Je mag ook Q. zeggen hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 17:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb dat dus ook net als Quizaoline (oid, weet de naam niet uit mn hoofd), dat ik maar blijf stilstaan. Ik denk dat mijn lichaam het zo wel goed vindt, maar ik dus nog niet, hoewel ik al best trots mag zijn nu.
Kan iemand eigenlijk commentaar geven op mijn eetpatroon, misschien dat het beter kan? Zal even opschrijven wat ik vandaag heb gegeten.
Ontbijt (7.00u): cruesli (ong. 150 gram) met halfvolle melk, 1 plakje ontbijtkoek
Lunch deel 1 (11.30u): fruitkick, boterham met kaas
Lunch deel 2 (14.00u): boterham met kipfilet, boterham met achterham
Tussendoor (17.00u): knackebrod met kipfilet
En dan avondeten rond 19.00u.
Vanavond had ik een avondje sporten in gedachten, maar moet helaas de hele avond verplicht televisie kijken (voor m'n studie). Dat wordt dus af en toe maar even op de stepper staan..
Oh oeps, foutje, de hoeveelheid cruesli is ongeveer 50 gram, geen 150quote:Op woensdag 6 september 2006 17:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb dat dus ook net als Quizaoline (oid, weet de naam niet uit mn hoofd), dat ik maar blijf stilstaan. Ik denk dat mijn lichaam het zo wel goed vindt, maar ik dus nog niet, hoewel ik al best trots mag zijn nu.
Kan iemand eigenlijk commentaar geven op mijn eetpatroon, misschien dat het beter kan? Zal even opschrijven wat ik vandaag heb gegeten.
Ontbijt (7.00u): cruesli (ong. 150 gram) met halfvolle melk, 1 plakje ontbijtkoek
Vanavond had ik een avondje sporten in gedachten, maar moet helaas de hele avond verplicht televisie kijken (voor m'n studie). Dat wordt dus af en toe maar even op de stepper staan..
Op zich is je eetpatroon netjes... Ik denk dat je het eens moet invoeren bij overgewicht.nl.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Daarom kan het ook aanmoedigend werken als je de centimeters minder ziet worden. Met gewicht kan je soms een maand ofzo stilstaan omdat je lichaam moet wennen (schijnbaar). Blijven volhouden dus met waar je mee bezigbent, dan moet dat gewicht op een gegeven moment weer omlaag gaan.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik krijg ongeveer 1500 kcal per dag binnen. En ik sport er natuurlijk bij en ben al behoorlijk strak, dus de centimeters gaan er wel vanaf, al houd ik dat niet bij qua aantallen. Alleen vind ik het gewoon vrij frustrerend dat de weegschaal al weken op hetzelfde blijft staan![]()
nu al pepernotenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:51 schreef heaven7 het volgende:
Nee mn armen niet, ik hou de afstandsbediening in de ene vast en in de ander een fles water
Ach, tis beter dan niets maar die pepernoten hadden niet gehoevenGelukkig was een maar een bodempje van het kleinste zakje wat ze verkopen.
Oke dan, laten we het hopenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:56 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Daarom kan het ook aanmoedigend werken als je de centimeters minder ziet worden. Met gewicht kan je soms een maand ofzo stilstaan omdat je lichaam moet wennen (schijnbaar). Blijven volhouden dus met waar je mee bezigbent, dan moet dat gewicht op een gegeven moment weer omlaag gaan.![]()
Goed idee, ga het eens proberenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nu al pepernoten
maar ik hou ook flesje water en fstandsbediening vast, en dan moet je met je armen heen en weer, eerst de ene, dan de ander naar voren. dan beweeg je veel makkelijker en sneller.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |