Die vrouw was waarschijnlijk behoorlijk overtuigend als de politie op wacht gaat staan op het station in de hoop dat die man later opnieuw in dezelfde trein zitquote:
Aangezien de Politie (en de Spoorwegpolitie ) dit blijkbaar heel ernstig opnemen ,ga ik er niet van uit dat het maar eenmalig was...of ze verward hem met iemand anders ,of hij heeft het vaker gedaanquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:03 schreef Argento het volgende:
[..]
Tja, persoonlijk heb ik altijd een beetje moeite met het gegeven dat iemand aangifte doet van iets dat absoluut niet gebeurd is. Aangifte doen geeft namelijk ook nogal wat heisa. Dat doe je niet voor je lol.
Daarnaast weet ik niet of deze stalker een specifiek slachtoffer op het oog heeft gehad, of wat meer willekeurig te werk is gegaan. In het laatste geval is het waarschijnlijker dat getuigen opduiken in de vorm van andere slachtoffers. Zo niet, dan is de hoop gevestigd op andere treinreizigers of NS-personeel.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:05 schreef Angeliquetje het volgende:
verkapt "ik baal er van dat een jongen zich nog nooit voor mij heeft afgetrokken in de trein" topic
ja, daar was ik niet van gediendquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:11 schreef Zwaffel het volgende:
Volgens hun zou hij iemand stalken en aftrekkende bewegingen maken
Maar ze hebben bewijsquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:14 schreef Patries86 het volgende:
ik ken mike goed, en ik weet zeker dat ie niks heeft gedaan..... als goed is mogen ze je maar een dag vasthouden zonder echt bewijs
Ja, en er is ergens ook een meisje dat Mike inmiddels beter kent dan ze voor wenselijk had gehouden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:14 schreef Patries86 het volgende:
ik ken mike goed, en ik weet zeker dat ie niks heeft gedaan.....
We kennen jou ook allemaal, van binnen en van buiten. En je weet net zo goed als de rest van Fok! dat hij minderjarigen wel ziet zitten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:14 schreef Patries86 het volgende:
ik ken mike goed, en ik weet zeker dat ie niks heeft gedaan..... als goed is mogen ze je maar een dag vasthouden zonder echt bewijs
Daar gaat de politie ook niet van uit:quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:12 schreef Limburger_noord het volgende:
Aangezien de Politie (en de Spoorwegpolitie ) dit blijkbaar heel ernstig opnemen ,ga ik er niet van uit dat het maar eenmalig was
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:12 schreef Zwaffel het volgende:
dienstdoende spoorweg agent zelf aan de foon gehad. Ze waren hem ng ff aan het verhoren. Er blijkt donderdag en vrijdag een zogenaamd icident te zijn geweest (wat kon de agent me niet specifiek vertellen) Vandaag zag zij hem weer,en besloot enkel om die reden (omdat ze elkaar zagen) de spoorweg politie te bellen.
Waarna mikey dus is opgepakt.
Nouja, tegen deze tijd rijden er vooral dronken zwervers mee.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:31 schreef Patries86 het volgende:
mike is op de trein gezet naar huis...
Gelukkig!quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:31 schreef Patries86 het volgende:
mike is op de trein gezet naar huis...
Een flashmob, waarbij 30 mensen in een coupe zich aftrekken voor dat meisje?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:33 schreef Refragmental het volgende:
Hoop dat het mogelijk is om die zeiksnol terug te pakken.
30 maar ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Een flashmob, waarbij 30 mensen in een coupe zich aftrekken voor dat meisje?
6 uur dusquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:14 schreef Patries86 het volgende:
ik weet niet waar je die info vandaan haalt,maar ik kan mike 24/7 bereikenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:26 schreef SunChaser het volgende:
Dat verklaart wellicht waarom je m niet altijd kan bereiken. Dan heeft ie een retourtje Den Helder - Alkmaar gekocht
Met een paar duizend man bukkake vanaf een spoorwegviaduct zodat die hele trein blijft stekenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Een flashmob, waarbij 30 mensen in een coupe zich aftrekken voor dat meisje?
Surequote:Op maandag 28 augustus 2006 23:48 schreef Zwaffel het volgende:
ik weet niet waar je die info vandaan haalt,maar ik kan mike 24/7 bereiken
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:22 schreef Zwaffel het volgende:
*zucht* zn mobiel staat uit omdat zn batterij bijna leeg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |