abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41530450
Zo, na ruim een maand niet geweest te zijn vanavond eindelijk weer eens gesport Lekker uurtje gestepped en daarna een half uurtje in de sauna gezeten en ben nu echt doodop, maar was wel errug lekker
pi_41533080
zo, vandaag 1120 calorieën verbrand met steppen
Tap tap tap
pi_41533110
wow wat veel zeg ik had er met bodystep bijna 400
pi_41535039
Had al een (onbemerkte) tvp geplaatst, maar nu kom ik mij toch officieel melden...Heb zojuist m'n aanmelding verstuurd

Nou moet ik 't toch *echt* es volhouden, toch? Toch?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_41535436
veel succes Innepin
  Moderator woensdag 6 september 2006 @ 08:05:49 #156
18653 crew  D.
pi_41540040
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:57 schreef innepin het volgende:
Had al een (onbemerkte) tvp geplaatst, maar nu kom ik mij toch officieel melden...Heb zojuist m'n aanmelding verstuurd

toch
pi_41540517
ik weeg nog maar 81.5, da's 5,3 kg minder dan 5 weken geleden. sterker nog, t is 2,2 kg minder dan vorige week. zou het er iets meee te maken hebben dat ik aan de diarree ben?

maar goed, giateren mijn ribben beschadigd met trainen, doet verdomd veel zeer, vandaag naaar een doktor en nog niet naar werk, als ik ook merk hoeveel pijn dit tikken doet(met links) ga ik helemaal niet. dat betekent dan helaas ook dat ik niet ga sporten donderdag. bah.

toch denk ik dat ik op de goede weg ben en voel ik me lekkerder in mijn vel zitten. vooral in de badkamer.
  Moderator woensdag 6 september 2006 @ 08:59:44 #158
155227 crew  Guppy
dus
pi_41540729
het kan inderdaad liggen aan je diarree, let erop dat je goed drinkt!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_41540956
Ik heb me net gewogen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga zo een nieuw hardloopschema opstellen en eens het internet afzoeken naar oefeningen die je thuis kunt doen om steviger te worden.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_41541029
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:57 schreef innepin het volgende:
Ooit moet het toch lukken...

Veel succes weer.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_41541072
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:12 schreef Quinazoline het volgende:
Ik heb me net gewogen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga zo een nieuw hardloopschema opstellen en eens het internet afzoeken naar oefeningen die je thuis kunt doen om steviger te worden.
Wat vervelend dat je niet verder komt zeg... Zeker als je niet weet waar het aan ligt. Veel succes met sporten en bedenk maar: ook als je niet afvalt, ben je in elk geval wel heel gezond aan het leven.

Jullie inspireren wel zeg, ik denk dat ik ook maar weer eens het cursusschema van het sportcentrum erbij ga pakken.
pi_41541088
Ik ben gewoon op de fiets naar het station gegaan, inplaats van met de bus. Harstikke mooi weer. En het is ook nog eens 13 km per dag aan beweging extra

Gisteravond, toen ik thuis kwam, ging er wel van alles mis. Heb toen dus uit ergenis een patatje met en een frikandel op. Vandaag dus maar heel erg uitkijken. Afvallen doe je zo dus niet
  Moderator woensdag 6 september 2006 @ 09:29:02 #163
155227 crew  Guppy
dus
pi_41541275
ja maar goed, je mag af en toe ook wel eens een patatje hoor! je moet je niet bij elke calorie rot gaan voelen, dat is zo'n onzin. je doet t toch keigoed!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_41541394
Nee dat weet ik. Maar had van het weekend ookal een patatje op.
Het was de bedoeling om peultjes te eten. Maar ach, er zat van alles tegen. En ik had een lange dag op school gehad. Geen zin om te koken dus. En we hebben toen om 21.45 uur pas gegeten.
pi_41541898
Ach Ymme, als je je lichaam nooit iets toestaat, weet het uiteindelijk helemaal niet meer wat het met al dat eten moet en kom je volgens mij des te sneller aan als je weer normaal gaat eten. Bovendien moet het ook voor jezelf vol te houden blijven. Je kunt nou eenmaal niet maanden achter elkaar jezelf een ijzeren discipline opleggen. Dat is niks om je rot over te voelen want dat kan niemand, zeker met het drukke en onregelmatige leven dat mensen vaak leiden.
Ik heb toen ik lijnde ook wel eens flink gezondigd, maar als ik me daarna weer netjes aan mijn punten hield viel ik uiteindelijk zonder moeite verder af. Ik ben er nooit blijvend door aangekomen.
Wel niet te vaak doen natuurlijk, anders ben je alleen maar bezig om de kilo's van het zondigen er weer af te werken, maar dat weet je zelf ook wel.
pi_41541903
Goedemorgen.
'k ben net terug van de dokter en mijn knie is nog steeds ontstoken . Hij wou me weer dezelfde medicijnen geven, maar nadat ik de bijwerkingen ervan vertelde, heb ik gewoon ibuprofen gekregen. Daar heb ik niet zo veel last van normaal.
En ik moet mijn activiteiten langzaam opschroeven. Telkens iets langer fietsen en wandelen.
Dus de kilo's mogen er weer afvliegen!
Morgen moet ik mijn cholesterol laten meten. 2 weken terug heb ik gehoord dat er in mijn familie erfelijk te hoog cholesterol voorkomt met alle kwalen die daar bij horen. Nu maar duimen dat ik het niet heb..

Zometeen ga ik winkelen voor een mooi truitje voor het sollicitatie gesprek van vrijdag ik hou van winkelen

Iedereen is wel aan het snoepen he. Maar dat moet kunnen vind ik!
Zonder 'zonde' is het leven wel erg saai.
En ik merk er eigenlijk niets van als ik weleens wat lekkers eet.
Sylvana, huisgenoten, ik kan mee praten. 6 jaar lang heb ik op kamers gewoond met wisselende huisgenoten en sommige kon ik wel schieten en anderen wouden mij wel schieten. Maar het kan ook heel leuk zijn.
ymme, je kan ook proberen elke dag (behalve als het regent enzo) te gaan fietsen. Heb je behoorlijk wat beweging extra.
Cherrylips..1120 calorien, hallo jij hebt aardig gewandeld

[ Bericht 11% gewijzigd door wkraaij op 06-09-2006 10:10:05 ]
pi_41542193
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Ach Ymme, als je je lichaam nooit iets toestaat, weet het uiteindelijk helemaal niet meer wat het met al dat eten moet en kom je volgens mij des te sneller aan als je weer normaal gaat eten. Bovendien moet het ook voor jezelf vol te houden blijven. Je kunt nou eenmaal niet maanden achter elkaar jezelf een ijzeren discipline opleggen. Dat is niks om je rot over te voelen want dat kan niemand, zeker met het drukke en onregelmatige leven dat mensen vaak leiden.
Ik heb toen ik lijnde ook wel eens flink gezondigd, maar als ik me daarna weer netjes aan mijn punten hield viel ik uiteindelijk zonder moeite verder af. Ik ben er nooit blijvend door aangekomen.
Wel niet te vaak doen natuurlijk, anders ben je alleen maar bezig om de kilo's van het zondigen er weer af te werken, maar dat weet je zelf ook wel.
Ik weet het. Lijn al vanaf Dec 2005 en er is al 15 kilo af. En het hoeft van mij ook echt niet snel te gaan. Maar ik geef gewoon te snel toe. En zelfs daar wil ik vanaf. Niet alleen de kilo's. Maar ik wil ook eens NEE kunnen zeggen.
pi_41543462
ik wil voor m'n 30e tenminste één keer normaal een bikini aan kunnen trekken zonder dat iedereen denkt dat ik zwanger ben.
dat is mijn doel.
ik heb nog precies 5,5 jaar
Tap tap tap
pi_41545466
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:58 schreef wkraaij het volgende:

Sylvana, huisgenoten, ik kan mee praten. 6 jaar lang heb ik op kamers gewoond met wisselende huisgenoten en sommige kon ik wel schieten en anderen wouden mij wel schieten. Maar het kan ook heel leuk zijn.
Tja, in zo'n situatie zitten we dus hier nou, heb ze gister na weer een knallende ruzie dus maar verteld dat ik ga verhuizen, maar voel me er wel zo kut onder dat ik met eten niet echt goed bezig ben nou, maar met sporten wel, dus doe toch nog wel iets goed

Sterkte met je knie en veel plezier met shoppen en succes met je sollicitatiegesprek!
pi_41545552
Quinazoline, balen hoor dat je niet verder komt, het is fijn om op hetzelfde gewicht te blijven en niet aan te komen, maar als er nog wat af kan dan is het wel prettig als dat oko gebeurd ja. Ik hoop voor je dat je toch snel weer gaat afvallen

Ymme, goed dat je zoveel gefietst hebt hoor En af en toe een keertje zondigen mag best Als je daarna maar weer gewoon verder gaat met gezond eten en niet denkt " ik heb nou gezondigd, nou heeft het allemaal geen nut meer"

Cherrylips, dat moet toch wel lukken in 5,5 jaar? Veel succes ermee!
pi_41548463
Hallo dames

Ik doe weer mn uiterste best, moet mezelf alleen nog over de streep trekken wat betreft het steppen Met eten gaat het iig bijzonder goed. Vandaag een vikingbroodje van de markt gehad, kaal, 2 geroosterde boterhammen met (gewone 48+) kaas en 1 fruit today. Rond 16:00 nog cup a soup op de planning en verder niks meer tot avondeten. Na avondeten nog een stuk fruit oid.
pi_41548960
Ik ben ook wel blij dat ik niks meer aankom, zelfs niet na zo'n week, maar het zou wel weer eens mogen beginnen.
Ik heb net op marktplaats gereageerd op twee steppers, eens kijken of het wat voor me is. Als ik het nu echt fanatiek doe en volhoudt dan kan ik altijd nog wel een duurdere kopen, lijkt me. Heb vandaag netjes gegeten en ook gezonde boodschappen voor vandaag en morgen gedaan. Nu vanavond nog hardlopen en dadelijk even naar de uni of het tuincentrum fietsen en dan kan ik wel zeggen dat ik er weer een goede dag op heb zitten.

Sylvana, hoe is je rijtest eigenlijk gegaan?

Goed bezig trouwens, heaven7 !
pi_41550658
quote:
Op woensdag 6 september 2006 14:18 schreef Quinazoline het volgende:

Sylvana, hoe is je rijtest eigenlijk gegaan?
Lees dat hier maar eventjes

[Centraal] Rijbewijs/Rijles topic [deel 66]

Vandaag al lekker veel gefietst en 2 koppen groentensoep op en zo maar eens wat fruitcocktail eten
pi_41553154
Dankje Quinazoline
Ik heb ook een (mini)stepper en ik vond het in het begin heel leuk maar na een tijdje gaat het toch vervelen en zeker omdat je het jezelf oplegt he, "je moet anders val je nooit af"

Kun je trouwens half aan de diarree komen van de Molkosan?
pi_41553683
quote:
Op woensdag 6 september 2006 16:34 schreef heaven7 het volgende:
Dankje Quinazoline
Ik heb ook een (mini)stepper en ik vond het in het begin heel leuk maar na een tijdje gaat het toch vervelen en zeker omdat je het jezelf oplegt he, "je moet anders val je nooit af"

Kun je trouwens half aan de diarree komen van de Molkosan?
Ik ben nu veel aan het hardlopen maar ik zie de bui al hangen dat ik dadelijk niet meer ga vanwege het weer, dus dan is zo'n stepper denk ik wel ideaal. Dan kan ik me daar weer een tijdje, tijdens het tv kijken, op uitleven.
Ik merk wel dat ik van het sporten echt strakker wordt, dus voorlopig houd ik gewoon nog vol.

Molkosan ken ik niet, dat het van kokosnoten kan weet ik wel .
pi_41553759
Ja, op zich is het ideaal voor de tv Dat zeker. Ik moet mezelf er alleen echt enorm toe zetten merk ik, met veel tegenzin en uitstellen
Wel goed van je hoor

Molkosan had ik eerst van Vogel, ging ik ook een beetje aan de brij (sorry hoor ) van en nu heb ik de kruidvat variant "wei+melkzuur" en dat doet precies hetzelfde
pi_41554149
Ik heb dat dus ook net als Quizaoline (oid, weet de naam niet uit mn hoofd ), dat ik maar blijf stilstaan. Ik denk dat mijn lichaam het zo wel goed vindt, maar ik dus nog niet, hoewel ik al best trots mag zijn nu.
Kan iemand eigenlijk commentaar geven op mijn eetpatroon, misschien dat het beter kan? Zal even opschrijven wat ik vandaag heb gegeten.
Ontbijt (7.00u): cruesli (ong. 150 gram) met halfvolle melk, 1 plakje ontbijtkoek
Lunch deel 1 (11.30u): fruitkick, boterham met kaas
Lunch deel 2 (14.00u): boterham met kipfilet, boterham met achterham
Tussendoor (17.00u): knackebrod met kipfilet
En dan avondeten rond 19.00u.
Vanavond had ik een avondje sporten in gedachten, maar moet helaas de hele avond verplicht televisie kijken (voor m'n studie). Dat wordt dus af en toe maar even op de stepper staan..
pi_41554323
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb dat dus ook net als Quizaoline (oid, weet de naam niet uit mn hoofd ), dat ik maar blijf stilstaan. Ik denk dat mijn lichaam het zo wel goed vindt, maar ik dus nog niet, hoewel ik al best trots mag zijn nu.
Kan iemand eigenlijk commentaar geven op mijn eetpatroon, misschien dat het beter kan? Zal even opschrijven wat ik vandaag heb gegeten.
Ontbijt (7.00u): cruesli (ong. 150 gram) met halfvolle melk, 1 plakje ontbijtkoek
Vanavond had ik een avondje sporten in gedachten, maar moet helaas de hele avond verplicht televisie kijken (voor m'n studie). Dat wordt dus af en toe maar even op de stepper staan..
Je mag ook Q. zeggen hoor , in het begin kon ik het ook niet onthouden. Hoeveel ben jij nu afgevallen dan (ben te lui om in de OP te kijken )? Ik ben nu 11 kilo kwijt, maar wil er het liefst nog een paar meer kwijt.
Op je eetpatroon kan ik echt niks aanmerken. Misschien zou je wat meer fruit kunnen eten ipv een boterham, maar ik heb echt geen idee verder. Net als bij mezelf dus.
pi_41554472
Ik ben nu ongeveer 7 kilo kwijt. Ja fruit zou natuurlijk kunnen, maar dat wordt vaak beurs in een tas en je moet het schillen enzo. 's avonds eet ik sowieso altijd nog wel een appel als avondtussendoortje, en soms bij het ontbijt een banaan in plaats van iets anders. Maargoed, maar meer sporten dan..
pi_41559335
1200 steps gedaan, bijna een half uur, hoeveel kcal verbrand je dan ongeveer eigenlijk?

Avondeten was veel te hete chili con carne, mn zus had friet dus heb net een handjevol uit het zakje gepakt
pi_41559434
quote:
Oh oeps, foutje, de hoeveelheid cruesli is ongeveer 50 gram, geen 150
pi_41560400
Zo, ik heb mijn hardloopkleren aangetrokken. Nu m'n schoenen nog en dan ga ik . 22 minuutjes maar vandaag, maar tis al weer even geleden dus das niet zo heel erg.
pi_41562249
Ik ben weer terug. Het was weer ff zwaar maar ik hebt maar wel mooi gedaan, dus ik kan weer tevreden zijn.
Morgen mag ik weer, volgens mij schema.
pi_41567457
Goedzo

Ik zit aan een restje pepernootjes
pi_41567500
Iemand enig idee hoeveel ik nou verbrand met 1200 steps ofwel een half uur? Mijn stepapparaat zegt 125 kcal maar ik geloof (en hoop toch echt) dat dat niet waar is..
pi_41568090
na een half uur zit ik op de 300 ofzo, maar dan heb ik 2000 steps gedaan....
Tap tap tap
pi_41568309
Doe jij ze heel of maak je kleine stapjes? Ik maak ze helemaal af.. en 1 step is 1 keer op en neer he, anders heb ik er 2400 gedaan

[ Bericht 52% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2006 23:19:58 ]
pi_41568376
meestal maak ik ze helemaal af, soms heb ik een spastisch momentje en dan ren ik te snel, maar ik maak ze meestal af. beweeg je ook je armen erbij? en ik probeer ook m'n heupen af en toe wat heen en weer te gooien, schijnt goed voor de taille te zijn ofzo.
Tap tap tap
pi_41569117
quote:
Op zich is je eetpatroon netjes... Ik denk dat je het eens moet invoeren bij overgewicht.nl.
Denk wel dat in fruitkick best veel kcal zitten (zo'n 140!) en 3 boterhammen in de middag moeten genoeg zijn (tenzij je een zware job hebt). Ik zou het plakje ontbijtkoek vervangen door fruit rond een uur of 10.00. Ik neem ook altijd fruit mee en dat wordt niet beurs. Denk bijvoorbeeld aan een appel of neem wat druiven / meloen oid mee in een bakje. Die lunch in twee delen heeft zeker een reden? Vervang die fruitkick dan door fruit (een banaan oid). Ook mis ik melkproducten. Vervang dat tussendoortje om 17.00 met een yoghurtje (Vitelinea, 50 kcal). Ook die zijn makkelijk mee te nemen naar je werk. En in de avond zou ik nog iets van melkproducten nemen. Zo eet je wat afwisselender. Succes
pi_41569500
In fruitkick zit idd 120 kcal. Die kan ik inderdaad wel weglaten, maar heb er altijd een bij me indien ik ineens honger heb. Ik lunch in twee delen omdat ik liever om de paar uur wat eet dan één keer wat meer. Is ook beter voor de gang van je verteringsstelsel, tenminste dat heb ik gelezen. Dat tussendoortje om 17.00 is niet altijd hoor, maar vandaag had ik gewoon erge trek. Ik heb trouwens een erg onregelmatige dagindeling omdat ik studeer, dus ik eet niet echt op vaste tijden, maar probeer wel dezelfde dingen te eten. Yoghurt eet ik normaliter ook, soms bij het ontbijt of als toetje, dus dat komt ook wel goed, maar deze week even niet van gekomen.
pi_41569660
Ik probeer altijd het volgende schema aan te houden: 2 boterhammen (of iets vergelijksbaars) in de ochtend, 3 in de middag, 2/3 stuks fruit en 2/3 melkproducten en dan nog avondeten. Op zich is het eetpatroon best goed. Voer het anders een tijdje in op overgewicht.nl zodat je kan zien hoeveel kcal je binnenkrijgt. En misschien val je niet af in gewicht maar in centimeters? Dat is ook nog een mogelijkheid.
pi_41569686
Nee mn armen niet, ik hou de afstandsbediening in de ene vast en in de ander een fles water
Ach, tis beter dan niets maar die pepernoten hadden niet gehoeven Gelukkig was een maar een bodempje van het kleinste zakje wat ze verkopen.
pi_41569724
Ik krijg ongeveer 1500 kcal per dag binnen. En ik sport er natuurlijk bij en ben al behoorlijk strak, dus de centimeters gaan er wel vanaf, al houd ik dat niet bij qua aantallen. Alleen vind ik het gewoon vrij frustrerend dat de weegschaal al weken op hetzelfde blijft staan
pi_41569868
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik krijg ongeveer 1500 kcal per dag binnen. En ik sport er natuurlijk bij en ben al behoorlijk strak, dus de centimeters gaan er wel vanaf, al houd ik dat niet bij qua aantallen. Alleen vind ik het gewoon vrij frustrerend dat de weegschaal al weken op hetzelfde blijft staan
Daarom kan het ook aanmoedigend werken als je de centimeters minder ziet worden. Met gewicht kan je soms een maand ofzo stilstaan omdat je lichaam moet wennen (schijnbaar). Blijven volhouden dus met waar je mee bezigbent, dan moet dat gewicht op een gegeven moment weer omlaag gaan.
pi_41569873
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:51 schreef heaven7 het volgende:
Nee mn armen niet, ik hou de afstandsbediening in de ene vast en in de ander een fles water
Ach, tis beter dan niets maar die pepernoten hadden niet gehoeven Gelukkig was een maar een bodempje van het kleinste zakje wat ze verkopen.
nu al pepernoten

maar ik hou ook flesje water en fstandsbediening vast, en dan moet je met je armen heen en weer, eerst de ene, dan de ander naar voren. dan beweeg je veel makkelijker en sneller.
Tap tap tap
pi_41569984
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:56 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Daarom kan het ook aanmoedigend werken als je de centimeters minder ziet worden. Met gewicht kan je soms een maand ofzo stilstaan omdat je lichaam moet wennen (schijnbaar). Blijven volhouden dus met waar je mee bezigbent, dan moet dat gewicht op een gegeven moment weer omlaag gaan.
Oke dan, laten we het hopen
  donderdag 7 september 2006 @ 06:38:11 #197
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_41573801
Ik woog vanmorgen 61,6. I love school. (Door naar school te gaan heb ik geen tijd meer om te snoepen en ik beweeg meer. )
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_41574987
Vannacht 10 km gefietst

En vandaag weer, want heb me fiets daar nog staan ( vanochtend met bus terug gegaan)

Dus goed bezig
pi_41575570
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

nu al pepernoten

maar ik hou ook flesje water en fstandsbediening vast, en dan moet je met je armen heen en weer, eerst de ene, dan de ander naar voren. dan beweeg je veel makkelijker en sneller.
Goed idee, ga het eens proberen
  donderdag 7 september 2006 @ 10:34:42 #200
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_41576756
Tip: ga spinnen! De centimeters vliegen er bij mij af op het moment!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')