Eerder voor je enkels en knieën. Tenminste, daar kreeg mijn zus last van toen ze aan trampolinespringen (soms op wedstrijdbasis) deed.quote:
jup, dat weet ik na 4 jaar slikken wel dat het nu niet meer veilig isquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:56 schreef Guppyfriend het volgende:
let ook op met eventuele seks, sylvana... je pil is nu niet meer betrouwbaar als anticonceptie. misschien kan je het beste even het boekje of je huisarts raadplegen wat je het beste kan doen.
goed hoorquote:
bij mij gelukkig nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:12 schreef CherryLips het volgende:
pfff woensdag is echt schransdag geworden
ik had een beetje veel saté bij de rijst gisteren en wat chocolade-ijs als toetjequote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
bij mij gelukkig nietOmdat ik de hele dag heb liggen slapen heb ik de verleiding kunnen weerstaan om naar de winkel te rennen en alleen chocola te kopen
Nou dus alleen die tosti's van vanmiddag op en ben nu aan het avondeten, dus veel meer eten zal ik ook niet vandaag
Alleen dat sporten, daar hebben we het nog maar ff niet over
same here, daarom sla ik ook even een weekje over met wegenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:20 schreef Klein het volgende:
Ik houd me al de hele week supernetjes..
Maar zit in 'mn vrouwelijke periode' dus heb op dit moment niet zoveel vertrouwen in de weegschaal..
Ben benieuwd wat het ding zaterdagochtend zegt!![]()
Natuurlijk!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:07 schreef Sylvana het volgende:
Veel succes met de vakantiekilo's eraf krijgen Ymme
Nugget, zo hey, jij bent fanatiek met sporten zegKun je niet een beetje van dat fanatikisme aan mij geven?
en weer een kilo erafquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:57 schreef D.Rose het volgende:
OP weer aangepast
1 kilo er vanaf, en heb er 2 van mijn streefgewicht afgehaald (van 82 naar 80)
Dat is het niet, dat vind je alleen maar.quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:49 schreef wkraaij het volgende:
snoep laten liggen is echt heel moeilijk.
Ik merk nu dat ik weer een beetje oke figuur heb, dat ik het van mezelf mag, om me weleens uit te leven. Oke het kost misschien een paar dagen om weer het eraf te hebben (met gewoon normaal eten), maar dat is op zich niet zo erg.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zou best wel weer een keertje ongegeneerd willen schransen, maar ik ben bang dat dat niet opweegt tegen het schuldgevoel wat ik daarna dan heb. Gewoon weer een zak chips met chocolade door elkaar eten en roze koeken erbij enzo
.
ik wilde ook meelopen maar op het laatste moment wilde niemand meer meequote:Op zaterdag 2 september 2006 18:38 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb vandaag 15 km gelopen, de Airborne in Oosterbeek. Heb nu wel flink last van mijn kuiten... Auw.
Ik nu 8 kilo in 4,5 week, waarvan op de topdagen wel 2 kilo in 4 dagenquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:48 schreef wkraaij het volgende:
ik zou nog wel zo een zak drop leeg kunnen eten.![]()
hey, iemand van jullie wel eens flink gewichts verlies gehad? .
waarom heb je nootjes in huisquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:41 schreef Sylvana het volgende:
ik voel me niet zo lekker, vandaag alleen nog maar 1 bolletje met kaas gegeten, echt geen zin om te eten nouAlleen nou ben ik bang dat ik vanavond als het misschien beter ga een hele zak met nootjes ofzo ga opeten
*jaloers is*quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik nu 8 kilo in 4,5 week, waarvan op de topdagen wel 2 kilo in 4 dagen
waren over van een feestje, normaal heb ik dat idd niet in huis, omdat ik weet dat ik niet 1 handje kan nemen, maar gelijk de hele zak opeetquote:
heel gemakkelijk eigenlijkquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]
*jaloers is*
hoe krijg je dat voor elkaar?
niet openmaken dan, of weggooien mocht het al open zijnquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]
waren over van een feestje, normaal heb ik dat idd niet in huis, omdat ik weet dat ik niet 1 handje kan nemen, maar gelijk de hele zak opeet
hij is al open, maar vind het zonde van me geld om het weg te gooienquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet openmaken dan, of weggooien mocht het al open zijn
ik eet ook altijd om 12.30 uur, maar dan neem ik rond een uur of 4 idd nog wel een stuk fruit ofzo, anders hou ik het ook niet vol tot het avondetenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is dat wel voldoende, om half een eten en dan 's avonds weer? Als ik dat doe krijg ik rond vieren een ontzettende dip, dus ik lunch eigenlijk niet, maar verspreid dan 3 boterhammen over de gehele middag.
gewoon zorgen dat je genoeg tv te kijken hebt (video/dvd/downloads)quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:00 schreef Sylvana het volgende:
jemig, elke dag 25 km op de hometrainer, ja, dan krijg je ook wel voldoende beweging ja
zoveel discipline heb ik niet
Vind het echt knap van je!
Achja, je hebt het toch al gekocht. Als je het weggooit is die verleiding er tenminste niet meer en misschien geen extra gewicht, alleen maar beter lijkt mequote:Op zaterdag 2 september 2006 20:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hij is al open, maar vind het zonde van me geld om het weg te gooien
jij zet je geld liever om in calorieën?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hij is al open, maar vind het zonde van me geld om het weg te gooien
ik had het gekocht voor een feestje, en toen was het dus wel opengemaakt, maar nog niet opquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij zet je geld liever om in calorieën?
men zegt dat het niet voldoende is, maar ik red me er mee, en ik val af, dus voel er niets voor mijn voedingspatroon te wijzigen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is dat wel voldoende, om half een eten en dan 's avonds weer? Als ik dat doe krijg ik rond vieren een ontzettende dip, dus ik lunch eigenlijk niet, maar verspreid dan 3 boterhammen over de gehele middag.
Hoelang doe je over 25 km op de hometrainer dan? Op de crosstrainer ben ik 25 min bezig met 8 km..quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
heel gemakkelijk eigenlijk
Was van plan er hard m'n best voor te doen, maar dat is niet eens nodig
Enige wat ik doe is (bijna) iedere dag minimaal 25km op de hometrainer, minimaal 2 liter water p.d. en geen tussendoortjes.
Ik eet rond 12:30u 4 sneetjes brood, s'avonds een warme maaltijd en mocht mijn maag rommelen rond 23:00u nog een boterham.
dan heeft het ook lekker veel nut om af te vallen, als je daarna weer aankomtquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat doe ik volgende week wel als ik klaar ben met afvallen en weer mag aankomen
voetbahquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:07 schreef Sylvana het volgende:
ik kijk nooit tv
of er moet nog meer voetbal op tv komendat kijk ik wel
en ik heb geen geld voor een hometrainer
25 per uur, en alle volgende 5km +10 minutenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hoelang doe je over 25 km op de hometrainer dan? Op de crosstrainer ben ik 25 min bezig met 8 km..
Als je per maand ongveeer 80 euro "vrij" te besteden heb, dan is een hometrainer wel duur, maar goed, als het goed is krijg ik deze maand eindelijk aanvullende beurs van het hele jaar ( terugwerkende kracht) dus dan heb ik wel meer te besteden, maar ik ben echt bang dat ik hem dan koop en amper gebruikquote:
het mag er weer aan, maar niet meer bij de buikquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dan heeft het ook lekker veel nut om af te vallen, als je daarna weer aankomt
had je daar maar wat over te zeggenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het mag er weer aan, maar niet meer bij de buik
tja, toen ik zag hoe goed het afvallen ging ging het fietsen ook een stuk makkelijkerquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Als je per maand ongveeer 80 euro "vrij" te besteden heb, dan is een hometrainer wel duur, maar goed, als het goed is krijg ik deze maand eindelijk aanvullende beurs van het hele jaar ( terugwerkende kracht) dus dan heb ik wel meer te besteden, maar ik ben echt bang dat ik hem dan koop en amper gebruik
daar heb ik ook wat over te zeggenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
had je daar maar wat over te zeggenDat zou echt relaxed zijn
ik had eerst besloten dat het er 8 waren, heb het later bijgesteld naar 10quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:18 schreef Sylvana het volgende:
mja, ik hoef ook maar 7 kg af te vallen, (minimaal 5, liefst 7) dus niet zo veel als jou of anderen hier bijvoorbeeld, dat scheelt ook wel natuurlijk
hmm dus zo raar is 't niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik nu 8 kilo in 4,5 week, waarvan op de topdagen wel 2 kilo in 4 dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |