verhogen, en natuurlijk letten op wat je eet kan nooit geen kwaad..quote:Op woensdag 13 september 2006 10:33 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Wow, 23 kilo, dat is wel heel netjes! Hoe heb je dat toen gedaan?
Ik begin het zat te worden dat ik geen gewicht meer verlies. Centimeters lijken er ook niet echt meer af te gaan. Heb nu bedacht dat ik maar wat minder brood/pasta/rijst moet gaan eten en wat meer fruit en zuivel. Misschien dat de boel dan iets gelijkmatiger verdeeld is ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |