jij drukt uit wat ik ook dacht..quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:26 schreef CrazyTaxi het volgende:
Aan je ondertitel, signature en inhoudelijke teksten verwacht ik dat 'je vent' niet zomaar opgepakt is.
Rechtsbijstand verzekering heeft hij niet as far as I know. Ik heb hem net gesmst of hij al meer weet. Ik ga idd of even langs bij de rechtswinkel morgen,of bel even.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:38 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Ik snap je frustraties wel, maar probeer een beetje te kalmeren. Vraag ze eens wat ze nu willen gaan doen met de situatie, en of er daadwerkelijk een aanklacht komt. Best kans dat het met een sisser afloopt.
Ondertussen bel jij met je rechtsbijstandsverzekering of een rechtshulpwinkel en ga je eens informeren wat je eventueel kan doen/helpen.
Maar als je je erg gefrustreerd blijft uiten dan zal dat denk ik niet veel helpen. Scheld hier dus maar flink, maar houd je verder maar een beetje in. Boos zijn mag best, maar houd het enigzins reeel.
Joh, als ik iedere mongool die raar kijkt de bak in laat duwen dan gaat 't hard met 't cellentekort in nederlandquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:39 schreef MlR het volgende:
[..]
jij drukt uit wat ik ook dacht..
vooral als je dat andere topic van d'r leest.. intelligentie straalt er vanaf. En het blijft, naar mijn mening, toch een feit dat zoiets samen gaat met je 'doen en laten'.
Koud??quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:25 schreef Zwaffel het volgende:
(met zn handen onder zn jas omdat het koud was,vandaar ook die zogenaamde aftrekkende beweging)
Hij kan nog smsen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:41 schreef Zwaffel het volgende:
hij smst me net dattie nog steeds wacht op die spoorweg politie
ehm? Que? heterdaad? Niks niet heterdaad. Er zijn geen getuigen of niks. Dat mens beweert enkel wat. Niemand behalve zij die het zou hebben "gezien"quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:42 schreef kevin85 het volgende:
Trouwens..
Er bestaat wel degelijk een verdenking, we hebben hier een heterdaad situatie.
Een aangifte hiervan is helemaal niet nodig, het strafbare feit is ambtshalve vervolgbaar.
Heterdaad???quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:42 schreef kevin85 het volgende:
Trouwens..
Er bestaat wel degelijk een verdenking, we hebben hier een heterdaad situatie.
Een aangifte hiervan is helemaal niet nodig, het strafbare feit is ambtshalve vervolgbaar.
vast te zitten komt hij niet. Dat had de agent die ik toen strax aan de telefoon heb gehad al gezegd. Hij moest zn spullen inleveren,en hij belde me vanuit het bureau met een telefoon van daar. Vervolgens gaat die agent weg,en de spullen die hij moest inleveren laat de agent gewoon op tafel liggenquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:43 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Hij kan nog smsen?![]()
En jij gaat vragen hoeveel dagen hij vast kom te zitten?![]()
volgens mij (maar dat weet ik dus niet zeker) is dat alleen voor valse verklaringen. Alhoewel een valse aangifte tegen over de politie toch ook een valse verklaring is. Maar dan zou dus de politie hem moeten indienenquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:41 schreef Etcetera het volgende:
kun je niet aangifte doen omdat er een valse aangifte is gedaan? of geldt dat alleen voor een valse verklaring? (I know shit about legal stuff, volg alleen een beetje rechtzaakseries)
Klinkt niet als een snuggere politieagentquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:45 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
vast te zitten komt hij niet. Dat had de agent die ik toen strax aan de telefoon heb gehad al gezegd. Hij moest zn spullen inleveren,en hij belde me vanuit het bureau met een telefoon van daar. Vervolgens gaat die agent weg,en de spullen die hij moest inleveren laat de agent gewoon op tafel liggen
waarom neemt ie ze dan in
Dan hebben we het nog wel degelijk over heeterdaad.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:43 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ehm? Que? heterdaad? Niks niet heterdaad. Er zijn geen getuigen of niks. Dat mens beweert enkel wat. Niemand behalve zij die het zou hebben "gezien"
Excuses verkeerd gelezen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:45 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Heterdaad???
Hoe kom je daar nou bij?
lezen uilskuiken, het is een week ervoor gebeurd, nu is hij aangehouden/opgepaktquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:48 schreef kevin85 het volgende:
[..]\
Hij is hier toch vooor aangehouden vlak nadat het allemaal is gebeurd?
Heterdaad is wanneer ze iemand betrappen tijdens de daad.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:49 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Verbeter geen mensen over dingen waar je geen verstand van hebt.
lees het topic eensquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:48 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Dan hebben we het nog wel degelijk over heeterdaad.
Zoek dat maar eens op in het wetboek van strafvordering.
Hij is hier toch vooor aangehouden vlak nadat het allemaal is gebeurd?
Ok..quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
lezen uilskuiken, het is een week ervoor gebeurd, nu is hij aangehouden/opgepakt
niet. Ze heeft niks. Enkel haar woord en haar fantasie. Geen getuigen helemaal NIKSquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:47 schreef Refragmental het volgende:
Vraag me overigens af wat haar bewijzen zijn?
Ze klinkt nu meer als een dikke koe met aandachtstekort.
Dat hoeft niet altijd, maar daar zal ik je verder niet mee lastig vallen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:50 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Heterdaad is wanneer ze iemand betrappen tijdens de daad.
Is dat hier gebeurd?
Zo kan iedereen, iedereen dus laten oppakken voor "stalken"quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:51 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
niet. Ze heeft niks. Enkel haar woord en haar fantasie. Geen getuigen helemaal NIKS
dat zeg ik,ik stuur mensen pizza's,schuttingen,taarten en fucking van alles tot dat ze er stront en stront ziek van worden. Er wordt aangifte gedaan,en het enige wat er gebeurt is een telefoontje die ik krijg van de politie. of die aangifte klopt (ik natuurlijk ontkennen) en dat was het.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:54 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Zo kan iedereen, iedereen dus laten oppakken voor "stalken"
Meestal ondernemen ze pas actie nadat een persoon wekenlang gestalked wordt en deze al meerdere malen aangifte heeft gedaan. En zelfs dan zal de politie niet veel doen.
Klinkt meer als een beetje burgertje pesten dit.
Vraag me af wat je tegen die zeiksnol kunt ondernemen na dit voorval.
Misschien ook aanklagen van stalken, want ze weet toevallig wel veel van je man, waar ie zat, wat ie deed etc.
Hoe goed kent de "aanklager" de politie in dit verhaal? Als je een kennis bij de politie hebt zitten, dan ben je natuurlijk eerder aan de beurt natuurlijk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:59 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
dat zeg ik,ik stuur mensen pizza's,schuttingen,taarten en fucking van alles tot dat ze er stront en stront ziek van worden. Er wordt aangifte gedaan,en het enige wat er gebeurt is een telefoontje die ik krijg van de politie. of die aangifte klopt (ik natuurlijk ontkennen) en dat was het.
Hier is er geen aanklacht,en hij wordt opgepakt
Als hij daadwerkelijk echt aangeklaagd zou worden zou ik ook waar voor m'n geld willen hebben.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:59 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
dat zeg ik,ik stuur mensen pizza's,schuttingen,taarten en fucking van alles tot dat ze er stront en stront ziek van worden. Er wordt aangifte gedaan,en het enige wat er gebeurt is een telefoontje die ik krijg van de politie. of die aangifte klopt (ik natuurlijk ontkennen) en dat was het.
Hier is er geen aanklacht,en hij wordt opgepakt
ja,dat weet ik dus niet. Mikey claimt nooit een wordt met dr te hebben gewisseld. Wat hij en ik ook niet snappen,als zij denkt dat ze wordt lastig gevallen,waarom gaat ze dan niet een coupe verder op zitten?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:03 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Hoe goed kent de "aanklager" de politie in dit verhaal? Als je een kennis bij de politie hebt zitten, dan ben je natuurlijk eerder aan de beurt natuurlijk.
Maar haar woord is echter wel weer genoeg om iemand buiten heeterdaad aan te houden, dit ivm het feit dat de komst van de (h)OvJ niet kan worden afgewacht.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:05 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ja,dat weet ik dus niet. Mikey claimt nooit een wordt met dr te hebben gewisseld. Wat hij en ik ook niet snappen,als zij denkt dat ze wordt lastig gevallen,waarom gaat ze dan niet een coupe verder op zitten?
Hij wacht nog steeds,en nog steeds is er geen aanklacht. Enkel haar woord
Lijkt me sterk,aangezien hij dat wijf heeft zien lullen met de politie toen hij uit de trein gehaalt werdtquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:07 schreef Etcetera het volgende:
ik gok op een gevalletje persoonsverwisseling, ze zal vast door iemand worden gestalkt die op Mikey lijkt
..iets met kortzichtigheid vanuit jouw kant..quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:05 schreef Zwaffel het volgende:
als zij denkt dat ze wordt lastig gevallen,waarom gaat ze dan niet een coupe verder op zitten?
er is geen getuige. Geldt die 6 uur vasthouden ook als er geen aanklacht is ingedient?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:08 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Maar haar woord is echter wel weer genoeg om iemand buiten heeterdaad aan te houden, dit ivm het feit dat de komst van de (h)OvJ niet kan worden afgewacht.
Hij dient over deze verdenking te worden gehoord.
Omdat het haar verhaal tegen het zijne is denk ik niet dat de OvJ tot een schkikking zal komen, hij zal de boel vermoelijk seponeren.
Of er moet nog wel een getuige zijn..?
Jep.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:07 schreef Zwaffel het volgende:
Mikey vraagt overigens of die 6 uur vasthouden geldt als er geen aanklacht is gedaan
Ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:09 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
er is geen getuige. Geldt die 6 uur vasthouden ook als er geen aanklacht is ingedient?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |