abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41577752
Ik heb het boek 'een leven lang fit' besteld.
Lees en hoor hier goede verhalen over.
Momenteel doe ik Herbalife, ook dit werkt ontzettend goed. Maar in Oktober ga ik beginnen met rijlessen, en tja dan kan ik al student zijnde, dat herbalife niet meer betalen

En ik lees hier veel over dat steppen. Ik heb nog steeds z'n step ding thuis staan, die ook de zijkanten opgaat zeg. Deze moet ik maar weer eens afstoffen en gaan gebruiken. Als ik het maar een kwartiertje per dag. Want daarnaast fiets ik ook nog een paar keer per week 13 km. En ik loop heel veel met de hond. Minimaal één uur per dag. Maar elke vorm van beweging is goed.
pi_41580887
vandaag mag ik dropjes eten van mezelf.
Ik moest vanochtend nuchter bloed laten prikken, dus ik dacht laat ik gaan als de prikpost open gaat, om 8 uur.
Zit daar al een hele colonne oudjes die om 6 uur zijn opgestaan om als eerste geprikt te worden.
Iets na 9 uur was ik aan de buurt. Ondertussen al helemaal beroerd, ik moet altijd snel eten als ik wakker wordt anders gaat het helemaal mis.
Blegh nu heb ik koppijn en ik ben misselijk en duffff dus heb ik drop gehaald. Suikervrije, want die had de minste calorien per 100 gram (en het was het kleinste zakje)

Vanmiddag ga ik (om de dropjes eraf te krijgen) nog even een wandeling en een fietstocht maken.
pi_41591818
dinsdag een uur gesport, gister 10 km gefietst en vandaag weer, en nog 3 kwartier gelopen van en naar school/station, dus ben lekker actief bezig
pi_41596219
Goed bezig! Ik ben ook goed bezig trouwens, als ik dat van mijzelf mag zeggen. Vanavond 3x 11 minuten hardgelopen en tussendoor steeds drie minuten rustig gelopen. 't Schijnt dat ik hiermee 4,7 km heb gelopen ongeveer, in 40 minuten tijd dus. Ben best wel heel trots op mezelf, want ik had nooooit verwacht dat ik dit zou kunnen .
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_41598092
Goed van je Sylvana!

Lopen is ook goed Vinden jullie het nou ook echt leuk?
Ik heb vandaag weer 1200 steps gedaan maar vind het vreselijk

Verder vandaag gegeten:
-Ontbijt:`1 banaan
-Lunch: 2 geroosterde bruine boterhammen met kaas
-16:00 bakje chili van gister
-17:00 cup a soupje
-Avondeten: erwtjes en Aldi lasagne

Is dit wat? Niet bijster gezond maar niet heel slecht dacht ik

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2006 22:09:08 ]
pi_41598371
Thnx, en ik vind lopen niet leuk, maarja, k zal toch moeten als ik naar school wil, k heb geen vouwfiets ofzo

En die 10 km fietsen heb ik wel over voor een leuke jongen

Vandaag wel vet weinig gegeten alleen

Alleen maar een vitalinea fruityoghurt bakje en avondeten (spaghetti)

Maarja, heb ook niet zoveel honger
pi_41598668
Oei dat is wel weinig ja, niet té weinig gaan eten he..

Zal ik dan ook maar naar het station fietsen morgen? (=10 km) dan zou ik om half 8 de deur uitmoeten en ben tegen half 2 ofzo weer klaar dus dat is wel te doen.
Gaat het hard waaien morgen?

Het vervelende is, ik heb OV én een auto
pi_41598878
Hhm, ik moet die vlinders natuurlijk wel genoeg te eten geven, toch maar wat meer proberen te eten dan idd

Ik had vanmiddag met terugfietsen de hele tijd tegenwind, dat maakte het nog wel zwaarder, bijna 3 kwartier gedaan over die 10 km
pi_41599196
Ik trek daar ook altijd 3 kwartier voor uit hoor, maar heb absoluut geen zin om bezweet op school te komen dus dan maar iets rustiger

Welterusten
pi_41608427
och ja, fietsen is wel goed voor je, ik ben er alleen wel van overtuigd dat je wat harder moet fietsen, omdat je dan meer verbrand. aan de andere kant ben je dan ook sneller waar je zijn moet, en dat zorgt er weer voor dat je moet gaan berekenen hoe of wat.

maar goed, fiets dan lekker hard naar huis toe, kan je daar fijn douchen.
pi_41610453
ik heb echt spierpijn in me benen nou van al dat fietsen, kan echt amper meer lopen
  vrijdag 8 september 2006 @ 11:52:20 #212
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_41612383
My goodness!
Ik haak een weekja af vanwege drukte en jullie brabbelen alweer twee pagina's vol!
Goed van jullie zeg!

Ik heb me deze week aardig netjes gehouden.
Ook al had ik verwacht dat het makkelijker zou worden nu ik weer college moet volgen, vanwege het ritme... maar t is voornamelijk terrasjes pakken en 's avonds nog gezellige dingen doen. Haha..
Hou me nu al wel weer ruim 2 weken aan mn 'vetvrije weken', oftewel geen enkel snoepje/koekje/chips etc.. Binnen dat thema accepteren mensen mn lijnpogingen makkelijker en houd ik me ook aardig goed!

Enige zonden: 1 biertje vorige week, 1 half glaasje wijn deze week en bij de mexicaan gegeten..
pi_41612621
opzich fiets ik elke dag 20 km om naar school en terug te komen.. ga straks ff wandelen met de hond en misschien ook nog hardlopen.. echter wij hebben zon oude weegschaal met een wijzer en als je er twee keer vlak achter elkaar op gaat staan, kan t goed een halve kilo schelen..Gister een frietje gegeten en die dag ervoor een stuk vlaai en chips.. ik heb een beetje een week zonder ritme, maar ach.. ik wil trouwens onder salsadansen gaan, ik weet niet of t goed is voor de lijn, maar t lijkt me sowieso erg leuk:) ik heb trouwens afgelopen zondag een mailtje gestuurd voor dit topic en heb nog niets terug.. (niet dat ik al iets afgevallen ben:'))
pi_41616322
Vandaag 20 km gefietst, heerlijk weer en lekker vroeg uit
Soms is het leven heerlijk.
Nu voor lunch pannekoekje eten, is niet zo erg want vanavond eten we gado gado, als in, een hele berg groenten, 1 aardappel en een beetje pindasaus (dus lekker gezond en niet veel kcal).
pi_41616398
Ik heb nog steeds geen inlog info gekregen
Maar wilde toch even melden dat ik haaaartstikke gezond eten heb gekocht, en heel veel fruit en salade en en en! Ik heb er zin in
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_41617029
degene die voor de inlogcode zorgt, troel, is afgelopen weekend op vakantie gegaan, ik dacht dat ze 3 weken ging.
Dus daar zullen jullie even op moeten wachten

Goed nieuws: ik heb een baan! Vanmiddag om half 2 het sollicitatie gesprek en ik hoorde gelijk dat ik was aangenomen. Over een week begint het, ik heb er al erg veel zin in.
En het is 5 km van huis af, dus zowiezo elke dag 10 km fietsen!!
pi_41617775
Gefeliciteerd wkraaij! Wat voor iets is het?

Ik heb zo een barbecue, maar ik heb het gevoel dat dat wel goed gaat komen. Heb ook spierpijn van al het hardlopen, maar ook het gevoel dat het echt helpt, dus

Kun je het koud krijgen van afvallen? Ik heb het al de hele dag een beetje koud en heb nu ook blauwe nagels. Ik ga sowieso maar even een trui aan doen denk ik, maar zou het kunnen dat ik het sneller koud heb nu ik niet meer zo'n dikke laag om me heen heb? Klinkt wel logisch eigenlijk .
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_41619244
Q, het is een baan bij Essent op de afdeling correctie.
Verhuizingen die fout gaan, jaarrekeningen die niet kloppen en al die andere dingen die mis kunnen gaan krijg ik (en de rest van de afdeling) op het bordje en moeten we oplossen.
Tis geen callcenter werk, alleen de zaken die niet opgelost kunnen worden moeten we uitzoeken.

En volgens mij kan je het koud krijgen als je afvalt. Bij het verteren van je eten komt er warmte vrij en daar houden we onszelf warm van. Maar als je dus minder eet dan verbruikt kom je eigenlijk wat tekort. En dus ook wat warmte te kort. Je lichaam gaat als er geen eten voorradig is je eigen vet enzo verbranden als je het koud hebt, om het weer warm te krijgen.
Ik heb vorig jaar een collega gehad die beweerde af te vallen door zich veels te koud te kleden en snachts te gaan slapen onder een te dunnen deken. In theorie zou dat moeten kunnen maar je moet er maar van houden.
pi_41623455
gefeliciteerd met je nieuwe baan wkraaij

vanmiddag kennisgemaakt met me nieuwe klas, terrasje gepikt en 2 tosti's ham/kaas gegeten en verder 1 cola en 2 malibu-cola gedronken, dus dat was weer wat ongezonder, maar wel gezellig
pi_41624940
Gefeliciteerd wkraaij Ik moet maandag solliciteren, niets bijzonders hoor, maar toch spannend
Vandaag iig al lekker veel gestept, en zometeen maar weer
pi_41625509
Thanx beide!
vanavond ga ik lekker gebakje eten om het te vieren

shining star, hoe kun je daar zo gemakkelijk over doen
ik heb 2 nachten slecht geslapen...
Maar zenuwen zijn wel weer goed voor de lijn
pi_41626965
Omdat het maar voor een weekendbaantje is, geen belangrijke vaste baan ofzo Anders was ik wel wat zenuwachtiger geweest ja
pi_41629010
Nou, geen pannekoeken gehad en ook geen avondeten

Gefeliciteerd wkraaij

En 1 keer is niet erg Sylvana
pi_41632236
pfff, dagje efteling, ik puil uit m'n voegen
Tap tap tap
pi_41633434
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:34 schreef Nugget het volgende:
Tip: ga spinnen! De centimeters vliegen er bij mij af op het moment!
Ik ben begonnen met RPM. Vermoeiend, pijnlijk, zwaar, etc. Ook niet leuk, als het zo zwaar gaat. Maar m'n fietspakje kostte 90 euro, dus ik blijf gaan! Gelukkig ben ik echt oudhollands zuinig, als ik niet minimaal drie keer per week sport vind ik het zonde van m'n abonnement.
Sanity is (not) statistical
  Moderator zaterdag 9 september 2006 @ 08:54:29 #226
155227 crew  Guppy
dus
pi_41641385
keigoed!!! ik doe t ook, alleen heet t bij ons gewoon spinning, maar daar zit toch niet zoveel verschil in?
je bouwt t heel snel op, na een paar keer vind je t heel leuk!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 9 september 2006 @ 09:32:58 #227
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_41641628
Ik woog vanmorgen 61,2.

Ik heb een nieuw dieet uitgevonden: gewoon keihard studeren...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_41641649
Wat goed!
Ik heb me niet gewogen maar wel wat maten opgenomen..
Bovenbeen: 61 cm
Buik: 76 cm (niet taiile maar over dikste gedeelte zeg maar)
Bovenarm: 30 cm

Wat zijn jullie maten als ik vragen mag?
  zaterdag 9 september 2006 @ 10:23:21 #229
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_41642166
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 23:20 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ik ben begonnen met RPM. Vermoeiend, pijnlijk, zwaar, etc. Ook niet leuk, als het zo zwaar gaat. Maar m'n fietspakje kostte 90 euro, dus ik blijf gaan! Gelukkig ben ik echt oudhollands zuinig, als ik niet minimaal drie keer per week sport vind ik het zonde van m'n abonnement.
Oohja, ik wil ook graag zo'n fietspakje. Ik heb er één gezien die aan één stuk was. Ik heb alleen nog niet genoeg zelfvertrouwen om die daadwerkelijk te kopen
pi_41643474
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 09:34 schreef heaven7 het volgende:
Wat goed!

Ik heb geen idee wat mijn maten zijn, nooit opgemeten
  zaterdag 9 september 2006 @ 15:52:09 #231
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_41649113
Ik ben deze week een beetje aan het falen

Mijn fiets is gejat, dus geen fiets beweging meer... Ik heb voor 't eerst weer 's een Durum gegeten en ben weer 's dronken geweest (dus alcohol gedronken meer dan 2 glazen).
Daarnaast ben ik af en toe een snoepje aan het eten of een koekje aan het pakken...

Máár... Ik zit nu wel op 78 kg! Soms val ik even eronder dan zie ik 77,8 of 77,9 mij toelachen vanuit de weegschaal...

Dinsdagmorgen vertrek ik voor een half jaartje naar Chili toe, ik hoop als ik terug kom dat ik dan nog verder afgevallen ben qua basis gewicht en dat ik wat spieren ontwikkeld heb. De bedoeling is dat ik in Chili ga trainen naast mijn stage en dan ongeveer zoals ik wil terug kom in Nederland...
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_41650666
quote:
Wat goed!

Bovenbeen 61 (rechts) en 63 (links) (het ene been past vaak dus wel, het andere niet...)
Taille 69 cm
bovenarm 31 cm (dit is de eerste keer dat ik die meet... )
en ik meet ook mijn heupen: 102 cm
borsten 99
(ben begonnen met taille 74, heupen 108, borsten 102)

En ik was gisteren misselijk nadat ik een gebakje en een halve zak chips op had (mocht ik, om te vieren dat ik een baan had). Een half jaar geleden zou ik er niet misselijk om zijn geworden, maar sinds ik zo gezond eet kan ik bijna geen hele vette dingen meer eten! Van patat wordt ik ook kostmisselijk.
Hebben jullie daar ook last van?
pi_41650922
Wow dat heb je netjes gedaan! Leuk om te lezen Ik zal morgenochtend eens heupen en borsten doen (die zijn 's morgens altijd slanker )

Dat van dat vette eten heb ik ook ja, je zit ook veeeel sneller vol van iets, dst is wel een voordeel
  Moderator zaterdag 9 september 2006 @ 17:17:34 #234
155227 crew  Guppy
dus
pi_41650984
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 10:23 schreef Nugget het volgende:

[..]

Oohja, ik wil ook graag zo'n fietspakje. Ik heb er één gezien die aan één stuk was. Ik heb alleen nog niet genoeg zelfvertrouwen om die daadwerkelijk te kopen
je kan ook gewoon een fietsbroek en fietsshirtje (met handige zakken achterop) kopen, heb ik ook. dat vind ik fijner dan zo'n ding uit-één-stuk
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_41651009
Ik kon eerst wel een heel pak kitkat chunky's op maar nu wordt ik al bijna misselijk na eentje, en ik ben zeker misselijk als ik er 2 op heb... en ze zijn zo lekker ! (en zo ongezond)

Heb jij dat niet, dat je ene been dikker is als het ander?
  Moderator zaterdag 9 september 2006 @ 17:26:55 #236
155227 crew  Guppy
dus
pi_41651215
ik vind chunky's niet eens zo lekker... die gewone vind ik veel beter!
pi_41654217
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:18 schreef wkraaij het volgende:
Ik kon eerst wel een heel pak kitkat chunky's op maar nu wordt ik al bijna misselijk na eentje, en ik ben zeker misselijk als ik er 2 op heb... en ze zijn zo lekker ! (en zo ongezond)

Heb jij dat niet, dat je ene been dikker is als het ander?
Ik zal eens meten, ik merk het met kleding iig niet
pi_41654387
Nope, allebei precies hetzelfde
pi_41659297
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 08:54 schreef Guppyfriend het volgende:
keigoed!!! ik doe t ook, alleen heet t bij ons gewoon spinning, maar daar zit toch niet zoveel verschil in?
je bouwt t heel snel op, na een paar keer vind je t heel leuk!
Er schijnt wel verschil te zijn, maar ik weet niet wat. En ik hoop dat je gelijk hebt, want ik was halverwege al wel klaar eigenlijk
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 10:23 schreef Nugget het volgende:

[..]

Ik heb gewoon een fietsbroekje + shirtje, wel een setje. Van Mexx geloof ik, zwart ding met blauw streepje. Is wel leuk op zich. In mijn maat is het lastig om te vinden, zeker daar de meeste winkels al niet enorm veel keuze aan fietsbroekjes hebben hangen (als ze ze al hebben). Ben echt een dag bezig geweest om een te vinden die niet in m'n buik sneed. Maar goed, het is gelukt, ook al kostte het wel wat.

En ja, ach, zelfvertrouwen. Ik zie er toch niet uit met die denderende vetrollen op een fiets, of dat nu in een trainingsbroek en t-shirt is of in een fietsbroekje.
Sanity is (not) statistical
  Moderator zondag 10 september 2006 @ 12:42:47 #240
155227 crew  Guppy
dus
pi_41671506
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:57 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Er schijnt wel verschil te zijn, maar ik weet niet wat. En ik hoop dat je gelijk hebt, want ik was halverwege al wel klaar eigenlijk
gaat wel over hoor, had ik na de allereerste 20 min ook, toen wilde ik er al af
pi_41676513
vanochtend had ik een hartverzakking ik had m'n donkere spijkerbroek uit de kast gehaald, ging douchen, trek achteraf die broek aan, en ik dacht al: 'jeetje, past m'n kont daarin, best klein'. Ik trek hem aan, en hij bleef een beetje steken op m'n heupen. Ik sjor hem over m'n kont, met moeite, krijg hem met ontzettend veel moeite dicht. WTF? Wat is er gebeurd, dacht ik.
Had ik een oude spijkerbroek gepakt
Vraag me niet waarom ik nog oude, kleine spijkerbroeken heb hangen (wishful thinking, waarschijnlijk). Het was een maatje s Was ik maar weer 18
Tap tap tap
pi_41678281
ik weet niet meer precies hoeveel biertjes ik gister gezondigd heb.. maar ook nog chips en bitterballen.. ik moet deze week echt strenger worden, want dit haalt niets uit
pi_41680562
Ik helemaal een dapper plan gemaakt om overal naar toe te fietsen en nooit de bus te nemen... is gisteren m'n fiets gejat. Ja, meneer de fietsendief, u gooit mijn afslankplan door de war! Grom.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Moderator zondag 10 september 2006 @ 19:14:03 #244
155227 crew  Guppy
dus
pi_41683340
ik ben wat dat betreft wel goed bezig. gisteren is mijn auto naar de sloop gebracht, dus ik MOET alles fietsen
pi_41683455
ik ben ongesteld, heb echt een enorme drang naar chocola. heb stukje verkade op moest gewoon even
Tap tap tap
  zondag 10 september 2006 @ 22:55:53 #246
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_41691739
quote:
Wat goed!

Goed idee... nog nooit gedaan, nu maar eens doen!

Bovenbeen: 53 cm
Buik dikste gedeelte: 83 cm (goh, Nugget, wat is jouw probleemgebied? )
Bovenarm: 27,5 cm
pi_41691805
m'n buik is meer dan bij jou geloof ik, nugget, ik heb geen meetlint voor de exacte omvang bij mij, maar wees gerust
Tap tap tap
  zondag 10 september 2006 @ 22:58:42 #248
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_41691888
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:57 schreef CherryLips het volgende:
m'n buik is meer dan bij jou geloof ik, nugget, ik heb geen meetlint voor de exacte omvang bij mij, maar wees gerust
Weddenschapje?
Mijn buik is een eeuwig gevecht. Grrrmmbl
pi_41691964
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:58 schreef Nugget het volgende:

[..]

Weddenschapje?
Mijn buik is een eeuwig gevecht. Grrrmmbl
bij mij ook. ben pas 2 kilo afgevallen (die er na afgelopen week volgens mij alweer aanzitten) maar m'n sleutelbeenderen zijn meer zichtbaar dan eerst en m'n benen zijn smaller. maar m'n pens is nog hetzelfde, terwijl het er juist daar af moet. niet m'n benen of m'n armen, die waren al dun.
Tap tap tap
  zondag 10 september 2006 @ 23:40:40 #250
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_41693616
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]

bij mij ook. ben pas 2 kilo afgevallen (die er na afgelopen week volgens mij alweer aanzitten) maar m'n sleutelbeenderen zijn meer zichtbaar dan eerst en m'n benen zijn smaller. maar m'n pens is nog hetzelfde, terwijl het er juist daar af moet. niet m'n benen of m'n armen, die waren al dun.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik kleed me er altijd heel erg naar, dus mensen zullen niets aan me zien. Door spinning en alles op de fiets te doen heb ik hele slanke benen gekregen en mijn armen zijn ook prima. Maar echt, die buik! Ik train me suf, en de spieren eronder zijn al wel heel goed getraind door al mijn inspanningen ervoor, maar ja, eronder. Ik moet ze nu nog tevoorschijn zien te toveren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')