tochquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:57 schreef innepin het volgende:
Had al een (onbemerkte) tvp geplaatst, maar nu kom ik mij toch officieel melden...Heb zojuist m'n aanmelding verstuurd![]()
Nou moet ik 't toch *echt* es volhouden, toch? Toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo een nieuw hardloopschema opstellen en eens het internet afzoeken naar oefeningen die je thuis kunt doen om steviger te worden.Everything which is not impossible, will eventually happen
Ooit moet het toch lukken...quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:57 schreef innepin het volgende:
Nou moet ik 't toch *echt* es volhouden, toch? Toch?
quote:Op woensdag 6 september 2006 09:12 schreef Quinazoline het volgende:
Ik heb me net gewogen.Wat vervelend dat je niet verder komt zeg... Zeker als je niet weet waar het aan ligt. Veel succes met sporten en bedenk maar: ook als je niet afvalt, ben je in elk geval wel heel gezond aan het leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo een nieuw hardloopschema opstellen en eens het internet afzoeken naar oefeningen die je thuis kunt doen om steviger te worden.
Jullie inspireren wel zeg, ik denk dat ik ook maar weer eens het cursusschema van het sportcentrum erbij ga pakken.
Are you pondering what I'm pondering?
Ik weet het. Lijn al vanaf Dec 2005 en er is al 15 kilo af. En het hoeft van mij ook echt niet snel te gaan. Maar ik geef gewoon te snel toe. En zelfs daar wil ik vanaf. Niet alleen de kilo's. Maar ik wil ook eens NEE kunnen zeggen.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Ach Ymme, als je je lichaam nooit iets toestaat, weet het uiteindelijk helemaal niet meer wat het met al dat eten moet en kom je volgens mij des te sneller aan als je weer normaal gaat eten. Bovendien moet het ook voor jezelf vol te houden blijven. Je kunt nou eenmaal niet maanden achter elkaar jezelf een ijzeren discipline opleggen. Dat is niks om je rot over te voelen want dat kan niemand, zeker met het drukke en onregelmatige leven dat mensen vaak leiden.
Ik heb toen ik lijnde ook wel eens flink gezondigd, maar als ik me daarna weer netjes aan mijn punten hield viel ik uiteindelijk zonder moeite verder af. Ik ben er nooit blijvend door aangekomen.
Wel niet te vaak doen natuurlijk, anders ben je alleen maar bezig om de kilo's van het zondigen er weer af te werken, maar dat weet je zelf ook wel.
Tja, in zo'n situatie zitten we dus hier nou, heb ze gister na weer een knallende ruzie dus maar verteld dat ik ga verhuizen, maar voel me er wel zo kut onder dat ik met eten niet echt goed bezig ben nou, maar met sporten wel, dus doe toch nog wel iets goedquote:Op woensdag 6 september 2006 09:58 schreef wkraaij het volgende:
Sylvana, huisgenoten, ik kan mee praten. 6 jaar lang heb ik op kamers gewoond met wisselende huisgenoten en sommige kon ik wel schieten en anderen wouden mij wel schieten. Maar het kan ook heel leuk zijn.
Lees dat hier maar eventjesquote:Op woensdag 6 september 2006 14:18 schreef Quinazoline het volgende:
Sylvana, hoe is je rijtest eigenlijk gegaan?
Ik ben nu veel aan het hardlopen maar ik zie de bui al hangen dat ik dadelijk niet meer ga vanwege het weer, dus dan is zo'n stepper denk ik wel ideaal. Dan kan ik me daar weer een tijdje, tijdens het tv kijken, op uitleven.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:34 schreef heaven7 het volgende:
Dankje Quinazoline
Ik heb ook een (mini)stepper en ik vond het in het begin heel leuk maar na een tijdje gaat het toch vervelen en zeker omdat je het jezelf oplegt he, "je moet anders val je nooit af"
Kun je trouwens half aan de diarree komen van de Molkosan?
Je mag ook Q. zeggen hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 17:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb dat dus ook net als Quizaoline (oid, weet de naam niet uit mn hoofd), dat ik maar blijf stilstaan. Ik denk dat mijn lichaam het zo wel goed vindt, maar ik dus nog niet, hoewel ik al best trots mag zijn nu.
Kan iemand eigenlijk commentaar geven op mijn eetpatroon, misschien dat het beter kan? Zal even opschrijven wat ik vandaag heb gegeten.
Ontbijt (7.00u): cruesli (ong. 150 gram) met halfvolle melk, 1 plakje ontbijtkoek
Lunch deel 1 (11.30u): fruitkick, boterham met kaas
Lunch deel 2 (14.00u): boterham met kipfilet, boterham met achterham
Tussendoor (17.00u): knackebrod met kipfilet
En dan avondeten rond 19.00u.
Vanavond had ik een avondje sporten in gedachten, maar moet helaas de hele avond verplicht televisie kijken (voor m'n studie). Dat wordt dus af en toe maar even op de stepper staan..
Oh oeps, foutje, de hoeveelheid cruesli is ongeveer 50 gram, geen 150quote:Op woensdag 6 september 2006 17:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb dat dus ook net als Quizaoline (oid, weet de naam niet uit mn hoofd), dat ik maar blijf stilstaan. Ik denk dat mijn lichaam het zo wel goed vindt, maar ik dus nog niet, hoewel ik al best trots mag zijn nu.
Kan iemand eigenlijk commentaar geven op mijn eetpatroon, misschien dat het beter kan? Zal even opschrijven wat ik vandaag heb gegeten.
Ontbijt (7.00u): cruesli (ong. 150 gram) met halfvolle melk, 1 plakje ontbijtkoek
Vanavond had ik een avondje sporten in gedachten, maar moet helaas de hele avond verplicht televisie kijken (voor m'n studie). Dat wordt dus af en toe maar even op de stepper staan..
Op zich is je eetpatroon netjes... Ik denk dat je het eens moet invoeren bij overgewicht.nl.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Daarom kan het ook aanmoedigend werken als je de centimeters minder ziet worden. Met gewicht kan je soms een maand ofzo stilstaan omdat je lichaam moet wennen (schijnbaar). Blijven volhouden dus met waar je mee bezigbent, dan moet dat gewicht op een gegeven moment weer omlaag gaan.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik krijg ongeveer 1500 kcal per dag binnen. En ik sport er natuurlijk bij en ben al behoorlijk strak, dus de centimeters gaan er wel vanaf, al houd ik dat niet bij qua aantallen. Alleen vind ik het gewoon vrij frustrerend dat de weegschaal al weken op hetzelfde blijft staan![]()
nu al pepernotenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:51 schreef heaven7 het volgende:
Nee mn armen niet, ik hou de afstandsbediening in de ene vast en in de ander een fles water
Ach, tis beter dan niets maar die pepernoten hadden niet gehoevenGelukkig was een maar een bodempje van het kleinste zakje wat ze verkopen.
Oke dan, laten we het hopenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:56 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Daarom kan het ook aanmoedigend werken als je de centimeters minder ziet worden. Met gewicht kan je soms een maand ofzo stilstaan omdat je lichaam moet wennen (schijnbaar). Blijven volhouden dus met waar je mee bezigbent, dan moet dat gewicht op een gegeven moment weer omlaag gaan.![]()
Goed idee, ga het eens proberenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nu al pepernoten
maar ik hou ook flesje water en fstandsbediening vast, en dan moet je met je armen heen en weer, eerst de ene, dan de ander naar voren. dan beweeg je veel makkelijker en sneller.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |