abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:11:18 #1
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41264952
Zonder aanklacht.

Krijg net te horen dat mn vent op het bureau zit. Volgens hun zou hij iemand stalken en aftrekkende bewegingen maken daar heeft die niet eens tijd voor

Maar daar gaat het ff niet om.

Hoelang mogen ze je vasthouden?

overigens ontkent hij alles.
pi_41265025
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:11 schreef Zwaffel het volgende:
Zonder aanklacht.

Krijg net te horen dat mn vent op het bureau zit. Volgens hun zou hij iemand stalken en aftrekkende bewegingen maken daar heeft die niet eens tijd voor

Maar daar gaat het ff niet om.

Hoelang mogen ze je vasthouden?

overigens ontkent hij alles.
Sowieso 3 dagen, dan bepaalt de officier van justitie of het verlengt wordt met een week of maand.

Maar als je vent slim is gaat die niet lopen ontkennen want dan duurt het alleen maar langer.

ps: je vent heeft na 24 uur recht op een advocaat. Niet dat die gast dan zoveel kan uithalen, maar goed.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:13:23 #3
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_41265029
In elk geval een paar uur. Zou wat zijn als ze niet eens meer burgers op mogen pakken die ze verdenken.
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:13:53 #4
68638 Zwansen
pi_41265055
Precies, laat hem nou maar toegeven. Vaak krijg je dan strafvermindering.
pi_41265117
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:13 schreef Zwansen het volgende:
Hypothese: hij is onschuldig.

Moet je dan gaan bekennen?? Dat zou ik echt bizar vinden!!
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:16:39 #6
68638 Zwansen
pi_41265163
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:15 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Waar rook is, is vuur.
pi_41265185
OMG.
pi_41265306
Hij zat pr0n te kijken op z'n iPod?
pi_41265321
Als je onschuldig bent komt dat uiteindelijk ook gewoon boven water, of laat ze anders maar bewijzen dat jij dat gedaan hebt

En ondertussen natuurlijk bekennen
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_41265338
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:16 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Waar rook is, is vuur.
Ga jij eens vanDale.nl bezoeken!
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:20:55 #11
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_41265350
Maanden. .
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_41265441
quote:
In elk geval een paar uur. Zou wat zijn als ze niet eens meer burgers op mogen pakken die ze verdenken.

Zou wat zijn als ze zomaar mensen mochten oppakken.

O wacht, dat is zo.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:24:02 #13
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_41265469
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:25:21 #14
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41265523
hij zou aftrekkende bewegingenhebben gemaakt bij 1 of ander teringwijf wat in de trein zou zitten. tevens zou hij ooit eens naast dr hebben gezeten (met zn handen onder zn jas omdat het koud was,vandaar ook die zogenaamde aftrekkende beweging) en zwaar astmatisch hebben geademt

En zij is uitgestapt op alkmaar,en hij had te weinig licht op zn Ipod om film te kijken,dus is hij op haar plaats gaan zitten. En dat gebruiken ze nu tegen hem

Hij is dus opgepakt wegens stalking/schennispleging.

Ik stuur godvergeten mensen pizza's schuttingen en treiter ze weken lang en daar wordt hoeren de klere niks aan gedaan,en er kijkt iemand een filmpje op zn ipod en die wordt opgepakt
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:26:08 #15
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_41265556
Aan je ondertitel, signature en inhoudelijke teksten verwacht ik dat 'je vent' niet zomaar opgepakt is.
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
pi_41265586
Leuke vriend heb. Je neemt zijn ontkenningen toch niet serieus of wel?
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:28:20 #17
38161 faculty
Always around
pi_41265631
levenslang
What goes around, Comes around
pi_41265632
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:15 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Dat is het ook en moet hij niet doen. Voor stalken en obsceen gedrag houden ze hem sowieso niet zolang vast tenzij er echt keihard bewijs is. Dan is bekennen of ontkennen sowieso enigszins zinloos..
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:29:11 #19
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_41265662
Succes en sterkte aan MM Wat een grap, dalijk kan hij er ook om lachen
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_41265670
Haar woord tegen dat van hem.
Kneden maakt tevreden.
pi_41265698
Wat een compleet bizarre toestand, als je gewoon opgepakt wordt omdat één iemand zoiets beweert.

Zo'n verhaal kun je toch niet serieus nemen? "Hij zat op zijn handen, en hij ging op mijn plaats naar z'n iPod zitten kijken". Laat haar sterven.
pi_41265719
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:29 schreef Playdohseksueel het volgende:
Haar woord tegen dat van hem.
Waarom heb je een pijpende granny als avatar? Wil je ook opgepakt worden ofzo...
  Redactie Frontpage maandag 28 augustus 2006 @ 19:31:01 #23
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_41265728
wat een belachelijke reden om 'm op te pakken
typisch nederland zeker, als er niks is doen ze te veel, is er veel, doen ze te weinig....
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_41265770
quote:
Idioot

Waarom iets bekennen wat je helemaal niet hebt gedaan?

En de uitspraak "waar rook is, is vuur" slaat al helemaal nergens op wanneer het om rechtspraak e.d gaat.
pi_41265801
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:25 schreef Zwaffel het volgende:
hij zou aftrekkende bewegingenhebben gemaakt bij 1 of ander teringwijf wat in de trein zou zitten. tevens zou hij ooit eens naast dr hebben gezeten (met zn handen onder zn jas omdat het koud was,vandaar ook die zogenaamde aftrekkende beweging) en zwaar astmatisch hebben geademt

En zij is uitgestapt op alkmaar,en hij had te weinig licht op zn Ipod om film te kijken,dus is hij op haar plaats gaan zitten. En dat gebruiken ze nu tegen hem

Ik stuur godvergeten mensen pizza's schuttingen en treiter ze weken lang en daar wordt hoeren de klere niks aan gedaan,en er kijkt iemand een filmpje op zn ipod en die wordt opgepakt
Ah, klinkt als een waterdicht verhaal

Zoals jij het schetst is het meer het 'slachtoffer' die een probleem heeft..
pi_41265816
Typisch MM.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:33:04 #27
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41265822
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:28 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Dat is het ook en moet hij niet doen. Voor stalken en obsceen gedrag houden ze hem sowieso niet zolang vast tenzij er echt keihard bewijs is. Dan is bekennen of ontkennen sowieso enigszins zinloos..
Overigens,sterf allemaal maar met je niet serieuze reactie's ik neem vanaf nu niet de moeite erop in te gaan. Als een mod ze wil editten,gaarne.

Ze hebben geen getuigen in deze zaak. Dat wijf overweegt dus wel een aanklacht te doen.

Zoals ik al zei (of niet ) dit moet vorige week gebeurt zijn. Daar gaan ze hem nu pas voor aanhouden?

is het mogelijk om tegen die trut een aanklacht wegens laster in te dienen?

En is het mogenlijk om een aanklacht tegen de agent/bureau in te dienen?
pi_41265835
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:13 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Sowieso 3 dagen, dan bepaalt de officier van justitie of het verlengt wordt met een week of maand.
100 dagen toch? Was bij mij het geval..
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:34:16 #29
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_41265867
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:16 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Waar rook is, is vuur.
Dan wordt 't eens tijd dat ze jou de bak ingooien.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:35:37 #30
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41265911
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:33 schreef teh_m0nkey het volgende:

[..]

100 dagen toch? Was bij mij het geval..
fucking bullshit. Voor zoiets wordt je serieus niet langer dan een dag vast gehouden

Wat ik me afvraag : Stel die trut dient een aanklacht in,en dan? leuk,dan isser een aangifte. Gaan ze daar nog wat mee doen of was dat het?
pi_41265914
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:33 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

Overigens,sterf allemaal maar met je niet serieuze reactie's ik neem vanaf nu niet de moeite erop in te gaan. Als een mod ze wil editten,gaarne.

Ze hebben geen getuigen in deze zaak. Dat wijf overweegt dus wel een aanklacht te doen.

Zoals ik al zei (of niet ) dit moet vorige week gebeurt zijn. Daar gaan ze hem nu pas voor aanhouden?

Wat lul je nou? Als dat wijf nog niet eens een aanklacht heeft ingediend, mogen de agenten je vent niet eens oppakken.

Ja, je kan wel een aanklacht tegen dat wijf indienen als blijkt dat je vriend gelijk heeft.

Ja, je kan ook een aanklacht tegen meneer de agent indienen als ze verkeerd gehandelt hebben. Wat ze dus hebben gedaan omdat ze je vent al op heben gepakt zonder enige aanklacht te heben ontvangen.
pi_41265937
quote:

Heeft ie ook aan de bank gelikt en geroken daar waar die vrouw heeft gezeten?

Had ie beter dat wijf op haar bek kunnen slaan. Was ie nu alweer thuis geweest.

Ik durf te beweren dat dit zo'n dikke lelijke trol is die een ietwat hoge ego van zichzelf heeft en denkt dat iedereen haar stalkt en iedereen sex met haar wil, maar eigenlijk wil niemand haar en is ze al sinds geboorte vrijgezel en heeft ze geen vrienden.
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:36:42 #33
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_41265951
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:13 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Maar als je vent slim is gaat die niet lopen ontkennen want dan duurt het alleen maar langer.

ps: je vent heeft na 24 uur recht op een advocaat. Niet dat die gast dan zoveel kan uithalen, maar goed.
? Zonder aanklacht mogen ze je maximaal 24 uur vasthouden.

Pas wanneer er een aanklacht ingediend is kan dit oplopen tot, naar ik dacht, 96 dagen voordat het bij de rechter moet zijn geweest.
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:37:01 #34
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_41265962
quote:

Laster is meer van toepassing als ze vervelende dingen over je zeggen/schrijven.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_41265966
quote:

[..]

Nou ik wens jullie sterkte in ieder geval, maar heb verders geen kennis van zake in deze.
pi_41265981
quote:

[..]

Civiel kun je volgens mij zelfs een rechtzaak aanspannen omdat de zon niet hoog genoeg staat in de winter.
Kneden maakt tevreden.
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:37:35 #37
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41265986
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:35 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Wat lul je nou? Als dat wijf nog niet eens een aanklacht heeft ingediend, mogen de agenten je vent niet eens oppakken.

Ja, je kan wel een aanklacht tegen dat wijf indienen als blijkt dat je vriendin gelijk heeft.

Ja, je kan ook een aanklacht tegen meneer de agent indienen als ze verkeerd gehandelt hebben. Wat ze dus hebben gedaan omdat ze je vent al op heben gepakt zonder enige aanklacht te heben ontvangen.
oke,nog 1x. Er is nog niks ingedient. Dat wijf heeft de spoorweg politie blijkbaar gebelt,met de melding dat er iemand aftrekkende bewegingen naar dr zou hebben gemaakt. (vorige week gebeurt volgens de politie) Hij wordt vandaag door de politie uit de trein gehaalt,meegenomen,en zit daar vast. Die trut overweegt aangifte te doen. Er is dus nog geen aangifte gedaan,maar misschien wil ze het doen.

Ik had dus ook al zoiets van "wtf"
pi_41266019
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:35 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

fucking bullshit. Voor zoiets wordt je serieus niet langer dan een dag vast gehouden

Wat ik me afvraag : Stel die trut dient een aanklacht in,en dan? leuk,dan isser een aangifte. Gaan ze daar nog wat mee doen of was dat het?
Zal wel niet.

Maar dan zou ik er wel achteraan gaan, en zorgen dat het allemaal schoongeveegd wordt.

Dat wijf klinkt als een schizofreen.

Wat is een pizza schutting trouwens?
pi_41266026
quote:

[..]

Ik snap je frustraties wel, maar probeer een beetje te kalmeren. Vraag ze eens wat ze nu willen gaan doen met de situatie, en of er daadwerkelijk een aanklacht komt. Best kans dat het met een sisser afloopt.

Ondertussen bel jij met je rechtsbijstandsverzekering of een rechtshulpwinkel en ga je eens informeren wat je eventueel kan doen/helpen.

Maar als je je erg gefrustreerd blijft uiten dan zal dat denk ik niet veel helpen. Scheld hier dus maar flink, maar houd je verder maar een beetje in. Boos zijn mag best, maar houd het enigzins reeel.
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:38:40 #40
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41266030
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:37 schreef gronk het volgende:

[..]

Laster is meer van toepassing als ze vervelende dingen over je zeggen/schrijven.
dus als er ff beweert wordt dat je mensen stalkt,en je voor jan lul opgepakt wordt geldt het niet?

Is er dan een aanklacht in te dienen onder een andere noemer?
pi_41266047
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:26 schreef CrazyTaxi het volgende:
Aan je ondertitel, signature en inhoudelijke teksten verwacht ik dat 'je vent' niet zomaar opgepakt is.
jij drukt uit wat ik ook dacht..
vooral als je dat andere topic van d'r leest.. intelligentie straalt er vanaf. En het blijft, naar mijn mening, toch een feit dat zoiets samen gaat met je 'doen en laten'.
pi_41266096
Zoals het daadwerkelijk is geregeld:

Onderzoek op het bureau: 6 uur
Onderzoek voor identiteit, indien hij deze niet bekend wil maken: 6 uur
In verzekering, als er meer tijd nodig is voor onderzoek: max. 3 x 24 uur
In bewaring stelling door de RC, voor opnieuw meer onderzoek, of eventueel ontsnappingsgevaar etc: 14 dagen
Gevangehouding door de meervoudige raadkamer, max 3 x 30 dagen, of 1 x 90 dagen
Pro formazitting

Kortom: Lang zat, tot soms wel 2 jaar tot de rechtzitting.
Dit is echter niet het geval bij openbare schennispleging.

Zover zal het echter niet komen
Ik vermoed dat hij na 6 uur weer naar huis gaat, met een dagvaarding of een schikkingsvoorstel.
Bind mij hier alleen niet op vast, het kan ook zijn dat hij in verzekering gaat voor 2 dagen,dat valt moeilijk te zeggen, ik ken de zaak niet..
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:40:23 #43
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41266097
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:38 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Ik snap je frustraties wel, maar probeer een beetje te kalmeren. Vraag ze eens wat ze nu willen gaan doen met de situatie, en of er daadwerkelijk een aanklacht komt. Best kans dat het met een sisser afloopt.

Ondertussen bel jij met je rechtsbijstandsverzekering of een rechtshulpwinkel en ga je eens informeren wat je eventueel kan doen/helpen.

Maar als je je erg gefrustreerd blijft uiten dan zal dat denk ik niet veel helpen. Scheld hier dus maar flink, maar houd je verder maar een beetje in. Boos zijn mag best, maar houd het enigzins reeel.
Rechtsbijstand verzekering heeft hij niet as far as I know. Ik heb hem net gesmst of hij al meer weet. Ik ga idd of even langs bij de rechtswinkel morgen,of bel even.
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:40:51 #44
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_41266111
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:39 schreef MlR het volgende:

[..]

jij drukt uit wat ik ook dacht..
vooral als je dat andere topic van d'r leest.. intelligentie straalt er vanaf. En het blijft, naar mijn mening, toch een feit dat zoiets samen gaat met je 'doen en laten'.
Joh, als ik iedere mongool die raar kijkt de bak in laat duwen dan gaat 't hard met 't cellentekort in nederland
pi_41266128
quote:
(met zn handen onder zn jas omdat het koud was,vandaar ook die zogenaamde aftrekkende beweging)
Koud??
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:41:24 #46
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41266142
hij smst me net dattie nog steeds wacht op die spoorweg politie
  Redactie Frontpage maandag 28 augustus 2006 @ 19:41:48 #47
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_41266161
kun je niet aangifte doen omdat er een valse aangifte is gedaan? of geldt dat alleen voor een valse verklaring? (I know shit about legal stuff, volg alleen een beetje rechtzaakseries )
With four other people
And aliens
pi_41266184
Trouwens..
Er bestaat wel degelijk een verdenking, we hebben hier een heterdaad situatie.
Een aangifte hiervan is helemaal niet nodig, het strafbare feit is ambtshalve vervolgbaar.
pi_41266236
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:41 schreef Zwaffel het volgende:
hij smst me net dattie nog steeds wacht op die spoorweg politie
Hij kan nog smsen?
En jij gaat vragen hoeveel dagen hij vast kom te zitten?
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:43:52 #50
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41266243
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:42 schreef kevin85 het volgende:
Trouwens..
Een aangifte hiervan is helemaal niet nodig, het strafbare feit is ambtshalve vervolgbaar.
ehm? Que? heterdaad? Niks niet heterdaad. Er zijn geen getuigen of niks. Dat mens beweert enkel wat. Niemand behalve zij die het zou hebben "gezien"
pi_41266302
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:42 schreef kevin85 het volgende:
Trouwens..
Heterdaad???
Hoe kom je daar nou bij?
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:45:32 #52
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41266306
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:43 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Hij kan nog smsen?
En jij gaat vragen hoeveel dagen hij vast kom te zitten?
vast te zitten komt hij niet. Dat had de agent die ik toen strax aan de telefoon heb gehad al gezegd. Hij moest zn spullen inleveren,en hij belde me vanuit het bureau met een telefoon van daar. Vervolgens gaat die agent weg,en de spullen die hij moest inleveren laat de agent gewoon op tafel liggen

waarom neemt ie ze dan in
pi_41266338
In eerste instantie maximaal zes uur in een ophoudruimte. Dat kan met zes uur verlengd worden. Daarna volgt de 'in verzekering stelling'. Dat is niet meer in een ophoudruimte, maar in een politiecel en duurt maximaal drie dagen, die weer met drie dagen verlengd kunnen worden. Daarna volgt eventueel het huis van bewaring.

Edit: ow, kevin85 had het al verteld.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2006 19:48:12 ]
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:46:42 #54
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41266356
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:41 schreef Etcetera het volgende:
kun je niet aangifte doen omdat er een valse aangifte is gedaan? of geldt dat alleen voor een valse verklaring? (I know shit about legal stuff, volg alleen een beetje rechtzaakseries )
volgens mij (maar dat weet ik dus niet zeker) is dat alleen voor valse verklaringen. Alhoewel een valse aangifte tegen over de politie toch ook een valse verklaring is. Maar dan zou dus de politie hem moeten indienen
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:47:31 #55
47047 Herkauwer
pi_41266386
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:45 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

vast te zitten komt hij niet. Dat had de agent die ik toen strax aan de telefoon heb gehad al gezegd. Hij moest zn spullen inleveren,en hij belde me vanuit het bureau met een telefoon van daar. Vervolgens gaat die agent weg,en de spullen die hij moest inleveren laat de agent gewoon op tafel liggen

waarom neemt ie ze dan in
Klinkt niet als een snuggere politieagent Wel vreemd dat je zo opgepakt kan worden als je niets gedaan hebt. Gewoon wat verzinnen en iemand wordt mmegenomen naar het bureau, stug volhouden dat je het wel geezien hebt en niemand kan je wat maken?
pi_41266400
Vraag me overigens af wat haar bewijzen zijn?

Ze klinkt nu meer als een dikke koe met aandachtstekort.
pi_41266429
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:43 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

ehm? Que? heterdaad? Niks niet heterdaad. Er zijn geen getuigen of niks. Dat mens beweert enkel wat. Niemand behalve zij die het zou hebben "gezien"
Dan hebben we het nog wel degelijk over heeterdaad.
Zoek dat maar eens op in het wetboek van strafvordering.

Hij is hier toch vooor aangehouden vlak nadat het allemaal is gebeurd?
pi_41266464
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:45 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Heterdaad???
Hoe kom je daar nou bij?
Excuses verkeerd gelezen.
  Redactie Frontpage maandag 28 augustus 2006 @ 19:49:40 #59
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_41266466
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:48 schreef kevin85 het volgende:

[..]\

lezen uilskuiken, het is een week ervoor gebeurd, nu is hij aangehouden/opgepakt
With four other people
And aliens
pi_41266487
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:49 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Verbeter geen mensen over dingen waar je geen verstand van hebt.
Heterdaad is wanneer ze iemand betrappen tijdens de daad.
Is dat hier gebeurd?
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:50:35 #61
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41266490
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:48 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Dan hebben we het nog wel degelijk over heeterdaad.
Zoek dat maar eens op in het wetboek van strafvordering.

lees het topic eens EEN WEEK NA DE TIJD
pi_41266494
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:49 schreef Etcetera het volgende:

[..]

lezen uilskuiken, het is een week ervoor gebeurd, nu is hij aangehouden/opgepakt
Ok..
Ik las verkeerd
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:51:13 #63
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41266515
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:47 schreef Refragmental het volgende:
Vraag me overigens af wat haar bewijzen zijn?

Ze klinkt nu meer als een dikke koe met aandachtstekort.
niet. Ze heeft niks. Enkel haar woord en haar fantasie. Geen getuigen helemaal NIKS
pi_41266610
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:50 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Heterdaad is wanneer ze iemand betrappen tijdens de daad.
Is dat hier gebeurd?
Dat hoeft niet altijd, maar daar zal ik je verder niet mee lastig vallen.
Ik las het niet helemaal door, en zodoende dacht ik dat het heeterdaad was.

Heeterdaad kan zelfs 1 dag nadat het strafbare feit is begaan nog van toepassing zijn.
pi_41266623
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:51 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

niet. Ze heeft niks. Enkel haar woord en haar fantasie. Geen getuigen helemaal NIKS
Zo kan iedereen, iedereen dus laten oppakken voor "stalken"

Meestal ondernemen ze pas actie nadat een persoon wekenlang gestalked wordt en deze al meerdere malen aangifte heeft gedaan. En zelfs dan zal de politie niet veel doen.
Klinkt meer als een beetje burgertje pesten dit.

Vraag me af wat je tegen die zeiksnol kunt ondernemen na dit voorval.
Misschien ook aanklagen van stalken, want ze weet toevallig wel veel van je man, waar ie zat, wat ie deed etc.
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:59:40 #66
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41266831
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:54 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zo kan iedereen, iedereen dus laten oppakken voor "stalken"

Meestal ondernemen ze pas actie nadat een persoon wekenlang gestalked wordt en deze al meerdere malen aangifte heeft gedaan. En zelfs dan zal de politie niet veel doen.
Klinkt meer als een beetje burgertje pesten dit.

Misschien ook aanklagen van stalken, want ze weet toevallig wel veel van je man, waar ie zat, wat ie deed etc.
dat zeg ik,ik stuur mensen pizza's,schuttingen,taarten en fucking van alles tot dat ze er stront en stront ziek van worden. Er wordt aangifte gedaan,en het enige wat er gebeurt is een telefoontje die ik krijg van de politie. of die aangifte klopt (ik natuurlijk ontkennen) en dat was het.

Hier is er geen aanklacht,en hij wordt opgepakt
pi_41266950
Gadverdamme wat een gore vriend heb jij. Ik zal straks toch ff een praatje met hem maken.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_41266952
Ik vind het een heel apart verhaal overigens.
Voor het strafbare feit openbare schennispleging kan je NIET buiten heeterdaad worden aangehouden. Gezien het feit dat er voor dit strafbare feit geen voorlopige hechtenis op los gelaten is.

Voor stalking kan dit echter wel weer.
In dit geval zie ik, gezien de vermoedelijk geringe bewijslast, niet zoveel problemen voor jouw vriend.
Hij dient echter, omdat hij wel verdachte is, gehoord te worden over deze aanklacht.

That´s it.
pi_41266955
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:59 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

dat zeg ik,ik stuur mensen pizza's,schuttingen,taarten en fucking van alles tot dat ze er stront en stront ziek van worden. Er wordt aangifte gedaan,en het enige wat er gebeurt is een telefoontje die ik krijg van de politie. of die aangifte klopt (ik natuurlijk ontkennen) en dat was het.

Hoe goed kent de "aanklager" de politie in dit verhaal? Als je een kennis bij de politie hebt zitten, dan ben je natuurlijk eerder aan de beurt natuurlijk.
Kneden maakt tevreden.
pi_41267026
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:59 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

Als hij daadwerkelijk echt aangeklaagd zou worden zou ik ook waar voor m'n geld willen hebben.
Dan moet er ook maar daadwerkelijk gestalked en getreiterd gaan worden

iig veel sterke, hoop dat er niks aan de hand is.
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:05:28 #71
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41267058
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:03 schreef Playdohseksueel het volgende:

[..]

Hoe goed kent de "aanklager" de politie in dit verhaal? Als je een kennis bij de politie hebt zitten, dan ben je natuurlijk eerder aan de beurt natuurlijk.
ja,dat weet ik dus niet. Mikey claimt nooit een wordt met dr te hebben gewisseld. Wat hij en ik ook niet snappen,als zij denkt dat ze wordt lastig gevallen,waarom gaat ze dan niet een coupe verder op zitten?

Hij wacht nog steeds,en nog steeds is er geen aanklacht. Enkel haar woord
  Redactie Frontpage maandag 28 augustus 2006 @ 20:07:19 #72
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_41267139
ik gok op een gevalletje persoonsverwisseling, ze zal vast door iemand worden gestalkt die op Mikey lijkt
With four other people
And aliens
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:07:55 #73
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41267166
Mikey vraagt overigens of die 6 uur vasthouden geldt als er geen aanklacht is gedaan
pi_41267188
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:05 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

ja,dat weet ik dus niet. Mikey claimt nooit een wordt met dr te hebben gewisseld. Wat hij en ik ook niet snappen,als zij denkt dat ze wordt lastig gevallen,waarom gaat ze dan niet een coupe verder op zitten?

Hij wacht nog steeds,en nog steeds is er geen aanklacht. Enkel haar woord
Maar haar woord is echter wel weer genoeg om iemand buiten heeterdaad aan te houden, dit ivm het feit dat de komst van de (h)OvJ niet kan worden afgewacht.
Hij dient over deze verdenking te worden gehoord.
Omdat het haar verhaal tegen het zijne is denk ik niet dat de OvJ tot een schkikking zal komen, hij zal de boel vermoelijk seponeren.
Of er moet nog wel een getuige zijn..?
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:08:39 #75
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41267198
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:07 schreef Etcetera het volgende:
ik gok op een gevalletje persoonsverwisseling, ze zal vast door iemand worden gestalkt die op Mikey lijkt
Lijkt me sterk,aangezien hij dat wijf heeft zien lullen met de politie toen hij uit de trein gehaalt werdt
pi_41267231
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:05 schreef Zwaffel het volgende:
als zij denkt dat ze wordt lastig gevallen,waarom gaat ze dan niet een coupe verder op zitten?
..iets met kortzichtigheid vanuit jouw kant..
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:09:27 #77
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41267241
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:08 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Maar haar woord is echter wel weer genoeg om iemand buiten heeterdaad aan te houden, dit ivm het feit dat de komst van de (h)OvJ niet kan worden afgewacht.
Hij dient over deze verdenking te worden gehoord.
Omdat het haar verhaal tegen het zijne is denk ik niet dat de OvJ tot een schkikking zal komen, hij zal de boel vermoelijk seponeren.
Of er moet nog wel een getuige zijn..?
er is geen getuige. Geldt die 6 uur vasthouden ook als er geen aanklacht is ingedient?
pi_41267266
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:07 schreef Zwaffel het volgende:
Mikey vraagt overigens of die 6 uur vasthouden geldt als er geen aanklacht is gedaan
Jep.
Ze hebben gewoon (minimaal) 6 uur de tijd.
Duurt het doen van de aangifte langer (of er moet iemand een getuigeverklaring afleggen) zou het zomaar kunnen dat je vriend in verzekering gaat..
Dan kan het nog wel langer gaan duren.
pi_41267295
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_41267300
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:09 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

er is geen getuige. Geldt die 6 uur vasthouden ook als er geen aanklacht is ingedient?
Ja.
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:11:41 #81
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41267330
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:10 schreef Syrena het volgende:
Opfrissertje voor Mike: Mijn haat-relatie met een treinpassagier

niet dezelfde.

Vreemd dat zij nooit een aanklacht heeft ingedient
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:12:50 #82
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_41267382
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:54 schreef Refragmental het volgende:

Ze heeft als 't goed is nu wel z'n adres. Staat op 't proces-verbaal
pi_41267402
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:11 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

niet dezelfde.

Vreemd dat zij nooit een aanklacht heeft ingedient
Is het d'r niet?! Dat vind ik idd echt raar. Ook geen familie?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:16:03 #84
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_41267492
Flauwe lemming.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:19:00 #85
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_41267594
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:16 schreef Pracissor het volgende:
Flauwe lemming.
Wat is 't originele topic dan?
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:22:59 #86
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41267752
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:13 schreef Syrena het volgende:

[..]

Is het d'r niet?! Dat vind ik idd echt raar. Ook geen familie?
nope. Die meid waar het daar in dat topic over gaat is al een hele hele hele poos niet meer in de trein gezien

*zucht* zn mobiel staat uit omdat zn batterij bijna leeg is. Als hij met de spoorweg politie heeft gepraat,smst ie me

ik rechtswinkel bellen,zijn ze morgen pas open
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:23:24 #87
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_41267768
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
  Redactie Frontpage maandag 28 augustus 2006 @ 20:23:58 #88
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_41267789
quote:
dat ís de lemming.
With four other people
And aliens
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:24:07 #89
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_41267798
of dat is de lemming hiervan.

als het verhaal van TS zou kloppen... zou dat een grote grap zijn.
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:24:45 #90
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_41267827
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:23 schreef Etcetera het volgende:

[..]

dat ís de lemming.
Ik kon me niet voorstellen dat dit serieus was, maar zowaar.
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:27:16 #91
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_41267938
Ik hoop dat het waar is .
Voor de verandering
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:31:05 #92
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41268124
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:24 schreef Pracissor het volgende:
of dat is de lemming hiervan.

als het verhaal van TS zou kloppen... zou dat een grote grap zijn.
is de lemming hiervan.

Hoelang heeft de spoorweg politie nodig om te komen man. Jezus
pi_41268167
Die 6 uur waar over gesproken wordt, daar vallen avond en nacht uren toch buiten?
Dat het aantal klok uren wat die vastgehouden kan worden langer is dan die (twee maal) 6 uur?
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:37:59 #94
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_41268464
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:31 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

is de lemming hiervan.

Hoelang heeft de spoorweg politie nodig om te komen man. Jezus
Huh? Wie heeft hem nou uit de trein gehaald dan?
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:39:55 #95
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41268553
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:37 schreef maedel het volgende:

[..]

Huh? Wie heeft hem nou uit de trein gehaald dan?
de politie. Maar de spoorweg politie wil op het bureau nog met hem praten. Dus daar wacht hij nog op

hij heeft niet eens gegeten
  Licht Ontvlambaar maandag 28 augustus 2006 @ 20:40:57 #96
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41268593
Als ik het dus goed begrijp, zit hij op het politiebureau te wachten op de spoorwegpolitie?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:44:16 #97
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41268720
Wat een vaag verhaal zeg .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:44:53 #98
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41268741
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:40 schreef Sjeen het volgende:
Als ik het dus goed begrijp, zit hij op het politiebureau te wachten op de spoorwegpolitie?
ja. Want een gesprek met de gewone politie heeft ie al gehad. Nu wil enkel de spoorweg hem nog spreken,en krijgt hij te horen of zij wel of geen aanklacht gaan indienen
  Licht Ontvlambaar maandag 28 augustus 2006 @ 20:48:11 #99
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41268874
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:44 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

ja. Want een gesprek met de gewone politie heeft ie al gehad. Nu wil enkel de spoorweg hem nog spreken,en krijgt hij te horen of zij wel of geen aanklacht gaan indienen
Ok, even rustig afwachten dus... In principe is dit inderdaad een 6-uurszaak, tenzij daadwerkelijk een aanklacht gaat indienen.
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:53:49 #100
35189 Troel
scherp en bot
pi_41269106
Ik vind het maar weer een raar verhaal. Je zou toch verwachten dat ze niet daadwerkelijk iemand gaan oppakken voor iets waarvoor geen aanklacht is ingediend en wat vorige week gebeurd is?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_41269139
Vaag verhaal.

En waarom stuur jij mensen dingen tot ze er strontziek van worden?
pi_41269286
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:54 schreef Isegrim het volgende:
Vaag verhaal.

En waarom stuur jij mensen dingen tot ze er strontziek van worden?
White trash?
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:00:15 #103
68638 Zwansen
pi_41269343
pi_41269378
Gezien alle topics over je mishandelde zus, in elkaar gejakkerde auto's waarvoor je ouders op kunnen draaien, geflipte zwagers die met honkbalknuppels verschijnen en jouw reacties op allerlei topics, ben ik geneigt te geloven dat ook jouw vriend niet zo heilig is als jij doet voorkomen/gelooft. Ik krijg het gevoel dat je stiekem de dochter van Hannah Tokkie bent. No offense trouwens, ik vind je een prima meid maar het is wel het zoveelste verhaal van jou over familie/vrienden en de lange arm van de wet en vrouwe justitia.

Maar ik weet wel zeker dat jij in zijn onschuld gelooft! Dat moet voor jou genoeg zijn.
pi_41269792
Shit zeg, ik zit dagelijks met veelal dezelfde forensen in hetzelfde te krappe kutboemeltje. Als MM voor zijn 'gedrag' al opgepakt wordt, dan loop ik fors risico om de bak in te gaan .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:25:32 #106
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41270518
pfffffffffff wat een gedoe. Zn moeder is hier dus geweest. De spoorweg politie is er eindelijk,alleen als hij pech heeft moettie mee naar amsterdam en issie voorlopig niet thuis

Ik moet over een half uur weer bellen hoe het nu staat
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:26:33 #107
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41270564
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:48 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ok, even rustig afwachten dus... In principe is dit inderdaad een 6-uurszaak, tenzij daadwerkelijk een aanklacht gaat indienen.
ja,dus niet he. De politie zegt dus 3 dagen zonder aanklacht
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:28:22 #108
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41270638
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Gezien alle topics over je mishandelde zus, in elkaar gejakkerde auto's waarvoor je ouders op kunnen draaien, geflipte zwagers die met honkbalknuppels verschijnen en jouw reacties op allerlei topics, ben ik geneigt te geloven dat ook jouw vriend niet zo heilig is als jij doet voorkomen/gelooft. Ik krijg het gevoel dat je stiekem de dochter van Hannah Tokkie bent. No offense trouwens, ik vind je een prima meid maar het is wel het zoveelste verhaal van jou over familie/vrienden en de lange arm van de wet en vrouwe justitia.

Maar ik weet wel zeker dat jij in zijn onschuld gelooft! Dat moet voor jou genoeg zijn.
krijg eens de klere. Jij weet geen fuck van MM
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:31:48 #109
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_41270720
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:26 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

ja,dus niet he. De politie zegt dus 3 dagen zonder aanklacht
Ik neem aan dat hij inmiddels wel weet op wat voor grond hij vast zit... Of is het nog steeds praten?
Zoals eerder gezegd, voor openbare schennispleging kunnen ze hem helemaal niet vasthouden (niet heterdaad).
Dan zit hij dus voor stalking.
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:32:06 #110
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41270741
quote:
Aanhouding en verhoor U bent aangehouden door de politie omdat u ervan wordt verdacht een straf-baar feit te hebben gepleegd. De politie zal u op het politiebureau verhoren. Zij kan u daar 6 uur vasthouden. Bij het berekenen van die zes uur verhoortijdwordt de nacht – van 12 uur ’s nachts tot 9 uur ’s morgens – niet meegeteld. Dusals u ’s avonds om 9 uur naar het politiebureau wordt gebracht voor verhoor,dan kan de politie u tot 12 uur ’s middags op het bureau houden.

Inverzekeringstelling
Soms is de 6 uur die de politie heeft voor het verhoor niet voldoende. De politieheeft meer tijd nodig om de feiten boven water te krijgen. De beslissing of uvoor verder onderzoek moet blijven, wordt genomen door een ‘hulpofficiervan justitie’. Deze hulpofficier is meestal een hoge politiefunctionaris. Vindt dehulpofficier van justitie dat u inderdaad langer moet blijven dan zal hij eenbevel tot inverzekeringstelling geven. De politie kan u met dit bevel in de handnog eens 3 x 24 uur (inclusief de nacht) op het politiebureau houden. Van ditbevel tot inverzekeringstelling krijgt u een kopie
Meer lezen? klik
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_41270791
ghehe! 3 dagen.. 10 dagen.. en dan 3 x 30 dagen! (als de OvJ het zover wilt laten komen!) maar dat is de max in voorarrest!
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:34:21 #112
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41270855
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:31 schreef maedel het volgende:

[..]

Ik neem aan dat hij inmiddels wel weet op wat voor grond hij vast zit... Of is het nog steeds praten?
Zoals eerder gezegd, voor openbare schennispleging kunnen ze hem helemaal niet vasthouden (niet heterdaad).
Dan zit hij dus voor stalking.
Nee enkel nog praten. Ik bel om kwart voor 10 nogmaals met de politie
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:34:44 #113
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_41270879
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:33 schreef rival het volgende:
ghehe! 3 dagen.. 10 dagen.. en dan 3 x 30 dagen! (als de OvJ het zover wilt laten komen!) maar dat is de max in voorarrest!
Wat een onzin, dan zou hij die vrouw aantoonbaar wekenlang gestalkt moeten hebben hoor...
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:35:03 #114
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41270889
trouwens,de OVJ eerste hulp assistent is zelf bij hem geweest om hem in kennis te stellen van deze zaken
pi_41270894
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:20 schreef hermandeperman het volgende:
Hij zat pr0n te kijken op z'n iPod?
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:35:49 #116
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41270915
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:34 schreef maedel het volgende:

[..]

Wat een onzin, dan zou hij die vrouw aantoonbaar wekenlang gestalkt moeten hebben hoor...
ja en daar heeft ie niet eens tijd voor. Ik zit de laaste 8 a 9 weken nonstop bij hem,en hij is altidj netjes optijd thuis en dan zou er toch fucking ook een getuige zijn?
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:36:32 #117
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_41270944
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:34 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

Nee enkel nog praten. Ik bel om kwart voor 10 nogmaals met de politie
Voor zover ik weet is praten op vrijwillige basis.
Dus, als hij móet blijven, is hij aangehouden.
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:37:11 #118
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41270967
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:32 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Meer lezen? klik
dus van 18 tot 00:00 zou precies 6u zijn,

Waarom zegt die snol van de politie dan 3 dagen
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:37:58 #119
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41271005
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:36 schreef maedel het volgende:

[..]

Voor zover ik weet is praten op vrijwillige basis.
Dus, als hij móet blijven, is hij aangehouden.
ja,ik zei ook al dattie moest zeggen dat hij wegging,en dat ze hem anders maar moesten aanhouden

maarja,zn foon staat uit. Zal zo de politie bellen of ze meer weten

Ik ben echt boos man
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:39:54 #120
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41271078
Stuur ze wat pizza's op het bureau
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:40:33 #121
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_41271112
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:37 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

dus van 18 tot 00:00 zou precies 6u zijn,

Waarom zegt die snol van de politie dan 3 dagen
Die snol mevrouw doet ook gewoon haar werk.
Ik hoop dat je aan de telefoon jezelf kunt beheersen. Emotioneel gedrag (zal ik maar zeggen) maakt de zaak er niet beter op. Hoe begrijpelijk ook op dit moment.

Euh, niet om het één of ander, maar is er ergens een smetje op het eventuele strafblad van M te vinden? Zo maar ter oveweging... niet dat ik een antwoord verwacht in dit topic.
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:40:56 #122
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41271128
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
ja,lach er maar om. Maar ik zou het fucking serieus nog zo kunnen doen ook

Heeft het nut om naar heerhugowaard te gaan? laten ze je binnen ect?
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:41:32 #123
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41271150
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:40 schreef maedel het volgende:

[..]

Die snol mevrouw doet ook gewoon haar werk.
Ik hoop dat je aan de telefoon jezelf kunt beheersen. Emotioneel gedrag (zal ik maar zeggen) maakt de zaak er niet beter op. Hoe begrijpelijk ook op dit moment.

Euh, niet om het één of ander, maar is er ergens een smetje op het eventuele strafblad van M te vinden? Zo maar ter oveweging... niet dat ik een antwoord verwacht in dit topic.
helemaal NIKS zelfs geen snoepjes jatten
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:43:33 #124
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41271215
ik bel nu met de politie. Ik had een naam moeten vragen volgens de vriendelijke mevrouw aan de telefoon. Want ze mogen zoiets helemaal niet doorgeven normaal gesproken
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:43:45 #125
68638 Zwansen
pi_41271223
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:44:05 #126
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_41271234
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:40 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

1. geen pizza's sturen
2. ik zou het niet doen in jouw toestand. Je bereikt er echt helemaal niks mee.
pi_41271241
Uhm... en zijn pedo-geschiedenis dan?
Kneden maakt tevreden.
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:44:29 #128
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41271251
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:40 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

Ja, open deurtje hoor .

Ik heb geen idee of het nut heeft om naar HHW te gaan, denk het niet. Ze laten je echt niet bij de arrestanten .
pi_41271259
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:28 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

krijg eens de klere. Jij weet geen fuck van MM
Even serieus nu, je snapt toch zelf ook wel dat men wel eens twijfelt aan de onschuldigheid van jou en de mensen in je omgeving? Tenslotte post je alle verhalen hier. En of MM (wie de hell dat ook moge zijn, ik neem aan je vriend) onschuldig is of niet maakt me eigenlijk niet uit. Ik hoop voor jou dat hij onschuldig is.

Netjes op tijd thuis waarvan?
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:45:11 #130
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_41271275
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:43 schreef Zwaffel het volgende:
ik bel nu met de politie. Ik had een naam moeten vragen volgens de vriendelijke mevrouw aan de telefoon. Want ze mogen zoiets helemaal niet doorgeven normaal gesproken
14.gif
Naam van wie trouwens?
  Licht Ontvlambaar maandag 28 augustus 2006 @ 21:49:37 #131
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41271465
Als het meer dan een 6-uurszaak is en de hulp OvJ al bij hem geweest is, dan is er toch wel iets meer aan de hand waarschijnlijk. Zo simpel is het namelijk niet om iemand zonder reden vast te houden.

Ik zou me wel een beetje proberen te beheersen... Lijkt me beter voor de hele situatie
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:54:02 #132
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_41271670
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:49 schreef Sjeen het volgende:
Als het meer dan een 6-uurszaak is en de hulp OvJ al bij hem geweest is, dan is er toch wel iets meer aan de hand waarschijnlijk. Zo simpel is het namelijk niet om iemand zonder reden vast te houden.
dat begin ik eerlijk gezegd ook te denken.
Als de politie het belangrijk genoeg vindt om hem een week later op het station op te wachten om hem uit de trein te halen....
Wie weet weet Zwaffel (en misschien ook wel M.) maar de helft van het hele verhaal...
quote:
Ik zou me wel een beetje proberen te beheersen... Lijkt me beter voor de hele situatie
Daar sluit ik me 100% bij aan.
Als je je gillend en krijsend bij het politiebureau van HHW gaat staan bereik je echt helemaal niks. Misschien nog wel minder.
Of, een gratis nachtje logies voor jezelf...
pi_41271686
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:34 schreef maedel het volgende:

[..]

ik zeg alleen hoelang de politie je maximaal in voorarrest kan houden....verder weet ik niks van de zaak!
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:55:54 #134
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_41271742
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:54 schreef rival het volgende:

[..]

ik zeg alleen hoelang de politie je maximaal in voorarrest kan houden....verder weet ik niks van de zaak!
Ja, maar dat moet je dan wel even afzetten tegen de aanklacht, die er blijkbaar nog niet eens is.
Zwaffel wil denk ik alleen maar weten of haar vent vannacht thuis is ja of nee.
pi_41271784
Voor de goede orde mijn broertje heeft 102 dagen in arrest gezeten, overgeplaatst naar scheveningen omdat iemand een verklaring heeft ingediend die niet klopte. Onderzoek na 102 dagen heeft gerusteerd dat hij er absoluut niets mee te maken heeft en dat de aangifte vals was. Alleen die prioriteit was niet zo groot als het oppakken van mijn broertje toendertijd.
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:58:19 #136
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_41271829
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:54 schreef maedel het volgende:

Daar sluit ik me 100% bij aan.
Als je je gillend en krijsend bij het politiebureau van HHW gaat staan bereik je echt helemaal niks.
Jawel moet je wel doen juist.

Helpt zeker. Neem je laptop mee en blijf ons op de hoogte houden.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:10:12 #137
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_41272283
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Voor de goede orde mijn broertje heeft 102 dagen in arrest gezeten, overgeplaatst naar scheveningen omdat iemand een verklaring heeft ingediend die niet klopte. Onderzoek na 102 dagen heeft gerusteerd dat hij er absoluut niets mee te maken heeft en dat de aangifte vals was. Alleen die prioriteit was niet zo groot als het oppakken van mijn broertje toendertijd.
Ik mag aannemen dat 't in geval van jouw broertje ging om iets serieuzers dan iemand die z'n handen onder z'n jas had
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:12:28 #138
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41272373
dienstdoende spoorweg agent zelf aan de foon gehad. Ze waren hem ng ff aan het verhoren. Er blijkt donderdag en vrijdag een zogenaamd icident te zijn geweest (wat kon de agent me niet specifiek vertellen) Vandaag zag zij hem weer,en besloot enkel om die reden (omdat ze elkaar zagen ) de spoorweg politie te bellen.

Waarna mikey dus is opgepakt. Vanaf de tijd dat de OVJ mike voorleidt (dat was dus om 19u) hebben ze 6u de tijd om hem te verhoren. uitgezonder van de nacht. Dus uiterlijk tot morgen ochtend 10u. Echter zou het zolang niet duren en zou hij voor half 1 weer thuis zijn mits de OVJ anders besluit. Maar die kans was nihil.

Ik heb nog gevraagd of het mogelijk was om aangifte tegen haar te doen. Het was wel mogelijk,maar MM bereikt er weinig mee. Aangezien het netzoals op dit moment,haar woord tegen het zijne is. Ws krijgt hij dan ook strax enkel een procesverbaal mee.

Als ik meer weet horen jullie het wel weer
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:20:08 #139
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_41272682
Bah wat een smeerlap die vriend van jou zwaffel
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:24:07 #140
64338 fr0x
Directeur
pi_41272852
Ja Zwaffel, misschien heeft je vriend dit inderdaad wel gedaan, en is ie terecht aangehouden, misschien ken je hem toch niet zo goed als je zlef dacht...

wel sick in iedergeval..
peace, nd suck a !@$%
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:24:48 #141
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_41272896
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een vaag verhaal zeg .
Indd en dat je er een topic over gaat maken @ een forum
pi_41272923
Hoe oud was de aanklager? In het geval van MM is dat wel belangrijk... Want hij heeft nogal wat op zijn kerfstok, onze huis-pedo...
Kneden maakt tevreden.
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:30:04 #143
109363 Angeliquetje
Cute Angels in the Sky
pi_41273022
Hihi was ik maar zo`n sletje
pi_41273140
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:35 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

ja en daar heeft ie niet eens tijd voor. Ik zit de laaste 8 a 9 weken nonstop bij hem,en hij is altidj netjes optijd thuis en dan zou er toch fucking ook een getuige zijn?
Maar niet als hij (dagelijks \wekelijks ?) in de trein zit toch ?
En hij heeft dus ook geen werk ? ...of zit je dan ook naast hem ?
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:34:23 #145
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41273236
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:32 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Maar niet als hij (dagelijks \wekelijks ?) in de trein zit toch ?
En hij heeft dus ook geen werk ? ...of zit je dan ook naast hem ?
zo vermoeiend mensen die denken te kunnen oordelen over iemand die ze niet eens kennen. Zoek een leven wil je
pi_41273273
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:34 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

zo vermoeiend mensen die denken te kunnen oordelen over iemand die ze niet eens kennen. Zoek een leven wil je

[ Bericht 10% gewijzigd door Sjeen op 28-08-2006 22:37:23 (Normaal of niet, dit is WGR...) ]
Kneden maakt tevreden.
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:37:00 #147
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41273358
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:35 schreef Playdohseksueel het volgende:

[..]
-quote verwijderd-

[ Bericht 8% gewijzigd door Sjeen op 28-08-2006 22:38:11 (Niet op reageren) ]
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:37:28 #148
109363 Angeliquetje
Cute Angels in the Sky
pi_41273381
onder de woonwagen hihih
pi_41273382
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:37 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

wat is je moeder?
Geen pedo, zoals je vent in ieder geval.
Kneden maakt tevreden.
pi_41273387
quote:

[..]

Vind je het gek met die info die je geeft
Post dan niet op een Forum...krijg je ook geen reakties
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:38:22 #151
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_41273439
Ga zelf iig geen directe actie ondernemen, dat is in deze situatie iets waarvan je vooraf al kunt weten dat het fout gaat. Hoe moeilijk het ook is, jij kunt op dit moment niets directs voor hem doen, behalve hem een hart onder de riem steken. Doe dat dus ook maar zo goed als je kan
Vampire Romance O+
pi_41273440
Wat ik denk is dat de meid in kwestie nogal jong is geweest, vandaar dat de politie meteen is overgegaan tot arrestatie.
Kneden maakt tevreden.
pi_41273452
quote:

[..]

PARDON?..ik reageer op wat je zelf zegt...dus het klopt niet wat je zei ?
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:40:21 #154
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41273526
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:38 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

PARDON?..ik reageer op wat je zelf zegt...dus het klopt niet?
je insinueert dat hij misschien toch wel de aftrekkende beweging heeft gemaakt. Ik denk niet dat jij hem net zo goed kent als ik wel? Laat die insinuaties maar achterwege dan als je voorgaande vraag met nee moet beantwoorden
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:41:16 #155
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41273566
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:37 schreef Playdohseksueel het volgende:

[..]

Geen pedo, zoals je vent in ieder geval.
Kom jij gewoon eens onder een intercity wil je
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:43:00 #156
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41273630
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:37 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Vind je het gek met die info die je geeft
Post dan niet op een Forum...krijg je ook geen reakties
of jullie gebruiken eens als normale mensen je verstand. Maar dat is blijkbaar voor sommige users net even iets teveel gevraagd
pi_41273633
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:40 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

je insinueert dat hij misschien toch wel de aftrekkende beweging heeft gemaakt. Ik denk niet dat jij hem net zo goed kent als ik wel? Laat die insinuaties maar achterwege dan als je voorgaande vraag met nee moet beantwoorden
Waar zeg ik dat ?
Jij beweerd dat je altijd bij hem bent ,ik spreek dat tegen (of eigenlijk heb je dat zelf al gedaan ) als jij daaruit de conclusie trekt dat ik heb schuldig acht is dat jouw probleem
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:44:02 #158
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_41273675
Okay, vanaf nu open je alleen nog je zwaffel als je nieuws omtrent het gebeuren hebt.
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:44:50 #159
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41273709
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:43 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat ?
Jij beweerd dat je altijd bij hem bent ,ik spreek dat tegen (of eigenlijk heb je dat zelf al gedaan ) als jij daaruit de conclusie trekt dat ik heb schuldig acht is dat jouw probleem
Wat heeft je post voor nut als je dat enkel tegen spreekt? En idd,daaruit trek ik de conclusie dat ik in jouw opzich hem niet 24/7 in de gaten kan houden. Misschien mijn probleem,misschien ook niet
pi_41273711
hahahhahhaha......vieze rukker. Aftrekkende bewegingen maken naar minderjarige meisjes. Bah
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_41273725
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:41 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

Kom jij gewoon eens onder een intercity wil je
Nee, ik ga in een intercity minderjarige meisjes obsceen benaderen en vervolgens doen alsof ik van niks weet!
Kneden maakt tevreden.
pi_41273743
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:43 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

of jullie gebruiken eens als normale mensen je verstand. Maar dat is blijkbaar voor sommige users net even iets teveel gevraagd
Zoals jij doet ?
Jij hebt je mening ook al klaar terwijl je er niet bij was ....'want ik ken mijn vent....'
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:46:21 #163
109363 Angeliquetje
Cute Angels in the Sky
pi_41273772
idd daar ben je goed voor hihi
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:46:36 #164
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41273784
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:45 schreef Playdohseksueel het volgende:

[..]

Nee, ik ga in een intercity minderjarige meisjes obsceen benaderen en vervolgens doen alsof ik van niks weet!
goed idee! Ga je dan nu ook gelijk spelen in de zandbak op 49? Of wil je enkel tegen me trollen? Open dan maar een apart topic. Dan krijg je de aandacht van me waar je zo dringend om zeurt.

Vanaf hier in dit topic lees ik simelweg over je posts heen
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:47:20 #165
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41273820
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:45 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Zoals jij doet ?
Jij hebt je mening ook al klaar terwijl je er niet bij was ....'want ik ken mijn vent....'
jij bent echt niet goed snik he? Ik heb medelij met je partner als hem/haar zoiets overkomt.
pi_41273964
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:47 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

jij bent echt niet goed snik he? Ik heb medelij met je partner als hem/haar zoiets overkomt.
Je hebt gelijk...ik slik jouw verhaal niet voor zoete koek ...dan moet ik wel gek zijn....

En mocht mijn partner zoiets overkomen (lijkt me uitgesloten ) dan hoef ik geen medelijden en komt het zeker niet op het forum
pi_41273982
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:46 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

goed idee! Ga je dan nu ook gelijk spelen in de zandbak op 49? Of wil je enkel tegen me trollen? Open dan maar een apart topic. Dan krijg je de aandacht van me waar je zo dringend om zeurt.

Vanaf hier in dit topic lees ik simelweg over je posts heen
Hoe oud ben je trouwens?
Kneden maakt tevreden.
pi_41274020
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:50 schreef Playdohseksueel het volgende:

[..]

Hoe oud ben je trouwens?
12 net zoals dat meisje in de trein
pi_41274246
Wat een genant vergrijp. Wie weet duiken er alsnog getuigen op.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:59:52 #170
42622 MaxTheDog
niks over m'n oren
pi_41274348
guilty
I'm fed up 'cause all you wanna do is criticize..
pi_41274353
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:57 schreef Argento het volgende:
Wat een genant vergrijp. Wie weet duiken er alsnog getuigen op.
Het is blijkbaar niet gebeurd ,dus dat kan dan niet
  maandag 28 augustus 2006 @ 23:00:02 #172
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_41274357
apart verhaal...
Neerkomen wel!
pi_41274365
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

12 net zoals dat meisje in de trein
Dat begin ik dus ook te denken...

In elk geval nog niet handelingsbekwaam...
Kneden maakt tevreden.
pi_41274483
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:59 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Het is blijkbaar niet gebeurd ,dus dat kan dan niet
Tja, persoonlijk heb ik altijd een beetje moeite met het gegeven dat iemand aangifte doet van iets dat absoluut niet gebeurd is. Aangifte doen geeft namelijk ook nogal wat heisa. Dat doe je niet voor je lol.

Daarnaast weet ik niet of deze stalker een specifiek slachtoffer op het oog heeft gehad, of wat meer willekeurig te werk is gegaan. In het laatste geval is het waarschijnlijker dat getuigen opduiken in de vorm van andere slachtoffers. Zo niet, dan is de hoop gevestigd op andere treinreizigers of NS-personeel.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_41274497
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:00 schreef Playdohseksueel het volgende:

[..]

Dat begin ik dus ook te denken...

In elk geval nog niet handelingsbekwaam...
pi_41274501
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:59 schreef MaxTheDog het volgende:
guilty
Die vrouw was waarschijnlijk behoorlijk overtuigend als de politie op wacht gaat staan op het station in de hoop dat die man later opnieuw in dezelfde trein zit
Blijkbaar heeft die vrouw hem maar 1x gezien ...het had dus net zo goed kunnen zijn dat hij eenmalig met die trein ging (en normaal gesproken met de auto) ?
Was de politie altijd maar zo fanatiek
  maandag 28 augustus 2006 @ 23:05:54 #177
109363 Angeliquetje
Cute Angels in the Sky
pi_41274614
verkapt "ik baal er van dat een jongen zich nog nooit voor mij heeft afgetrokken in de trein" topic
pi_41274915
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:03 schreef Argento het volgende:

[..]

Tja, persoonlijk heb ik altijd een beetje moeite met het gegeven dat iemand aangifte doet van iets dat absoluut niet gebeurd is. Aangifte doen geeft namelijk ook nogal wat heisa. Dat doe je niet voor je lol.

Daarnaast weet ik niet of deze stalker een specifiek slachtoffer op het oog heeft gehad, of wat meer willekeurig te werk is gegaan. In het laatste geval is het waarschijnlijker dat getuigen opduiken in de vorm van andere slachtoffers. Zo niet, dan is de hoop gevestigd op andere treinreizigers of NS-personeel.
Aangezien de Politie (en de Spoorwegpolitie ) dit blijkbaar heel ernstig opnemen ,ga ik er niet van uit dat het maar eenmalig was...of ze verward hem met iemand anders ,of hij heeft het vaker gedaan
pi_41274929
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:05 schreef Angeliquetje het volgende:
verkapt "ik baal er van dat een jongen zich nog nooit voor mij heeft afgetrokken in de trein" topic
  Redactie Frontpage maandag 28 augustus 2006 @ 23:13:33 #180
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_41274980
TVP
pi_41275022
ik ken mike goed, en ik weet zeker dat ie niks heeft gedaan..... als goed is mogen ze je maar een dag vasthouden zonder echt bewijs
  Redactie Frontpage maandag 28 augustus 2006 @ 23:15:16 #182
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_41275060
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:11 schreef Zwaffel het volgende:
Volgens hun zou hij iemand stalken en aftrekkende bewegingen maken
ja, daar was ik niet van gediend
pi_41275190
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:14 schreef Patries86 het volgende:
ik ken mike goed, en ik weet zeker dat ie niks heeft gedaan..... als goed is mogen ze je maar een dag vasthouden zonder echt bewijs
Maar ze hebben bewijs
pi_41275251
quote:
ik ken mike goed, en ik weet zeker dat ie niks heeft gedaan.....
Ja, en er is ergens ook een meisje dat Mike inmiddels beter kent dan ze voor wenselijk had gehouden.

Niemand 'weet' wat hij wel of niet gedaan heeft. Je kunt hooguit denken dat je het weet maar dat is zelden genoeg.
pi_41275318
quote:
We kennen jou ook allemaal, van binnen en van buiten. En je weet net zo goed als de rest van Fok! dat hij minderjarigen wel ziet zitten.
Kneden maakt tevreden.
  Redactie Frontpage maandag 28 augustus 2006 @ 23:23:25 #186
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_41275412
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:12 schreef Limburger_noord het volgende:
Aangezien de Politie (en de Spoorwegpolitie ) dit blijkbaar heel ernstig opnemen ,ga ik er niet van uit dat het maar eenmalig was
Daar gaat de politie ook niet van uit:
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:12 schreef Zwaffel het volgende:
dienstdoende spoorweg agent zelf aan de foon gehad. Ze waren hem ng ff aan het verhoren. Er blijkt donderdag en vrijdag een zogenaamd icident te zijn geweest (wat kon de agent me niet specifiek vertellen) Vandaag zag zij hem weer,en besloot enkel om die reden (omdat ze elkaar zagen ) de spoorweg politie te bellen.

Waarna mikey dus is opgepakt.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  Redactie Frontpage maandag 28 augustus 2006 @ 23:26:38 #188
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_41275488
Dat verklaart wellicht waarom je m niet altijd kan bereiken. Dan heeft ie een retourtje Den Helder - Alkmaar gekocht
pi_41275675
mike is op de trein gezet naar huis...
  Redactie Frontpage maandag 28 augustus 2006 @ 23:31:51 #190
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_41275704
Ik denk trouwens dat er een grote neger nu aftrekkende gebaren naar hem maakt
  Redactie Frontpage maandag 28 augustus 2006 @ 23:32:37 #191
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_41275733
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:31 schreef Patries86 het volgende:
Nouja, tegen deze tijd rijden er vooral dronken zwervers mee.
pi_41275747
quote:
Gelukkig!

Hoop dat het mogelijk is om die zeiksnol terug te pakken.
Je zult godverdomme een arts zijn, of ontzettend belangrijke afspraken hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door Refragmental op 28-08-2006 23:39:35 ]
  Redactie Frontpage maandag 28 augustus 2006 @ 23:34:02 #193
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_41275783
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:33 schreef Refragmental het volgende:
Hoop dat het mogelijk is om die zeiksnol terug te pakken.
Een flashmob, waarbij 30 mensen in een coupe zich aftrekken voor dat meisje?
pi_41275956
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:34 schreef SunChaser het volgende:

[..]

30 maar ?
Zo kom je nooit in het 'grote record boek '
  maandag 28 augustus 2006 @ 23:45:35 #195
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41276254
quote:
6 uur dus
pi_41276334
Heee, even bijlezen hoor.

* Djep gaat chips en drinken pakken
  maandag 28 augustus 2006 @ 23:48:00 #197
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41276348
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:26 schreef SunChaser het volgende:
Dat verklaart wellicht waarom je m niet altijd kan bereiken. Dan heeft ie een retourtje Den Helder - Alkmaar gekocht
ik weet niet waar je die info vandaan haalt,maar ik kan mike 24/7 bereiken
  maandag 28 augustus 2006 @ 23:48:15 #198
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_41276359
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:34 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Met een paar duizend man bukkake vanaf een spoorwegviaduct zodat die hele trein blijft steken
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  Redactie Frontpage maandag 28 augustus 2006 @ 23:51:12 #199
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_41276486
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:45 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

6 uur dus
Hij zal nu wel bijna in Den Helder-zuid zijn. Laat je m ff posten hier?
pi_41276546
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:48 schreef Zwaffel het volgende:
ik weet niet waar je die info vandaan haalt,maar ik kan mike 24/7 bereiken
Sure
Behalve als:
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:22 schreef Zwaffel het volgende:
*zucht* zn mobiel staat uit omdat zn batterij bijna leeg is.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  maandag 28 augustus 2006 @ 23:53:18 #201
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41276551
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:51 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Hij zal nu wel bijna in Den Helder-zuid zijn. Laat je m ff posten hier?
nee Hij gaat eten en dan zn bed in. Jullie sensatie zoekers mogen morgen weer
  maandag 28 augustus 2006 @ 23:53:56 #202
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41276573
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:53 schreef r_one het volgende:

[..]

Sure
Behalve als:
[..]
oke,23/7 dan
  Redactie Frontpage maandag 28 augustus 2006 @ 23:54:54 #203
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_41276612
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:53 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

nee Hij gaat eten en dan zn bed in. Jullie sensatie zoekers mogen morgen weer
Vind jij obscene gebaren naar andere meisjes/vrouwen maken trouwens vreemdgaan?
  maandag 28 augustus 2006 @ 23:56:32 #204
42622 MaxTheDog
niks over m'n oren
pi_41276663
Ze hebben die crimineel nou alweer laten gaan ? Voor hem een paar uurtjes maar ondertussen dat meisje een trauma voor het leven bezorgd.
halfzachte justitie
I'm fed up 'cause all you wanna do is criticize..
pi_41277821
! klote zeg

ik moet morgen de trein alkmaar-a'dam pakken... ik hoop dat 'ie niet naast me komt zitten..
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 augustus 2006 @ 01:36:00 #206
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_41279453
Hmm, apart verhaal. Nahja, antwoord op je vraag heb je al en MM is blijkbaar weer vrij.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_41280647
Het is misschien een beetje laat, maar misschien heb je iets aan deze site:
online wetboek
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
pi_41280686
got laat die man toch..als hij wil rukken op andere vrouwen nou en???????
doeniezomoeilijk tis nu 2006 ofzoow
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 08:05:14 #209
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_41282870
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:35 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

De aanklacht indienen is aan het OM. Je bent in de war met aangifte doen.
quote:
Ja, je kan wel een aanklacht tegen dat wijf indienen als blijkt dat je vriend gelijk heeft.
Aangifte doen, inderdaad. Of het tot een aanklacht komt is aan het OM.
quote:
Ook dat is niet juist.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 08:09:30 #210
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_41282899
Overigens kunnen ze hem sowieso 6 uur vasthouden (Nacht-tijd geldt niet). Hierna moet hij voorgeleid worden en kan de termijn verlengd worden tot (voor zover ik weet/dacht) 3 dagen en daarna nog eens 3 dagen. Hierna zullen ze aanwijzingen moeten hebben wanneer ze hem langer vast willen houden. De rechter-commissaris beslist dan verder er over.
  Admin dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:02:15 #211
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_41284352
Dit is een absolute tvp!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:04:42 #212
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41284412
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 10:02 schreef yvonne het volgende:
Dit is een absolute tvp!
sensatiezoeker
  Admin dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:06:02 #213
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_41284443
Niks mis mee
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:08:43 #214
35189 Troel
scherp en bot
pi_41284506
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 08:09 schreef Alicey het volgende:
Overigens kunnen ze hem sowieso 6 uur vasthouden (Nacht-tijd geldt niet). Hierna moet hij voorgeleid worden en kan de termijn verlengd worden tot (voor zover ik weet/dacht) 3 dagen en daarna nog eens 3 dagen. Hierna zullen ze aanwijzingen moeten hebben wanneer ze hem langer vast willen houden. De rechter-commissaris beslist dan verder er over.
Is het in zo'n geval verstandig om direct om een advocaat te gaan roepen of maak je je dan enkel verdachter?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:09:41 #215
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41284527
die mogen ze weigeren toch? pas na 24 u heb je recht op een advocaat
pi_41284543
quote:
kat op het spek binden....
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:10:48 #217
35189 Troel
scherp en bot
pi_41284549
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 10:09 schreef Zwaffel het volgende:
die mogen ze weigeren toch? pas na 24 u heb je recht op een advocaat
ja, dan heb je er pas recht op, maar dan zou ik desnoods gewoon 24 uur zwijgen ofzo, want dat recht heb je toch ook?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:13:23 #218
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41284590
juo,het recht om te zwijgen isser
pi_41284618
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 10:10 schreef Troel het volgende:

[..]

ja, dan heb je er pas recht op, maar dan zou ik desnoods gewoon 24 uur zwijgen ofzo, want dat recht heb je toch ook?
en hoe schiet je daar iets mee op als je werkelijk onterecht bent opgepakt?
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:15:52 #220
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_41284641
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 10:08 schreef Troel het volgende:

[..]

Is het in zo'n geval verstandig om direct om een advocaat te gaan roepen of maak je je dan enkel verdachter?
Ik denk dat het je niet per se verdachter maakt. Het geeft de politie wel een bepaald idee over jouw persoonlijkheid, wat van belang kan zijn bij het beoordelen in hoeverre je de waarheid spreekt.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:16:07 #221
35189 Troel
scherp en bot
pi_41284649
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 10:15 schreef Argento het volgende:

[..]

Als je werkelijk onterecht bent opgepakt zullen ze toch hun best gaan doen om het tegendeel te bewijzen lijkt me. Je hoort vaak genoeg dat mensen op een gegeven moment dingen zeggen die nergens op slaan vanwege de druk dat ze ondervraagd worden enzo. Dan kun je dus maar beter je mond houden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:17:34 #222
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_41284679
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 10:15 schreef Argento het volgende:

[..]

Je geeft niet per ongeluk aanwijzingen waarmee het gerechtvaardigd kan worden dat men je langer vast houdt. Doorgaans maak je jezelf er echter wel verdacht mee, of op zijn minst mag men je iets minder graag, en doorgaans is men ook niet te beroerd om dat te laten blijken.
pi_41284760
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 10:17 schreef Alicey het volgende:

[..]

Je geeft niet per ongeluk aanwijzingen waarmee het gerechtvaardigd kan worden dat men je langer vast houdt. Doorgaans maak je jezelf er echter wel verdacht mee, of op zijn minst mag men je iets minder graag, en doorgaans is men ook niet te beroerd om dat te laten blijken.
Mensen die werkelijk niets gedaan hebben, doen er beter aan gewoon de waarheid op te lepelen. Zij bevinden zich immers in de luxepositie dat zij de waarheid aan hun zijde hebben.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:30:31 #224
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_41284908
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 10:21 schreef Argento het volgende:

[..]

Mensen die werkelijk niets gedaan hebben, doen er beter aan gewoon de waarheid op te lepelen. Zij bevinden zich immers in de luxepositie dat zij de waarheid aan hun zijde hebben.
Dat is heel leuk, maar wanneer ik simpelweg niet wordt geloofd en men is te beroerd om mijn verhaal na te trekken, dan word ik daar op een gegeven moment flauw genoeg van om niets meer te zeggen.
pi_41284936
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 10:30 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat is heel leuk, maar wanneer ik simpelweg niet wordt geloofd en men is te beroerd om mijn verhaal na te trekken, dan word ik daar op een gegeven moment flauw genoeg van om niets meer te zeggen.
Zwijgen is wat anders dan de weigering drie keer dezelfde verklaring af te leggen of drie keer dezelfde vraag te beantwoorden.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:33:08 #226
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_41284954
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 10:32 schreef Argento het volgende:

[..]

Zwijgen is wat anders dan de weigering drie keer dezelfde verklaring af te leggen of drie keer dezelfde vraag te beantwoorden.
Da's waar.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:16:29 #227
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_41286057
quote:

[..]

Zeker als ze op de toer gaan dat ze je uitspraken in de mond gaan leggen.

'Geef nou maar toe dat je jezelf hebt afgetrokken in de trein'
'Nee. Het enige wat ik heb gedaan was m'n handen in m'n zakken steken. Dat kan er voor een sexgeobsedeerd type uitzien alsof ik allerlei vage dingen aan 't doen was, maar ik heb mezelf *niet* afgetrokken.'
'Ah, dus je geeft *toe* dat je aanstoot hebt gegeven'
'*zucht*'
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:26:09 #228
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_41286330
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 11:16 schreef gronk het volgende:

[..]

Zeker als ze op de toer gaan dat ze je uitspraken in de mond gaan leggen.
Wordt erg vervelend inderdaad. Toendertijd voelde ik me gewoon erg machteloos en boos. Mocht er weer eens een ome agent zijn die op die manier een bekentenis wil los krijgen houd ik denk ik gewoon mijn klep dicht..
quote:
'Geef nou maar toe dat je jezelf hebt afgetrokken in de trein'
'Nee. Het enige wat ik heb gedaan was m'n handen in m'n zakken steken. Dat kan er voor een sexgeobsedeerd type uitzien alsof ik allerlei vage dingen aan 't doen was, maar ik heb mezelf *niet* afgetrokken.'
'Ah, dus je geeft *toe* dat je aanstoot hebt gegeven'
'*zucht*'
Zoiets zou je dan kunnen verwachten ja.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:43:56 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41286840
Zou dit dan de ultieme wraak zijn voor al die pizza's?

tvp uiteraard!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:50:19 #230
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_41287022
Whehe.. echt een topic!

(doe maar een Pizza Salami)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_41288961
Maar wat voor incidenten waren het nou die èn op donderdag èn op vrijdag waren voorgevallen?
pi_41289206
quote:

[..]

En in dit geval valt er ook weinig na te trekken toch ?
Geen getuigen (blijkbaar)
en 'haar woord tegen het zijne '
  Redactie Frontpage dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:03:32 #233
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_41289286
Waarom staat t nog niet op de FP?
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:45:29 #234
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_41290492
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:00 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

En in dit geval valt er ook weinig na te trekken toch ?
Geen getuigen (blijkbaar)
en 'haar woord tegen het zijne '
In dit geval lijkt me het ook dat het eerder de tactiek "Beken maar, dat maakt het voor iedereen makkelijker" wordt.
pi_41290837
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:45 schreef Alicey het volgende:

[..]

In dit geval lijkt me het ook dat het eerder de tactiek "Beken maar, dat maakt het voor iedereen makkelijker" wordt.
Ik zou in zo'n geval onmiddelijk bekennen ....dat ik niets te bekennen had
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:03:37 #236
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_41291044
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:45 schreef Alicey het volgende:

[..]

je bedoelt de beruchte 'bekent u nu maar, dan kunnen we naar huis'
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:07:44 #237
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_41291199
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:03 schreef gronk het volgende:

[..]

je bedoelt de beruchte 'bekent u nu maar, dan kunnen we naar huis'
Vaak op die manier gespeeld, maar zelf niet meegemaakt.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:33:17 #238
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_41292068
quote:
"Te weinig licht om op z'n iPod een film te kijken"???

Ooit een iPod video bekeken? Ik heb er ook een en die dingen hebben allemaal back light... In het pikdonker kan je nog een video kijken... juist in licht zie je het minder goed. Hij moet het verhaal natuurlijk wel goed verzinnen. Zeg dan dat ie tegen het raam wilde hangen of dat ie naar buiten wilde kijken. Daarnaast zie ik het grote probleem niet van plaats verwisselen...

Of ie het gedaan heeft of niet geen idee, ik was er niet bij en ik ken hem niet, maar dit was niet slim om te zeggen.
reset
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:57:20 #239
35189 Troel
scherp en bot
pi_41294706
En als wilde hij een lekker warm plekje in de trein, het is toch niet verboden om van plek te verwisselen. Waarom zou je daar een smoes voor verzinnen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 16:28:07 #240
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_41295476
Tis toch gewoon één groot bullshit verhaal .
Misschien moet de plaatselijke psych een keer bij die 2 mafketels langs gestuurd worden. Al die onzin verhalen .
pi_41300949
TS neemt wel de moeite om te posten als ze wat nodig heeft. Maar als we om een antwoord vragen geeft ze niet thuis. Ik snap dat niet alle reakties positief waren, maar neem op zijn minst de moeite om te antwoorden!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:01:47 #242
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_41302099
Ik vind ze wel vermakelijk..
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:48:11 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41304107
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 16:28 schreef bleiblei het volgende:
Misschien moet de plaatselijke psych een keer bij die 2 mafketels langs gestuurd worden. Al die onzin verhalen .
Zou het?
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:50:38 #244
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_41304220
Als het nog langer duurt, dan wachten we toch gewoon toch nog even.

Potentieel deceptietopic.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:51:00 #245
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_41304245
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 16:28 schreef bleiblei het volgende:
Als dat tegenwoordig ook al een reden is om mensen aan te houden, dan kunnen we fok! wel opdoeken Al die mafketels die onzinverhalen op internet zetten...
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:11:52 #246
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_41305193
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:37 schreef Angeliquetje het volgende:
onder de woonwagen hihih
pi_41305312
Ik wil nou eigenlijk wel weten wat er gebeurd is.
pi_41309062
Doe maar slotje hoor, ts komt toch niet meer.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 08:55:33 #249
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_41317285
Waarom staat alles wat mij overkomt toch altijd op Fok
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 30 augustus 2006 @ 09:00:28 #250
47047 Herkauwer
pi_41317346
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 08:55 schreef MikeyMo het volgende:
Geen idee, wellicht moet je dat niet aan ons vragen. Wij lezen het hier alleen maar
  woensdag 30 augustus 2006 @ 09:07:08 #251
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_41317442
quote:
Misschien moet je een andere vriendin nemen
  woensdag 30 augustus 2006 @ 09:10:20 #252
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_41317485
voor ik met haar had was het ook al zo
[..]
  woensdag 30 augustus 2006 @ 09:11:36 #253
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_41317504
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 09:10 schreef MikeyMo het volgende:
voor ik met haar had was het ook al zo
Is dat niet 't risico van fok! gebruiken als datingsite?
  woensdag 30 augustus 2006 @ 09:12:22 #254
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_41317516
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 09:11 schreef gronk het volgende:

[..]

Is dat niet 't risico van fok! gebruiken als datingsite?
vandaar dat http://dating.fok.nl is opgedoekt
[..]
  woensdag 30 augustus 2006 @ 09:23:06 #255
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_41317638
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 09:12 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

vandaar dat http://dating.fok.nl is opgedoekt
Maar waar wordt je nou eigenlijk precies van verdacht, en is 't dezelfde treinreizigster die zo moeilijk loopt te doen als degene waar je dat topic over geopend hebt?
  woensdag 30 augustus 2006 @ 09:40:54 #256
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_41317943
Nee dit is een totaal andere.

Ik werd er uit gehaald omwege het schennis plegen van de openbare eerbaarheid oid, en stalking

En terwijl het eerste in principe het zwaartse delict zou zijn ging het tijdens het verhoor 90% over zgn stalking. Het stalken van iemand die kennelijk, nadat ik al 20/30 minuten in de trein zit, instapt in telkens dezelfde coupe en gaat zitten als waar ik zit en er ook weer eerder uitmoet. Dus zowel op de heen als terugweg gaat zij in een coupe zitten waar ik al zit en dan stalkt ik haar vervolgens omdat ik haar kennelijk indringende blikken zou geven

Gewoon bovenin of in een andere coupé gaan zitten is er kennelijk niet meer bij
[..]
  Licht Ontvlambaar woensdag 30 augustus 2006 @ 09:50:07 #257
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41318133
quote:
Vraag het Zwaffel eens
  woensdag 30 augustus 2006 @ 09:55:04 #258
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_41318236
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 09:40 schreef MikeyMo het volgende:

Die mevrouw heeft wel last van een hoog paranoia-gehalte. 'Ja maar meneer de politieman, *iedereen* loopt achter mij aan'
  woensdag 30 augustus 2006 @ 10:00:59 #259
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_41318377
Best stom eigenlijk, ik reis elke dag met de trein maar ik moest mijn reis vanaf het moment dat ik instapte tot het moment dat de politie voor de treindeuren stond van minuut tot minuut uit de doeken doen En dat terwijl het tot het moment dat we stil stonden in Heerhugowaard een normale reis was waarin geen flikker gebeurde
[..]
pi_41318407
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 09:55 schreef gronk het volgende:

[..]

Die mevrouw heeft wel last van een hoog paranoia-gehalte. 'Ja maar meneer de politieman, *iedereen* loopt achter mij aan'
Of je kent het slachtoffer goed genoeg om deze conclusie te trekken of je loopt een eind in de ruimte te zwetsen. Welke van de twee is het?
pi_41318444
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 09:40 schreef MikeyMo het volgende:
Nee dit is een totaal andere.

Ik werd er uit gehaald omwege het schennis plegen van de openbare eerbaarheid oid, en stalking

En terwijl het eerste in principe het zwaartse delict zou zijn ging het tijdens het verhoor 90% over zgn stalking. Het stalken van iemand die kennelijk, nadat ik al 20/30 minuten in de trein zit, instapt in telkens dezelfde coupe en gaat zitten als waar ik zit en er ook weer eerder uitmoet. Dus zowel op de heen als terugweg gaat zij in een coupe zitten waar ik al zit en dan stalkt ik haar vervolgens omdat ik haar kennelijk indringende blikken zou geven

en de schennispleging ook maar in één moeite door ontkend?
  woensdag 30 augustus 2006 @ 10:08:59 #262
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_41318569
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 10:03 schreef Argento het volgende:

[..]

en de schennispleging ook maar in één moeite door ontkend?
ik heb alles ontkend, omdat het niet waar is. Ik kreeg de indruk dat de agenten die me verhoorden ook niet echt dit serieus namen. Voornamelijk omdat zoiets ernstigs slechts sporadisch langs kwam in het verhoor. Het ging voornamelijk om het feit dat ik haar zou zitten aanstaren e.d.
[..]
pi_41318783
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 10:08 schreef MikeyMo het volgende:
Het ging voornamelijk om het feit dat ik haar zou zitten aanstaren e.d.
ook niet waar?
pi_41318798
Wat is er waar van de suggestie dat je van plaats ging wisselen omdat je beter licht wilde hebben om het scherm van je Ipod te kunnen zien?
  woensdag 30 augustus 2006 @ 10:25:49 #265
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_41318904
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 10:19 schreef Argento het volgende:

[..]

ook niet waar?
nou niet dat ik weet, ik kijk wel eens om me heen, met name omdat ik snel afgeleid wordt en als er dan mensen door een coupé lopen dan kijk ik wel altijd wie er allemaal langs lopen. En soms ben ik wel eens in gedachten verzonken, dan kijk ik of uit het raam of in het gangpad voor zover ik weet. Maar ik zit niet moedwillig naar mensen te staren o.i.d.

Verder is het overigens totaal nieuw dat mensen aankijken al een reden is om iemand op te pakken
[..]
pi_41318917
wat ik me nou t hele topic afvraag; heb je haar niet horen bellen????? of heeft ze dat gedaan toen ze uitgestapt was?
  woensdag 30 augustus 2006 @ 10:27:51 #267
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_41318953
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 10:08 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Het ging voornamelijk om het feit dat ik haar zou zitten aanstaren e.d.
Kunnen ze iedere Noord-Afrikaan wel vasthouden voor die bullshit

Maar ontopic, voorarrest is 2 dagen, daarna gaan ze kijken of ze wat hebben en dan word verlenging aangevraagd van 30 dagen. En dat kan maximaal dacht ik 3x dus 3 maanden duren.

Maat van me heeft een keer een mes in het hoofd van de buurman gezet, die was ook 3 maanden onder de panne.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 10:32:07 #268
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_41319063
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 10:20 schreef Argento het volgende:
Wat is er waar van de suggestie dat je van plaats ging wisselen omdat je beter licht wilde hebben om het scherm van je Ipod te kunnen zien?
Dat is geen suggestie; dat is mijn argument. Ik stapte afgelopen maandag in, ging zitten in de rijrichting maar de zon brak enigzins door en scheen op mijn iPod scherm die de film Poseidon afspeelde. Als de zon schijnt is het erg moeilijk om voornamelijk donkere films te kijken en dit is er een van. Ik heb hem afgezet en heb mijn ogen gesloten. Afijn, bij de eerstvolgende stop in Alkmaar ben ik voordat de deuren opengingen maar wel iedereen al naar de deur was gelopen opgestaan en op een andere plaats gaan zitten, nu andersom zodat het licht niet meer direct op het scherm zou vallen. De plaats waar ik ben gaan zitten bleek de plek te zijn waar die trut had gezeten en zij vatte het feit op dat ik op haar plek was gaan zitten als enorm intimiderend

Ik heb dus serieus minimaal een half uur zitten praten met die agenten over het feit dat ik ben opgestaan en op een andere plaats ben gaan zitten. Ik moest helemaal uit de doeken doen wie er naast me zaten zowel op plaats 1 als plaats 2... Dagelijks zie ik mensen wel eens opstaan en ergens anders gaan zitten en ik doe het een keer en het is gelijk verdacht stalkgedrag
[..]
  woensdag 30 augustus 2006 @ 10:33:05 #269
47047 Herkauwer
pi_41319083
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 10:27 schreef Atuniel het volgende:

[..]

Kunnen ze iedere Noord-Afrikaan wel vasthouden voor die bullshit

Maar ontopic, voorarrest is 2 dagen, daarna gaan ze kijken of ze wat hebben en dan word verlenging aangevraagd van 30 dagen. En dat kan maximaal dacht ik 3x dus 3 maanden duren.

Maat van me heeft een keer een mes in het hoofd van de buurman gezet, die was ook 3 maanden onder de panne.
Iemand neersteken en dan maar 3 maanden krijgen? Hij had wel wat jaartjes meer mogen krijgen...

MM wat gaat er nu verder gebeuren?
  woensdag 30 augustus 2006 @ 10:33:45 #270
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_41319102
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 10:26 schreef Babbelzz het volgende:
wat ik me nou t hele topic afvraag; heb je haar niet horen bellen????? of heeft ze dat gedaan toen ze uitgestapt was?
ik zat totaal niet bij haar in de buurt afgelopen maandag voor zover ik weet. Wat ik dus weet is dat ze op Alkmaar is uitgestapt en op Heerhugowaard we stilstonden en opgepikt zijn. Dus ze heeft me maandag zien zitten, is uitgestapt en heeft denk de concuteurs ingelicht oid...
[..]
  woensdag 30 augustus 2006 @ 10:33:46 #271
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_41319104
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 10:02 schreef Argento het volgende:

[..]

Of je kent het slachtoffer goed genoeg om deze conclusie te trekken of je loopt een eind in de ruimte te zwetsen. Welke van de twee is het?
Tuttuttut. Als MM stelt 'ik ga in een coupe zitten, twintig minuten later komt er iemand bij mij zitten, en die dient dan een aanklacht tegen mij in wegens stalking' dan komt die persoon die er later bij komt zitten behoorlijk paranoide op mij over. Ze had tenslotte ook makkelijk ergens anders kunnen gaan zitten.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 10:34:25 #272
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_41319112
Ik had dat teringwijf trouwens de volgende keer aangesproken en ook een middag vastgehouden.. heeft ze een rede om wat te klagen
Hier word je toch helemaal para van? Wat mag je doen zeg.. Mag je 'm' nog wel even recht leggen
  woensdag 30 augustus 2006 @ 10:35:36 #273
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_41319153
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 10:33 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

Iemand neersteken en dan maar 3 maanden krijgen? Hij had wel wat jaartjes meer mogen krijgen...

Er waren het eea verzachtende omstandigheden dacht ik... ik ben eigenlijk toen met de vriendschap gekapt eerlijk gezegd, had mn buik vol.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 10:35:45 #274
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_41319160
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 10:33 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

de agent die mijn verklaring noteerde zei ook al; ik verwacht hier weinig van. Het is jouw woord tegen het hare. Eenzelfde situatie uit het verleden met mijn broertje heeft uitgewezen dat in een dergelijk geval dat ik over een maand of 2 een brief krijg waarin staat dat er verder niets gebeurt.
[..]
pi_41319169
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 10:25 schreef MikeyMo het volgende:

Verder is het overigens totaal nieuw dat mensen aankijken al een reden is om iemand op te pakken
Een goede reden om gewoon altijd met een zonnebril te gaan rondlopen
  woensdag 30 augustus 2006 @ 10:37:28 #276
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_41319197
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 10:34 schreef Atuniel het volgende:
Ik had dat teringwijf trouwens de volgende keer aangesproken en ook een middag vastgehouden.. heeft ze een rede om wat te klagen
Hier word je toch helemaal para van? Wat mag je doen zeg.. Mag je 'm' nog wel even recht leggen
ik zit erover te denken omdat de eerstvolgende keer ze bij mij weer in de coupe zit (gister had ik vrij en vandaag me verslapen) een aanklacht wegens haar in te dienen, aangezien ze me ongetwijfeld zal aankijken en ik het intimiderend vindt dat een persoon die me 5 uur naar een politiebureau laat slepen telkens me opzoekt
[..]
pi_41319269
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 10:33 schreef gronk het volgende:

[..]

Tuttuttut. Als MM stelt 'ik ga in een coupe zitten, twintig minuten later komt er iemand bij mij zitten, en die dient dan een aanklacht tegen mij in wegens stalking' dan komt die persoon die er later bij komt zitten behoorlijk paranoide op mij over. Ze had tenslotte ook makkelijk ergens anders kunnen gaan zitten.
oneindig stompzinnig om die conclusie te baseren op de verklaring van degene die in de aangifte als dader wordt genoemd.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 10:45:46 #278
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_41319391
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 10:40 schreef Argento het volgende:

[..]

oneindig stompzinnig om die conclusie te baseren op de verklaring van degene die in de aangifte als dader wordt genoemd.
Nou ja, ze stapt later in als mij en eerder uit. Dat was al duidelijk aan de gang van zaken afgelopen maandag en uit de monden van de agenten die haar verklaring had afgenomen. Er werd me zelfs gevraagd of ik wist waar de trein stopte om 7 uur 's ochtends (vast haar moment van instappen)
[..]
  woensdag 30 augustus 2006 @ 10:47:07 #279
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41319441
quote:
aaah,sodeflikker toch op. Je bent zo aandachtsgeil als maar kan.

Hier zeiken,en thuis hard achter je pc zitten te lachen
pi_41319497
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 10:37 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

ik zit erover te denken omdat de eerstvolgende keer ze bij mij weer in de coupe zit (gister had ik vrij en vandaag me verslapen) een aanklacht wegens haar in te dienen, aangezien ze me ongetwijfeld zal aankijken en ik het intimiderend vindt dat een persoon die me 5 uur naar een politiebureau laat slepen telkens me opzoekt
Hoe wist je uberhaupt wie de aangifte had gedaan? Hebben ze haar naam gezegd? Wist je haar naam? Hoe weet je dat je het juiste ´slachtoffer´voor je hebt? Ging je met haar anders om dan met andere medereizigers? (voorzover je al met medereizigers ´omgaat´)
  woensdag 30 augustus 2006 @ 10:52:18 #281
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41319617
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 10:48 schreef Argento het volgende:

[..]

Hoe wist je uberhaupt wie de aangifte had gedaan? Hebben ze haar naam gezegd? Wist je haar naam? Hoe weet je dat je het juiste ´slachtoffer´voor je hebt? Ging je met haar anders om dan met andere medereizigers? (voorzover je al met medereizigers ´omgaat´)
hij heeft dr zien praten met de politie geloof ik. En mevrouw was ook op het bureau
  Admin woensdag 30 augustus 2006 @ 10:53:37 #282
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_41319660
Wedden dat het een FOK!ster is?
Hoe oud was "mevrouw"?

woensdag 30 augustus 2006 @ 10:54:38 #283
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_41319693
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 10:48 schreef Argento het volgende:

[..]

ik heb haar zien lopen op het politiebureau en ik zag dezelfde persoon ook op het perron staan met mensen die ik niet kon zien verder toen de trein stilstond.

En nee, ik ga niet met andere reizigers om tenzij het kennissen van me zijn die ik tegenkom.
[..]
  woensdag 30 augustus 2006 @ 10:54:55 #284
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41319700
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 10:53 schreef yvonne het volgende:
Hoe oud was "mevrouw"?
Mikey schat dr begin 20. Spoorweg politie zei tegen mij 30+
  woensdag 30 augustus 2006 @ 10:55:13 #285
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_41319712
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 10:53 schreef yvonne het volgende:
Hoe oud was "mevrouw"?
volgens mij dik in de 20.
[..]
  woensdag 30 augustus 2006 @ 10:56:35 #286
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_41319756
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 10:40 schreef Argento het volgende:

Over wereldvreemd gesproken. Als ik een aangifte tegen jou uit m'n duim zuig doet alles wat jij zegt niet terzake, want jij bent DADER in mijn aangifte.

Wat is er mis met 'er van uit gaan dat iemand niet bij definitie schuldig is?'
pi_41319798
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 10:52 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

hij heeft dr zien praten met de politie geloof ik. En mevrouw was ook op het bureau
Is het juist dat de aanhouding een paar dagen na de aangifte plaatsvond? Zo ja, wat deed zij dan op het bureau op het moment van de aanhouding? Daderidentificatie?
  woensdag 30 augustus 2006 @ 10:59:01 #288
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41319830
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 10:57 schreef Argento het volgende:

[..]

Is het juist dat de aanhouding een paar dagen na de aangifte plaatsvond? Zo ja, wat deed zij dan op het bureau op het moment van de aanhouding? Daderidentificatie?
Nee,Er zou donderdag en vrijdag een incident gebeurt zijn,en maandag zag ze hem zitten,en op dat moment heeft ze besloten hem te laten oppakken en een aangifte in te dienen
  woensdag 30 augustus 2006 @ 11:00:04 #289
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_41319870
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 10:57 schreef Argento het volgende:

[..]

Afgelopen maandag is de politie gebeld en zijn we allebei naar het bureau gebracht. Zij om aangifte te doen en ik om nadat zij dat gedaan had verhoord te worden. Eerst moest er een hulpofficicier uit Alkmaar komen die er een uur over deed, vervolgens moesten we wachten op de spoorwegpolitie uit amsterdam omdat het hun district is zeg maar. Dus ik heb minimaal 3 uur in een cel gezeten te wachten om waarschijnlijk een brief te krijgen dat er verder niets mee gedaan werd.
[..]
pi_41319876
die vrouw doet zoiets heus niet voor de lol.... je hebt haar gewoon vieze blikken gegeven ofzo!
  woensdag 30 augustus 2006 @ 11:01:40 #291
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_41319929
Hoe kun je iemand een vieze blik geven

en zo dat het helemaal niemand anders opvalt terwijl de coupe vol is
[..]
pi_41319944
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 10:56 schreef gronk het volgende:

[..]

Over wereldvreemd gesproken. Als ik een aangifte tegen jou uit m'n duim zuig doet alles wat jij zegt niet terzake, want jij bent DADER in mijn aangifte.

Wat is er mis met 'er van uit gaan dat iemand niet bij definitie schuldig is?'
Over wereldvreemd heb ik het niet gehad, wel over oneindig stompzinnig.

Het heeft natuurlijk geen zin om te concluderen dat het slachtoffer last heeft van paranoia, enkel op grond van de verklaring van een ontkennende verdachte. Ik zou niet eens weten waarom je die conclusie uberhaupt zou willen trekken ten aanzien van iemand die je nog nooit gezien hebt, laat staan voldoende kent om uitspraken te doen ten aanzien van haar geestesgesteldheid. Dat vind ik oneindig stompzinnig ja. Dat het internet geen eisen stelt aan de intelligentie van je bijdrage, betekent nog niet dat in het wildeweg van alles kunt gaan beweren.

En als ik vind dat je je ongefundeerde conclusies voor je moet houden, zeg ik daarmee niets over de strafbaarheid van de verdachte. Ik zou ook niet weten waarom je daarover iets zou willen beweren, maar goed, dat zal diezelfde stompzinnigheid wel zijn.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 11:03:23 #293
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_41319977
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:02 schreef Argento het volgende:

[..]

Over wereldvreemd heb ik het niet gehad, wel over oneindig stompzinnig.

Het heeft natuurlijk geen zin om te concluderen dat het slachtoffer last heeft van paranoia, enkel op grond van de verklaring van een ontkennende verdachte. Ik zou niet eens weten waarom je die conclusie uberhaupt zou willen trekken ten aanzien van iemand die je nog nooit gezien hebt, laat staan voldoende kent om uitspraken te doen ten aanzien van haar geestesgesteldheid. Dat vind ik oneindig stompzinnig ja. Dat het internet geen eisen stelt aan de intelligentie van je bijdrage, betekent nog niet dat in het wildeweg van alles kunt gaan beweren.

En als ik vind dat je je ongefundeerde conclusies voor je moet houden, zeg ik daarmee niets over de strafbaarheid van de verdachte. Ik zou ook niet weten waarom je daarover iets zou willen beweren, maar goed, dat zal diezelfde stompzinnigheid wel zijn.
maar als ik jouw reacties lees krijg ik het gevoel dat je me al praktisch veroordeeld hebt tot 20 jaar met aftrek van 5 uur voorarrest
[..]
pi_41319982
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 10:59 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

Nee,Er zou donderdag en vrijdag een incident gebeurt zijn,en maandag zag ze hem zitten,en op dat moment heeft ze besloten hem te laten oppakken en een aangifte in te dienen
twee incidenten? Dus geen voortdurende periode van structurele vieze blikken en aftrekkende bewegingen? Dat laatste dacht ik namelijk.

Stalking impliceert namelijk enige structurele gedraging. Incidentele stalking kan per definitie niet bestaan.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 11:04:34 #295
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41320004
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:02 schreef Argento het volgende:

[..]

-Knip-
ik vind het stompzinning van je dat je er per definitie van uit gaat dat de dader wel schuldig is. Net alsof elk slachtoffer de waarheid spreekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')