neequote:Op maandag 28 augustus 2006 23:51 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij zal nu wel bijna in Den Helder-zuid zijn. Laat je m ff posten hier?
Vind jij obscene gebaren naar andere meisjes/vrouwen maken trouwens vreemdgaan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:53 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
neeHij gaat eten en dan zn bed in. Jullie sensatie zoekers mogen morgen weer
De aanklacht indienen is aan het OM. Je bent in de war met aangifte doen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:35 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Als dat wijf nog niet eens een aanklacht heeft ingediend, mogen de agenten je vent niet eens oppakken.
Aangifte doen, inderdaad. Of het tot een aanklacht komt is aan het OM.quote:Ja, je kan wel een aanklacht tegen dat wijf indienen als blijkt dat je vriend gelijk heeft.
Ook dat is niet juist.quote:Ja, je kan ook een aanklacht tegen meneer de agent indienen als ze verkeerd gehandelt hebben. Wat ze dus hebben gedaan omdat ze je vent al op heben gepakt zonder enige aanklacht te heben ontvangen.
sensatiezoekerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:02 schreef yvonne het volgende:
Dit is een absolute tvp!
Is het in zo'n geval verstandig om direct om een advocaat te gaan roepen of maak je je dan enkel verdachter?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:09 schreef Alicey het volgende:
Overigens kunnen ze hem sowieso 6 uur vasthouden (Nacht-tijd geldt niet). Hierna moet hij voorgeleid worden en kan de termijn verlengd worden tot (voor zover ik weet/dacht) 3 dagen en daarna nog eens 3 dagen. Hierna zullen ze aanwijzingen moeten hebben wanneer ze hem langer vast willen houden. De rechter-commissaris beslist dan verder er over.
kat op het spek binden....quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:31 schreef Patries86 het volgende:
mike is op de trein gezet naar huis...
ja, dan heb je er pas recht op, maar dan zou ik desnoods gewoon 24 uur zwijgen ofzo, want dat recht heb je toch ook?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:09 schreef Zwaffel het volgende:
die mogen ze weigeren toch? pas na 24 u heb je recht op een advocaat
en hoe schiet je daar iets mee op als je werkelijk onterecht bent opgepakt?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:10 schreef Troel het volgende:
[..]
ja, dan heb je er pas recht op, maar dan zou ik desnoods gewoon 24 uur zwijgen ofzo, want dat recht heb je toch ook?
Ik denk dat het je niet per se verdachter maakt. Het geeft de politie wel een bepaald idee over jouw persoonlijkheid, wat van belang kan zijn bij het beoordelen in hoeverre je de waarheid spreekt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Is het in zo'n geval verstandig om direct om een advocaat te gaan roepen of maak je je dan enkel verdachter?
Als je werkelijk onterecht bent opgepakt zullen ze toch hun best gaan doen om het tegendeel te bewijzen lijkt me. Je hoort vaak genoeg dat mensen op een gegeven moment dingen zeggen die nergens op slaan vanwege de druk dat ze ondervraagd worden enzo. Dan kun je dus maar beter je mond houden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:15 schreef Argento het volgende:
[..]
en hoe schiet je daar iets mee op als je werkelijk onterecht bent opgepakt?
Je geeft niet per ongeluk aanwijzingen waarmee het gerechtvaardigd kan worden dat men je langer vast houdt. Doorgaans maak je jezelf er echter wel verdacht mee, of op zijn minst mag men je iets minder graag, en doorgaans is men ook niet te beroerd om dat te laten blijken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:15 schreef Argento het volgende:
[..]
en hoe schiet je daar iets mee op als je werkelijk onterecht bent opgepakt?
Mensen die werkelijk niets gedaan hebben, doen er beter aan gewoon de waarheid op te lepelen. Zij bevinden zich immers in de luxepositie dat zij de waarheid aan hun zijde hebben.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je geeft niet per ongeluk aanwijzingen waarmee het gerechtvaardigd kan worden dat men je langer vast houdt. Doorgaans maak je jezelf er echter wel verdacht mee, of op zijn minst mag men je iets minder graag, en doorgaans is men ook niet te beroerd om dat te laten blijken.
Dat is heel leuk, maar wanneer ik simpelweg niet wordt geloofd en men is te beroerd om mijn verhaal na te trekken, dan word ik daar op een gegeven moment flauw genoeg van om niets meer te zeggen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:21 schreef Argento het volgende:
[..]
Mensen die werkelijk niets gedaan hebben, doen er beter aan gewoon de waarheid op te lepelen. Zij bevinden zich immers in de luxepositie dat zij de waarheid aan hun zijde hebben.
Zwijgen is wat anders dan de weigering drie keer dezelfde verklaring af te leggen of drie keer dezelfde vraag te beantwoorden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is heel leuk, maar wanneer ik simpelweg niet wordt geloofd en men is te beroerd om mijn verhaal na te trekken, dan word ik daar op een gegeven moment flauw genoeg van om niets meer te zeggen.
Da's waar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:32 schreef Argento het volgende:
[..]
Zwijgen is wat anders dan de weigering drie keer dezelfde verklaring af te leggen of drie keer dezelfde vraag te beantwoorden.
Zeker als ze op de toer gaan dat ze je uitspraken in de mond gaan leggen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is heel leuk, maar wanneer ik simpelweg niet wordt geloofd en men is te beroerd om mijn verhaal na te trekken, dan word ik daar op een gegeven moment flauw genoeg van om niets meer te zeggen.
Wordt erg vervelend inderdaad. Toendertijd voelde ik me gewoon erg machteloos en boos. Mocht er weer eens een ome agent zijn die op die manier een bekentenis wil los krijgen houd ik denk ik gewoon mijn klep dicht..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:16 schreef gronk het volgende:
[..]
Zeker als ze op de toer gaan dat ze je uitspraken in de mond gaan leggen.
Zoiets zou je dan kunnen verwachten ja.quote:'Geef nou maar toe dat je jezelf hebt afgetrokken in de trein'
'Nee. Het enige wat ik heb gedaan was m'n handen in m'n zakken steken. Dat kan er voor een sexgeobsedeerd type uitzien alsof ik allerlei vage dingen aan 't doen was, maar ik heb mezelf *niet* afgetrokken.'
'Ah, dus je geeft *toe* dat je aanstoot hebt gegeven'
'*zucht*'
En in dit geval valt er ook weinig na te trekken toch ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
In dit geval lijkt me het ook dat het eerder de tactiek "Beken maar, dat maakt het voor iedereen makkelijker" wordt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:00 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
En in dit geval valt er ook weinig na te trekken toch ?
Geen getuigen (blijkbaar)
en 'haar woord tegen het zijne '![]()
Ik zou in zo'n geval onmiddelijk bekennen ....dat ik niets te bekennen hadquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
In dit geval lijkt me het ook dat het eerder de tactiek "Beken maar, dat maakt het voor iedereen makkelijker" wordt.
je bedoelt de beruchte 'bekent u nu maar, dan kunnen we naar huis'quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
In dit geval lijkt me het ook dat het eerder de tactiek "Beken maar, dat maakt het voor iedereen makkelijker" wordt.
Vaak op die manier gespeeld, maar zelf niet meegemaakt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:03 schreef gronk het volgende:
[..]
je bedoelt de beruchte 'bekent u nu maar, dan kunnen we naar huis'
"Te weinig licht om op z'n iPod een film te kijken"???quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:25 schreef Zwaffel het volgende:
En zij is uitgestapt op alkmaar,en hij had te weinig licht op zn Ipod om film te kijken,dus is hij op haar plaats gaan zitten. En dat gebruiken ze nu tegen hem
Zou het?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:28 schreef bleiblei het volgende:
Tis toch gewoon één groot bullshit verhaal.
Misschien moet de plaatselijke psych een keer bij die 2 mafketels langs gestuurd worden. Al die onzin verhalen.
Als dat tegenwoordig ook al een reden is om mensen aan te houden, dan kunnen we fok! wel opdoekenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:28 schreef bleiblei het volgende:
Tis toch gewoon één groot bullshit verhaal.
Misschien moet de plaatselijke psych een keer bij die 2 mafketels langs gestuurd worden. Al die onzin verhalen.
Geen idee, wellicht moet je dat niet aan ons vragen. Wij lezen het hier alleen maarquote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:55 schreef MikeyMo het volgende:
Waarom staat alles wat mij overkomt toch altijd op Fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |