White trash?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:54 schreef Isegrim het volgende:
Vaag verhaal.
En waarom stuur jij mensen dingen tot ze er strontziek van worden?
ja,dus niet he. De politie zegt dus 3 dagen zonder aanklachtquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ok, even rustig afwachten dus... In principe is dit inderdaad een 6-uurszaak, tenzij daadwerkelijk een aanklacht gaat indienen.
krijg eens de klere. Jij weet geen fuck van MMquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Gezien alle topics over je mishandelde zus, in elkaar gejakkerde auto's waarvoor je ouders op kunnen draaien, geflipte zwagers die met honkbalknuppels verschijnen en jouw reacties op allerlei topics, ben ik geneigt te geloven dat ook jouw vriend niet zo heilig is als jij doet voorkomen/gelooft. Ik krijg het gevoel dat je stiekem de dochter van Hannah Tokkie bent. No offense trouwens, ik vind je een prima meid maar het is wel het zoveelste verhaal van jou over familie/vrienden en de lange arm van de wet en vrouwe justitia.
Maar ik weet wel zeker dat jij in zijn onschuld gelooft! Dat moet voor jou genoeg zijn.
Ik neem aan dat hij inmiddels wel weet op wat voor grond hij vast zit... Of is het nog steeds praten?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:26 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ja,dus niet he. De politie zegt dus 3 dagen zonder aanklacht
Meer lezen? klikquote:Aanhouding en verhoor U bent aangehouden door de politie omdat u ervan wordt verdacht een straf-baar feit te hebben gepleegd. De politie zal u op het politiebureau verhoren. Zij kan u daar 6 uur vasthouden. Bij het berekenen van die zes uur verhoortijdwordt de nacht – van 12 uur ’s nachts tot 9 uur ’s morgens – niet meegeteld. Dusals u ’s avonds om 9 uur naar het politiebureau wordt gebracht voor verhoor,dan kan de politie u tot 12 uur ’s middags op het bureau houden.
Inverzekeringstelling
Soms is de 6 uur die de politie heeft voor het verhoor niet voldoende. De politieheeft meer tijd nodig om de feiten boven water te krijgen. De beslissing of uvoor verder onderzoek moet blijven, wordt genomen door een ‘hulpofficiervan justitie’. Deze hulpofficier is meestal een hoge politiefunctionaris. Vindt dehulpofficier van justitie dat u inderdaad langer moet blijven dan zal hij eenbevel tot inverzekeringstelling geven. De politie kan u met dit bevel in de handnog eens 3 x 24 uur (inclusief de nacht) op het politiebureau houden. Van ditbevel tot inverzekeringstelling krijgt u een kopie
Neequote:Op maandag 28 augustus 2006 21:31 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij inmiddels wel weet op wat voor grond hij vast zit... Of is het nog steeds praten?
Zoals eerder gezegd, voor openbare schennispleging kunnen ze hem helemaal niet vasthouden (niet heterdaad).
Dan zit hij dus voor stalking.
Wat een onzin, dan zou hij die vrouw aantoonbaar wekenlang gestalkt moeten hebben hoor...quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:33 schreef rival het volgende:
ghehe! 3 dagen.. 10 dagen.. en dan 3 x 30 dagen! (als de OvJ het zover wilt laten komen!) maar dat is de max in voorarrest!
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:20 schreef hermandeperman het volgende:
Hij zat pr0n te kijken op z'n iPod?
jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:34 schreef maedel het volgende:
[..]
Wat een onzin, dan zou hij die vrouw aantoonbaar wekenlang gestalkt moeten hebben hoor...
Voor zover ik weet is praten op vrijwillige basis.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:34 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Neeenkel nog praten. Ik bel om kwart voor 10 nogmaals met de politie
ja,ik zei ook al dattie moest zeggen dat hij wegging,en dat ze hem anders maar moesten aanhoudenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:36 schreef maedel het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is praten op vrijwillige basis.
Dus, als hij móet blijven, is hij aangehouden.
Die snol mevrouw doet ook gewoon haar werk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:37 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
dus van 18 tot 00:00 zou precies 6u zijn,
Waarom zegt die snol van de politie dan 3 dagen
ja,lach er maar om. Maar ik zou het fucking serieus nog zo kunnen doen ookquote:
helemaal NIKSquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Die snol mevrouw doet ook gewoon haar werk.
Ik hoop dat je aan de telefoon jezelf kunt beheersen. Emotioneel gedrag (zal ik maar zeggen) maakt de zaak er niet beter op. Hoe begrijpelijk ook op dit moment.
Euh, niet om het één of ander, maar is er ergens een smetje op het eventuele strafblad van M te vinden? Zo maar ter oveweging... niet dat ik een antwoord verwacht in dit topic.
1. geen pizza's sturenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:40 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ja,lach er maar om. Maar ik zou het fucking serieus nog zo kunnen doen ook
Heeft het nut om naar heerhugowaard te gaan? laten ze je binnen ect?
Ja, open deurtje hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:40 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ja,lach er maar om. Maar ik zou het fucking serieus nog zo kunnen doen ook
Heeft het nut om naar heerhugowaard te gaan? laten ze je binnen ect?
Even serieus nu, je snapt toch zelf ook wel dat men wel eens twijfelt aan de onschuldigheid van jou en de mensen in je omgeving? Tenslotte post je alle verhalen hier. En of MM (wie de hell dat ook moge zijn, ik neem aan je vriend) onschuldig is of niet maakt me eigenlijk niet uit. Ik hoop voor jou dat hij onschuldig is.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:28 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
krijg eens de klere. Jij weet geen fuck van MM
14.gifquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:43 schreef Zwaffel het volgende:
ik bel nu met de politie. Ik had een naam moeten vragen volgens de vriendelijke mevrouw aan de telefoon. Want ze mogen zoiets helemaal niet doorgeven normaal gesproken
dat begin ik eerlijk gezegd ook te denken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:49 schreef Sjeen het volgende:
Als het meer dan een 6-uurszaak is en de hulp OvJ al bij hem geweest is, dan is er toch wel iets meer aan de hand waarschijnlijk. Zo simpel is het namelijk niet om iemand zonder reden vast te houden.
Daar sluit ik me 100% bij aan.quote:Ik zou me wel een beetje proberen te beheersen... Lijkt me beter voor de hele situatie
ik zeg alleen hoelang de politie je maximaal in voorarrest kan houden....verder weet ik niks van de zaak!quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:34 schreef maedel het volgende:
[..]
Wat een onzin, dan zou hij die vrouw aantoonbaar wekenlang gestalkt moeten hebben hoor...
Ja, maar dat moet je dan wel even afzetten tegen de aanklacht, die er blijkbaar nog niet eens is.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik zeg alleen hoelang de politie je maximaal in voorarrest kan houden....verder weet ik niks van de zaak!
Jawel moet je wel doen juist.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:54 schreef maedel het volgende:
Daar sluit ik me 100% bij aan.
Als je je gillend en krijsend bij het politiebureau van HHW gaat staan bereik je echt helemaal niks.
Ik mag aannemen dat 't in geval van jouw broertje ging om iets serieuzers dan iemand die z'n handen onder z'n jas hadquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Voor de goede orde mijn broertje heeft 102 dagen in arrest gezeten, overgeplaatst naar scheveningen omdat iemand een verklaring heeft ingediend die niet klopte. Onderzoek na 102 dagen heeft gerusteerd dat hij er absoluut niets mee te maken heeft en dat de aangifte vals was. Alleen die prioriteit was niet zo groot als het oppakken van mijn broertje toendertijd.
Maar niet als hij (dagelijks \wekelijks ?) in de trein zit toch ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:35 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
jaen daar heeft ie niet eens tijd voor. Ik zit de laaste 8 a 9 weken nonstop bij hem,en hij is altidj netjes optijd thuis
en dan zou er toch fucking ook een getuige zijn?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:32 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Maar niet als hij (dagelijks \wekelijks ?) in de trein zit toch ?
En hij heeft dus ook geen werk ?...of zit je dan ook naast hem ?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:34 schreef Zwaffel het volgende:
[..]zo vermoeiend mensen die denken te kunnen oordelen over iemand die ze niet eens kennen. Zoek een leven wil je
Vind je het gek met die info die je geeftquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:34 schreef Zwaffel het volgende:
[..]zo vermoeiend mensen die denken te kunnen oordelen over iemand die ze niet eens kennen. Zoek een leven wil je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |