Oohja, ik wil ook graag zo'n fietspakje. Ik heb er één gezien die aan één stuk was. Ik heb alleen nog niet genoeg zelfvertrouwen om die daadwerkelijk te kopenquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:20 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met RPM. Vermoeiend, pijnlijk, zwaar, etc. Ook niet leuk, als het zo zwaar gaat. Maar m'n fietspakje kostte 90 euro, dus ik blijf gaan!Gelukkig ben ik echt oudhollands zuinig, als ik niet minimaal drie keer per week sport vind ik het zonde van m'n abonnement.
![]()
Ik heb geen idee wat mijn maten zijn, nooit opgemetenquote:Op zaterdag 9 september 2006 09:34 schreef heaven7 het volgende:
Wat goed!
Ik heb me niet gewogen maar wel wat maten opgenomen..
Bovenbeen: 61 cm
Buik: 76 cm(niet taiile maar over dikste gedeelte zeg maar)
Bovenarm: 30 cm
Wat zijn jullie maten als ik vragen mag?
Bovenbeen 61 (rechts) en 63 (links)quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:34 schreef heaven7 het volgende:
Wat goed!
je kan ook gewoon een fietsbroek en fietsshirtje (met handige zakken achterop) kopen, heb ik ook. dat vind ik fijner dan zo'n ding uit-één-stukquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:23 schreef Nugget het volgende:
[..]
Oohja, ik wil ook graag zo'n fietspakje. Ik heb er één gezien die aan één stuk was. Ik heb alleen nog niet genoeg zelfvertrouwen om die daadwerkelijk te kopen![]()
Ik zal eens meten, ik merk het met kleding iig nietquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:18 schreef wkraaij het volgende:
Ik kon eerst wel een heel pak kitkat chunky's op maar nu wordt ik al bijna misselijk na eentje, en ik ben zeker misselijk als ik er 2 op heb... en ze zijn zo lekker ! (en zo ongezond)
Heb jij dat niet, dat je ene been dikker is als het ander?
Er schijnt wel verschil te zijn, maar ik weet niet wat. En ik hoop dat je gelijk hebt, want ik was halverwege al wel klaar eigenlijkquote:Op zaterdag 9 september 2006 08:54 schreef Guppyfriend het volgende:
keigoed!!! ik doe t ook, alleen heet t bij ons gewoon spinning, maar daar zit toch niet zoveel verschil in?
je bouwt t heel snel op, na een paar keer vind je t heel leuk!
Ik heb gewoon een fietsbroekje + shirtje, wel een setje. Van Mexx geloof ik, zwart ding met blauw streepje. Is wel leuk op zich. In mijn maat is het lastig om te vinden, zeker daar de meeste winkels al niet enorm veel keuze aan fietsbroekjes hebben hangen (als ze ze al hebben). Ben echt een dag bezig geweest om een te vinden die niet in m'n buik sneed. Maar goed, het is gelukt, ook al kostte het wel wat.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:23 schreef Nugget het volgende:
[..]
Oohja, ik wil ook graag zo'n fietspakje. Ik heb er één gezien die aan één stuk was. Ik heb alleen nog niet genoeg zelfvertrouwen om die daadwerkelijk te kopen![]()
gaat wel over hoor, had ik na de allereerste 20 min ook, toen wilde ik er al afquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:57 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Er schijnt wel verschil te zijn, maar ik weet niet wat. En ik hoop dat je gelijk hebt, want ik was halverwege al wel klaar eigenlijk
Goed idee... nog nooit gedaan, nu maar eens doen!quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:34 schreef heaven7 het volgende:
Wat goed!
Weddenschapje?quote:Op zondag 10 september 2006 22:57 schreef CherryLips het volgende:
m'n buik is meer dan bij jou geloof ik, nugget, ik heb geen meetlint voor de exacte omvang bij mij, maar wees gerust
bij mij ook. ben pas 2 kilo afgevallen (die er na afgelopen week volgens mij alweer aanzitten) maar m'n sleutelbeenderen zijn meer zichtbaar dan eerst en m'n benen zijn smaller. maar m'n pens is nog hetzelfde, terwijl het er juist daar af moet. niet m'n benen of m'n armen, die waren al dun.quote:Op zondag 10 september 2006 22:58 schreef Nugget het volgende:
[..]
Weddenschapje?![]()
Mijn buik is een eeuwig gevecht. Grrrmmbl![]()
Ik heb hetzelfde probleem. Ik kleed me er altijd heel erg naar, dus mensen zullen niets aan me zien. Door spinning en alles op de fiets te doen heb ik hele slanke benen gekregen en mijn armen zijn ook prima. Maar echt, die buik! Ik train me suf, en de spieren eronder zijn al wel heel goed getraind door al mijn inspanningen ervoor, maar ja, eronder. Ik moet ze nu nog tevoorschijn zien te toveren.quote:Op zondag 10 september 2006 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
bij mij ook. ben pas 2 kilo afgevallen (die er na afgelopen week volgens mij alweer aanzitten) maar m'n sleutelbeenderen zijn meer zichtbaar dan eerst en m'n benen zijn smaller. maar m'n pens is nog hetzelfde, terwijl het er juist daar af moet. niet m'n benen of m'n armen, die waren al dun.
volgens mij ligt het ook heel veel aan je bouw. Ik ben een echt appeltje en heb precies hetzelfde figuur als m'n moeder. Lange dunne armen en benen, propjes-bovenlichaam en amper taille.quote:Op zondag 10 september 2006 23:48 schreef computergirl het volgende:
Ik heb ooit ergens eens gelezen dat wanneer je 'vet ' voornamelijk in je buikregio zit dat je dan te veel koolhydraten binnen krijgt (en niet per se te veel calorieën).
ja, ik doe elke avond zo'n 200 buikspieroefeningen, er zitten wel spieren onder, maar daar heb je niet zo veel aanquote:Op zondag 10 september 2006 23:40 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem. Ik kleed me er altijd heel erg naar, dus mensen zullen niets aan me zien. Door spinning en alles op de fiets te doen heb ik hele slanke benen gekregen en mijn armen zijn ook prima. Maar echt, die buik! Ik train me suf, en de spieren eronder zijn al wel heel goed getraind door al mijn inspanningen ervoor, maar ja, eronder. Ik moet ze nu nog tevoorschijn zien te toveren.![]()
Dat heb ik dus ook, train me buikspieren ook rot, maar blijft ook gewoon lekker onder me vetlaagje zittenquote:Op maandag 11 september 2006 00:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja, ik doe elke avond zo'n 200 buikspieroefeningen, er zitten wel spieren onder, maar daar heb je niet zo veel aanNou ja, alleen als ik m'n buik wil inhouden.
hoe werkt het dan met koolhydraten? mijn vet zit voornamelijk rond mijn buik en eronder zitten echt sterke buikspieren, ik begin ze al een beetje te zien (aan de bovenkant van je abs...zit mijn minste vet) maar mijn buikje moet weg... ik drink 3 liter water per dag, probeer elke dag 3 uur te fitnessen (inclusief sauna enzo) en ben nu 2 kilo afgevallen sinds 29 augustus (toen melde ik me aan bij de fitnessschool)... maar ik let dus heel erg op mijn calorieën die ik verbrand, maar waar moet ik opletten met de koolhydraten? hoe steekt dat in elkaar..quote:Op zondag 10 september 2006 23:48 schreef computergirl het volgende:
Ik heb ooit ergens eens gelezen dat wanneer je 'vet ' voornamelijk in je buikregio zit dat je dan te veel koolhydraten binnen krijgt (en niet per se te veel calorieën).
was dat maar waar, dat waar het meeste zit er ook het snelste wat van afgaat, meestal gaat het op de plekken waar je het juist wil het langzaamstquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:30 schreef Guppyfriend het volgende:
ja, dat is ook wel waar... maar goed, daar zit wel t meeste, dus ik dacht dat t daar dan ook t eerste zou verdwijnen? wat ik wel merk (misschien heel stom) is dat mn sleutelbeen-botten meer zichtbaar zijn geworden. eerder zaten die veel dieper (of zo)
ik heb precies hetzelfdequote:Op dinsdag 12 september 2006 11:30 schreef Guppyfriend het volgende:
ja, dat is ook wel waar... maar goed, daar zit wel t meeste, dus ik dacht dat t daar dan ook t eerste zou verdwijnen? wat ik wel merk (misschien heel stom) is dat mn sleutelbeen-botten meer zichtbaar zijn geworden. eerder zaten die veel dieper (of zo)
1 gram? dan heb je wel een erg precieze weegschaalquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:59 schreef CherryLips het volgende:
yeah, ik zat 1 gram onder de 60.
nouja, het streepje zat ietsiepietsie links van het streepje van de 60quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
1 gram? dan heb je wel een erg precieze weegschaal
volgens de OP is ze 1.68quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:30 schreef heaven7 het volgende:
Cherry, mag ik vragen hoelang jij bent? Want ik weeg way more dan 60
http://www.vanavondoptv.nlquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:23 schreef ymme het volgende:
ff offtopic. Vanavond weer een CSI?
quote:
vier keer in de week zelfs geloof ikquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:23 schreef ymme het volgende:
ff offtopic. Vanavond weer een CSI?
Met al dat sporten mόet je wel resultaat zien.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:01 schreef Thrilled het volgende:
vannochtend 77,5 op de weegschaal!! weer een halve kilo eraf, en dat in 2 weken
kvoel me super
tis gelukkig niet alleen het gewicht waar ik resultaat in zie, ik ga mn buikspieren steeds beter zien, en ik voel me gewoon op en top fit..echt geen slechte investering van me geweest die sportschool.. het is echt super lekker als je na 2 uur zweten bij komt in de sauna, dan een duik neemt in het zwembad, en dan weer verder zweten in de stoomkabine... als je dan savonds thuiskomt val je heerlijk in slaap, word je de volgende ochtend wakker, weer een halve kilo erafquote:Op woensdag 13 september 2006 09:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Met al dat sporten mόet je wel resultaat zien.
Wow, 23 kilo, dat is wel heel netjes! Hoe heb je dat toen gedaan?quote:Op woensdag 13 september 2006 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb nog steeds geen batterij voor mijn weegschaal verdorie. Dus ik kan nog niet in het lijstje.
Twee jaar geleden ben ik ooit wel al eens 23 kilo afgevallen dus hopelijk kan ik die lijn voortzetten. Zal nog niet makkelijk worden nu ik niet meer rook.
Door 3 keer per week 2 uur naar de fitness te gaan en intensief te sporten, en natuurlijk erg letten op wat je eet.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:33 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Wow, 23 kilo, dat is wel heel netjes! Hoe heb je dat toen gedaan?
Ik begin het zat te worden dat ik geen gewicht meer verlies. Centimeters lijken er ook niet echt meer af te gaan. Heb nu bedacht dat ik maar wat minder brood/pasta/rijst moet gaan eten en wat meer fruit en zuivel. Misschien dat de boel dan iets gelijkmatiger verdeeld is ofzo?
ik weet niet wat je in "het begin" allemaal deed om af te vallen, maar als dat continue gelijk blijft raakt je lichaam daar natuurlijk ook steeds meer aan gewend, dus zal je minder snel afvallen. Je kan de intensiviteit verhogen, en natuurlijk letten op wat je eet kan nooit geen kwaad..quote:Op woensdag 13 september 2006 10:33 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Wow, 23 kilo, dat is wel heel netjes! Hoe heb je dat toen gedaan?
Ik begin het zat te worden dat ik geen gewicht meer verlies. Centimeters lijken er ook niet echt meer af te gaan. Heb nu bedacht dat ik maar wat minder brood/pasta/rijst moet gaan eten en wat meer fruit en zuivel. Misschien dat de boel dan iets gelijkmatiger verdeeld is ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |