Sowieso 3 dagen, dan bepaalt de officier van justitie of het verlengt wordt met een week of maand.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:11 schreef Zwaffel het volgende:
Zonder aanklacht.
Krijg net te horen dat mn vent op het bureau zit. Volgens hun zou hij iemand stalken en aftrekkende bewegingen makendaar heeft die niet eens tijd voor
Maar daar gaat het ff niet om.
Hoelang mogen ze je vasthouden?
overigens ontkent hij alles.
Hypothese: hij is onschuldig.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:13 schreef Zwansen het volgende:
Precies, laat hem nou maar toegeven. Vaak krijg je dan strafvermindering.
Waar rook is, is vuur.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:15 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Hypothese: hij is onschuldig.
Moet je dan gaan bekennen?? Dat zou ik echt bizar vinden!!
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:13 schreef Zwansen het volgende:
In elk geval een paar uur. Zou wat zijn als ze niet eens meer burgers op mogen pakken die ze verdenken.
Dat is het ook en moet hij niet doen. Voor stalken en obsceen gedrag houden ze hem sowieso niet zolang vast tenzij er echt keihard bewijs is. Dan is bekennen of ontkennen sowieso enigszins zinloos..quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:15 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Hypothese: hij is onschuldig.
Moet je dan gaan bekennen?? Dat zou ik echt bizar vinden!!
Waarom heb je een pijpende granny als avatar? Wil je ook opgepakt worden ofzo...quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:29 schreef Playdohseksueel het volgende:
Haar woord tegen dat van hem.
Idiootquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:13 schreef Zwansen het volgende:
Precies, laat hem nou maar toegeven. Vaak krijg je dan strafvermindering.
Ah, klinkt als een waterdicht verhaalquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:25 schreef Zwaffel het volgende:
hij zou aftrekkende bewegingenhebben gemaakt bij 1 of ander teringwijf wat in de trein zou zitten. tevens zou hij ooit eens naast dr hebben gezeten (met zn handen onder zn jas omdat het koud was,vandaar ook die zogenaamde aftrekkende beweging) en zwaar astmatisch hebben geademt
En zij is uitgestapt op alkmaar,en hij had te weinig licht op zn Ipod om film te kijken,dus is hij op haar plaats gaan zitten. En dat gebruiken ze nu tegen hem
Hij is dus opgepakt wegens stalking/schennispleging.
Ik stuur godvergeten mensen pizza's schuttingen en treiter ze weken lang en daar wordt hoeren de klere niks aan gedaan,en er kijkt iemand een filmpje op zn ipod en die wordt opgepakt
Overigens,sterf allemaal maar met je niet serieuze reactie's ik neem vanaf nu niet de moeite erop in te gaan. Als een mod ze wil editten,gaarne.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:28 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Dat is het ook en moet hij niet doen. Voor stalken en obsceen gedrag houden ze hem sowieso niet zolang vast tenzij er echt keihard bewijs is. Dan is bekennen of ontkennen sowieso enigszins zinloos..
100 dagen toch? Was bij mij het geval..quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:13 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Sowieso 3 dagen, dan bepaalt de officier van justitie of het verlengt wordt met een week of maand.
Dan wordt 't eens tijd dat ze jou de bak ingooien.quote:
fucking bullshit. Voor zoiets wordt je serieus niet langer dan een dag vast gehoudenquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:33 schreef teh_m0nkey het volgende:
[..]
100 dagen toch? Was bij mij het geval..
Wat lul je nou? Als dat wijf nog niet eens een aanklacht heeft ingediend, mogen de agenten je vent niet eens oppakken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:33 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Overigens,sterf allemaal maar met je niet serieuze reactie's ik neem vanaf nu niet de moeite erop in te gaan. Als een mod ze wil editten,gaarne.
Ze hebben geen getuigen in deze zaak. Dat wijf overweegt dus wel een aanklacht te doen.
Zoals ik al zei (of niet) dit moet vorige week gebeurt zijn. Daar gaan ze hem nu pas voor aanhouden?
![]()
is het mogelijk om tegen die trut een aanklacht wegens laster in te dienen?
En is het mogenlijk om een aanklacht tegen de agent/bureau in te dienen?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:25 schreef Zwaffel het volgende:
hij zou aftrekkende bewegingenhebben gemaakt bij 1 of ander teringwijf wat in de trein zou zitten. tevens zou hij ooit eens naast dr hebben gezeten (met zn handen onder zn jas omdat het koud was,vandaar ook die zogenaamde aftrekkende beweging) en zwaar astmatisch hebben geademt
En zij is uitgestapt op alkmaar,en hij had te weinig licht op zn Ipod om film te kijken,dus is hij op haar plaats gaan zitten. En dat gebruiken ze nu tegen hem
Hij is dus opgepakt wegens stalking/schennispleging.
Ik stuur godvergeten mensen pizza's schuttingen en treiter ze weken lang en daar wordt hoeren de klere niks aan gedaan,en er kijkt iemand een filmpje op zn ipod en die wordt opgepakt
? Zonder aanklacht mogen ze je maximaal 24 uur vasthouden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:13 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Sowieso 3 dagen, dan bepaalt de officier van justitie of het verlengt wordt met een week of maand.
Maar als je vent slim is gaat die niet lopen ontkennen want dan duurt het alleen maar langer.
ps: je vent heeft na 24 uur recht op een advocaat. Niet dat die gast dan zoveel kan uithalen, maar goed.
Laster is meer van toepassing als ze vervelende dingen over je zeggen/schrijven.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:33 schreef Zwaffel het volgende:
Nou ik wens jullie sterkte in ieder geval, maar heb verders geen kennis van zake in deze.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:33 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Overigens,sterf allemaal maar met je niet serieuze reactie's ik neem vanaf nu niet de moeite erop in te gaan. Als een mod ze wil editten,gaarne.
Ze hebben geen getuigen in deze zaak. Dat wijf overweegt dus wel een aanklacht te doen.
Zoals ik al zei (of niet) dit moet vorige week gebeurt zijn. Daar gaan ze hem nu pas voor aanhouden?
![]()
Civiel kun je volgens mij zelfs een rechtzaak aanspannen omdat de zon niet hoog genoeg staat in de winter.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:33 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
![]()
oke,nog 1x. Er is nog niks ingedient. Dat wijf heeft de spoorweg politie blijkbaar gebelt,met de melding dat er iemand aftrekkende bewegingen naar dr zou hebben gemaakt. (vorige week gebeurt volgens de politie) Hij wordt vandaag door de politie uit de trein gehaalt,meegenomen,en zit daar vast. Die trut overweegt aangifte te doen. Er is dus nog geen aangifte gedaan,maar misschien wil ze het doen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:35 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Als dat wijf nog niet eens een aanklacht heeft ingediend, mogen de agenten je vent niet eens oppakken.
Ja, je kan wel een aanklacht tegen dat wijf indienen als blijkt dat je vriendin gelijk heeft.
Ja, je kan ook een aanklacht tegen meneer de agent indienen als ze verkeerd gehandelt hebben. Wat ze dus hebben gedaan omdat ze je vent al op heben gepakt zonder enige aanklacht te heben ontvangen.
Zal wel niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:35 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
fucking bullshit. Voor zoiets wordt je serieus niet langer dan een dag vast gehouden
Wat ik me afvraag : Stel die trut dient een aanklacht in,en dan? leuk,dan isser een aangifte. Gaan ze daar nog wat mee doen of was dat het?
Ik snap je frustraties wel, maar probeer een beetje te kalmeren. Vraag ze eens wat ze nu willen gaan doen met de situatie, en of er daadwerkelijk een aanklacht komt. Best kans dat het met een sisser afloopt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:33 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
![]()
dus als er ff beweert wordt dat je mensen stalkt,en je voor jan lul opgepakt wordt geldt het niet?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:37 schreef gronk het volgende:
[..]
Laster is meer van toepassing als ze vervelende dingen over je zeggen/schrijven.
jij drukt uit wat ik ook dacht..quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:26 schreef CrazyTaxi het volgende:
Aan je ondertitel, signature en inhoudelijke teksten verwacht ik dat 'je vent' niet zomaar opgepakt is.
Rechtsbijstand verzekering heeft hij niet as far as I know. Ik heb hem net gesmst of hij al meer weet. Ik ga idd of even langs bij de rechtswinkel morgen,of bel even.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:38 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Ik snap je frustraties wel, maar probeer een beetje te kalmeren. Vraag ze eens wat ze nu willen gaan doen met de situatie, en of er daadwerkelijk een aanklacht komt. Best kans dat het met een sisser afloopt.
Ondertussen bel jij met je rechtsbijstandsverzekering of een rechtshulpwinkel en ga je eens informeren wat je eventueel kan doen/helpen.
Maar als je je erg gefrustreerd blijft uiten dan zal dat denk ik niet veel helpen. Scheld hier dus maar flink, maar houd je verder maar een beetje in. Boos zijn mag best, maar houd het enigzins reeel.
Joh, als ik iedere mongool die raar kijkt de bak in laat duwen dan gaat 't hard met 't cellentekort in nederlandquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:39 schreef MlR het volgende:
[..]
jij drukt uit wat ik ook dacht..
vooral als je dat andere topic van d'r leest.. intelligentie straalt er vanaf. En het blijft, naar mijn mening, toch een feit dat zoiets samen gaat met je 'doen en laten'.
Koud??quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:25 schreef Zwaffel het volgende:
(met zn handen onder zn jas omdat het koud was,vandaar ook die zogenaamde aftrekkende beweging)
Hij kan nog smsen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:41 schreef Zwaffel het volgende:
hij smst me net dattie nog steeds wacht op die spoorweg politie
ehm? Que? heterdaad? Niks niet heterdaad. Er zijn geen getuigen of niks. Dat mens beweert enkel wat. Niemand behalve zij die het zou hebben "gezien"quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:42 schreef kevin85 het volgende:
Trouwens..
Er bestaat wel degelijk een verdenking, we hebben hier een heterdaad situatie.
Een aangifte hiervan is helemaal niet nodig, het strafbare feit is ambtshalve vervolgbaar.
Heterdaad???quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:42 schreef kevin85 het volgende:
Trouwens..
Er bestaat wel degelijk een verdenking, we hebben hier een heterdaad situatie.
Een aangifte hiervan is helemaal niet nodig, het strafbare feit is ambtshalve vervolgbaar.
vast te zitten komt hij niet. Dat had de agent die ik toen strax aan de telefoon heb gehad al gezegd. Hij moest zn spullen inleveren,en hij belde me vanuit het bureau met een telefoon van daar. Vervolgens gaat die agent weg,en de spullen die hij moest inleveren laat de agent gewoon op tafel liggenquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:43 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Hij kan nog smsen?![]()
En jij gaat vragen hoeveel dagen hij vast kom te zitten?![]()
volgens mij (maar dat weet ik dus niet zeker) is dat alleen voor valse verklaringen. Alhoewel een valse aangifte tegen over de politie toch ook een valse verklaring is. Maar dan zou dus de politie hem moeten indienenquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:41 schreef Etcetera het volgende:
kun je niet aangifte doen omdat er een valse aangifte is gedaan? of geldt dat alleen voor een valse verklaring? (I know shit about legal stuff, volg alleen een beetje rechtzaakseries)
Klinkt niet als een snuggere politieagentquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:45 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
vast te zitten komt hij niet. Dat had de agent die ik toen strax aan de telefoon heb gehad al gezegd. Hij moest zn spullen inleveren,en hij belde me vanuit het bureau met een telefoon van daar. Vervolgens gaat die agent weg,en de spullen die hij moest inleveren laat de agent gewoon op tafel liggen
waarom neemt ie ze dan in
Dan hebben we het nog wel degelijk over heeterdaad.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:43 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ehm? Que? heterdaad? Niks niet heterdaad. Er zijn geen getuigen of niks. Dat mens beweert enkel wat. Niemand behalve zij die het zou hebben "gezien"
Excuses verkeerd gelezen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:45 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Heterdaad???
Hoe kom je daar nou bij?
lezen uilskuiken, het is een week ervoor gebeurd, nu is hij aangehouden/opgepaktquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:48 schreef kevin85 het volgende:
[..]\
Hij is hier toch vooor aangehouden vlak nadat het allemaal is gebeurd?
Heterdaad is wanneer ze iemand betrappen tijdens de daad.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:49 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Verbeter geen mensen over dingen waar je geen verstand van hebt.
lees het topic eensquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:48 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Dan hebben we het nog wel degelijk over heeterdaad.
Zoek dat maar eens op in het wetboek van strafvordering.
Hij is hier toch vooor aangehouden vlak nadat het allemaal is gebeurd?
Ok..quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
lezen uilskuiken, het is een week ervoor gebeurd, nu is hij aangehouden/opgepakt
niet. Ze heeft niks. Enkel haar woord en haar fantasie. Geen getuigen helemaal NIKSquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:47 schreef Refragmental het volgende:
Vraag me overigens af wat haar bewijzen zijn?
Ze klinkt nu meer als een dikke koe met aandachtstekort.
Dat hoeft niet altijd, maar daar zal ik je verder niet mee lastig vallen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:50 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Heterdaad is wanneer ze iemand betrappen tijdens de daad.
Is dat hier gebeurd?
Zo kan iedereen, iedereen dus laten oppakken voor "stalken"quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:51 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
niet. Ze heeft niks. Enkel haar woord en haar fantasie. Geen getuigen helemaal NIKS
dat zeg ik,ik stuur mensen pizza's,schuttingen,taarten en fucking van alles tot dat ze er stront en stront ziek van worden. Er wordt aangifte gedaan,en het enige wat er gebeurt is een telefoontje die ik krijg van de politie. of die aangifte klopt (ik natuurlijk ontkennen) en dat was het.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:54 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Zo kan iedereen, iedereen dus laten oppakken voor "stalken"
Meestal ondernemen ze pas actie nadat een persoon wekenlang gestalked wordt en deze al meerdere malen aangifte heeft gedaan. En zelfs dan zal de politie niet veel doen.
Klinkt meer als een beetje burgertje pesten dit.
Vraag me af wat je tegen die zeiksnol kunt ondernemen na dit voorval.
Misschien ook aanklagen van stalken, want ze weet toevallig wel veel van je man, waar ie zat, wat ie deed etc.
Hoe goed kent de "aanklager" de politie in dit verhaal? Als je een kennis bij de politie hebt zitten, dan ben je natuurlijk eerder aan de beurt natuurlijk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:59 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
dat zeg ik,ik stuur mensen pizza's,schuttingen,taarten en fucking van alles tot dat ze er stront en stront ziek van worden. Er wordt aangifte gedaan,en het enige wat er gebeurt is een telefoontje die ik krijg van de politie. of die aangifte klopt (ik natuurlijk ontkennen) en dat was het.
Hier is er geen aanklacht,en hij wordt opgepakt
Als hij daadwerkelijk echt aangeklaagd zou worden zou ik ook waar voor m'n geld willen hebben.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:59 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
dat zeg ik,ik stuur mensen pizza's,schuttingen,taarten en fucking van alles tot dat ze er stront en stront ziek van worden. Er wordt aangifte gedaan,en het enige wat er gebeurt is een telefoontje die ik krijg van de politie. of die aangifte klopt (ik natuurlijk ontkennen) en dat was het.
Hier is er geen aanklacht,en hij wordt opgepakt
ja,dat weet ik dus niet. Mikey claimt nooit een wordt met dr te hebben gewisseld. Wat hij en ik ook niet snappen,als zij denkt dat ze wordt lastig gevallen,waarom gaat ze dan niet een coupe verder op zitten?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:03 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Hoe goed kent de "aanklager" de politie in dit verhaal? Als je een kennis bij de politie hebt zitten, dan ben je natuurlijk eerder aan de beurt natuurlijk.
Maar haar woord is echter wel weer genoeg om iemand buiten heeterdaad aan te houden, dit ivm het feit dat de komst van de (h)OvJ niet kan worden afgewacht.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:05 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ja,dat weet ik dus niet. Mikey claimt nooit een wordt met dr te hebben gewisseld. Wat hij en ik ook niet snappen,als zij denkt dat ze wordt lastig gevallen,waarom gaat ze dan niet een coupe verder op zitten?
Hij wacht nog steeds,en nog steeds is er geen aanklacht. Enkel haar woord
Lijkt me sterk,aangezien hij dat wijf heeft zien lullen met de politie toen hij uit de trein gehaalt werdtquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:07 schreef Etcetera het volgende:
ik gok op een gevalletje persoonsverwisseling, ze zal vast door iemand worden gestalkt die op Mikey lijkt
..iets met kortzichtigheid vanuit jouw kant..quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:05 schreef Zwaffel het volgende:
als zij denkt dat ze wordt lastig gevallen,waarom gaat ze dan niet een coupe verder op zitten?
er is geen getuige. Geldt die 6 uur vasthouden ook als er geen aanklacht is ingedient?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:08 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Maar haar woord is echter wel weer genoeg om iemand buiten heeterdaad aan te houden, dit ivm het feit dat de komst van de (h)OvJ niet kan worden afgewacht.
Hij dient over deze verdenking te worden gehoord.
Omdat het haar verhaal tegen het zijne is denk ik niet dat de OvJ tot een schkikking zal komen, hij zal de boel vermoelijk seponeren.
Of er moet nog wel een getuige zijn..?
Jep.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:07 schreef Zwaffel het volgende:
Mikey vraagt overigens of die 6 uur vasthouden geldt als er geen aanklacht is gedaan
Ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:09 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
er is geen getuige. Geldt die 6 uur vasthouden ook als er geen aanklacht is ingedient?
niet dezelfde.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:10 schreef Syrena het volgende:
Opfrissertje voor Mike: Mijn haat-relatie met een treinpassagier
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze heeft als 't goed is nu wel z'n adres. Staat op 't proces-verbaalquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:54 schreef Refragmental het volgende:
Vraag me af wat je tegen die zeiksnol kunt ondernemen na dit voorval.
Misschien ook aanklagen van stalken, want ze weet toevallig wel veel van je man, waar ie zat, wat ie deed etc.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:11 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
niet dezelfde.
Vreemd dat zij nooit een aanklacht heeft ingedient
Wat is 't originele topic dan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:16 schreef Pracissor het volgende:
Flauwe lemming.
nope. Die meid waar het daar in dat topic over gaat is al een hele hele hele poos niet meer in de trein gezienquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
Is het d'r niet?! Dat vind ik idd echt raar. Ook geen familie?
dat ís de lemming.quote:
Ik kon me niet voorstellen dat dit serieus was, maar zowaar.quote:
is de lemming hiervan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:24 schreef Pracissor het volgende:
of dat is de lemming hiervan.
als het verhaal van TS zou kloppen... zou dat een grote grap zijn.
Huh? Wie heeft hem nou uit de trein gehaald dan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:31 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
is de lemming hiervan.
Hoelang heeft de spoorweg politie nodig om te komen man. Jezus
de politie. Maar de spoorweg politie wil op het bureau nog met hem praten. Dus daar wacht hij nog opquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:37 schreef maedel het volgende:
[..]
Huh? Wie heeft hem nou uit de trein gehaald dan?
ja. Want een gesprek met de gewone politie heeft ie al gehad. Nu wil enkel de spoorweg hem nog spreken,en krijgt hij te horen of zij wel of geen aanklacht gaan indienenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:40 schreef Sjeen het volgende:
Als ik het dus goed begrijp, zit hij op het politiebureau te wachten op de spoorwegpolitie?
Ok, even rustig afwachten dus... In principe is dit inderdaad een 6-uurszaak, tenzij daadwerkelijk een aanklacht gaat indienen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:44 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ja. Want een gesprek met de gewone politie heeft ie al gehad. Nu wil enkel de spoorweg hem nog spreken,en krijgt hij te horen of zij wel of geen aanklacht gaan indienen
White trash?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:54 schreef Isegrim het volgende:
Vaag verhaal.
En waarom stuur jij mensen dingen tot ze er strontziek van worden?
ja,dus niet he. De politie zegt dus 3 dagen zonder aanklachtquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ok, even rustig afwachten dus... In principe is dit inderdaad een 6-uurszaak, tenzij daadwerkelijk een aanklacht gaat indienen.
krijg eens de klere. Jij weet geen fuck van MMquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Gezien alle topics over je mishandelde zus, in elkaar gejakkerde auto's waarvoor je ouders op kunnen draaien, geflipte zwagers die met honkbalknuppels verschijnen en jouw reacties op allerlei topics, ben ik geneigt te geloven dat ook jouw vriend niet zo heilig is als jij doet voorkomen/gelooft. Ik krijg het gevoel dat je stiekem de dochter van Hannah Tokkie bent. No offense trouwens, ik vind je een prima meid maar het is wel het zoveelste verhaal van jou over familie/vrienden en de lange arm van de wet en vrouwe justitia.
Maar ik weet wel zeker dat jij in zijn onschuld gelooft! Dat moet voor jou genoeg zijn.
Ik neem aan dat hij inmiddels wel weet op wat voor grond hij vast zit... Of is het nog steeds praten?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:26 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ja,dus niet he. De politie zegt dus 3 dagen zonder aanklacht
Meer lezen? klikquote:Aanhouding en verhoor U bent aangehouden door de politie omdat u ervan wordt verdacht een straf-baar feit te hebben gepleegd. De politie zal u op het politiebureau verhoren. Zij kan u daar 6 uur vasthouden. Bij het berekenen van die zes uur verhoortijdwordt de nacht – van 12 uur ’s nachts tot 9 uur ’s morgens – niet meegeteld. Dusals u ’s avonds om 9 uur naar het politiebureau wordt gebracht voor verhoor,dan kan de politie u tot 12 uur ’s middags op het bureau houden.
Inverzekeringstelling
Soms is de 6 uur die de politie heeft voor het verhoor niet voldoende. De politieheeft meer tijd nodig om de feiten boven water te krijgen. De beslissing of uvoor verder onderzoek moet blijven, wordt genomen door een ‘hulpofficiervan justitie’. Deze hulpofficier is meestal een hoge politiefunctionaris. Vindt dehulpofficier van justitie dat u inderdaad langer moet blijven dan zal hij eenbevel tot inverzekeringstelling geven. De politie kan u met dit bevel in de handnog eens 3 x 24 uur (inclusief de nacht) op het politiebureau houden. Van ditbevel tot inverzekeringstelling krijgt u een kopie
Neequote:Op maandag 28 augustus 2006 21:31 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij inmiddels wel weet op wat voor grond hij vast zit... Of is het nog steeds praten?
Zoals eerder gezegd, voor openbare schennispleging kunnen ze hem helemaal niet vasthouden (niet heterdaad).
Dan zit hij dus voor stalking.
Wat een onzin, dan zou hij die vrouw aantoonbaar wekenlang gestalkt moeten hebben hoor...quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:33 schreef rival het volgende:
ghehe! 3 dagen.. 10 dagen.. en dan 3 x 30 dagen! (als de OvJ het zover wilt laten komen!) maar dat is de max in voorarrest!
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:20 schreef hermandeperman het volgende:
Hij zat pr0n te kijken op z'n iPod?
jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:34 schreef maedel het volgende:
[..]
Wat een onzin, dan zou hij die vrouw aantoonbaar wekenlang gestalkt moeten hebben hoor...
Voor zover ik weet is praten op vrijwillige basis.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:34 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Neeenkel nog praten. Ik bel om kwart voor 10 nogmaals met de politie
ja,ik zei ook al dattie moest zeggen dat hij wegging,en dat ze hem anders maar moesten aanhoudenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:36 schreef maedel het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is praten op vrijwillige basis.
Dus, als hij móet blijven, is hij aangehouden.
Die snol mevrouw doet ook gewoon haar werk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:37 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
dus van 18 tot 00:00 zou precies 6u zijn,
Waarom zegt die snol van de politie dan 3 dagen
ja,lach er maar om. Maar ik zou het fucking serieus nog zo kunnen doen ookquote:
helemaal NIKSquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Die snol mevrouw doet ook gewoon haar werk.
Ik hoop dat je aan de telefoon jezelf kunt beheersen. Emotioneel gedrag (zal ik maar zeggen) maakt de zaak er niet beter op. Hoe begrijpelijk ook op dit moment.
Euh, niet om het één of ander, maar is er ergens een smetje op het eventuele strafblad van M te vinden? Zo maar ter oveweging... niet dat ik een antwoord verwacht in dit topic.
1. geen pizza's sturenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:40 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ja,lach er maar om. Maar ik zou het fucking serieus nog zo kunnen doen ook
Heeft het nut om naar heerhugowaard te gaan? laten ze je binnen ect?
Ja, open deurtje hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:40 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ja,lach er maar om. Maar ik zou het fucking serieus nog zo kunnen doen ook
Heeft het nut om naar heerhugowaard te gaan? laten ze je binnen ect?
Even serieus nu, je snapt toch zelf ook wel dat men wel eens twijfelt aan de onschuldigheid van jou en de mensen in je omgeving? Tenslotte post je alle verhalen hier. En of MM (wie de hell dat ook moge zijn, ik neem aan je vriend) onschuldig is of niet maakt me eigenlijk niet uit. Ik hoop voor jou dat hij onschuldig is.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:28 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
krijg eens de klere. Jij weet geen fuck van MM
14.gifquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:43 schreef Zwaffel het volgende:
ik bel nu met de politie. Ik had een naam moeten vragen volgens de vriendelijke mevrouw aan de telefoon. Want ze mogen zoiets helemaal niet doorgeven normaal gesproken
dat begin ik eerlijk gezegd ook te denken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:49 schreef Sjeen het volgende:
Als het meer dan een 6-uurszaak is en de hulp OvJ al bij hem geweest is, dan is er toch wel iets meer aan de hand waarschijnlijk. Zo simpel is het namelijk niet om iemand zonder reden vast te houden.
Daar sluit ik me 100% bij aan.quote:Ik zou me wel een beetje proberen te beheersen... Lijkt me beter voor de hele situatie
ik zeg alleen hoelang de politie je maximaal in voorarrest kan houden....verder weet ik niks van de zaak!quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:34 schreef maedel het volgende:
[..]
Wat een onzin, dan zou hij die vrouw aantoonbaar wekenlang gestalkt moeten hebben hoor...
Ja, maar dat moet je dan wel even afzetten tegen de aanklacht, die er blijkbaar nog niet eens is.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik zeg alleen hoelang de politie je maximaal in voorarrest kan houden....verder weet ik niks van de zaak!
Jawel moet je wel doen juist.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:54 schreef maedel het volgende:
Daar sluit ik me 100% bij aan.
Als je je gillend en krijsend bij het politiebureau van HHW gaat staan bereik je echt helemaal niks.
Ik mag aannemen dat 't in geval van jouw broertje ging om iets serieuzers dan iemand die z'n handen onder z'n jas hadquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Voor de goede orde mijn broertje heeft 102 dagen in arrest gezeten, overgeplaatst naar scheveningen omdat iemand een verklaring heeft ingediend die niet klopte. Onderzoek na 102 dagen heeft gerusteerd dat hij er absoluut niets mee te maken heeft en dat de aangifte vals was. Alleen die prioriteit was niet zo groot als het oppakken van mijn broertje toendertijd.
Maar niet als hij (dagelijks \wekelijks ?) in de trein zit toch ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:35 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
jaen daar heeft ie niet eens tijd voor. Ik zit de laaste 8 a 9 weken nonstop bij hem,en hij is altidj netjes optijd thuis
en dan zou er toch fucking ook een getuige zijn?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:32 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Maar niet als hij (dagelijks \wekelijks ?) in de trein zit toch ?
En hij heeft dus ook geen werk ?...of zit je dan ook naast hem ?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:34 schreef Zwaffel het volgende:
[..]zo vermoeiend mensen die denken te kunnen oordelen over iemand die ze niet eens kennen. Zoek een leven wil je
Vind je het gek met die info die je geeftquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:34 schreef Zwaffel het volgende:
[..]zo vermoeiend mensen die denken te kunnen oordelen over iemand die ze niet eens kennen. Zoek een leven wil je
PARDON?..ik reageer op wat je zelf zegt...dus het klopt niet wat je zei ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:34 schreef Zwaffel het volgende:
je insinueert dat hij misschien toch wel de aftrekkende beweging heeft gemaakt. Ik denk niet dat jij hem net zo goed kent als ik wel? Laat die insinuaties maar achterwege dan als je voorgaande vraag met nee moet beantwoordenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:38 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
PARDON?..ik reageer op wat je zelf zegt...dus het klopt niet?
Kom jij gewoon eens onder een intercity wil jequote:Op maandag 28 augustus 2006 22:37 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Geen pedo, zoals je vent in ieder geval.
of jullie gebruiken eens als normale mensen je verstand. Maar dat is blijkbaar voor sommige users net even iets teveel gevraagdquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:37 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Vind je het gek met die info die je geeft![]()
Post dan niet op een Forum...krijg je ook geen reakties![]()
Waar zeg ik dat ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:40 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
je insinueert dat hij misschien toch wel de aftrekkende beweging heeft gemaakt. Ik denk niet dat jij hem net zo goed kent als ik wel? Laat die insinuaties maar achterwege dan als je voorgaande vraag met nee moet beantwoorden
Wat heeft je post voor nut als je dat enkel tegen spreekt? En idd,daaruit trek ik de conclusie dat ik in jouw opzich hem niet 24/7 in de gaten kan houden. Misschien mijn probleem,misschien ook nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:43 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ?
Jij beweerd dat je altijd bij hem bent ,ik spreek dat tegen (of eigenlijk heb je dat zelf al gedaan ) als jij daaruit de conclusie trekt dat ik heb schuldig acht is dat jouw probleem
Nee, ik ga in een intercity minderjarige meisjes obsceen benaderen en vervolgens doen alsof ik van niks weet!quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:41 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Kom jij gewoon eens onder een intercity wil je
Zoals jij doet ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:43 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
of jullie gebruiken eens als normale mensen je verstand. Maar dat is blijkbaar voor sommige users net even iets teveel gevraagd
goed idee! Ga je dan nu ook gelijk spelen in de zandbak op 49? Of wil je enkel tegen me trollen? Open dan maar een apart topic. Dan krijg je de aandacht van me waar je zo dringend om zeurt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:45 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Nee, ik ga in een intercity minderjarige meisjes obsceen benaderen en vervolgens doen alsof ik van niks weet!
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:45 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Zoals jij doet ?![]()
Jij hebt je mening ook al klaar terwijl je er niet bij was ....'want ik ken mijn vent....'![]()
Je hebt gelijk...ik slik jouw verhaal niet voor zoete koek ...dan moet ik wel gek zijn....quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:47 schreef Zwaffel het volgende:
[..]jij bent echt niet goed snik he? Ik heb medelij met je partner als hem/haar zoiets overkomt.
Hoe oud ben je trouwens?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:46 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
goed idee! Ga je dan nu ook gelijk spelen in de zandbak op 49? Of wil je enkel tegen me trollen? Open dan maar een apart topic. Dan krijg je de aandacht van me waar je zo dringend om zeurt.
Vanaf hier in dit topic lees ik simelweg over je posts heen
12 net zoals dat meisje in de treinquote:
Het is blijkbaar niet gebeurd ,dus dat kan dan nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:57 schreef Argento het volgende:
Wat een genant vergrijp. Wie weet duiken er alsnog getuigen op.
Dat begin ik dus ook te denken...quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
12 net zoals dat meisje in de trein![]()
Tja, persoonlijk heb ik altijd een beetje moeite met het gegeven dat iemand aangifte doet van iets dat absoluut niet gebeurd is. Aangifte doen geeft namelijk ook nogal wat heisa. Dat doe je niet voor je lol.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:59 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Het is blijkbaar niet gebeurd ,dus dat kan dan niet![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:00 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Dat begin ik dus ook te denken...
In elk geval nog niet handelingsbekwaam...
Die vrouw was waarschijnlijk behoorlijk overtuigend als de politie op wacht gaat staan op het station in de hoop dat die man later opnieuw in dezelfde trein zitquote:
Aangezien de Politie (en de Spoorwegpolitie ) dit blijkbaar heel ernstig opnemen ,ga ik er niet van uit dat het maar eenmalig was...of ze verward hem met iemand anders ,of hij heeft het vaker gedaanquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:03 schreef Argento het volgende:
[..]
Tja, persoonlijk heb ik altijd een beetje moeite met het gegeven dat iemand aangifte doet van iets dat absoluut niet gebeurd is. Aangifte doen geeft namelijk ook nogal wat heisa. Dat doe je niet voor je lol.
Daarnaast weet ik niet of deze stalker een specifiek slachtoffer op het oog heeft gehad, of wat meer willekeurig te werk is gegaan. In het laatste geval is het waarschijnlijker dat getuigen opduiken in de vorm van andere slachtoffers. Zo niet, dan is de hoop gevestigd op andere treinreizigers of NS-personeel.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:05 schreef Angeliquetje het volgende:
verkapt "ik baal er van dat een jongen zich nog nooit voor mij heeft afgetrokken in de trein" topic
ja, daar was ik niet van gediendquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:11 schreef Zwaffel het volgende:
Volgens hun zou hij iemand stalken en aftrekkende bewegingen maken
Maar ze hebben bewijsquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:14 schreef Patries86 het volgende:
ik ken mike goed, en ik weet zeker dat ie niks heeft gedaan..... als goed is mogen ze je maar een dag vasthouden zonder echt bewijs
Ja, en er is ergens ook een meisje dat Mike inmiddels beter kent dan ze voor wenselijk had gehouden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:14 schreef Patries86 het volgende:
ik ken mike goed, en ik weet zeker dat ie niks heeft gedaan.....
We kennen jou ook allemaal, van binnen en van buiten. En je weet net zo goed als de rest van Fok! dat hij minderjarigen wel ziet zitten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:14 schreef Patries86 het volgende:
ik ken mike goed, en ik weet zeker dat ie niks heeft gedaan..... als goed is mogen ze je maar een dag vasthouden zonder echt bewijs
Daar gaat de politie ook niet van uit:quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:12 schreef Limburger_noord het volgende:
Aangezien de Politie (en de Spoorwegpolitie ) dit blijkbaar heel ernstig opnemen ,ga ik er niet van uit dat het maar eenmalig was
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:12 schreef Zwaffel het volgende:
dienstdoende spoorweg agent zelf aan de foon gehad. Ze waren hem ng ff aan het verhoren. Er blijkt donderdag en vrijdag een zogenaamd icident te zijn geweest (wat kon de agent me niet specifiek vertellen) Vandaag zag zij hem weer,en besloot enkel om die reden (omdat ze elkaar zagen) de spoorweg politie te bellen.
Waarna mikey dus is opgepakt.
Nouja, tegen deze tijd rijden er vooral dronken zwervers mee.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:31 schreef Patries86 het volgende:
mike is op de trein gezet naar huis...
Gelukkig!quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:31 schreef Patries86 het volgende:
Een flashmob, waarbij 30 mensen in een coupe zich aftrekken voor dat meisje?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:33 schreef Refragmental het volgende:
Hoop dat het mogelijk is om die zeiksnol terug te pakken.
30 maar ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Een flashmob, waarbij 30 mensen in een coupe zich aftrekken voor dat meisje?
6 uur dusquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:14 schreef Patries86 het volgende:
ik weet niet waar je die info vandaan haalt,maar ik kan mike 24/7 bereikenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:26 schreef SunChaser het volgende:
Dat verklaart wellicht waarom je m niet altijd kan bereiken. Dan heeft ie een retourtje Den Helder - Alkmaar gekocht
Met een paar duizend man bukkake vanaf een spoorwegviaduct zodat die hele trein blijft stekenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Een flashmob, waarbij 30 mensen in een coupe zich aftrekken voor dat meisje?
Surequote:Op maandag 28 augustus 2006 23:48 schreef Zwaffel het volgende:
ik weet niet waar je die info vandaan haalt,maar ik kan mike 24/7 bereiken
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:22 schreef Zwaffel het volgende:
*zucht* zn mobiel staat uit omdat zn batterij bijna leeg is.
neequote:Op maandag 28 augustus 2006 23:51 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij zal nu wel bijna in Den Helder-zuid zijn. Laat je m ff posten hier?
Vind jij obscene gebaren naar andere meisjes/vrouwen maken trouwens vreemdgaan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:53 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
neeHij gaat eten en dan zn bed in. Jullie sensatie zoekers mogen morgen weer
De aanklacht indienen is aan het OM. Je bent in de war met aangifte doen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:35 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Als dat wijf nog niet eens een aanklacht heeft ingediend, mogen de agenten je vent niet eens oppakken.
Aangifte doen, inderdaad. Of het tot een aanklacht komt is aan het OM.quote:Ja, je kan wel een aanklacht tegen dat wijf indienen als blijkt dat je vriend gelijk heeft.
Ook dat is niet juist.quote:Ja, je kan ook een aanklacht tegen meneer de agent indienen als ze verkeerd gehandelt hebben. Wat ze dus hebben gedaan omdat ze je vent al op heben gepakt zonder enige aanklacht te heben ontvangen.
sensatiezoekerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:02 schreef yvonne het volgende:
Dit is een absolute tvp!
Is het in zo'n geval verstandig om direct om een advocaat te gaan roepen of maak je je dan enkel verdachter?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:09 schreef Alicey het volgende:
Overigens kunnen ze hem sowieso 6 uur vasthouden (Nacht-tijd geldt niet). Hierna moet hij voorgeleid worden en kan de termijn verlengd worden tot (voor zover ik weet/dacht) 3 dagen en daarna nog eens 3 dagen. Hierna zullen ze aanwijzingen moeten hebben wanneer ze hem langer vast willen houden. De rechter-commissaris beslist dan verder er over.
kat op het spek binden....quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:31 schreef Patries86 het volgende:
ja, dan heb je er pas recht op, maar dan zou ik desnoods gewoon 24 uur zwijgen ofzo, want dat recht heb je toch ook?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:09 schreef Zwaffel het volgende:
die mogen ze weigeren toch? pas na 24 u heb je recht op een advocaat
en hoe schiet je daar iets mee op als je werkelijk onterecht bent opgepakt?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:10 schreef Troel het volgende:
[..]
ja, dan heb je er pas recht op, maar dan zou ik desnoods gewoon 24 uur zwijgen ofzo, want dat recht heb je toch ook?
Ik denk dat het je niet per se verdachter maakt. Het geeft de politie wel een bepaald idee over jouw persoonlijkheid, wat van belang kan zijn bij het beoordelen in hoeverre je de waarheid spreekt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Is het in zo'n geval verstandig om direct om een advocaat te gaan roepen of maak je je dan enkel verdachter?
Als je werkelijk onterecht bent opgepakt zullen ze toch hun best gaan doen om het tegendeel te bewijzen lijkt me. Je hoort vaak genoeg dat mensen op een gegeven moment dingen zeggen die nergens op slaan vanwege de druk dat ze ondervraagd worden enzo. Dan kun je dus maar beter je mond houden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:15 schreef Argento het volgende:
[..]
en hoe schiet je daar iets mee op als je werkelijk onterecht bent opgepakt?
Je geeft niet per ongeluk aanwijzingen waarmee het gerechtvaardigd kan worden dat men je langer vast houdt. Doorgaans maak je jezelf er echter wel verdacht mee, of op zijn minst mag men je iets minder graag, en doorgaans is men ook niet te beroerd om dat te laten blijken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:15 schreef Argento het volgende:
[..]
en hoe schiet je daar iets mee op als je werkelijk onterecht bent opgepakt?
Mensen die werkelijk niets gedaan hebben, doen er beter aan gewoon de waarheid op te lepelen. Zij bevinden zich immers in de luxepositie dat zij de waarheid aan hun zijde hebben.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je geeft niet per ongeluk aanwijzingen waarmee het gerechtvaardigd kan worden dat men je langer vast houdt. Doorgaans maak je jezelf er echter wel verdacht mee, of op zijn minst mag men je iets minder graag, en doorgaans is men ook niet te beroerd om dat te laten blijken.
Dat is heel leuk, maar wanneer ik simpelweg niet wordt geloofd en men is te beroerd om mijn verhaal na te trekken, dan word ik daar op een gegeven moment flauw genoeg van om niets meer te zeggen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:21 schreef Argento het volgende:
[..]
Mensen die werkelijk niets gedaan hebben, doen er beter aan gewoon de waarheid op te lepelen. Zij bevinden zich immers in de luxepositie dat zij de waarheid aan hun zijde hebben.
Zwijgen is wat anders dan de weigering drie keer dezelfde verklaring af te leggen of drie keer dezelfde vraag te beantwoorden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is heel leuk, maar wanneer ik simpelweg niet wordt geloofd en men is te beroerd om mijn verhaal na te trekken, dan word ik daar op een gegeven moment flauw genoeg van om niets meer te zeggen.
Da's waar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:32 schreef Argento het volgende:
[..]
Zwijgen is wat anders dan de weigering drie keer dezelfde verklaring af te leggen of drie keer dezelfde vraag te beantwoorden.
Zeker als ze op de toer gaan dat ze je uitspraken in de mond gaan leggen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is heel leuk, maar wanneer ik simpelweg niet wordt geloofd en men is te beroerd om mijn verhaal na te trekken, dan word ik daar op een gegeven moment flauw genoeg van om niets meer te zeggen.
Wordt erg vervelend inderdaad. Toendertijd voelde ik me gewoon erg machteloos en boos. Mocht er weer eens een ome agent zijn die op die manier een bekentenis wil los krijgen houd ik denk ik gewoon mijn klep dicht..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:16 schreef gronk het volgende:
[..]
Zeker als ze op de toer gaan dat ze je uitspraken in de mond gaan leggen.
Zoiets zou je dan kunnen verwachten ja.quote:'Geef nou maar toe dat je jezelf hebt afgetrokken in de trein'
'Nee. Het enige wat ik heb gedaan was m'n handen in m'n zakken steken. Dat kan er voor een sexgeobsedeerd type uitzien alsof ik allerlei vage dingen aan 't doen was, maar ik heb mezelf *niet* afgetrokken.'
'Ah, dus je geeft *toe* dat je aanstoot hebt gegeven'
'*zucht*'
En in dit geval valt er ook weinig na te trekken toch ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
In dit geval lijkt me het ook dat het eerder de tactiek "Beken maar, dat maakt het voor iedereen makkelijker" wordt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:00 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
En in dit geval valt er ook weinig na te trekken toch ?
Geen getuigen (blijkbaar)
en 'haar woord tegen het zijne '![]()
Ik zou in zo'n geval onmiddelijk bekennen ....dat ik niets te bekennen hadquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
In dit geval lijkt me het ook dat het eerder de tactiek "Beken maar, dat maakt het voor iedereen makkelijker" wordt.
je bedoelt de beruchte 'bekent u nu maar, dan kunnen we naar huis'quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
In dit geval lijkt me het ook dat het eerder de tactiek "Beken maar, dat maakt het voor iedereen makkelijker" wordt.
Vaak op die manier gespeeld, maar zelf niet meegemaakt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:03 schreef gronk het volgende:
[..]
je bedoelt de beruchte 'bekent u nu maar, dan kunnen we naar huis'
"Te weinig licht om op z'n iPod een film te kijken"???quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:25 schreef Zwaffel het volgende:
Zou het?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:28 schreef bleiblei het volgende:
Tis toch gewoon één groot bullshit verhaal.
Misschien moet de plaatselijke psych een keer bij die 2 mafketels langs gestuurd worden. Al die onzin verhalen.
Als dat tegenwoordig ook al een reden is om mensen aan te houden, dan kunnen we fok! wel opdoekenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:28 schreef bleiblei het volgende:
Tis toch gewoon één groot bullshit verhaal.
Misschien moet de plaatselijke psych een keer bij die 2 mafketels langs gestuurd worden. Al die onzin verhalen.
Geen idee, wellicht moet je dat niet aan ons vragen. Wij lezen het hier alleen maarquote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:55 schreef MikeyMo het volgende:
Waarom staat alles wat mij overkomt toch altijd op Fok
Misschien moet je een andere vriendin nemenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:55 schreef MikeyMo het volgende:
Is dat niet 't risico van fok! gebruiken als datingsite?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:10 schreef MikeyMo het volgende:
voor ik met haar had was het ook al zo
vandaar dat http://dating.fok.nl is opgedoektquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:11 schreef gronk het volgende:
[..]
Is dat niet 't risico van fok! gebruiken als datingsite?
Maar waar wordt je nou eigenlijk precies van verdacht, en is 't dezelfde treinreizigster die zo moeilijk loopt te doen als degene waar je dat topic over geopend hebt?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:12 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
vandaar dat http://dating.fok.nl is opgedoekt
Vraag het Zwaffel eensquote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:55 schreef MikeyMo het volgende:
Die mevrouw heeft wel last van een hoog paranoia-gehalte. 'Ja maar meneer de politieman, *iedereen* loopt achter mij aan'quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:40 schreef MikeyMo het volgende:
Gewoon bovenin of in een andere coupé gaan zitten is er kennelijk niet meer bij
Of je kent het slachtoffer goed genoeg om deze conclusie te trekken of je loopt een eind in de ruimte te zwetsen. Welke van de twee is het?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:55 schreef gronk het volgende:
[..]
Die mevrouw heeft wel last van een hoog paranoia-gehalte. 'Ja maar meneer de politieman, *iedereen* loopt achter mij aan'
en de schennispleging ook maar in één moeite door ontkend?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:40 schreef MikeyMo het volgende:
Nee dit is een totaal andere.
Ik werd er uit gehaald omwege het schennis plegen van de openbare eerbaarheid oid, en stalking
En terwijl het eerste in principe het zwaartse delict zou zijn ging het tijdens het verhoor 90% over zgn stalking. Het stalken van iemand die kennelijk, nadat ik al 20/30 minuten in de trein zit, instapt in telkens dezelfde coupe en gaat zitten als waar ik zit en er ook weer eerder uitmoet. Dus zowel op de heen als terugweg gaat zij in een coupe zitten waar ik al zit en dan stalkt ik haar vervolgens omdat ik haar kennelijk indringende blikken zou geven
Gewoon bovenin of in een andere coupé gaan zitten is er kennelijk niet meer bij
ik heb alles ontkend, omdat het niet waar is. Ik kreeg de indruk dat de agenten die me verhoorden ook niet echt dit serieus namen. Voornamelijk omdat zoiets ernstigs slechts sporadisch langs kwam in het verhoor. Het ging voornamelijk om het feit dat ik haar zou zitten aanstaren e.d.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:03 schreef Argento het volgende:
[..]
en de schennispleging ook maar in één moeite door ontkend?
ook niet waar?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:08 schreef MikeyMo het volgende:
Het ging voornamelijk om het feit dat ik haar zou zitten aanstaren e.d.
nou niet dat ik weet, ik kijk wel eens om me heen, met name omdat ik snel afgeleid wordt en als er dan mensen door een coupé lopen dan kijk ik wel altijd wie er allemaal langs lopen. En soms ben ik wel eens in gedachten verzonken, dan kijk ik of uit het raam of in het gangpad voor zover ik weet. Maar ik zit niet moedwillig naar mensen te staren o.i.d.quote:
Kunnen ze iedere Noord-Afrikaan wel vasthouden voor die bullshitquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:08 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Het ging voornamelijk om het feit dat ik haar zou zitten aanstaren e.d.
Dat is geen suggestie; dat is mijn argument. Ik stapte afgelopen maandag in, ging zitten in de rijrichting maar de zon brak enigzins door en scheen op mijn iPod scherm die de film Poseidon afspeelde. Als de zon schijnt is het erg moeilijk om voornamelijk donkere films te kijken en dit is er een van. Ik heb hem afgezet en heb mijn ogen gesloten. Afijn, bij de eerstvolgende stop in Alkmaar ben ik voordat de deuren opengingen maar wel iedereen al naar de deur was gelopen opgestaan en op een andere plaats gaan zitten, nu andersom zodat het licht niet meer direct op het scherm zou vallen. De plaats waar ik ben gaan zitten bleek de plek te zijn waar die trut had gezeten en zij vatte het feit op dat ik op haar plek was gaan zitten als enorm intimiderendquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:20 schreef Argento het volgende:
Wat is er waar van de suggestie dat je van plaats ging wisselen omdat je beter licht wilde hebben om het scherm van je Ipod te kunnen zien?
Iemand neersteken en dan maar 3 maanden krijgen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:27 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Kunnen ze iedere Noord-Afrikaan wel vasthouden voor die bullshit
Maar ontopic, voorarrest is 2 dagen, daarna gaan ze kijken of ze wat hebben en dan word verlenging aangevraagd van 30 dagen. En dat kan maximaal dacht ik 3x dus 3 maanden duren.
Maat van me heeft een keer een mes in het hoofd van de buurman gezet, die was ook 3 maanden onder de panne.
ik zat totaal niet bij haar in de buurt afgelopen maandag voor zover ik weet. Wat ik dus weet is dat ze op Alkmaar is uitgestapt en op Heerhugowaard we stilstonden en opgepikt zijn. Dus ze heeft me maandag zien zitten, is uitgestapt en heeft denk de concuteurs ingelicht oid...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:26 schreef Babbelzz het volgende:
wat ik me nou t hele topic afvraag; heb je haar niet horen bellen????? of heeft ze dat gedaan toen ze uitgestapt was?
Tuttuttut. Als MM stelt 'ik ga in een coupe zitten, twintig minuten later komt er iemand bij mij zitten, en die dient dan een aanklacht tegen mij in wegens stalking' dan komt die persoon die er later bij komt zitten behoorlijk paranoide op mij over. Ze had tenslotte ook makkelijk ergens anders kunnen gaan zitten.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:02 schreef Argento het volgende:
[..]
Of je kent het slachtoffer goed genoeg om deze conclusie te trekken of je loopt een eind in de ruimte te zwetsen. Welke van de twee is het?
Er waren het eea verzachtende omstandigheden dacht ik... ik ben eigenlijk toen met de vriendschap gekapt eerlijk gezegd, had mn buik vol.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:33 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Iemand neersteken en dan maar 3 maanden krijgen?Hij had wel wat jaartjes meer mogen krijgen...
MM wat gaat er nu verder gebeuren?
de agent die mijn verklaring noteerde zei ook al; ik verwacht hier weinig van. Het is jouw woord tegen het hare. Eenzelfde situatie uit het verleden met mijn broertje heeft uitgewezen dat in een dergelijk geval dat ik over een maand of 2 een brief krijg waarin staat dat er verder niets gebeurt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:33 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Iemand neersteken en dan maar 3 maanden krijgen?Hij had wel wat jaartjes meer mogen krijgen...
MM wat gaat er nu verder gebeuren?
Een goede reden om gewoon altijd met een zonnebril te gaan rondlopenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:25 schreef MikeyMo het volgende:
Verder is het overigens totaal nieuw dat mensen aankijken al een reden is om iemand op te pakken
ik zit erover te denken omdat de eerstvolgende keer ze bij mij weer in de coupe zit (gister had ik vrij en vandaag me verslapen) een aanklacht wegens haar in te dienen, aangezien ze me ongetwijfeld zal aankijken en ik het intimiderend vindt dat een persoon die me 5 uur naar een politiebureau laat slepen telkens me opzoektquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:34 schreef Atuniel het volgende:
Ik had dat teringwijf trouwens de volgende keer aangesproken en ook een middag vastgehouden.. heeft ze een rede om wat te klagen![]()
Hier word je toch helemaal para van?Wat mag je doen zeg.. Mag je 'm' nog wel even recht leggen
oneindig stompzinnig om die conclusie te baseren op de verklaring van degene die in de aangifte als dader wordt genoemd.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:33 schreef gronk het volgende:
[..]
Tuttuttut. Als MM stelt 'ik ga in een coupe zitten, twintig minuten later komt er iemand bij mij zitten, en die dient dan een aanklacht tegen mij in wegens stalking' dan komt die persoon die er later bij komt zitten behoorlijk paranoide op mij over. Ze had tenslotte ook makkelijk ergens anders kunnen gaan zitten.
Nou ja, ze stapt later in als mij en eerder uit. Dat was al duidelijk aan de gang van zaken afgelopen maandag en uit de monden van de agenten die haar verklaring had afgenomen. Er werd me zelfs gevraagd of ik wist waar de trein stopte om 7 uur 's ochtends (vast haar moment van instappen)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:40 schreef Argento het volgende:
[..]
oneindig stompzinnig om die conclusie te baseren op de verklaring van degene die in de aangifte als dader wordt genoemd.
aaah,sodeflikker toch op. Je bent zo aandachtsgeil als maar kan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:55 schreef MikeyMo het volgende:
Hoe wist je uberhaupt wie de aangifte had gedaan? Hebben ze haar naam gezegd? Wist je haar naam? Hoe weet je dat je het juiste ´slachtoffer´voor je hebt? Ging je met haar anders om dan met andere medereizigers? (voorzover je al met medereizigers ´omgaat´)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:37 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik zit erover te denken omdat de eerstvolgende keer ze bij mij weer in de coupe zit (gister had ik vrij en vandaag me verslapen) een aanklacht wegens haar in te dienen, aangezien ze me ongetwijfeld zal aankijken en ik het intimiderend vindt dat een persoon die me 5 uur naar een politiebureau laat slepen telkens me opzoekt
hij heeft dr zien praten met de politie geloof ik. En mevrouw was ook op het bureauquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:48 schreef Argento het volgende:
[..]
Hoe wist je uberhaupt wie de aangifte had gedaan? Hebben ze haar naam gezegd? Wist je haar naam? Hoe weet je dat je het juiste ´slachtoffer´voor je hebt? Ging je met haar anders om dan met andere medereizigers? (voorzover je al met medereizigers ´omgaat´)
ik heb haar zien lopen op het politiebureau en ik zag dezelfde persoon ook op het perron staan met mensen die ik niet kon zien verder toen de trein stilstond.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:48 schreef Argento het volgende:
[..]
Hoe wist je uberhaupt wie de aangifte had gedaan? Hebben ze haar naam gezegd? Wist je haar naam? Hoe weet je dat je het juiste ´slachtoffer´voor je hebt? Ging je met haar anders om dan met andere medereizigers? (voorzover je al met medereizigers ´omgaat´)
Mikey schat dr begin 20. Spoorweg politie zei tegen mij 30+quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:53 schreef yvonne het volgende:
Wedden dat het een FOK!ster is?
Hoe oud was "mevrouw"?
volgens mij dik in de 20.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:53 schreef yvonne het volgende:
Wedden dat het een FOK!ster is?
Hoe oud was "mevrouw"?
Over wereldvreemd gesproken. Als ik een aangifte tegen jou uit m'n duim zuig doet alles wat jij zegt niet terzake, want jij bent DADER in mijn aangifte.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:40 schreef Argento het volgende:
oneindig stompzinnig om die conclusie te baseren op de verklaring van degene die in de aangifte als dader wordt genoemd.
Is het juist dat de aanhouding een paar dagen na de aangifte plaatsvond? Zo ja, wat deed zij dan op het bureau op het moment van de aanhouding? Daderidentificatie?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:52 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
hij heeft dr zien praten met de politie geloof ik. En mevrouw was ook op het bureau
Nee,Er zou donderdag en vrijdag een incident gebeurt zijn,en maandag zag ze hem zitten,en op dat moment heeft ze besloten hem te laten oppakken en een aangifte in te dienenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:57 schreef Argento het volgende:
[..]
Is het juist dat de aanhouding een paar dagen na de aangifte plaatsvond? Zo ja, wat deed zij dan op het bureau op het moment van de aanhouding? Daderidentificatie?
Afgelopen maandag is de politie gebeld en zijn we allebei naar het bureau gebracht. Zij om aangifte te doen en ik om nadat zij dat gedaan had verhoord te worden. Eerst moest er een hulpofficicier uit Alkmaar komen die er een uur over deed, vervolgens moesten we wachten op de spoorwegpolitie uit amsterdam omdat het hun district is zeg maar. Dus ik heb minimaal 3 uur in een cel gezeten te wachten om waarschijnlijk een brief te krijgen dat er verder niets mee gedaan werd.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:57 schreef Argento het volgende:
[..]
Is het juist dat de aanhouding een paar dagen na de aangifte plaatsvond? Zo ja, wat deed zij dan op het bureau op het moment van de aanhouding? Daderidentificatie?
Over wereldvreemd heb ik het niet gehad, wel over oneindig stompzinnig.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:56 schreef gronk het volgende:
[..]
Over wereldvreemd gesproken. Als ik een aangifte tegen jou uit m'n duim zuig doet alles wat jij zegt niet terzake, want jij bent DADER in mijn aangifte.
Wat is er mis met 'er van uit gaan dat iemand niet bij definitie schuldig is?'
maar als ik jouw reacties lees krijg ik het gevoel dat je me al praktisch veroordeeld hebt tot 20 jaar met aftrek van 5 uur voorarrestquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:02 schreef Argento het volgende:
[..]
Over wereldvreemd heb ik het niet gehad, wel over oneindig stompzinnig.
Het heeft natuurlijk geen zin om te concluderen dat het slachtoffer last heeft van paranoia, enkel op grond van de verklaring van een ontkennende verdachte. Ik zou niet eens weten waarom je die conclusie uberhaupt zou willen trekken ten aanzien van iemand die je nog nooit gezien hebt, laat staan voldoende kent om uitspraken te doen ten aanzien van haar geestesgesteldheid. Dat vind ik oneindig stompzinnig ja. Dat het internet geen eisen stelt aan de intelligentie van je bijdrage, betekent nog niet dat in het wildeweg van alles kunt gaan beweren.
En als ik vind dat je je ongefundeerde conclusies voor je moet houden, zeg ik daarmee niets over de strafbaarheid van de verdachte. Ik zou ook niet weten waarom je daarover iets zou willen beweren, maar goed, dat zal diezelfde stompzinnigheid wel zijn.
twee incidenten? Dus geen voortdurende periode van structurele vieze blikken en aftrekkende bewegingen? Dat laatste dacht ik namelijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:59 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Nee,Er zou donderdag en vrijdag een incident gebeurt zijn,en maandag zag ze hem zitten,en op dat moment heeft ze besloten hem te laten oppakken en een aangifte in te dienen
ik vind het stompzinning van je dat je er per definitie van uit gaat dat de dader wel schuldig is. Net alsof elk slachtoffer de waarheid spreektquote:
nee,2 "incidenten"quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:03 schreef Argento het volgende:
[..]
twee incidenten? Dus geen voortdurende periode van structurele vieze blikken en aftrekkende bewegingen? Dat laatste dacht ik namelijk.
Stalking impliceert namelijk enige structurele gedraging. Incidentele stalking kan per definitie niet bestaan.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:02 schreef Argento het volgende:
ik weet niet hoe je dat doet maar blijkbaar doe je het nog stiekem ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:01 schreef MikeyMo het volgende:
Hoe kun je iemand een vieze blik geven
en zo dat het helemaal niemand anders opvalt terwijl de coupe vol is
uiteindelijk 3, als je het op haar plaats gaan zitten afgelopen maandag ook meeteltquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:03 schreef Argento het volgende:
[..]
twee incidenten? Dus geen voortdurende periode van structurele vieze blikken en aftrekkende bewegingen? Dat laatste dacht ik namelijk.
Stalking impliceert namelijk enige structurele gedraging. Incidentele stalking kan per definitie niet bestaan.
Ja, ik ben een man van veel talentenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet niet hoe je dat doet maar blijkbaar doe je het nog stiekem ook
"Waar rook is is vuur" inderdaad. Denk ook maar niet wanneer de politie je in de kraag grijpt en je uiteindelijk weer laat lopen dat degenen die dat gezien hebben geloven in je onschuld.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:07 schreef yvonne het volgende:
Het "leuke"van dit topic is de ontstellende naiviteit van veel users.
"Als je niks gedaan hebt pakt de politie je noooooooit op hoor..."
Pffffft, right
Ja, leuk. We gaan er een reeks van maken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:15 schreef yvonne het volgende:
Deel2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |