Sowieso 3 dagen, dan bepaalt de officier van justitie of het verlengt wordt met een week of maand.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:11 schreef Zwaffel het volgende:
Zonder aanklacht.
Krijg net te horen dat mn vent op het bureau zit. Volgens hun zou hij iemand stalken en aftrekkende bewegingen makendaar heeft die niet eens tijd voor
Maar daar gaat het ff niet om.
Hoelang mogen ze je vasthouden?
overigens ontkent hij alles.
Hypothese: hij is onschuldig.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:13 schreef Zwansen het volgende:
Precies, laat hem nou maar toegeven. Vaak krijg je dan strafvermindering.
Waar rook is, is vuur.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:15 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Hypothese: hij is onschuldig.
Moet je dan gaan bekennen?? Dat zou ik echt bizar vinden!!
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:13 schreef Zwansen het volgende:
In elk geval een paar uur. Zou wat zijn als ze niet eens meer burgers op mogen pakken die ze verdenken.
Dat is het ook en moet hij niet doen. Voor stalken en obsceen gedrag houden ze hem sowieso niet zolang vast tenzij er echt keihard bewijs is. Dan is bekennen of ontkennen sowieso enigszins zinloos..quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:15 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Hypothese: hij is onschuldig.
Moet je dan gaan bekennen?? Dat zou ik echt bizar vinden!!
Waarom heb je een pijpende granny als avatar? Wil je ook opgepakt worden ofzo...quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:29 schreef Playdohseksueel het volgende:
Haar woord tegen dat van hem.
Idiootquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:13 schreef Zwansen het volgende:
Precies, laat hem nou maar toegeven. Vaak krijg je dan strafvermindering.
Ah, klinkt als een waterdicht verhaalquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:25 schreef Zwaffel het volgende:
hij zou aftrekkende bewegingenhebben gemaakt bij 1 of ander teringwijf wat in de trein zou zitten. tevens zou hij ooit eens naast dr hebben gezeten (met zn handen onder zn jas omdat het koud was,vandaar ook die zogenaamde aftrekkende beweging) en zwaar astmatisch hebben geademt
En zij is uitgestapt op alkmaar,en hij had te weinig licht op zn Ipod om film te kijken,dus is hij op haar plaats gaan zitten. En dat gebruiken ze nu tegen hem
Hij is dus opgepakt wegens stalking/schennispleging.
Ik stuur godvergeten mensen pizza's schuttingen en treiter ze weken lang en daar wordt hoeren de klere niks aan gedaan,en er kijkt iemand een filmpje op zn ipod en die wordt opgepakt
Overigens,sterf allemaal maar met je niet serieuze reactie's ik neem vanaf nu niet de moeite erop in te gaan. Als een mod ze wil editten,gaarne.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:28 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Dat is het ook en moet hij niet doen. Voor stalken en obsceen gedrag houden ze hem sowieso niet zolang vast tenzij er echt keihard bewijs is. Dan is bekennen of ontkennen sowieso enigszins zinloos..
100 dagen toch? Was bij mij het geval..quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:13 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Sowieso 3 dagen, dan bepaalt de officier van justitie of het verlengt wordt met een week of maand.
Dan wordt 't eens tijd dat ze jou de bak ingooien.quote:
fucking bullshit. Voor zoiets wordt je serieus niet langer dan een dag vast gehoudenquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:33 schreef teh_m0nkey het volgende:
[..]
100 dagen toch? Was bij mij het geval..
Wat lul je nou? Als dat wijf nog niet eens een aanklacht heeft ingediend, mogen de agenten je vent niet eens oppakken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:33 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Overigens,sterf allemaal maar met je niet serieuze reactie's ik neem vanaf nu niet de moeite erop in te gaan. Als een mod ze wil editten,gaarne.
Ze hebben geen getuigen in deze zaak. Dat wijf overweegt dus wel een aanklacht te doen.
Zoals ik al zei (of niet) dit moet vorige week gebeurt zijn. Daar gaan ze hem nu pas voor aanhouden?
![]()
is het mogelijk om tegen die trut een aanklacht wegens laster in te dienen?
En is het mogenlijk om een aanklacht tegen de agent/bureau in te dienen?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:25 schreef Zwaffel het volgende:
hij zou aftrekkende bewegingenhebben gemaakt bij 1 of ander teringwijf wat in de trein zou zitten. tevens zou hij ooit eens naast dr hebben gezeten (met zn handen onder zn jas omdat het koud was,vandaar ook die zogenaamde aftrekkende beweging) en zwaar astmatisch hebben geademt
En zij is uitgestapt op alkmaar,en hij had te weinig licht op zn Ipod om film te kijken,dus is hij op haar plaats gaan zitten. En dat gebruiken ze nu tegen hem
Hij is dus opgepakt wegens stalking/schennispleging.
Ik stuur godvergeten mensen pizza's schuttingen en treiter ze weken lang en daar wordt hoeren de klere niks aan gedaan,en er kijkt iemand een filmpje op zn ipod en die wordt opgepakt
? Zonder aanklacht mogen ze je maximaal 24 uur vasthouden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:13 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Sowieso 3 dagen, dan bepaalt de officier van justitie of het verlengt wordt met een week of maand.
Maar als je vent slim is gaat die niet lopen ontkennen want dan duurt het alleen maar langer.
ps: je vent heeft na 24 uur recht op een advocaat. Niet dat die gast dan zoveel kan uithalen, maar goed.
Laster is meer van toepassing als ze vervelende dingen over je zeggen/schrijven.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:33 schreef Zwaffel het volgende:
Nou ik wens jullie sterkte in ieder geval, maar heb verders geen kennis van zake in deze.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:33 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Overigens,sterf allemaal maar met je niet serieuze reactie's ik neem vanaf nu niet de moeite erop in te gaan. Als een mod ze wil editten,gaarne.
Ze hebben geen getuigen in deze zaak. Dat wijf overweegt dus wel een aanklacht te doen.
Zoals ik al zei (of niet) dit moet vorige week gebeurt zijn. Daar gaan ze hem nu pas voor aanhouden?
![]()
Civiel kun je volgens mij zelfs een rechtzaak aanspannen omdat de zon niet hoog genoeg staat in de winter.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:33 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
![]()
oke,nog 1x. Er is nog niks ingedient. Dat wijf heeft de spoorweg politie blijkbaar gebelt,met de melding dat er iemand aftrekkende bewegingen naar dr zou hebben gemaakt. (vorige week gebeurt volgens de politie) Hij wordt vandaag door de politie uit de trein gehaalt,meegenomen,en zit daar vast. Die trut overweegt aangifte te doen. Er is dus nog geen aangifte gedaan,maar misschien wil ze het doen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:35 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Als dat wijf nog niet eens een aanklacht heeft ingediend, mogen de agenten je vent niet eens oppakken.
Ja, je kan wel een aanklacht tegen dat wijf indienen als blijkt dat je vriendin gelijk heeft.
Ja, je kan ook een aanklacht tegen meneer de agent indienen als ze verkeerd gehandelt hebben. Wat ze dus hebben gedaan omdat ze je vent al op heben gepakt zonder enige aanklacht te heben ontvangen.
Zal wel niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:35 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
fucking bullshit. Voor zoiets wordt je serieus niet langer dan een dag vast gehouden
Wat ik me afvraag : Stel die trut dient een aanklacht in,en dan? leuk,dan isser een aangifte. Gaan ze daar nog wat mee doen of was dat het?
Ik snap je frustraties wel, maar probeer een beetje te kalmeren. Vraag ze eens wat ze nu willen gaan doen met de situatie, en of er daadwerkelijk een aanklacht komt. Best kans dat het met een sisser afloopt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:33 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
![]()
dus als er ff beweert wordt dat je mensen stalkt,en je voor jan lul opgepakt wordt geldt het niet?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:37 schreef gronk het volgende:
[..]
Laster is meer van toepassing als ze vervelende dingen over je zeggen/schrijven.
jij drukt uit wat ik ook dacht..quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:26 schreef CrazyTaxi het volgende:
Aan je ondertitel, signature en inhoudelijke teksten verwacht ik dat 'je vent' niet zomaar opgepakt is.
Rechtsbijstand verzekering heeft hij niet as far as I know. Ik heb hem net gesmst of hij al meer weet. Ik ga idd of even langs bij de rechtswinkel morgen,of bel even.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:38 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Ik snap je frustraties wel, maar probeer een beetje te kalmeren. Vraag ze eens wat ze nu willen gaan doen met de situatie, en of er daadwerkelijk een aanklacht komt. Best kans dat het met een sisser afloopt.
Ondertussen bel jij met je rechtsbijstandsverzekering of een rechtshulpwinkel en ga je eens informeren wat je eventueel kan doen/helpen.
Maar als je je erg gefrustreerd blijft uiten dan zal dat denk ik niet veel helpen. Scheld hier dus maar flink, maar houd je verder maar een beetje in. Boos zijn mag best, maar houd het enigzins reeel.
Joh, als ik iedere mongool die raar kijkt de bak in laat duwen dan gaat 't hard met 't cellentekort in nederlandquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:39 schreef MlR het volgende:
[..]
jij drukt uit wat ik ook dacht..
vooral als je dat andere topic van d'r leest.. intelligentie straalt er vanaf. En het blijft, naar mijn mening, toch een feit dat zoiets samen gaat met je 'doen en laten'.
Koud??quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:25 schreef Zwaffel het volgende:
(met zn handen onder zn jas omdat het koud was,vandaar ook die zogenaamde aftrekkende beweging)
Hij kan nog smsen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:41 schreef Zwaffel het volgende:
hij smst me net dattie nog steeds wacht op die spoorweg politie
ehm? Que? heterdaad? Niks niet heterdaad. Er zijn geen getuigen of niks. Dat mens beweert enkel wat. Niemand behalve zij die het zou hebben "gezien"quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:42 schreef kevin85 het volgende:
Trouwens..
Er bestaat wel degelijk een verdenking, we hebben hier een heterdaad situatie.
Een aangifte hiervan is helemaal niet nodig, het strafbare feit is ambtshalve vervolgbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |