ik eet ook altijd om 12.30 uur, maar dan neem ik rond een uur of 4 idd nog wel een stuk fruit ofzo, anders hou ik het ook niet vol tot het avondetenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is dat wel voldoende, om half een eten en dan 's avonds weer? Als ik dat doe krijg ik rond vieren een ontzettende dip, dus ik lunch eigenlijk niet, maar verspreid dan 3 boterhammen over de gehele middag.
gewoon zorgen dat je genoeg tv te kijken hebt (video/dvd/downloads)quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:00 schreef Sylvana het volgende:
jemig, elke dag 25 km op de hometrainer, ja, dan krijg je ook wel voldoende beweging ja
zoveel discipline heb ik niet
Vind het echt knap van je!
Achja, je hebt het toch al gekocht. Als je het weggooit is die verleiding er tenminste niet meer en misschien geen extra gewicht, alleen maar beter lijkt mequote:Op zaterdag 2 september 2006 20:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hij is al open, maar vind het zonde van me geld om het weg te gooien
jij zet je geld liever om in calorieën?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hij is al open, maar vind het zonde van me geld om het weg te gooien
ik had het gekocht voor een feestje, en toen was het dus wel opengemaakt, maar nog niet opquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij zet je geld liever om in calorieën?
men zegt dat het niet voldoende is, maar ik red me er mee, en ik val af, dus voel er niets voor mijn voedingspatroon te wijzigen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is dat wel voldoende, om half een eten en dan 's avonds weer? Als ik dat doe krijg ik rond vieren een ontzettende dip, dus ik lunch eigenlijk niet, maar verspreid dan 3 boterhammen over de gehele middag.
Hoelang doe je over 25 km op de hometrainer dan? Op de crosstrainer ben ik 25 min bezig met 8 km..quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
heel gemakkelijk eigenlijk
Was van plan er hard m'n best voor te doen, maar dat is niet eens nodig
Enige wat ik doe is (bijna) iedere dag minimaal 25km op de hometrainer, minimaal 2 liter water p.d. en geen tussendoortjes.
Ik eet rond 12:30u 4 sneetjes brood, s'avonds een warme maaltijd en mocht mijn maag rommelen rond 23:00u nog een boterham.
dan heeft het ook lekker veel nut om af te vallen, als je daarna weer aankomtquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat doe ik volgende week wel als ik klaar ben met afvallen en weer mag aankomen
voetbahquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:07 schreef Sylvana het volgende:
ik kijk nooit tv
of er moet nog meer voetbal op tv komendat kijk ik wel
en ik heb geen geld voor een hometrainer
25 per uur, en alle volgende 5km +10 minutenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hoelang doe je over 25 km op de hometrainer dan? Op de crosstrainer ben ik 25 min bezig met 8 km..
Als je per maand ongveeer 80 euro "vrij" te besteden heb, dan is een hometrainer wel duur, maar goed, als het goed is krijg ik deze maand eindelijk aanvullende beurs van het hele jaar ( terugwerkende kracht) dus dan heb ik wel meer te besteden, maar ik ben echt bang dat ik hem dan koop en amper gebruikquote:
het mag er weer aan, maar niet meer bij de buikquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dan heeft het ook lekker veel nut om af te vallen, als je daarna weer aankomt
had je daar maar wat over te zeggenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het mag er weer aan, maar niet meer bij de buik
tja, toen ik zag hoe goed het afvallen ging ging het fietsen ook een stuk makkelijkerquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Als je per maand ongveeer 80 euro "vrij" te besteden heb, dan is een hometrainer wel duur, maar goed, als het goed is krijg ik deze maand eindelijk aanvullende beurs van het hele jaar ( terugwerkende kracht) dus dan heb ik wel meer te besteden, maar ik ben echt bang dat ik hem dan koop en amper gebruik
daar heb ik ook wat over te zeggenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
had je daar maar wat over te zeggenDat zou echt relaxed zijn
ik had eerst besloten dat het er 8 waren, heb het later bijgesteld naar 10quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:18 schreef Sylvana het volgende:
mja, ik hoef ook maar 7 kg af te vallen, (minimaal 5, liefst 7) dus niet zo veel als jou of anderen hier bijvoorbeeld, dat scheelt ook wel natuurlijk
hmm dus zo raar is 't niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik nu 8 kilo in 4,5 week, waarvan op de topdagen wel 2 kilo in 4 dagen
Iddquote:Op zondag 3 september 2006 12:25 schreef CherryLips het volgende:
gisteren feestje bij m'n nicht, heb alleen 1 glas frisdrank en één stukje chocoladetaart op, verder alleen komkommerhapjes zitten eten, dus toch best netjes he?
Waar kom je vandaan? Misschien kun je volgend jaar met ons mee?quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik wilde ook meelopen maar op het laatste moment wilde niemand meer mee
wat netjes!!quote:Op zondag 3 september 2006 12:25 schreef CherryLips het volgende:
gisteren feestje bij m'n nicht, heb alleen 1 glas frisdrank en één stukje chocoladetaart op, verder alleen komkommerhapjes zitten eten, dus toch best netjes he?
heb ik al een tijdje trug helemaal doorgelezenquote:Op zondag 3 september 2006 12:13 schreef STING het volgende:
Afwisseling in je dieet is volgens mij voornamelijk belangrijk voor het verschil in voedingstoffen en voor sommige mensen is het inderdaad ook belangrijk om te voorkomen dat ze terugvallen naar ongezond lekker. Hier staat het wel netjes beschreven:
http://www.slank-en-sterk.nl/smaak.html
quote:Op zondag 3 september 2006 21:18 schreef Keeto het volgende:
Dikzakken.
verkapte 'hallo mensen ik ben een kneus' postquote:Op zondag 3 september 2006 21:18 schreef Keeto het volgende:
Dikzakken.
Wat zijn we toch goed bezig zegquote:Nederlanders snacken minder
Uitgegeven: 4 september 2006 10:28
Laatst gewijzigd: 4 september 2006 10:36
NIJKERK - Nederlanders laten de snackbar en fastfoodketens steeds vaker links liggen. Ook schiet de maaltijd er minder vaak bij in. Het ontbijt, de lunch en het avondeten worden vaker op de normale tijd genuttigd.
Maaltijden zijn bovendien gezonder dan in 2004 en de Nederlander eet minder tussendoortjes. Dat blijkt maandag uit een rapport van onderzoeksbureau Q&A onder ruim 1500 mensen.
Volgens het onderzoek komt 21 procent van de ondervraagden nooit in de snackbar. In 2004 was dat nog 4 procent. Het percentage mensen dat de snackbar eens per week of vaker bezoekt is gedaald van 17 naar 14.
Bron
I know I'm hard to resistquote:Op maandag 4 september 2006 12:05 schreef CherryLips het volgende:
...
alleen een keertje wat nuggets bij de mac
Als het dat neurologische is ben ik zelf zeer geïnteresseerd, ik denk dat ik daar namelijk zelf last van heb (mogelijk door mijn MS).quote:Op maandag 4 september 2006 09:22 schreef Sylvana het volgende:
Goed hoor wkraaij
Duimen jullie vandaag allemaal even voor me? Ik heb vanmiddag rijtest bij het CBR om te kijken of ik veilig kan deelnemen aan het verkeer ( 4 keer gezakt wegens geen inzicht, misschien iets neurologisch)
ik ga ieder week Maccenquote:Op maandag 4 september 2006 12:05 schreef CherryLips het volgende:
ik heb al ruim een maand geen patat opook geen kroket of frikandel, alleen een keertje wat nuggets bij de mac
Jou kan ik dan weer wel weerstaanquote:
Nee, dat was het eglukkig niet, wat het wel is kun je hier lezen: [Centraal] Rijbewijs/Rijles topic [deel 66]quote:Op maandag 4 september 2006 15:00 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Als het dat neurologische is ben ik zelf zeer geïnteresseerd, ik denk dat ik daar namelijk zelf last van heb (mogelijk door mijn MS).
of als autodropquote:Op maandag 4 september 2006 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet zo slecht als een gevulde koek![]()
ik heb meestal iets van 550 ofzo ( 1 uur sporten)quote:Op maandag 4 september 2006 22:49 schreef Thrilled het volgende:
even vraagje aan jullie..ik zit sinds kort op fitness en nu verbrand ik per avond zo'n 400 caloriëen... ik vind dit vrij weinig maar is dit ook zo? ik wil graag weten wat de rest hier verbrand enzo...
fanatiek bewegen... valt sex onder fanatiek bewegen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:46 schreef wkraaij het volgende:
Het meeste wat na je avond eten (na 8 uur savonds) eet slaat je lichaam op.
Tenzij je voor het slapen gaan nog even een uurtje fanatiek gaat bewegen.
En als wat je eet best wat zout bevat, houdt je lichaam ook vocht vast om alles in evenwicht te houden.
mijn benen zijn inmiddels gewend aan een beetje fietsenquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:12 schreef wkraaij het volgende:
haleluja
je benen niet erg zwabberig?
En vind je dat niet saai, bijna 2 uur (denk ik) op de hometrainer?
je wil snel afvallen, maar niet sporten?quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:25 schreef hunk_me het volgende:
Ik heb eigenlijk geen problemen met mijn kilo maar wil nog een kleine 5 kilo afvallen. Weten jullie hoe ik dit supersnel kan doen? Kom niet met sporten aan want dat doe ik al door te werken:D
Ja, de vakantie was erg leuk. Wel anders dan ik gewend was, want we hebben een hele week in Stockholm doorgebracht terwijl we normaal altijd gaan kamperen en de natuur in gaan. Maar Stockholm is echt een hele leuke stad, dus we hebben ons goed vermaakt. Nadeel van in een stad op vakantie zijn is altijd wel dat je al je eten op straat moet kopen, en dat is dus niet helemaal dieet-technisch verantwoord natuurlijk. Maar ik ben dus heel benieuwd, ik zie het morgen wel (en eerlijk gezegd denk ik dat het wel mee zal vallen, ik ben al zooooooooo lang constant dat mijn weegschaal is vastgeroest op 65 kiloquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:56 schreef Sylvana het volgende:
welkom terug Qleuke vakantie gehad verder? ben benieuwd hoe het met je gewicht is nu dan
Ik heb echt zin om me vol te proppen met alles wat slecht is, kutzooi allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |